Oke, zie ik je zo.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Furdinand het volgende:
Het is onmogelijk de goddelijkheid van mijn lichaam op een foto vast te leggen het moet met eigen ogen aanschouwen worden ( wel met zonnebril voor de veiligheid)
Goed voornemen welquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
Waar ik mijzelf overigens niet bijrekenDonderdag hardloopschoenen kopen en dan ook echt gaan rennen...
Arme meidquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed voornemen wel![]()
Ik heb vorige week dinsdag voor het eerst sinds oktober gesport![]()
Spierpijn![]()
Dan is het leuk om te doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme meidik ga donderdagmiddag maar gelijk rennen ook
anders weet ik zeker dat ze in m'n kast blijven liggen. Maar ik ga met 2 vriendinnen, kunnen we elkaar een beetje motiveren
Wel verstandig om gelijk te beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme meidik ga donderdagmiddag maar gelijk rennen ook
anders weet ik zeker dat ze in m'n kast blijven liggen. Maar ik ga met 2 vriendinnen, kunnen we elkaar een beetje motiveren
Neuh, dat is stomquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan is het leuk om te doen
In je eentje niet
Zeker. We hebben afgesproken dat we mijlpalen gaan zetten en als we die behaald hebben iets leuks te doen ookquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel verstandig om gelijk te beginnenEn vrienden helpen altijd !
Lui zijn, eten waar je zin in hebt en slank blijvenquote:
Oh, nicequote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker. We hebben afgesproken dat we mijlpalen gaan zetten en als we die behaald hebben iets leuks te doen ook
Succesquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Furdinand het volgende:
Ok ik ga fitnessen!
En morgen ga ik ook weer renneniedereen Moet gaan sporten vanavond!
Jaloersquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lui zijn, eten waar je zin in hebt en slank blijven
Dit heb ik ook.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaloersquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Crap. Ik wilde alleen maar kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendje jij mag dat dus niet
Ik kom helemaal niks aan.quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaloers
Hoewel ik ook niet gelijk 10 kilo aankom, ik moet wel een klein beetje opletten...
Wacht maar tot je 30 bentquote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niks aan.Afgelopen zomervakantie om het halfuur naar beneden om wat te vreten te pakken.
Dit geldt ook voor mijquote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaloers
Hoewel ik ook niet gelijk 10 kilo aankom, ik moet wel een klein beetje opletten...
Dan ben ik al dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muhahahquote:
Tof hequote:
Ach ja, onbeperkt dooreten kan ik ook niet, maar ik zit al een aantal jaar op ongeveer hetzelfde gewicht..quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaloers
Hihi, furdi heeft een vriendjequote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Furdinand het volgende:
Ok nu maar wachten op mijn sport vriendje
quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan ben ik al dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke, nouja, uh. Dan kun je altijd blijven eten wat je wil
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ech wel.quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muhahah
Maar als ik wel ga sporten, heb ik heel snel zichtbare buikspieren, je ziet ze nu nog steeds duidelijk als ik ze aanspan, terwijl ik een half jaar niet heb gesport
[..]
Tof he
[..]
Ach ja, onbeperkt dooreten kan ik ook niet, maar ik zit al een aantal jaar op ongeveer hetzelfde gewicht..
Mooi toch.quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]oke, nouja, uh. Dan kun je altijd blijven eten wat je wil
ja, maar jij bent ook een magere latquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muhahah
Maar als ik wel ga sporten, heb ik heel snel zichtbare buikspieren, je ziet ze nu nog steeds duidelijk als ik ze aanspan, terwijl ik een half jaar niet heb gesport
jij hebt alleen een goddelijk gezicht?quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Ik durf niet te posten nu ik de TT gezien heb. Ik hoor hier niet thuis
Ik ben geen latquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een magere lat
quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt alleen een goddelijk gezicht?
ga jij met zelda spelenquote:
Ik ook niet, we doen gewoon stiekemquote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Ik durf niet te posten nu ik de TT gezien heb. Ik hoor hier niet thuis
quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt alleen een goddelijk gezicht?
Haha wat naïefquote:
Auwquote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben geen lat
Kreeg laatst een opmerking van een jongen van afgelopen zomervakantie dat hij toen jaloers was op mn absDeed wel een beetje pijn
Superzelfbeheersing hoor hier.quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Haha wat naïef
Als je eenmaal je ogen op mijn lichaam heb laten vallen kan je er niet vanaf blijven
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet, we doen gewoon stiekemWij zijn gewoon goddelijk lief, dan mogen we hier ook zijn
Maar dat heeft praktisch iedereen, ik heb ook geen droge spieren (gelukkig)quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Auwik heb ook wel inderdaad dat als ik ga sporten, dat je m'n buikspieren ziet, maar alleen de bovenste. Onderop m'n buik blijf ik een vetrolletje houden
ik heb het maar geaccepteerd
nauw zegquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muhahah
Zijn er niet en het is geen sixpackquote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef Furdinand het volgende:
MEREL IK WIL PICS VAN JOUW SIXPAC!!!! asjeasjeasjeblief!?!?!?
Dat is niet veelquote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar dat heeft praktisch iedereen, ik heb ook geen droge spieren (gelukkig)
Ik ging laatst zo'n online test voor de luchtmacht doen en daar was ook een vetmetingding bij, kwam uit dat mn vetpercentage 12% was, gezond voor vrouwen is 20-25% als ik het me goed herinner
online vetmeting?quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar dat heeft praktisch iedereen, ik heb ook geen droge spieren (gelukkig)
Ik ging laatst zo'n online test voor de luchtmacht doen en daar was ook een vetmetingding bij, kwam uit dat mn vetpercentage 12% was, gezond voor vrouwen is 20-25% als ik het me goed herinner
Jaa, zelf tevreden zijn is het belangrijkstequote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is niet veelmaarja, sowieso, zo lang je zelf tevreden bent met jezelf, zie je er vaak al mooi uit
Ben ik na een paar jaar zeuren over m'n uiterlijk achter gekomen
Ja, dus denk niet dat er iets van kloptquote:
Vis.quote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ok ok goede vetten
avocado, noten, vis jwz
Goede vetten bestaan nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ok ok goede vetten
avocado, noten, vis jwz
Joah, ik ook welquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, zelf tevreden zijn is het belangrijksteIk ben ook wel blij met mn figuur ^^
[..]
Ja, dus denk niet dat er iets van klopt
Die moet ik ook gaan verbeteren jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, ik ook welalleen ietsje strakker mag wel, vandaar het hardlopen. En mijn conditie zuigt ook
geen slecht plan om daar iets aan te doen.
Met wat?quote:
Hmmm... Lastig.quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die moet ik ook gaan verbeteren jaEcht dieptreurig is het
Maar ben bang dat ik dan zo eng gespierd ga worden en dat wil ik niet
![]()
[..]
Met wat?
Dat zijn nou net de verkeerde vettenquote:
Erover praten is niet heel erg tochquote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat zijn nou net de verkeerde vetten
Ja, dus dan zou ik moeten gaan sporten en heul veul etenquote:
Jawel, wordt je ook dik vanquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dus dan zou ik moeten gaan sporten en heul veul eten
Nee is en blijft neequote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Please.....ik zal het aan niemand verder vertellen
Te lui en eet nu al voldoende vind ikquote:
Oh, okequote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee is en blijft nee
[..]
Te lui en eet nu al voldoende vind ik
Veel teveel koekjes en chocola enzoquote:
0-5 km want ik heb al heel lang niks gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor hoeveel kilometer? En wat zijn de resultaten er van? En hoe snel zijn die er?
Hehe prima.quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
0-5 km want ik heb al heel lang niks gedaan
doe maar googlen voor resultaten ofzo
Zijn ster wordt opgerekt door een ouwe man.quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef Furdinand het volgende:
Nou waar blijft mijn sport vriendje nou
quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zijn ster wordt opgerekt door een ouwe man.
ik doe 50-60 km uit de losse polsquote:Op maandag 18 april 2011 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor hoeveel kilometer? En wat zijn de resultaten er van? En hoe snel zijn die er?
Moet?? Waarvoor?quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe prima.
Ik heb een ontstoken pees, dus ik lig tijdelijk plat, maar moet in juni 10 km rennen
Mn cursor stond op zo'n manier op de eerste "e" van pees dat t leek of er "poes" stond.quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe prima.
Ik heb een ontstoken pees, dus ik lig tijdelijk plat, maar moet in juni 10 km rennen
Ik las ook gewoon poes.quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mn cursor stond op zo'n manier op de eerste "e" van pees dat t leek of er "poes" stond.
Voor mezelf uiteindelijk, hardloopevenement dan.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mn cursor stond op zo'n manier op de eerste "e" van pees dat t leek of er "poes" stond.
Kan gebeuren toch.quote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mezelf uiteindelijk, hardloopevenement dan.
[..]_
Jahoor en dat moeten wij gelovenquote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
niks pervers aanquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
Ontstoken poes lijkt me wel pijnlijk voor je poes.
Ja dan niet.quote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jahoor en dat moeten wij geloven
Pervert
sryquote:
Of voor de katerquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
Ontstoken poes lijkt me wel pijnlijk voor je poes.
Dordrecht? Ik doe mee.quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga trainen voor lopen van een soort marathon in Dordrecht van 10 km dat is over een jaar
Tof welquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga trainen voor lopen van een soort marathon in Dordrecht van 10 km dat is over een jaar
nee, schattig juist!quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef gianni61 het volgende:
ik vindt het strikje toch net een beetje ver gaan..
hehe zet mn recht op je kopquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef gianni61 het volgende:
Woon je in Moerdijk?quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Henkie94 het volgende:
Dordrecht is hier vlakbij.Maar ik ga lekker niet meelopen.
mijn bijtje is ook gewoon schattigquote:
Nee joh, is juist leukquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef gianni61 het volgende:
Is wel leuk hoorquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef gianni61 het volgende:
Neen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Neen.Of de kernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles.
Waar dan?![]()
een strikje in je wolkje moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor![]()
Moet zelf ook maar eens aan de piratenui gaan
Jij bent zo slecht in stalken, dat je zelfs geen tafelpoot kan stalkenquote:
Ja maar ik ben daar slecht meequote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een strikje in je wolkje moet geen probleem zijn.
ik heb trouwens helemaal niet gevraagt op ik wel piraat mag zijn
Ik zou hier nog maar een keertje over nadenken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht in stalken, dat je zelfs geen tafelpoot kan stalken
Denken is mijn slechtste eigenschapquote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou hier nog maar een keertje over nadenken.
Welke kleur moet het strikje worden, ik probeer wel watquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben daar slecht mee![]()
Ohjeej
Euh..quote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Welke kleur moet het strikje worden, ik probeer wel wat
nee mijquote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom reageert sharr niet?Is ze me aan het stalken?
Ik wil wel meelopen eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Volgend loop ik mee met de tien km loop je mee of doe je mij toejuichen?
0kquote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
hey maar henk, ga nou mee naar graspop
Ik sta voor je huis nu. Zie je me zwaaien?quote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom reageert sharr niet?Is ze me aan het stalken?
Ben jij dat mens dat naakt rond staat te springen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik sta voor je huis nu. Zie je me zwaaien?
Door de punt?quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef dralion13 het volgende:
hee, waarom staat dit topic niet in de reeks
Nee, daar erger ik me ook een beetje aan. Ik sta ongeveer 10 meter naar links van haar.quote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ben jij dat mens dat naakt rond staat te springen?
Hier wel hoorquote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef dralion13 het volgende:
hee, waarom staat dit topic niet in de reeks
Oh, daar. Verkoop dr even een klap.quote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, daar erger ik me ook een beetje aan. Ik sta ongeveer 10 meter naar links van haar.
In een tent?quote:
vaag, nu bij mij ook :Squote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
In een tent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wil ik ook wel weten bradaquote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom wou je ook alweer weten waar ik woonde?
ik niet, zal me aan me reet roesten..quote:
niemand geeft dan ook een ruk om jouquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, zal me aan me reet roesten..
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
niemand geeft dan ook een ruk om jou
sad, but true..quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
niemand geeft dan ook een ruk om jou
Ik stalk jou graag.quote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom wou je ook alweer weten waar ik woonde?
gast, je hebt fans..quote:
Ikquote:
quote:
verkoop je lichaam, ik zou je doenquote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
Serieus, ik heb geld op mijn spaarrekening maar mag er niets vanaf halen. Frustratie. En op die andere rekening staat 7 euro
Ben ik serieus de enige tiener met geld op zn rekening?quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
Serieus, ik heb geld op mijn spaarrekening maar mag er niets vanaf halen. Frustratie. En op die andere rekening staat 7 euro
Hoeveel?quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
verkoop je lichaam, ik zou je doen
Nee hoorquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ben ik serieus de enige tiener met geld op zn rekening?
Arme jij..quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
Nope, ik heb ook geldquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken ook geld. Nu ineens niet.quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat voor opdracht?quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
Bahhhik moet een onderwerp hebben voor een opdracht, maar kan niets vinden.
Wat voor opdracht ?quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
Bahhhik moet een onderwerp hebben voor een opdracht, maar kan niets vinden.
Euh nee.quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken ook geld. Nu ineens niet.
Ik bij vriendinnen meestal ookquote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef Henkie94 het volgende:
Oh, bij mij op school ben ik meestal de enige die iets van geld heeft.
3k + mangquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je krijgt wel HJ van mequote:
Ik moet een klinische vraag maken en dan door artikelen daarover te zoeken die vraag beantwoorden. Bijvoorbeeld of je beter water of zout water kunt gebruiken om wonden te spoelen. Alleen die vraag mag dan weer nietquote:
waarheden grquote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij laat ook iets lekker bij jou naar binnen lopen.
Oh, nee hoorquote:
Heel goed dat je dat bedrag al bij elkaar gespaard hebt hoorquote:
Je hebt een druiper.quote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
nja, meestal druipt het naar buiten maar goed
grquote:
Paar weekenden terug 200 euro uitgegeven omdat de rest geen geld hadquote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, nee hoor![]()
[..]
Heel goed dat je dat bedrag al bij elkaar gespaard hebt hoor
Dat zouden mijn vrienden niet eens willen.. Die hebben dan zoiets van 'ik ga niet uit, want ik heb geen geld'quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Paar weekenden terug 200 euro uitgegeven omdat de rest geen geld had_!
Ik snap m nietquote:
Oh. Ik schrok al.quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
het druipt
bij jou eruit
na de daad
We zijn niet uitgegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat zouden mijn vrienden niet eens willen.. Die hebben dan zoiets van 'ik ga niet uit, want ik heb geen geld'
[..]
Ik snap m niet
neequote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb geen goddelijk lichaam, mag ik hier nu niet posten?
Hmm. Best lastig wel, inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet een klinische vraag maken en dan door artikelen daarover te zoeken die vraag beantwoorden. Bijvoorbeeld of je beter water of zout water kunt gebruiken om wonden te spoelen. Alleen die vraag mag dan weer niet.
Dat mag jij wel. Waarom? Omdat appel.quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
Jawel, goddelijk lief mocht ook. Bloempje en ik hadden eerst ook iets van hmmquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
Jij welquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
Hoe kan je thuis ¤200 uitgeven?quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
We zijn niet uitgegaan.Gewoon thuis rondkutten etc.
A hertje is straattaal.
Oh.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat mag jij wel. Waarom? Omdat appel.
Jullie zijn lievv.quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, goddelijk lief mocht ook. Bloempje en ik hadden eerst ook iets van hmm
Jaquote:
Naar de supermarkt, VEUL eten kopen etc. En natuurlijk ook wat te drinken. Vaak. 6x teruggegaan ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
Hoe kan je thuis ¤200 uitgeven?
Ja, maar wat betekent het?
Hahaha wow dan heb je aardig wat gekocht..quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Naar de supermarkt, VEUL eten kopen etc. En natuurlijk ook wat te drinken. Vaak. 6x teruggegaan ofzo.
Hert is een ander woord voor meisje geloof ik.
Kun je nagaan dat we met 4 man waren.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha wow dan heb je aardig wat gekocht..
Oh, oke
Ziek veel gedronken danquote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat we met 4 man waren.Uiteindelijk nog maar 3, wat.
Ja, dat is wel waar. Ik vind je heel lief, daarom zit ik nu in een tentje voor jouw huis te Fok!kenquote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij bent een stalker, jij moet mij lief vinden.
Dan is het wel veel iddquote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat we met 4 man waren.Uiteindelijk nog maar 3, wat.
Maar ga er niet vanuit dat jullie kaviaar e.d. hebben gegeten, dus dan nog steeds veel gedronken.quote:
Ja, is wel vaak zoquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaals ik eenmaal een onderwerp heb niet, maarja, dan moet ik dat wel eerst vinden
Niet teveel porno kijken he, wordt mn internet traag van.quote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Ik vind je heel lief, daarom zit ik nu in een tentje voor jouw huis te Fok!ken
quote:
Waarom zo onaardig tegen mij dan, wat heb ik misdaan?quote:
Ja, omdat Henkiespankie.quote:
True. Voornamelijk chips en nootjes en die pleuriszooi.quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ga er niet vanuit dat jullie kaviaar e.d. hebben gegeten, dus dan nog steeds veel gedronken.
Ik heb je gehackt en kijk nu in jouw opgeslagen porno bestandenquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet teveel porno kijken he, wordt mn internet traag van.
[..]
Daarom, da's best cheap.quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
True. Voornamelijk chips en nootjes en die pleuriszooi.
NOESquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb je gehackt en kijk nu in jouw opgeslagen porno bestanden
quote:
Ook met mij?quote:
quote:
quote:
Ja, draaltje heeft piratenui gemaaktquote:
Awhquote:
Stomme opdracht, zie een paar posts eerderquote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan het steeltje?
Jij krijg het misschien ook nog wel opgestuurd hoorquote:
Oh.quote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stomme opdracht, zie een paar posts eerder
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stomme opdracht, zie een paar posts eerder
Forum Opties | |
---|---|