Nee hoor! Ik heb hier vaak zat foto's gezien van 'kijk mijn grote meid daar eens heel stoer met haar tasje naar de ingang van school lopen'.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is het heel raar als ik een foto maak van anna haar eerste schooldag??
het komt wel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef Memmel het volgende:
Mijn mupke gaat morgen voor het eerst wennen op school.
Ze heeft een Dora schooltas, een hello kitty drinkbeker, roze gymschoenen met klittenband.
Moet goedkomen toch? Ik heb er hoe dan ook ernstig buikpijn van....
NEE. Dat zijn juist de foto's die je later dierbaar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is het heel raar als ik een foto maak van anna haar eerste schooldag??
waarom is dat stom? het is een mijlpaal in haar en jouw leven. best fotowaardig in mijn ogenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
kan ze lettertjes? selene kent al flink wat lettertjes. dan zou je een grote "L" en een grote "R" op de neuzen van de gymschoenen kunnen naaienquote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef Memmel het volgende:
Heeft iemand misschien een handige tip om voor een nog niet lezende kleuter links en rechts duidelijk te maken? Anna weet al wel wat links en rechts is, maar met haar schoenen is het wat lastig. En ik moet haar gymschoenen markeren.
Nou dacht ik om op de neuzen een vlinder te tekenen, zodat ze kan zien of ze goed zitten of niet.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken. Andere tips zijn welkom!
In Anna d'r belevingswereld zijn dat soort zekerheden er om doorbroken te worden...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef p_iglet het volgende:
En anna leren dat de klittenbandjes altijd van binnen naar buiten dichtgaan?
Spannend hoor je kleine meisje naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |