is ie dat niet dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt er gesproken alsof Maik dood is?
quote:
quote:
ze hadden het beter secret jankerds kunnen noemenquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Vultarian het volgende:
mo weer huilen, nu hebben we wel genoeg jankmomenten gehad hoor
Je denkt toch niet dat hij 5 dagen op dat zolderkamertje gezeten heeft?quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Urb het volgende:
Ik ook want hij had het over mooi weer in z'n dagboek-filmpje.
Hoop het nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij 5 dagen op dat zolderkamertje gezeten heeft?
Die mist ook een hond hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Vultarian het volgende:
mo weer huilen, nu hebben we wel genoeg jankmomenten gehad hoor
Die ligt lekker met z'n reet op het stand van de Algarve, Portugese bimbootjes te bangenquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ook want hij had het over mooi weer in z'n dagboek-filmpje.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Gert het volgende:
Mensen met zo'n stem zouden een levenslang verbod op voorlezen moeten krijgen, en het liefst ook het praten helemaal verboden moeten worden.
Echt hè? Krijg er gewoon rillingen van!quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Gert het volgende:
Mensen met zo'n stem zouden een levenslang verbod op voorlezen moeten krijgen, en het liefst ook het praten helemaal verboden moeten worden.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart denkt dat er ook puppypoesjes bestaan.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
Denk al wat is die hond opeens dik geworden, is het de achterkant van Sharon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |