Ja met Greysquote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Karim is heul niet weg. Hij MOET nog daten.
Vrijdag gemist, dus ik heb 't 3 dagen gemist zomgquote:
ja dat krijg je met dat wandelen he, het is of het ene of het anderequote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vrijdag gemist, dus ik heb 't 3 dagen gemist zomg.
wat dacht je van de bingo en karaoke avondquote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Urb het volgende:
Ah mooi op tijd ja, was er net ook 1 aan het bouwen.![]()
Nog wat dingetjes die wellicht in de uitzending zitten.
* Hondje, veel gespeel en gekroel.
* Karim op zoek naar liefde?
* een "verrassing" voor de bewoners. ( Hoorde ook iets over een koffer met 15k euro die een bewoners kan pakken en vrijwillige exit, maar een idee of dit klopt en of dit de verrassing is. )
* De vlot-missie.
LOL, ik wacht het geduldig af. Wat ik wel weet is dat het de Djoon en Flipshow gaat worden. Again.quote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja met Greys. Ze heeft zich vast niet opgegeven
.
Oh god, ook dat nog.quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef markna het volgende:
[..]
wat dacht je van de bingo en karaoke avond
Dus ik mis niets als ik niet kijk?quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, ik wacht het geduldig af. Wat ik wel weet is dat het de Djoon en Flipshow gaat worden. Again.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, ik wacht het geduldig af. Wat ik wel weet is dat het de Djoon en Flipshow gaat worden. Again.
Waag het eens om af te haken jijquote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ik mis niets als ik niet kijk?
Dat is wrs de verrassing. MamaDjoon heeft het weer goed voor elkaar.quote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
![]()
En dan heeft ze de beloofde brief nog niet eens gekregen ook.
Hoop het niet.quote:Op maandag 18 april 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wrs de verrassing. MamaDjoon heeft het weer goed voor elkaar.
is er nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoop het niet.![]()
Iemand enig idee hoe het zit met dat koffertje met 15k euro voor vrijwillige exit?
nee gek he...quote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
Karim zag er niet gelukkig uit zo op zn bedje
je zult 3 dagen alleen op een kamertje moeten zitten, zonder ramen etc. Zou ik ook niet vrolijk van worden eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
Karim zag er niet gelukkig uit zo op zn bedje
Hij zit er al bijna 4, op een paar uur naquote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zult 3 dagen alleen op een kamertje moeten zitten, zonder ramen etc. Zou ik ook niet vrolijk van worden eerlijk gezegd
quote:Op maandag 18 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Hij zit er al bijna 4, op een paar uur na
http://live.nedshare.nl/quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Fikkert2 het volgende:
hllo
Iemand nog een werkende link ?
alvast bedankt
die de kamer onderschijtquote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef pullup het volgende:
Het is de show van dat aandachtshoertjehondje
te lang dusquote:Op maandag 18 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Hij zit er al bijna 4, op een paar uur na
Dat zou ik heul niet erg vinden. Liever het hondje dan Djoon en Flip.quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef pullup het volgende:
En Sharon.De hond doet haar denken aan haar familie.quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef pullup het volgende:
Dat was de moeder der retorische vragenquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom moet joan janken... is ze bang dat zij geen aandacht meer krijgt?
dank uquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was de moeder der retorische vragen
Met goed eten en drinken en een pjoeter met internet zou het wel uit te houden zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
te lang dus![]()
ik zou allangneigingen hebben gekregen
Dat miste ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom alleen van laura 1000 euro af, ik snap 't nu al niet meer
Laura gaf als eerste antwoord op de vraag van Sharon hoeveel ze wilde doneren aan dutch puppy, en zij gaf 1000 euro. Er was 1000 euro nodig voor de hond dus bij Laura was de missie al geslaagd!quote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joquote:
Omdat sharon 1000 euro moest verzamelen onder de bewoners en Laura gaf meteen op 1000 euro.quote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze gaf als eerste geld.. en het was al genoegquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, wist je dat niet?quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef chufi het volgende:
Stem: Alleen Laura verliest 1000 E uit zijn kluis .....
Omdat die dat als eerste bood, en toen was er al aan de opdracht voldaan.quote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Segredoquote:
Ah zo, thanx.quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Laura gaf als eerste antwoord, en zij gaf 1000 euro. Er was 1000 euro nodig voor de hond dus bij Laura was de missie al geslaagd!
Ze moesten 1000 euro doneren en Laura zei als eerst 1000 uit haar kluisquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan MamaJo wel iets aan doen, beetje botox doet wonderen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef Day het volgende:
Die pup lijkt toch voor geen meter op bulletje? Please!
vraag me ook af of hij wel echt de hele tijd op dat zolderkamertje zitquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Met goed eten en drinken en een pjoeter met internet zou het wel uit te houden zijn.
Ja, ik dacht ook al, al dágen toch?quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Voor het eerst zonder Karim? Oh wacht.....
Lauraquote:
Kutkrentenquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat die dat als eerste bood, en toen was er al aan de opdracht voldaan.
De redactie was te krenterig om ook die andere bedragen te schenken blijkbaar.
Het is een epidemie.quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Oh nee, begint Laura nou ook nog te janken?
Ik ook want hij had het over mooi weer in z'n dagboek-filmpje.quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vraag me ook af of hij wel echt de hele tijd op dat zolderkamertje zit
is ie dat niet dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt er gesproken alsof Maik dood is?
quote:
quote:
ze hadden het beter secret jankerds kunnen noemenquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Vultarian het volgende:
mo weer huilen, nu hebben we wel genoeg jankmomenten gehad hoor
Je denkt toch niet dat hij 5 dagen op dat zolderkamertje gezeten heeft?quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Urb het volgende:
Ik ook want hij had het over mooi weer in z'n dagboek-filmpje.
Hoop het nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij 5 dagen op dat zolderkamertje gezeten heeft?
Die mist ook een hond hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Vultarian het volgende:
mo weer huilen, nu hebben we wel genoeg jankmomenten gehad hoor
Die ligt lekker met z'n reet op het stand van de Algarve, Portugese bimbootjes te bangenquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ook want hij had het over mooi weer in z'n dagboek-filmpje.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Gert het volgende:
Mensen met zo'n stem zouden een levenslang verbod op voorlezen moeten krijgen, en het liefst ook het praten helemaal verboden moeten worden.
Echt hè? Krijg er gewoon rillingen van!quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Gert het volgende:
Mensen met zo'n stem zouden een levenslang verbod op voorlezen moeten krijgen, en het liefst ook het praten helemaal verboden moeten worden.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart denkt dat er ook puppypoesjes bestaan.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
Denk al wat is die hond opeens dik geworden, is het de achterkant van Sharon.
echt niet! zo'n beest moet z'n plek leren kennen...quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Sonera het volgende:
Zo'n beestje hou je toch de eerste nachten bij je?
Het geld in het huis is virtueel speelgeld, dat geld voor die hondenopvang is echt geld. Gierig is t wel, maar stel iedereen geeft net zo veel als bij die bruiloft, dan is die redactie ook niet blij..quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat die dat als eerste bood, en toen was er al aan de opdracht voldaan.
De redactie was te krenterig om ook die andere bedragen te schenken blijkbaar.
Wel knap dat niemand een elleboog tegen d'r waffel rost. "Zo. Klaar met lezen."quote:
Klopt maar je denk toch niet dat ze dat gaan uitzenden dan krijgen ze de dierenbescherming achter zich aan..quote:
Das niks nieuws toch?quote:
Ik heb een heerlijk verwend hondje bench vind ik niks!quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
echt niet! zo'n beest moet z'n plek leren kennen...
Ik stem voor Segredo, Jo en Lau in de finale!quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hond is nu al leuker dan de rest.
sambalbei?quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Coos het volgende:
In China weten ze wel raad met zo'n hondje.
ongeveer 12 jaar lang, 3x per dag die hond uitlaten door weer en wind, altijd oppas zoeken als je weg wilt en op vakantie gaan enz enz enzquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
Grrrrr ik wil een hond!!! Ik vind het zo'n lieverd!
Its the JoShowquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Roguee het volgende:
Joanna heeft thuis een hond. Ja hallo gerard heeft er ook 2. so fukking what.
daar heb je dan toch kinderen voorquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ongeveer 12 jaar lang, 3x per dag die hond uitlaten door weer en wind, altijd oppas zoeken als je weg wilt en op vakantie gaan enz enz enz
jo!quote:
Als die hond maar wint dan, dat dan weer wel.quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik stem voor Segredo, Jo en Lau in de finale!
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef StephanL het volgende:
Die vrouwenallemaal modellen van de castingbureau
die van me schoonouders nooit grafeikquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah nou, hoe vaak liet jij die eik uit dan?
En waarschijnlijk kent ie ze alle vier al omdat ze bij hetzelfde castingbureau zijn ingeschreven.quote:
Ze moeten alleen eens een keer langs de tandarts.quote:
heb het over Buno klaphark!quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef markna het volgende:
[..]
die van me schoonouders nooit grafeik
Tsja Flip zal toch echt de laatste zijn die dat doorheeft.quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef rico80 het volgende:
Ze legt Flip even uit hoe ze hem commandeert en hij heeft niets door
quote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja Flip zal toch echt de laatste zijn die dat doorheeft.![]()
[ link | afbeelding ]
Oh? Ik duw altijd die kont omhoog , goed dat Jo het even uitlegtquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef shomila het volgende:
Jo weet het zo goed volgens mij moet je met je hand zijn kont naar beneden duwen en dan zeggen zit en dan gelijk snoepje.
Ik had het moeten doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja met Greys. Ze heeft zich vast niet opgegeven
.
Bron?quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En waarschijnlijk kent ie ze alle vier al omdat ze bij hetzelfde castingbureau zijn ingeschreven.
Gerard gaat me een beetje tegen staan, alles zo correct enzo en hij hoeft nioet te winnen hoorde ik hem van de week daar zeggen wat doet ie er dan nog vraag ik me dan afquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat van die echte vriendschap, moet dat echt 4x in 10min?
Jo legde niks uit die zei alleen zit, die hond weet toch niet wat zit is moet je hem wel bij helpen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Ik duw altijd die kont omhoog , goed dat Jo het even uitlegt
Ja dat weten we nu welquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja Flip zal toch echt de laatste zijn die dat doorheeft.![]()
[ link | afbeelding ]
Eikenwoudenquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef markna het volgende:
[..]
hehehe sja die ouwe lui wouden toch een eik wij niet
mee eens!quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard gaat me een beetje tegen staan, alles zo correct enzo en hij hoeft nioet te winnen hoorde ik hem van de week daar zeggen wat doet ie er dan nog vraag ik me dan af
quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, ik roep ook een keer zit en de hond gaat diep zuchtend door d'r achterpoten
Lijkt me logisch dat hij niet perse hoeft te winnen. Die kerel is al binnen en gunt het bepaalde personen daar wel om het geld te winnen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard gaat me een beetje tegen staan, alles zo correct enzo en hij hoeft nioet te winnen hoorde ik hem van de week daar zeggen wat doet ie er dan nog vraag ik me dan af
Vind jij Gerard correct? Vind ik eigenlijk helemaal niet, hij is volgens mij de enige die zich niet gek laat maken door de stem... Hij zit daar volgens mij meer voor het proces en de ervaring dan voor het geld. Hij is in de gelukkige omstandigheid dat ie dat kan....quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lijken wel een stel schapen, blèèèhquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Die ene die weken geleden in de daily was vind ik wel schattig.
Wij hebben je opgegeven hoor, is dat je nog niet verteld?quote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het moeten doen
Zouden die zussen me dan hebben uitgekozen?
dank je, maar is echt zo steeds dat correcte vraag me werkelijk af waarom je zit daar om dat geld te winnen niet om vriendjes te wordenquote:
Ik weet wel wat wouden zijnquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
weet je wel wat een eik is? op die boom na dan
Joah!quote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het moeten doen
Hij zit er voor de ervaring en wil ook niet winnen hoor. De finale is zijn ultimate goal.quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
gewoon spel hij zit er gewoon voor de pegelsquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind jij Gerard correct? Vind ik eigenlijk helemaal niet, hij is volgens mij de enige die zich niet gek laat maken door de stem... Hij zit daar volgens mij meer voor het proces en de ervaring dan voor het geld. Hij is in de gelukkige omstandigheid dat ie dat kan....
Gerard weet het letterlijke geheim van karim. Hebben ze sort of besproken.quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Sonera het volgende:
Dus Karim keert terug met vrouw.. Das wel leuk klopt ook gelijk vermoeden van Geer niet meer
Ja 'alles zo correct' vind ik ook niet echt bij Gerard passenquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind jij Gerard correct? Vind ik eigenlijk helemaal niet, hij is volgens mij de enige die zich niet gek laat maken door de stem... Hij zit daar volgens mij meer voor het proces en de ervaring dan voor het geld. Hij is in de gelukkige omstandigheid dat ie dat kan....
Dan kan je het nog wel een lul vindenquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Wij hebben je opgegeven hoor, is dat je nog niet verteld?![]()
Kijk eens uit het raam, de limosine staat al klaar.![]()
wij noemen iemand die eigenwijs en koppig is, ook een eikquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
weet je wel wat een eik is? op die boom na dan
Het een sluit het ander toch niet uitquote:
Waar zeg ik dat dat niet kan dan?quote:
Al vanaf het begin zegt ie dat ie er alleen voor de ervaring zit hoor..quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wij noemen een hond een eik hieroquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij noemen iemand die eigenwijs en koppig is, ook een eik
Gerard heeft dat geld helemaal niet nodig, hij kan het zich veroorloven om ontspannen in het spel te zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je, maar is echt zo steeds dat correcte vraag me werkelijk af waarom je zit daar om dat geld te winnen niet om vriendjes te worden
Ja dat kan. Voor mij is hij de enige normale in die toko.quote:
En Karim kan nu niet op Jo en Flip stemmen, komt ook toevallig weer goed uit natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard weet het letterlijke geheim van karim. Hebben ze sort of besproken.
Zal me niets verbazen dat dit de reden is waarom Karim al die tijd al op zolder zit. Zodat het geheim van hem er nog een week in zit. Als Gerard kan drukken en Karim is terug dan raadt hij het geheim 100%, hij is de enige die het goed weet en er niet over praat
toch is gerard wel correct..quote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het moeten doen
En dat siert 'm.. hij heeft ook niet de arrogantiequote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gerard heeft dat geld helemaal niet nodig, hij kan het zich veroorloven om ontspannen in het spel te zitten.
Ja tuurlijk, dat is een geldwolf. Die willen alleen maar meer meer meer.quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef Toverheks het volgende:
echt geloof me gerard zit om te winnen niet voor een ervaring op te doen gerard wil geld winnen al zegt hij dat hij al genoeg heeft.........iedereen laat zich een rad voor ogen draaien maar ik heb hem door![]()
![]()
Hij zit er wel om te winnen volgens mij, dat is z'n streberigheid. Maar die pegels heeft hij niet nodig...quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon spel hij zit er gewoon voor de pegels
quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef shomila het volgende:
Als er 1 correct is in dat huis is het Karim wel en toch mag hij van mij winnen.
Ik ben te oud johquote:
Idd, Karim moet terug op de streamsquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Day het volgende:
Karim gaat dus daten deze week? Prima, maar dat kan toch gewoon beneden? Hij heeft al lang genoeg op de zolder gezeten.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat siert 'm.. hij heeft ook niet de arrogantie
quote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop dat ik word gekozen door de zussen van Karim!! Lekker op een zolder dineren en daarna het huis in, doen alsof ik zn vriendin ben die hij heeft leren kennen op het vliegveld, een geloofwaardige filmkus krijgen, vervolgens met Laura op de vuist omdat zij hem ook lief vindt en niet kan begrijpen dat hij nu voor een ander gaat terwijl hij haar als mooiste en liefste heeft betiteld aan de rode telefoon. Dan gaat de telefoon en is het Alfons. Fok wil haar leden terug en ik mag per direct mijn koffer pakken, Monique erin stoppen en weer terug komen naar Nederland om me te ergeren aan Laura die nu Karim aan de haak gaat slaan terwijl ik uitverkoren was door zijn zussen.
Hebben ze een feestje bij Berlusconi gehad?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef NenaLois het volgende:
Dat zijn ook al zo''n energievolle types als karim!!
Leuk!!
quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben ze een feestje bij Berlusconi gehad?
Hij kan het in elk geval lezen. Denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Berenjenafok het volgende:
Bart moet nog op zn papiertje kijken ook wie de stellen zijn
Zijn ze een beetje te oud voor hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben ze een feestje bij Berlusconi gehad?
Jaja...dat ene vogeltje zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is heel arrogant op een verborgen manier.
let wel ik vind het prettig om naar hem te lkijken en luisteren maar iets zegt nee
Ik had ook graag niet geweten wie de stelletjes waren. Zou betekenen dat ik dit progamma niet meer volgquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Berenjenafok het volgende:
Bart moet nog op zn papiertje kijken ook wie de stellen zijn
Niks mis meequote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Krullen zijn ook weer helemaal 'in' zeker?
Die heb ik ook en dat is gewoon hipquote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Krullen zijn ook weer helemaal 'in' zeker?
HAHAHAHAquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop dat ik word gekozen door de zussen van Karim!! Lekker op een zolder dineren en daarna het huis in, doen alsof ik zn vriendin ben die hij heeft leren kennen op het vliegveld, een geloofwaardige filmkus krijgen, vervolgens met Laura op de vuist omdat zij hem ook lief vindt en niet kan begrijpen dat hij nu voor een ander gaat terwijl hij haar als mooiste en liefste heeft betiteld aan de rode telefoon. Dan gaat de telefoon en is het Alfons. Fok wil haar leden terug en ik mag per direct mijn koffer pakken, Monique erin stoppen en weer terug komen naar Nederland om me te ergeren aan Laura die nu Karim aan de haak gaat slaan terwijl ik uitverkoren was door zijn zussen.
Mensenkennis is niet je ding hè..quote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is een geldwolf. Die willen alleen maar meer meer meer.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Die heb ik ook en dat is gewoon hip
heeeel positief!quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk gedaan
En inderdaad, hij gaat meer voor karakter dan uiterlijk
Ah ja, 19 maximaal, niet.quote:
Verschrikkelijk idd, beetje telsell-achtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |