Oke, zie ik je zo.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Furdinand het volgende:
Het is onmogelijk de goddelijkheid van mijn lichaam op een foto vast te leggen het moet met eigen ogen aanschouwen worden ( wel met zonnebril voor de veiligheid)
Goed voornemen welquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
Waar ik mijzelf overigens niet bijrekenDonderdag hardloopschoenen kopen en dan ook echt gaan rennen...
Arme meidquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed voornemen wel![]()
Ik heb vorige week dinsdag voor het eerst sinds oktober gesport![]()
Spierpijn![]()
Dan is het leuk om te doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme meidik ga donderdagmiddag maar gelijk rennen ook
anders weet ik zeker dat ze in m'n kast blijven liggen. Maar ik ga met 2 vriendinnen, kunnen we elkaar een beetje motiveren
Wel verstandig om gelijk te beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme meidik ga donderdagmiddag maar gelijk rennen ook
anders weet ik zeker dat ze in m'n kast blijven liggen. Maar ik ga met 2 vriendinnen, kunnen we elkaar een beetje motiveren
Neuh, dat is stomquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan is het leuk om te doen
In je eentje niet
Zeker. We hebben afgesproken dat we mijlpalen gaan zetten en als we die behaald hebben iets leuks te doen ookquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel verstandig om gelijk te beginnenEn vrienden helpen altijd !
Lui zijn, eten waar je zin in hebt en slank blijvenquote:
Oh, nicequote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker. We hebben afgesproken dat we mijlpalen gaan zetten en als we die behaald hebben iets leuks te doen ook
Succesquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Furdinand het volgende:
Ok ik ga fitnessen!
En morgen ga ik ook weer renneniedereen Moet gaan sporten vanavond!
Jaloersquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lui zijn, eten waar je zin in hebt en slank blijven
Dit heb ik ook.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaloersquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Crap. Ik wilde alleen maar kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendje jij mag dat dus niet
Ik kom helemaal niks aan.quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaloers
Hoewel ik ook niet gelijk 10 kilo aankom, ik moet wel een klein beetje opletten...
Wacht maar tot je 30 bentquote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niks aan.Afgelopen zomervakantie om het halfuur naar beneden om wat te vreten te pakken.
Dit geldt ook voor mijquote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaloers
Hoewel ik ook niet gelijk 10 kilo aankom, ik moet wel een klein beetje opletten...
Dan ben ik al dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muhahahquote:
Tof hequote:
Ach ja, onbeperkt dooreten kan ik ook niet, maar ik zit al een aantal jaar op ongeveer hetzelfde gewicht..quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaloers
Hihi, furdi heeft een vriendjequote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Furdinand het volgende:
Ok nu maar wachten op mijn sport vriendje
quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan ben ik al dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke, nouja, uh. Dan kun je altijd blijven eten wat je wil
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ech wel.quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muhahah
Maar als ik wel ga sporten, heb ik heel snel zichtbare buikspieren, je ziet ze nu nog steeds duidelijk als ik ze aanspan, terwijl ik een half jaar niet heb gesport
[..]
Tof he
[..]
Ach ja, onbeperkt dooreten kan ik ook niet, maar ik zit al een aantal jaar op ongeveer hetzelfde gewicht..
Mooi toch.quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]oke, nouja, uh. Dan kun je altijd blijven eten wat je wil
ja, maar jij bent ook een magere latquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muhahah
Maar als ik wel ga sporten, heb ik heel snel zichtbare buikspieren, je ziet ze nu nog steeds duidelijk als ik ze aanspan, terwijl ik een half jaar niet heb gesport
jij hebt alleen een goddelijk gezicht?quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Ik durf niet te posten nu ik de TT gezien heb. Ik hoor hier niet thuis
Ik ben geen latquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een magere lat
quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt alleen een goddelijk gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |