quote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
TG = True grit?![]()
ATKM = all the kings men?![]()
MR = minority report?![]()
quote:
IASquote:
Beticht je me van valsspelen??quote:
quote:
Dragon +1quote:
Dat is simpelweg zijn manier van converseren...quote:
Ik vond hem al een irritante kwal, dit maakt het er niet beter opquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is simpelweg zijn manier van converseren...
welk karakter in welke film?quote:I'm guessing... I'm guessing nobody's coming..
Kan ik me voorstellen..quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem al een irritante kwal, dit maakt het er niet beter op
Die reactie roept hij vaker op heb ik het idee.quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder forumtopic hoort zijn eigen troll te hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:
Was jij dit niet tot voor kort?quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ieder forumtopic hoort zijn eigen troll te hebben
Liever niet, ik vond het hier net zo gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ieder forumtopic hoort zijn eigen troll te hebben
Een cheater is wat anders dan een trollquote:
Ik ben altijd lief tegen ieder...toch?quote:
Meer hintsquote:
Cheater....quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een cheater is wat anders dan een troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop