echt niet! zo'n beest moet z'n plek leren kennen...quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Sonera het volgende:
Zo'n beestje hou je toch de eerste nachten bij je?
Het geld in het huis is virtueel speelgeld, dat geld voor die hondenopvang is echt geld. Gierig is t wel, maar stel iedereen geeft net zo veel als bij die bruiloft, dan is die redactie ook niet blij..quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat die dat als eerste bood, en toen was er al aan de opdracht voldaan.
De redactie was te krenterig om ook die andere bedragen te schenken blijkbaar.
Wel knap dat niemand een elleboog tegen d'r waffel rost. "Zo. Klaar met lezen."quote:
Klopt maar je denk toch niet dat ze dat gaan uitzenden dan krijgen ze de dierenbescherming achter zich aan..quote:
Das niks nieuws toch?quote:
Ik heb een heerlijk verwend hondje bench vind ik niks!quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
echt niet! zo'n beest moet z'n plek leren kennen...
Ik stem voor Segredo, Jo en Lau in de finale!quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hond is nu al leuker dan de rest.
sambalbei?quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Coos het volgende:
In China weten ze wel raad met zo'n hondje.
ongeveer 12 jaar lang, 3x per dag die hond uitlaten door weer en wind, altijd oppas zoeken als je weg wilt en op vakantie gaan enz enz enzquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
Grrrrr ik wil een hond!!! Ik vind het zo'n lieverd!
Its the JoShowquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Roguee het volgende:
Joanna heeft thuis een hond. Ja hallo gerard heeft er ook 2. so fukking what.
daar heb je dan toch kinderen voorquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ongeveer 12 jaar lang, 3x per dag die hond uitlaten door weer en wind, altijd oppas zoeken als je weg wilt en op vakantie gaan enz enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |