Volgens mij ook quentin tarantinoquote:
Ik weet het, sorry ik heb me vergist. Kan een mod het aanpassen? Het moet deel XIV zijn denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef hornage het volgende:
Topicnummer lijkt me niet geheel te kloppen...
Dat blijft de vraag met zijn I-pad of wat het dan ook is...quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
... op welk antwoord reageer je mainport? Die van Gillingham?
Graag niet constant enkel dit gedeelte posten.quote:
Die afkortingen staan niet voor namen.quote:
Oh okee ik vond het al zo moeilijkquote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die afkortingen staan niet voor namen.
Ik zoek één persoon.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee ik vond het al zo moeilijk
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
TG = True grit?![]()
ATKM = all the kings men?![]()
MR = minority report?![]()
quote:
IASquote:
Beticht je me van valsspelen??quote:
quote:
Dragon +1quote:
Dat is simpelweg zijn manier van converseren...quote:
Ik vond hem al een irritante kwal, dit maakt het er niet beter opquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is simpelweg zijn manier van converseren...
welk karakter in welke film?quote:I'm guessing... I'm guessing nobody's coming..
Kan ik me voorstellen..quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem al een irritante kwal, dit maakt het er niet beter op
Die reactie roept hij vaker op heb ik het idee.quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder forumtopic hoort zijn eigen troll te hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:
Was jij dit niet tot voor kort?quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ieder forumtopic hoort zijn eigen troll te hebben
Liever niet, ik vond het hier net zo gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ieder forumtopic hoort zijn eigen troll te hebben
Een cheater is wat anders dan een trollquote:
Ik ben altijd lief tegen ieder...toch?quote:
Meer hintsquote:
Cheater....quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een cheater is wat anders dan een troll
quote:*flikkert uit een wachttoren*
I can see! I can see!
*knalt tegen een boom omhoog*
nope, I was wrong
Zie de knipoog en FF's reactie.quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief tegen ieder...toch?
Ondanks je kut-vragen houden van nog altijd van je Sandsquote:
Hmm dat klinkt niet als mijn soort filmquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks je kut-vragen houden van nog altijd van je Sands
Men in tights natuurlijkquote:
Jep, maar welk karakter?quote:
quote:Ahchoo: Hey, X!
X: Did you say "Abe Lincoln"?
Snel mijn youtube link maar verwijderdquote:
Aangezien je het tweede deel van mijn vraag verneukt hebt, beloon ik je met een puntquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snel mijn youtube link maar verwijderd
quote:
Fuck ik wist het!quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
Speciaal voor Sands: Het is een Europese film
HEEL KNAP!quote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef DragonFodder het volgende:
Lek!
Cas jansen
Victor löw
Thomas acda
Ditquote:
Sowwy! Moest ff vanaf mijn foon.quote:
Warm, heel warm!quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Baszh het volgende:
Kermit the Frog , Miss Piggy , iets met muppets?
Es was van ebeneezer scroogequote:
quote:
Ik hoopte dat het niemand opviel, maar kon niet America doen want dan klopte het niet!quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
Was het bewust dat jij Amerika schreef ipv America, Baszh? Dat zette me nl. op het spoor.
Actrice is natuurlijk goed, film niet.quote:
Warm, warm...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop