Ik ben halverwege gestopt met kijken, ik werd er zelf al geïrriteerd door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
DJMO, waarom stel je een kind zoveel vragen als ie net wakker is en je weet dat het heel logisch is dat een kind op een gegeven moment over zn toeren gaat door zoiets?
Ik zou zelf ook niet blij zijn als iemand me zo zat te sarren smorgens vroeg.
Maakt toch niet uit... Ik vind dat je ze best een beetje mag plagen als ze chago zijn... Ik ga Jen ook vaak plagen of kietelen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef Pvoesss het volgende:
Hier komt de dame zo thuis, Ze wil het liefst wel elke week een nachte naar mijn ouders.
Ze regelt het ook gerust zelf met mijn moeder..![]()
Oma, oma kom je mij zo halen dan kom ik lekker slapen![]()
![]()
De kleine wil ik ook pas laten logeren na de 2jaar net als bij haar.
Maar dan ook alleen als ze er zelf om vragen![]()
Een piano wat leuk!![]()
![]()
X krijgt deze fiets
[ afbeelding ]
En djmo ik snap al dat vragen ook niet echt.
En het nut van enkele vragen ook niet
Wat een mooierdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben vandaag koortsig en helemaal niet lekker dus nu is mijn grote dame dus onverwachts gaan logeren bij mijn ouders... Ze kon bijna niet wachten en ging meteen zelf haar rugzakje inpakkenMaar ik mis d'r nu wel stiekem een beetje
Eigenlijk heel vreemd want anders zou ze nu ook gewoon in bed liggen hier...
O ja en mijn koninginnedagdame was 30 april heel erg in haar nopjes
[ afbeelding ]
Als Koen zo'n bui heeft... negeren en lekker even latenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef DJMO het volgende:
Hij zit nu lief te spelen in de zandbak, maar toen hij net uit bed kwam... was dit mijn peuter:
beetje eentonig filmpje, kan ik ook niets aan doen
Compensatie voor gisteren. Hij werd boos, omdat ik boos werd dat hij de deur dichtgooide met mijn hand ertussen. Krijg ik de opmerking "maar dat wil ik", en haalt hij zo uit. Dat was een vlot enkeltje gang om af te koelenquote:
hihi oepsquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon zat net met mn telefoon te spelen en ik hoor een mannenstem... maar Lennon wilde de telefoon niet afgeven. Toen heb ik hem afgepakt en gekeken wie hij gebeld had... had hij gewoon gebeld naar 112
![]()
Ze zullen daar wel denken...
![]()
Zijn noten/pinda's niet gewoon toegestaan vanaf 2 jaar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef Marie79 het volgende:
Idd een gevalletje oeps
Even een vraagje, vanaf wanneer mag een kind cashewnoten? Wij geven het Maarten nog niet, omdat hij wat mij betreft nog wat jong is daarvoor, maar kan eigenlijk nergens vinden waar staat vanaf wanneer het mag...
Geen idee. Ik vind het een eng idee dat ie er al mee begint dus wacht nog even.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn noten/pinda's niet gewoon toegestaan vanaf 2 jaar?Ergens staat me daar iets van bij
hier is piglet alquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Deepfreeze het volgende:
pinda's geloof ik, als ze hun oor kunnen aanraken met hun hand over hun hoofd.. Als ze dat fysiek kunnen zou de keel ook groot genoeg zijn, mocht er 1 blijven steken..
Ik geloof dat pinda's ook de neiging hebben om extra te blijven plakken in het slijmvlies van de slokdarm (HELP piglet
Chris krijgt noten wel gewoon. Hij kauwt ze goed, en we blijven erbij. Maar ik denk pas vanaf 3 jaar ongeveer.
Nummer_zoveel, wat een avonturen.
QFT!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |