abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:53:48 #76
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_95868301
Arme Leander... zo maar ineens slapen in de zandbak...

Anna! Aan de foto te zien kan die écht nog niet naar school hoor!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_95870284
Beterschap voor Leander. :*

Memmel, is ze al bijna 4?! Jeetje dat gaat snel.

Tyler kan 11 mei al naar het audiologisch centrum!
1 telefoontje van mij en hup geregeld. *)
Hij heeft wel echt zonneallergie en heeft van de dokter zalf. Kim dus ook, want de plekken zien er hetzelfde uit.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:58:16 #78
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_95897575
Wat kan Tyler snel terecht! :)

En wat sneu dat het echt zonneallergie is, en ook voor Kim...

Maarten heeft vanmiddag wederom zonder luier gelopen, nu alleen wel een onderbroekje aan. Hij had één keer op het potje geplast en nadat ik een aantal keer had gevraagd of hij moest plassen en hij telkens nee zei, dwong ik hem een beetje om te gaan plassen en ja toen had hij ineens toch al een natte broek :')
  zondag 24 april 2011 @ 14:32:00 #79
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95917590
OMG kan iemand mij vertellen hoe ik mijn peuter heel even stil krijg? Gewoon even 2 minuutjes geen geluid alsjeblieft???? Ze kwekt zelfs door als ze alleen op de wc zit :')

- mama waarom zijn appels rond?
- als we nou op vakantie gaan, is er dan ook zon?
- waarom is er eigenlijk gras?
- wil jij ook een kopje nep-thee?
- hoe maak je eigenlijk vuur?
- vorige keer deed E. zo en toen kwam het precies in mijn oog en blablablablabla etc

en dit is van de laatste 5 minuten ongeveer :X }:|
  zondag 24 april 2011 @ 14:39:22 #80
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95917792
Herkenbaar Stiemie :')
Ik heb de mute-knop ook nog niet kunnen vinden :'(
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_95920125
Oh mocht je ontdekken waar die mute-knop zit, laat het dan even weten, want hier gaat het ook aan een stuk door. Ongeacht of je luistert of niet ;).
Fake it till you make it...
pi_95920292
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:32 schreef Stiemie het volgende:
OMG kan iemand mij vertellen hoe ik mijn peuter heel even stil krijg? Gewoon even 2 minuutjes geen geluid alsjeblieft???? Ze kwekt zelfs door als ze alleen op de wc zit :')

- mama waarom zijn appels rond?
- als we nou op vakantie gaan, is er dan ook zon?
- waarom is er eigenlijk gras?
- wil jij ook een kopje nep-thee?
- hoe maak je eigenlijk vuur?
- vorige keer deed E. zo en toen kwam het precies in mijn oog en blablablablabla etc

en dit is van de laatste 5 minuten ongeveer :X }:|
Heeel herkenbaar, zo gaat het hier minstens 14 uur per dag...
Enkele opties voor 5 min stil...
- een ijsje
- een dvd, liefst een nieuwe, want anders kun je al commentaar geven op wat komt.
- een rubber hamer...
- uit logeren sturen...

die zeer gewilde mute knop hebben we hier ook nog niet gevonden.
pi_95929658
seleentje en ik zitten in een cirkeltje weer. ze is ziek geweest en is nu beter. dat levert ff wennen ;( tis al de hele week elke avond gedoetje (ze heeft een paar keer wat drinken gehad 's avonds....) zonder huilen en vandaag is de dag dat we tegelijk besloten om allebei voet bij stuk te houden.

dus ik zit me te verbijten terwijl zij mot trapt. en zet een muziekje op --> seleentje stil

sorrie buren :P *)

en overdag tettert selene ook vrolijk door. maar niet als er anderen bijzijn en ook niet op de peuterspeelzaal. doen die van jullie dat ook? (nja, of ze dat ook niet doen dus ;) )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 april 2011 @ 21:08:04 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95930265
die van mij is bij iedereen een engel, ben ik alleen met hem verandert hij in een bengel (zonder mute-knop) ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 24 april 2011 @ 21:37:38 #85
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_95931689
Beterschap voor de zieken...

Hier toch tekenen van naderende zindelijkheid: gisteravond heeft ze haar papa verteld dat ze moest poepen en ze heeft daarna netjes op de wc gepoept. :D Dat mag ze wel vaker doen. :D

Ook handig: een dochter die een half woord nodig heeft. Gisterenavond zei ik tegen haar: 'Hey, volgens mij ben je doorgelekt...' Ze ging direct liggen zodat ik haar luier kon verschonen. Lekker makkelijk. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 24 april 2011 @ 21:41:59 #86
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_95931885
Sterkte met Seleentje Simmu! Is ze ondertussen al stil?

Die van mij kwekt gelukkig nog niet de hele dag door, maar als hij het doet is het nog wel voor de helft onverstaanbaar... :o

Maarten heeft de laatste tijd iets nieuws, als hij heeft gepoept en ik ga hem verschonen zegt hij: ikke in de luier kijken, ikke poepies kijken 8)7 Gelukkig blijft het bij kijken.......
pi_95932386
ik zat me te verbijten, dus ik starte met:

--> seleentje danst op bed en klaagde toen het afgelopen was

dus:

gevolgd door
en ze sliep

*)
  zondag 24 april 2011 @ 21:54:57 #88
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_95932620
Helemaal goed! :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 april 2011 @ 22:14:17 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95933596
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte met Seleentje Simmu! Is ze ondertussen al stil?

Die van mij kwekt gelukkig nog niet de hele dag door, maar als hij het doet is het nog wel voor de helft onverstaanbaar... :o

Maarten heeft de laatste tijd iets nieuws, als hij heeft gepoept en ik ga hem verschonen zegt hij: ikke in de luier kijken, ikke poepies kijken 8)7 Gelukkig blijft het bij kijken.......
Jan wil dus persé een billendoekje hebben om zélf z'n zaakje schoon te boenen. Krijgt hij er geen, dan is het of gillen en spartelen, of met z'n blote handen naar z'n billen graaien (en dus meestal recht in de poep, ik kan niet meteen álle poep weghalen zodra ik z'n luier opendoe

* DJMO zit met het deuntje *'t aroma komt je tegemoet als je de luier opendoet* in haar hoofd nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 24 april 2011 @ 23:17:29 #90
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95937063
Whahaah Maarten lekker poepies kijken :D Qua zindelijkheid gelukkig geen gedoe meer hier. Dat gaat helemaal prima :)

Het maakt hier trouwens niks uit of er wildvreemden bij zijn, want daar kan je ook best aan vertellen dat je:
- nieuwe schoenen hebt
- een zusje hebt
- straf hebt gehad en waarom
- dat je wel eens bij opa en oma mag logeren
etc etc etc

Volgens mij ken ik zo ondertussen alle bejaarden uit de omgeving erg goed (had ik al gezegd dat we vlakbij een seniorenflat wonen :') ) En nummer 2 gaat al precies dezelfde kant op dus ik denk hier wel eens aan oordopjes :P
pi_95946255
Nog even en ze kunnen tegen elkaar aanlullen Stiemie ;)
Hier gaat Leander door (mama een helicopter, mama, ik hoort een helicopter, mama ik zie de helicopter niet, hoor jij ook de helicopter mama? Helicopter hè? Ik horte een helicopter! Hoor jij die ook? Mama, ik zie de helicopter niet....) tot je antwoord geeft :') Dus ik loop de hele dag verplicht te antwoorden. Fantastisch :')
pi_95946324
Hier ook wel een babbel, maar ik heb er niet echt last van. Hij kan hele pozen fantaseren bij het spelen. Dan ligt hij zo een uur met zijn trein te spelen en verteld hij hele verhalen. Afgelopen weekend ook bij mijn ouders, mijn moeder was echt verwonderd over dat gefantaseer de hele dag door. Dat herkende ze echt niet van mij of mijn zusje...

Nog even een baby-vraagje. Wanneer hebben jullie nr1 verteld dat er een brusje onderweg is? Aan de ene kant wil ik het wel even uitstellen, omdat het wachten anders zo lang duurt. Maar als ik het anderen bij 12weken zou vertellen kunnen ze Chris er ook in betrekken. Dat wil ik eigenlijk ook voorkomen. Dus misschien net daarvoor..
Hij vroeg vorige week out-of-the-blue of ik een baby in mijn buik had. Hij wilde wel een brusje (of een huis vol eigenlijk). Dat was een paar dagen voor de positive test :D
pi_95946402
Haha DF :D
Zal je net zien dat hij het gewoon eerder wist dan jij ;)
Leander was nog net geen anderhalf toen Florian werd geboren, die hebben we het geloof ik met een week of 20 wat verteld, maar dat is bij zo'n hummel nog niet echt een issue...
pi_95946532
wij hebben selene verteld dat er kindjes bijkwamen toen het eenmaal zichtbaar was. maar die was toen pas anderhalf en ze leek er in eerste instantie weinig van te snappen.

toen wij naar bed gingen hoorde ik de dame in haar slaap nog murmelen over "tuitbeker"....
pi_95970235
Wij hebben het Lotte verteld toen we een goede echo gezien hadden, toen hebben we het ook aan iedereen verteld. Niet dat ze het echt snapte geloof ik, maar ze wist wel dat er een baby in de buik zat O+

En even heel erg trots doen, mijn meisje is opeens zindelijk aan het worden! Ik had echt gedacht dat dat nog wel een hele tijd ging duren, maar opeens geeft ze het sinds vrijdag aan en gaat het al heel goed! Ondanks het vele buiten spelen de laatste dagen is het maar 2 of 3 keer misgegaan. Bij het slapen gaan 's middags en 's avonds een luier om, en ook als we even naar de winkel gingen maar dat vind ze gelukkig geen probleem. De luier 's middags en 's avonds was zelfs al een paar keer droog
*O*
  maandag 25 april 2011 @ 22:16:17 #96
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_95973105
Leuke dagen voor de boeg. Ik ga met de meiden kamperen in Bloemendaal.
Morgen gaan we met de trein!
  maandag 25 april 2011 @ 23:27:12 #97
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95976763
DF zwanger???!!! Yeah! Gefeliciteerd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:37:29 #98
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95983135
DF gefeliciteerd! We hebben het hier verteld toen we de eerste goede echo hadden, rond 10 weken geloof ik. Boekjes over babies voorgelezen, uitgelegd enzo, en langzaam wende ze aan het idee.

Hier ook kwekkerdekwek. Enige manier om haar stil te houden is een DVD aan. :D Ze kwekt zodra ze wakker is, tot ze gaat slapen en in haar slaap kletst ze nog! Uit logeren is ook een goede optie. :D Heeft Yade vrijdag tot en met zondag gedaan bij opa en oma. Maar dan mis ik haar gekwebbel ineens heel erg! :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:03:24 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95983379
Whehehe Stiemie, Sasha is exact zo, kletst tegen iedereen, over nieuwe schoenen, nieuwe jas, pleisters, van de trap vallen, splinters etc. :D O+
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:00:20 #100
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95984207
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe Stiemie, Sasha is exact zo, kletst tegen iedereen, over nieuwe schoenen, nieuwe jas, pleisters, van de trap vallen, splinters etc. :D O+
Ja en dan kunnen ze ook verhalen van 4 maanden terug ineens vertellen alsof het net gebeurt is.Of dingen zo vertellen alsof het heeeeeel anders lijkt. "Ja en dan gaat papa mij met de draad van de stofzuiger pijn doen" ehhhh ze ging net op het snoer staan toen hij de stofzuiger tijdens het stofzuigen verplaatste :o :X en dat is dus een half jaar geleden ofzo }:|

Oh en ze praat dus gewoon door he tegen een dvd alsof ze haar verstaan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')