Heeel herkenbaar, zo gaat het hier minstens 14 uur per dag...quote:Op zondag 24 april 2011 14:32 schreef Stiemie het volgende:
OMG kan iemand mij vertellen hoe ik mijn peuter heel even stil krijg? Gewoon even 2 minuutjes geen geluid alsjeblieft???? Ze kwekt zelfs door als ze alleen op de wc zit![]()
- mama waarom zijn appels rond?
- als we nou op vakantie gaan, is er dan ook zon?
- waarom is er eigenlijk gras?
- wil jij ook een kopje nep-thee?
- hoe maak je eigenlijk vuur?
- vorige keer deed E. zo en toen kwam het precies in mijn oog en blablablablabla etc
en dit is van de laatste 5 minuten ongeveer![]()
Jan wil dus persé een billendoekje hebben om zélf z'n zaakje schoon te boenen. Krijgt hij er geen, dan is het of gillen en spartelen, of met z'n blote handen naar z'n billen graaien (en dus meestal recht in de poep, ik kan niet meteen álle poep weghalen zodra ik z'n luier opendoequote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte met Seleentje Simmu! Is ze ondertussen al stil?
Die van mij kwekt gelukkig nog niet de hele dag door, maar als hij het doet is het nog wel voor de helft onverstaanbaar...![]()
Maarten heeft de laatste tijd iets nieuws, als hij heeft gepoept en ik ga hem verschonen zegt hij: ikke in de luier kijken, ikke poepies kijkenGelukkig blijft het bij kijken.......
Ja en dan kunnen ze ook verhalen van 4 maanden terug ineens vertellen alsof het net gebeurt is.Of dingen zo vertellen alsof het heeeeeel anders lijkt. "Ja en dan gaat papa mij met de draad van de stofzuiger pijn doen" ehhhh ze ging net op het snoer staan toen hij de stofzuiger tijdens het stofzuigen verplaatstequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe Stiemie, Sasha is exact zo, kletst tegen iedereen, over nieuwe schoenen, nieuwe jas, pleisters, van de trap vallen, splinters etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |