abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4633195
Godver, sta ik vandaag op, kijk ik hoeveel nummers in mijn que gedownload zijn. Blijk alles geblockt te zijn

hier is de verklaring

RIAA, NMPA Reach Settlement With Audiogalaxy.com

Recording Industry Association of America, National Music Publishers Association Reach Settlement with Audiogalaxy.com

New York, NY, June 17, 2002 The recording industry, music publishers and songwriters announced today that they have reached an out-of-court settlement with Audiogalaxy.com, the Napster-like clone, which requires Audiogalaxy to stop the infringement of copyrighted works on their peer-to-peer network.

The agreement follows a lawsuit filed in late May accusing Audiogalaxy of facilitating and encouraging widespread copyright infringement a last resort step after repeated efforts to warn the firm of their liability were ignored or resulted in ineffective attempts to fix the problem. The suit was brought by the Recording Industry Association of America (RIAA), on behalf of its member labels, and the National Music Publishers Association (NMPA), on behalf of the music publisher principals of its licensing affiliate, The Harry Fox Agency, Inc.

The settlement reached would allow Audiogalaxy to operate a "filter-in" system, which requires that for any music available, the songwriter, music publisher, and/or recording company must first consent to the use and sharing of the work. The other key provision of the agreement is for Audiogalaxy to pay the music publishers and recording industry a substantial sum based on Audiogalaxy's assets and interest in resolving this case quickly.

"We are pleased to settle this case quickly. This is a victory for everyone who cares about protecting the value of music," said Hilary Rosen, Chairman and CEO of the RIAA. "This should serve as a wake-up call to the other networks that facilitate unauthorized copying. The responsibility for implementing systems that allow for the authorized use of copyrighted works rests squarely on the shoulders of the peer-to-peer network."

"The message is clear there is no place on the Internet for services that exploit creators' work without fair compensation," added Edward P. Murphy, President and CEO, NMPA. "Such services hurt creators and hurt the legitimate Internet businesses that wish to comply with the law and compensate the creators. The swift resolution of this matter is thus a double victory that creators and legitimate Internet businesses should join in hailing." (more)

Audiogalaxy.com, based in Austin, Texas, was one of the more heavily trafficked file-sharing websites.

The Recording Industry Association of America is the trade group that represents the U.S. recording industry. Its mission is to foster a business and legal climate that supports and promotes our members' creative and financial vitality. Its members are the record companies that comprise the most vibrant national music industry in the world. RIAA® members create, manufacture and/or distribute approximately 90% of all legitimate sound recordings produced and sold in the United States.

In support of this mission, the RIAA works to protect intellectual property rights worldwide and the First Amendment rights of artists; conduct consumer industry and technical research; and monitor and review - - state and federal laws, regulations and policies. The RIAA® also certifies Gold®, Platinum®, Multi-Platinum, and Diamond sales awards, Los Premios De Oro y Platino, an award celebrating Latin music sales.

The National Music Publishers Association, Inc., founded in 1917, works to protect and advance the interests of the music publishing industry. With over 900 members, the NMPA represents the most important and influential music publishing firms throughout the United States.

The Harry Fox Agency, Inc. provides an information source, clearing house and monitoring service for licensing musical copyrights, and acts as licensing agent for more than 27,000 music publisher principals, who in turn represent the interests of more than 160,000 songwriters. Besides the core business functions of licensing, collections and distribution of royalties, HFA conducts periodic record company and other user audits on behalf of its principals. HFA is the licensing affiliate of the National Music Publishers Association.

* * * * * *

Dit is echt zwaar klote, heeft iemand een beter file share proggie die veel underground muziek hebben maar toch snel zijn? (nee geen kazaa)

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  dinsdag 18 juni 2002 @ 06:37:35 #2
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4633200
Zit er allemaal in natuurlijk
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4633221
pi_4633254
U S E N E T
pi_4633268
Shit...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4633325
Neee he hoe moet ik dan nu gaan dlen
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:12:34 #7
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4633327
dat wordt dus ftp'en
pi_4633347
owwwhh...

hier werkt alles gewoon naar behoren

Maar FTP'en gebeurt hier ook nog wel

Er
is
nochtans
H O O P
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:22:20 #9
22343 Ruudboy
Teruggekeerde fokkerd.
pi_4633355
Hmm... ernstig jammer.....
Wil de volgende kandidaat opstaan?

(Kan er geen GOEIE client worden gemaakt voor het Kazaa netwerk ...)

"Five out of four people have a problem with math."
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:24:57 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4633363
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 08:22 schreef Ruudboy het volgende:
(Kan er geen GOEIE client worden gemaakt voor het Kazaa netwerk ...)
Wat is er mis met KaZaA Lite dan?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:27:09 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4633377
Fuck, daarom is alles dus nu weg en geblocked.

Moest net vandaag wat spul downen voor iemand. Ken echt niets meer vinden

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:41:54 #12
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_4633452
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 07:27 schreef Pushit het volgende:
U S E N E T
Pardon me for my lompheid, maar wat is dat?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:57:01 #13
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4633526
En weer een filesharing netwerk plat. Helaas, want op AG was erg veel te vinden. Echter, als de RIAA denkt dit te kunnen stoppen, hebben ze het mis.
Naast AG hebben we ook nog steeds WinMX, Xolox, Direct Connect, Limewire, enz.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 09:18:09 #14
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4633643
FTP OLE OLE
pi_4633682
Nou, ze hebben niet bepaald bereikt wat ze willen: ik haal namelijk eerst een nummer van AG, luister hem dan een tijdje en als ik hem goed vind koop ik hem op vinyl.

Nu kan ik dus niet meer op AG downloaden, dus gaan mijn muziekinkopen drastisch omlaag. Ik luister vanaf nu dus alleen nog bij Only-DJ's, Recess en in de winkel, maar daarmee dalen mijn inkopen met zo'n beetje 60%...

pi_4633820
Bij mij zullen mijn muziekverlopen niet zo drastisch omlaag gaan door muziekuitwisselingsdiensten. Voordat ik een cd-brander had kocht ik 3 ą 4 cd's per jaar, nou veel minder kan het niet. Nu nog zo'n 1 ą 2.

Daarom voel ik me ook niet schuldig dat ik de hele boel bij elkaar brand (nu elke maand 1 cd), zó groot is het verschil qua wat de platenmaatschappijen e.d. aan mij verdienen niet.

(Waarom ik vroeger al zo weinig kocht? Niet eens om de prijs, een klein beetje misschien, maar vooral omdat ik verzamelcd's wil en ik bijna nooit zulke cd's zie liggen in een samenstelling zoals IK ze wil. Ik vind meestal maar de helft van de nummers leuk. En dankzij AG en zo kan ik er alles op zetten wat ik zčlf wil.)

dinsdag 18 juni 2002 @ 09:47:00 #17
13973 ranja
image means nothing
pi_4633899
ik heb ook redelijk veel cd's gekocht door een nummer op AG te downloaden.
Natuurlijk ben ik niet volledig van AG afhankelijk maar het is wel makkelijk om even te kijken wat zo'n band nou doet.

Maar blijkbaar willen ze dit soort dingen niet zien.

dinsdag 18 juni 2002 @ 09:48:50 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4633917
wat is dit voor hondenstreek...

Bah, nou moet ik zeker opeens kazaa voor mn muziek gaan gebruiken

pi_4634160
Ja, en kazaa heeft ZO WEINIG underground muziek erop staan.. bij AG kon voor je voor alles terecht, zelfs de meest obscure shit..

Wat wordt fxp boards opzoeken dan maar..

pi_4634216
Aaaaah.. wat doen ze me aaaan!
Had net weer 60 tracks in mijn queue, dacht lekker downloaden vandaag, mooi niet dus

En AG deed juist met filters enzo, maken ze eens een gebaar is het nog niet goed... wordt tijd dat de copyright wetten worden aangepast wat mij betreft ofzo...

wie weet er wat goeie ftp's?

Jaap

pi_4634238
ik had het vorige weekend nog 3,5 gieg aan mp3s gedownload daar... AG 0wnt Kazaa! (maar nu niet meer)
pi_4634253
GVD NEEEE....

hoelang gaan die f*cking lui nog door met muziek download programma's af te sluiten

Was er weer eens een goed programma enjahhoor

pi_4634275
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:11 schreef Tiim het volgende:
Ja, en kazaa heeft ZO WEINIG underground muziek erop staan.. bij AG kon voor je voor alles terecht, zelfs de meest obscure shit..

Wat wordt fxp boards opzoeken dan maar..

Maar als we met z'n allen naar Kazaa gaan komt die underground-muziek er vanzelf op.

Kwestie van tijd.

(Ik heb ook wat vage club-dingen ertussenstaan, en gebruik voor AG en Kazaa dezelfde map, ik gooi het dus automatisch op Kazaa. En velen zullen dat hetzelfde kunnen doen.)

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-06-2002 10:24]

pi_4634285
Kunnen die kutplatenmaatschappijen niet eens ophouden met ons het leven zuur te maken?
Zij horen er voor ons, de consument te zijn, niet andersom!

Damn, dit is klote.

Unox, the worst operating system.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:32:46 #25
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4634400
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:16 schreef Jape het volgende:
wie weet er wat goeie ftp's?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:13:37 #26
16273 Tovaho
pi_4635049
Wat een kutweek, trouwens!

Eerst dreigt Kink FM hier van de kabel te gaan, en nu is audiogalaxy ook al gesloten.....

WinMX 3.2 werkt ook al niet zo lekker, vind ik. Toch maar weer kazaa-lite van stal halen, is dat tegenwoordig spyware-vrij?

dinsdag 18 juni 2002 @ 11:14:57 #27
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4635064
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:13 schreef Tovaho het volgende:
Toch maar weer kazaa-lite van stal halen, is dat tegenwoordig spyware-vrij?
Kazaa-LITE (waar stond die lite ook alweer voor?!)
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:24:00 #28
16273 Tovaho
pi_4635204
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:14 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Kazaa-LITE (waar stond die lite ook alweer voor?!)

Nou?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:26:50 #29
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4635246
Das balen.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:30:37 #30
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4635300
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:24 schreef Tovaho het volgende:

[..]

Nou?

zonder reclame+spyware?!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2002 @ 11:30:45 #31
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4635301
het zat eraan te komen.
Naja, boeit me toch niet, aangezien ik het toch niet gebruik.

Ik hou het bij Usenet en irc, of gewoon lekker ouderwetse cds.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_4635338
zonder reclame en spyware ja
pi_4635672
sharen zou bij kazaa verplicht moeten zijn... of net zo'n systeem als AG... share je niet kun je maar 1 tegelijk downloaden, share je meer dan 25 kun je 10 tegelijk downloaden... dan vind je nog eens muziek

gvd

pi_4635881
ach ik haal toch alles van ftp af dus ik ondervind er geen last van

maar ok soms is AG handig als je 1 bepaald nr moet hebben

we are.. slaves to the rave
pi_4636286
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee AGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:41:03 #36
2889 Zander
He's gone
pi_4636584
Tja, usenet en ftp's zijn meestal leuk voor de nieuwste releases, maar voor mensen zoals ik, die ook in een hoop oude obscure muziek geinteresseerd zijn is dat ook geen oplossing...

Die ellendige RIAA ook, ik heb alleen maar meer cds gekocht van artiesten die je nooit op de radio hoort dankzij Audiogalaxy. Dan maar weer WinMX gebruiken, want het aanbod bij Kazaa is niet om over naar huis te schrijven...

dinsdag 18 juni 2002 @ 12:51:34 #37
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_4636743
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:41 schreef Zander het volgende:
Tja, usenet en ftp's zijn meestal leuk voor de nieuwste releases, maar voor mensen zoals ik, die ook in een hoop oude obscure muziek geinteresseerd zijn is dat ook geen oplossing...

Die ellendige RIAA ook, ik heb alleen maar meer cds gekocht van artiesten die je nooit op de radio hoort dankzij Audiogalaxy. Dan maar weer WinMX gebruiken, want het aanbod bij Kazaa is niet om over naar huis te schrijven...

Ik ben het een met Zander.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_4637004
ken iemand de nieuwste installatie versie van usenet online gooie, download.com flipt bij mij
Latex
  dinsdag 18 juni 2002 @ 13:11:50 #39
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_4637026
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:10 schreef CRaZy-MaRK het volgende:
ken iemand de nieuwste installatie versie van usenet online gooie, download.com flipt bij mij
*proest*

LOL

Schitterend Usenet? Waar kan ik dat downloaden.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_4637039
quote:
ROFL

Dus jij gaat usenet downloaden veel suc6

Duck is terug en dat zul je merken >:)
  dinsdag 18 juni 2002 @ 13:12:58 #41
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4637048
Gelukkig hebben we WinMX nog.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 18 juni 2002 @ 13:23:14 #42
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4637235
quote:
www.download.hier.uw.hele.usenetpackage.net
pi_4637243
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:12 schreef Duck het volgende:

[..]

ROFL

Dus jij gaat usenet downloaden veel suc6

zucht, je kutn het nie downlooie duz, wat si het dan
Latex
  dinsdag 18 juni 2002 @ 13:31:41 #44
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4637449
Hmmmz...
The Internets, I needs it..
pi_4637489
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:23 schreef CRaZy-MaRK het volgende:

[..]

zucht, je kutn het nie downlooie duz, wat si het dan

usenet is een community net als irc
Duck is terug en dat zul je merken >:)
pi_4637569
ok, weer wat geleerd
Latex
  dinsdag 18 juni 2002 @ 13:39:59 #47
16273 Tovaho
pi_4637630
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:33 schreef Duck het volgende:

[..]

usenet is een community net als irc

Sorry, maar wat dat betreft, ben ik dus echt een leek. Hoe kom je daar?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2002 @ 13:42:17 #48
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4637665
Zeg dan gewoon dat Usenet nieuwsgroepen zijn, dan snappen meer mensen het.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 13:48:34 #49
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4637772
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:36 schreef CRaZy-MaRK het volgende:
ok, weer wat geleerd
ieder nadeel heeft zijn voordeel!
pi_4637800
Dit vind ik nou zo jammer. Ik heb zoveel muziek leren kennen die met Kazaa niet te vinden is. Ik heb nu cd's (gewoon in de winkel gekocht) in mn kast waar ik nog nooit op gekomen zou zijn.
Erg jammer...

Nu maar weer Kazaa LITE gebruiken; veel massa-aanbod en om een of andere reden zorgt het ervoor dat mij computer veel en veel trager wordt...

dinsdag 18 juni 2002 @ 13:50:38 #51
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_4637809
*kuch* FTP *kuch*
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_4638072
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
*kuch* FTP *kuch*
eehh ja kwa nieuwe releases gebruikt ik AG nooit

maar voor oude albums (ik was van plan alle Global Underground Albums te downen)en oude singles is dat vaak geen goede eoplossing

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  dinsdag 18 juni 2002 @ 14:08:50 #53
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4638083
Niemand die ooit op t.net komt waar een handige korte nederlandse samenvatting staat
quote:
Audiogalaxy gaat muziekbestanden filteren
Gepost door Mark Timmer dinsdag 18 juni 2002 - 12:27 - bron: C|Net
In haar grote jacht op de verschillende muziekuitwisseldiensten heeft de RIAA nu een overwinning behaald op Audiogalaxy, zo schrijft C|Net. Als onderdeel van een recent gesloten schikking, zal deze service voortaan al het auteursrechterlijk beschermde materiaal filteren. Volgens de nieuwe regeling moet Audiogalaxy voor ieder nummer waar een auteursrecht op rust, toestemming vragen aan de betrokken personen en instanties. Daarnaast moet er een nog onbepaald bedrag worden betaald, waar het bedrijf mee heeft ingestemd met het oog op een snelle afhandeling van de zaak. Vanzelfsprekend is het maar de vraag of deze stap in de richting van een legale bezigheid wel goed uit zal pakken voor Audiogalaxy. De miljoenen internetters die gebruik maken van de diensten, zullen dit ongetwijfeld niet allemaal blijven doen nu er vele veranderingen staan te wachten.
Ik gebruikte al een tijdje audiogalaxy niet meer, door het moeilijk gedoe met de interface. Het is wel een succesvolle methode, als je over x aantal MB's deeld kun je meer tegelijk en sneller downloaden. Bij AG kon ik alles vinden en downloaden! Bij kazaa zijn soms 1.7 miljoen (oude napster near) users online en dan nog kan ik sommige songs van bekende death metal bands gewoon niet vinden.

Dat was gewoon het succes van AG, meeste vindkans. Als ik iets op kazaa niet vond kon ik het altijd op AG vinden. Zo'n methode van als je over x aantal MB's deeld mag je zo snel downloaden als je wilt etc. Ze moeten bij Kazaa eens een stimulans inbouwen voor mensen om OOK eens wat te gaan delen. Het is nemen EN geven. Als je van anderen kostbare upload vraagt mag je zelf ook wel wat delen. Maar daar is dus geen stimulans voor, dat vind ik klote van Kazaa.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-06-2002 14:16]

dinsdag 18 juni 2002 @ 14:33:32 #54
2889 Zander
He's gone
pi_4638464
Ik vond het ook wel handig dat je met AG bestanden in de queue kon zetten die op dat moment niet beschikbaar waren. Gewoon de pc een tijdje laten pruttelen en als er dan een user online kwam die het gevraagde bestand wel had, dan kwam het alsnog vanzelf binnen. Zo heb ik redelijk wat zeldzame opnames binnengehaald..
pi_4638932
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 14:08 schreef Yokozuna het volgende:
Niemand die ooit op t.net komt waar een handige korte nederlandse samenvatting staat
[..]

Ik gebruikte al een tijdje audiogalaxy niet meer, door het moeilijk gedoe met de interface. Het is wel een succesvolle methode, als je over x aantal MB's deeld kun je meer tegelijk en sneller downloaden. Bij AG kon ik alles vinden en downloaden! Bij kazaa zijn soms 1.7 miljoen (oude napster near) users online en dan nog kan ik sommige songs van bekende death metal bands gewoon niet vinden.

Dat was gewoon het succes van AG, meeste vindkans. Als ik iets op kazaa niet vond kon ik het altijd op AG vinden. Zo'n methode van als je over x aantal MB's deeld mag je zo snel downloaden als je wilt etc. Ze moeten bij Kazaa eens een stimulans inbouwen voor mensen om OOK eens wat te gaan delen. Het is nemen EN geven. Als je van anderen kostbare upload vraagt mag je zelf ook wel wat delen. Maar daar is dus geen stimulans voor, dat vind ik klote van Kazaa.

Precies zoals audiogalaxy doen.. niet mogelijk op uploads te cancellen/uit te zetten (en maar 1 ding tegelijk kunne downen totdat je 50+ mp3's deelt ofzow.. en wel server-side geregeld...)
pi_4639403
Inderdaad, ik wordt bij Grokster ook schijtziek van die lui die niks te sharen hebben maar wel mijn pc leeg trekken. Is er niet een of andere slimkees die die shit ff aan kan passen zodat je aleen kan downen als je wat te sharen hebt.
Het aanbod van AG zou toch in principe ook via Kazaa of Grokster of whatever kunnnen worden bereikt
Tss
  dinsdag 18 juni 2002 @ 16:26:10 #57
16273 Tovaho
pi_4640166
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:42 schreef Tokus het volgende:
Zeg dan gewoon dat Usenet nieuwsgroepen zijn, dan snappen meer mensen het.
En mogen die hier genoemd worden? Lijkt me wel als er ook over de diverse download-programma's 'gebabbeld' mag worden....

Alvast bedankt.

dinsdag 18 juni 2002 @ 16:32:43 #58
2889 Zander
He's gone
pi_4640286
Hier staat wel redelijk uitgelegd hoe je binaries van Usenet-groepen kunt afhalen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2002 @ 18:28:13 #59
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4642407
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:26 schreef Tovaho het volgende:

[..]

En mogen die hier genoemd worden? Lijkt me wel als er ook over de diverse download-programma's 'gebabbeld' mag worden....

Alvast bedankt.

geen idee, maar aangezien er ook legale muziek in gepost wordt lijkt het me wel.

maar als je ff tussen de alt.binaries namen snuffelt zie je vanzelf wel waar je moet zijn

pi_4643449
ik was helemaal verliefd op ag, enge slegte was dat bepoaalde artiesten waren geblokt... maar nu moet die klote riaa het weer verpesten.

en kazaa lite heeft wel spyware,zelf ik als ex tweaker weet dat nog.

dinsdag 18 juni 2002 @ 22:40:26 #61
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4646543
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:42 schreef LenL het volgende:
ik was helemaal verliefd op ag, enge slegte was dat bepoaalde artiesten waren geblokt... maar nu moet die klote riaa het weer verpesten.

en kazaa lite heeft wel spyware,zelf ik als ex tweaker weet dat nog.

Bedoel je die .dll file Of zit er toch nog iets stiekums op Dat wist ik niet, maar hoe haal ik dat dan weg? Ik ben geen twiekur namelijk
"L'homme naīt sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le mźme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 18 juni 2002 @ 22:55:48 #62
16273 Tovaho
pi_4646827
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:32 schreef Zander het volgende:
Hier staat wel redelijk uitgelegd hoe je binaries van Usenet-groepen kunt afhalen.
Bedankt Zander........
  dinsdag 18 juni 2002 @ 23:23:26 #63
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4647228
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 14:33 schreef Zander het volgende:
Ik vond het ook wel handig dat je met AG bestanden in de queue kon zetten die op dat moment niet beschikbaar waren. Gewoon de pc een tijdje laten pruttelen en als er dan een user online kwam die het gevraagde bestand wel had, dan kwam het alsnog vanzelf binnen. Zo heb ik redelijk wat zeldzame opnames binnengehaald..
Jaaa, en dan de keus om voor andere versies te kiezen met bijv. hogere kbps. En veel Nederlandstalige nummers komen daar eerder en vaker voor dan WinMX, wat ik nu gebruik.

Erg jammer

* Dr_Crouton steekt een dikke middelvinger op tegen die platenmaatschappijen.

The Internets, I needs it..
pi_4647420
maarre AG is nu toch down zolang de rechtzaak duurt, als ze de rechtzaak winnen gaat het weer open toch?

(heb niet alle teksten gelezen, tis al laat)

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_4647426
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 23:36 schreef Wisp het volgende:
maarre AG is nu toch down zolang de rechtzaak duurt, als ze de rechtzaak winnen gaat het weer open toch?

(heb niet alle teksten gelezen, tis al laat)

en jij denkt dat AG die rechtzaak gaat winnen..?!
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4647492
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 23:36 schreef mabit het volgende:

[..]

en jij denkt dat AG die rechtzaak gaat winnen..?!

dat zeg ik niet, maar kans zit erin

wat AG doet is een dienst verlenen die in niet illegaal is, alleen mensen die copyrighted mp3's sharen zijn strafbaar

dus in principe zijn ze onschuldig..

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2002 @ 23:51:39 #67
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4647654
Herinner je je Napster nu al niet meer dan, Wisp?
Dat was in principe ook een compleet legale dienst, maar moest van de rechter ook zorgen dat ze al het copyrighted materiaal kon weren. Dat konden ze niet, waardoor ze moesten sluiten.
pi_4648187
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 23:51 schreef Tokus het volgende:
Herinner je je Napster nu al niet meer dan, Wisp?
Dat was in principe ook een compleet legale dienst, maar moest van de rechter ook zorgen dat ze al het copyrighted materiaal kon weren. Dat konden ze niet, waardoor ze moesten sluiten.
audiogalaxy is een ander soort dienst als napster

bij napster ging het puur om het uitwisselen van mp3's, audiogalaxy is een hele community waar je bands kan ontdekken, over bepaalde nummers kan discuseren, etc etc

dat maakt AG nou net zo speciaal.. je had ook telkens op de FP bands die nieuw waren en die de moeite waard waren om te downen, je kon groepen joinen met mensen die dezelfde smaak hebben en onderling nummers uitwisselen

het nadeel is dat als AG de zaak wint ze net zolang aangeklaagd worden totdat ze wel een keer opgeven

pi_4648251
Er komt helemaal geen rechtzaak, het is een out-of-court settlement:

"The settlement reached would allow Audiogalaxy to operate a "filter-in" system, which requires that for any music available, the songwriter, music publisher, and/or recording company must first consent to the use and sharing of the work."

Dus voordat een bestand voortaan op AG geshared mag worden, moet er eerst toestemming zijn van de platenmij. etc. Dan zal het in ieder geval niet gratis meer zijn...

pi_4648283
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 00:22 schreef Wisp het volgende:

het nadeel is dat als AG de zaak wint ze net zolang aangeklaagd worden totdat ze wel een keer opgeven

Het bekostigen van dat alles is ook een probleem.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_4648364
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 00:28 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Het bekostigen van dat alles is ook een probleem.

dat bedoelde ik ermee ja
pi_4648380
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 00:26 schreef Zander het volgende:
Er komt helemaal geen rechtzaak, het is een out-of-court settlement:

"The settlement reached would allow Audiogalaxy to operate a "filter-in" system, which requires that for any music available, the songwriter, music publisher, and/or recording company must first consent to the use and sharing of the work."

Dus voordat een bestand voortaan op AG geshared mag worden, moet er eerst toestemming zijn van de platenmij. etc. Dan zal het in ieder geval niet gratis meer zijn...

dus voor elk mp3'tje moet zeker tot 3x toe schriftelijk worden ingeschreven voordat het werkt.. lekker dan
pi_4649146
zullen we massaal de muziekindustrie gaan boycotten?
  woensdag 19 juni 2002 @ 01:38:08 #74
29890 Graveworm
All is Silent
pi_4649188
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 01:32 schreef Wisp het volgende:
dat doe ik al jaren, als de rest nu ook meedoet
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
  woensdag 19 juni 2002 @ 01:43:19 #75
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4649240
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
*kuch* FTP *kuch*
*kuch* rules *kuch*
-
pi_4649441
kan niet anders zeggen dan
RIAA!

dankzij AG ben ik fan geworden van een flink aantal bands die ik anders nooit gekent had! het deed dus mijn CD-aankopen stijgen....

plus dat er exotische muziek op te vinden is die je nérgens anders kunt vinden. (ook niet in de winkel).

en dat is nou dus naar de vaantjes.... dank je feestelijk meneeren bij de RIAA!

pi_4649458
fuck RIAA
pi_4649686
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 01:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

*kuch* rules *kuch*

*kuch* en waar vind je servers die de moeite waard zijn? *kuch*
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  woensdag 19 juni 2002 @ 08:48:03 #79
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4649803
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 08:20 schreef RoK het volgende:

[..]

*kuch* en waar vind je servers die de moeite waard zijn? *kuch*

www.oth.net
Gebruik de search..
Meeste hebben wel ratio.
-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2002 @ 08:58:56 #80
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4649852
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 00:22 schreef Wisp het volgende:

[..]

audiogalaxy is een ander soort dienst als napster

De essentie is hetzelfde, namelijk het uitwisselen van muziekbestanden. Aangezien daarvan het meeste illegaal is (zo'n 101% zegmaar) hebben ze dus een probleem.
pi_4650376
Hmm.. ik heb WinMX maar weer geinstalleerd, maar met die eindeloze queues is 'effe snel een nummertje luisteren' er niet meer bij...
  woensdag 19 juni 2002 @ 13:09:11 #82
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4653740
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 01:32 schreef Wisp het volgende:
Oh jee, de muziekindustrie boycotten, omdat ze zorgen dat iets illegaals niet meer mag.
  woensdag 19 juni 2002 @ 13:10:35 #83
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4653761
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:09 schreef Seborik het volgende:
ik ben een brave borst!
pi_4653972
quote:

[..]

Oh jee, de muziekindustrie boycotten, omdat ze zorgen dat iets illegaals niet meer mag.

Zolang de prijzen van de cd's niet minstens de helft lager worden ben ik ook voor een boycot.

en jammer van AG

pi_4654000
ik had er pas 95 GB gedownload in het afgelopen half jaar , usenet werkt ook prima , maar daar ben je afhankelijk wat anderen posten

kunnen we niet een fok trade list maken

pi_4654036
quote:

[..]

veel dingen bij audiogalaxy waren niet illegaal..

en de prijzen van cd's zijn veel te hoog

en die maffe kopieerbeveiligingen waardoor je cd's niet meer in je pc kan afspelen etc

woensdag 19 juni 2002 @ 13:26:46 #87
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4654052
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:25 schreef Wisp het volgende:

[..]
en die maffe kopieerbeveiligingen waardoor je cd's niet meer in je pc kan afspelen etc

wat een black-marker al niet op kan lossen....
  woensdag 19 juni 2002 @ 13:27:56 #88
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4654070
quote:

[..]

veel dingen bij audiogalaxy waren niet illegaal..

Veel dingen ook wel.
quote:
en de prijzen van cd's zijn veel te hoog
Daar hebben we al tienduizend discussies over gevoerd.
pi_4654114
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

www.oth.net
Gebruik de search..
Meeste hebben wel ratio.

Tja, eeh, bijna al die servers zijn "look" websites.

Fijn

woensdag 19 juni 2002 @ 13:34:15 #90
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4654181
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:30 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Tja, eeh, bijna al die servers zijn "look" websites.

Fijn

gewoon ff alle TU's afbellen om te vragen wie er nog 0-day mp3 ftp's in de aanbieding heeft
pi_4654424
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:34 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

gewoon ff alle TU's afbellen om te vragen wie er nog 0-day mp3 ftp's in de aanbieding heeft

* MarkzMan_X pakt de phone
  woensdag 19 juni 2002 @ 13:52:41 #92
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4654461
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:50 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

* MarkzMan_X pakt de phone

gewoon vragen:"mag ik de directe doorkiesnummers van al jullie 100mbit site@'s?"
pi_4654562
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

gewoon vragen:"mag ik de directe doorkiesnummers van al jullie 100mbit site@'s?"

Ja, nou, ik vind het zwaar klote van de RIAA.

En ik moest nog deze nummers hebben! :

quote:
KYAU VS ALBERT - Save Me (Derb Mix)
MARIO PIU - Believe Me (Part II)
LEXICON 4 - Reach Me (Svenson & Gielen rmx)
MILLO - Teknophobia
ZAPPAMAN - Hardstyle Love
JOY DJ MOSS - Sweet Drops
LOVESTERN GALAKTIKA PROJECT - Move For Freedom
M Factor - Mother
Aquanuts - Deep Sea (Martin Eyerer Remix)
Kaylab - Pray no Pop (original)
Dark Monks ft. MIM - Insane
Airforce One - Keep Rockin
JFK - The sound of blue
Kai Tracid - T & A (Derb Remix)
Reeloop - F** society (Kenji Ogura Remix)
Yahel - Devotion (AvB rmx)
Thrillseekers- Dreaming of You (Svenson & Gielen remix)
Oceanlab feat. Justine Suissa- Sky falls down (Captivating sounds)
2 Players- Signet (G&M project remix)
Above & Beyond- Far from in Love (
Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day
Hemstock & Jennings- Crimson Soil
Sunset Drive- Does it matter
Unknown Artist- Can U feel?
??? - Love Slave
Cygnus X - Superstrings (Future Breeze Remix)
Jade - Fantasy
B&J - Watching the Wave (Van Bellen Remix)
pi_4657296
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:59 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

[..]

heb ik nog een zooitje van liggen, niet alles maar een paar

edit

??? - Love Slave =

Mark van Dale - Love Slave

pi_4657878
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:59 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Deze heb ik:
Kyau vs Albert - Save Me (Derb remix)
Lexicon 4 - Reach Me (Svenson & Gielen remix)
Zappaman - Hardstyle Lover (Another Kicker remix)
Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
Reeloop - Fucking Society (Kenji Ogura Remix)
pi_4657958
Laten we d'r maar geen mp3-uitwisseltopic van maken denk ik

Ik had ook net 59 nummers in mijn queue verzameld om eens lekker te gaan downloaden gisteren, maar helaas

Jaap

woensdag 19 juni 2002 @ 17:34:09 #97
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4658766
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:47 schreef Jape het volgende:
Laten we d'r maar geen mp3-uitwisseltopic van maken denk ik

Ik had ook net 59 nummers in mijn queue verzameld om eens lekker te gaan downloaden gisteren, maar helaas

Jaap

Idd, had nog Poolse marsmuziek in mijn queue staan.

Ja, ik heb een iets afwijkende smaak

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 juni 2002 @ 19:49:23 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4660509
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 08:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

De essentie is hetzelfde, namelijk het uitwisselen van muziekbestanden. Aangezien daarvan het meeste illegaal is (zo'n 101% zegmaar) hebben ze dus een probleem.

Het probleem bij napster was toch dat het via centrale servers ging, en niet via p2p
"L'homme naīt sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le mźme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 19 juni 2002 @ 19:53:09 #99
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4660568
quote:

[..]

Ik las vandaag in de Sp!ts dat er twee Amerikanen zijn die de platenindustrie gaan aanklagen. Hun reden:
"Het is een defect product want het werkt niet in iedere cd-speler."

Nou, als ze miljoenen aan smartengeld loskrijgen voor mensen-die-toch-al-bijna-dood-gaan-en-het-dus-niet-om-het-geld-doen-oh-nee van de tabaksindustrie, zal mij het benieuwen wat ze hiermee gedaan krijgen. soms wel handig, die Amerikanen

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2002 @ 20:03:14 #100
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4660748
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 19:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het probleem bij napster was toch dat het via centrale servers ging, en niet via p2p

en bij Audiogalaxy gaat het niet via 1 centrale site, wou je zeggen?
pi_4662238
Heeft iemand (goede) ervaring met Filetopia?
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  woensdag 19 juni 2002 @ 22:17:00 #102
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4663277
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 20:03 schreef Tokus het volgende:

[..]

en bij Audiogalaxy gaat het niet via 1 centrale site, wou je zeggen?

Dat weet ik niet, ik gebruik geen AG. Ik heb gewoon kazaalite voor films en clips en af en toe wat muziek, en verder heb ik met een paar vrienden een "cd-toost-uitwiselings-klupje". Dat gaat ook wel lekker, gewoon degelijk met de post Onlangs de cd van Stalingrad - Court martial binnen

Net zolang tot ik in de gelegenheid ben om de originele cd te kopen

pi_4663988
1 voordeeltje van AG nu: het werkt eindelijk supersnel zo als het zou moeten horen!
  woensdag 19 juni 2002 @ 23:14:47 #104
29890 Graveworm
All is Silent
pi_4664426
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 22:53 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
1 voordeeltje van AG nu: het werkt eindelijk supersnel zo als het zou moeten horen!
wat heb je eraan?
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_4664514
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:15 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

heb ik nog een zooitje van liggen, niet alles maar een paar

edit

??? - Love Slave =

Mark van Dale - Love Slave

Thanks!
Overigens, als jij de Svenson & Gielen remix van "Reach Me" (Lexicon 4) clean hebt (vinyl-rip ofzo), dus niet de Airscape remix; dan ben je echt de held van de eeuw en besteed ik mijn vakantiegeld aan het oprichten van een standbeeld in jouw naam

* moet je natuurlijk het wel dan naar me sturen *

pi_4664616
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:43 schreef -ScuL- het volgende:

[..]

Deze heb ik:
Kyau vs Albert - Save Me (Derb remix)
Lexicon 4 - Reach Me (Svenson & Gielen remix)
Zappaman - Hardstyle Lover (Another Kicker remix)
Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
Reeloop - Fucking Society (Kenji Ogura Remix)

Zie ik daar de Svenson & Gielen Remix? If so, dan gaat helaas dat standbeeld je neus voorbij trance4ever .

Maarja, eerst zien - dan geloven (wat ben ik ook een aap). ICQ : 128211242

pi_4677085
Ik begrijp eigenlijk iets niet helemaal.
Hoe kan het dat Kazaa aangeklaagd is door de RIAA tewijl het nu een bedrijf is wat gevestigd is in Australie
Hoe kan het dat AG aangevallen is,is het dan een Amerikaans bedrijf?
De RIAA is toch de Amerikaanse Buma stemra/stichting Brein? en hebben dus invloed in de USA of stomtoevallig ook daarbuiten?
Ik zou een bedrijf oprichten in een land wat schijt heeft aan de RIAA en ook daar de servers neerzetten,probleem opgelost denk ik zo.
Maar als het zo simpel was dat zou het alang wel gedaan zijn.
Toen ik het hoorde baalde ik als een stekker ,op AG stond zoveel muziek die je nergens meer kan krijgen,oude house bijv of vage remixen en niet te vergeeten LIVESETS!!,ook Drum & Bass was daar ruim vertegewoordigd.
RIAA GO TO HELL.
Is er nog iemand die een leuke aanval op die site wil opzetten een dosje ofzo
Tijd om die verderfelijke instantie eens uit de lucht te halen!!

BAH

donderdag 20 juni 2002 @ 19:08:11 #108
2889 Zander
He's gone
pi_4677410
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 18:39 schreef Martinovibes het volgende:
Ik begrijp eigenlijk iets niet helemaal.
Hoe kan het dat Kazaa aangeklaagd is door de RIAA tewijl het nu een bedrijf is wat gevestigd is in Australie
Hoe kan het dat AG aangevallen is,is het dan een Amerikaans bedrijf?
Volgens mij maakt dat niet uit, de RIAA vertegenwoordigt de belangen van Amerikaanse artiesten over de hele wereld. Waar zo'n server dan staat boeit verder niet, al zullen sommige landen weinig prioriteit geven aan een eventuele aanklacht van de RIAA.

Ik heb WinMX nu een dagje 24/7 draaien, maar voorlopig haalt het het nog lang niet bij AG. Veel onderbroken downloads en bovendien zijn er continue leeches bij mij aan het downloaden die zelf helemaal niets sharen...

pi_4678362
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 19:08 schreef Zander het volgende:

[..]

Volgens mij maakt dat niet uit, de RIAA vertegenwoordigt de belangen van Amerikaanse artiesten over de hele wereld. Waar zo'n server dan staat boeit verder niet, al zullen sommige landen weinig prioriteit geven aan een eventuele aanklacht van de RIAA.

Ja je hebt gelijk zie dit stukje wat ik van de site www.riaa.com heb afgehaald.

In support of our mission, we work to protect intellectual property rights worldwide and the First Amendment rights of artists; conduct consumer, industry and technical research; and monitor and review - - state and federal laws, regulations and policies

Toch blijf ik wel zeggen dat er zat landen zijn waar deze instantie geen enkele zeggenschap heeft.
de RIAA kan wel zeggen dat ze de rechten van hun labels wel wereldwijd beschermen maar het is vers2 of ze dat kunnen.
Kijk bijvoorbeeld eens naar China of Rusland nou daar hebben ze geen ene F*CK te zeggen,niks nada.
Je hebt trouwens wel gelijk dat het pricipe van share zo verschrikkelijk om zeep geholpen word door mensen die aleen maar leechen daarom was AG ook een stuk beter,kijken wat er gaat gebeuren,ik hoop dat Kazaa of een andere client zoiets als AG gaat doen want dat was gewoon de beste oplossing tegen het leechen

pi_4705484
Nog even over dit Audiogalaxy terug topic. Niet dat jullie er nu nog iets aan hebben. Maar ik zal even proberen te bewijzen dat dit geen flauwe grap van me was. Er waren wel degelijk nummers niet geblocked. Waarschijnlijk was dit maar een paar minuten. Ik heb dan ook geen nummer kunnen downloaden. Maar het staat nu nog wel in m'n queue. Ik heb er even een screenshot van gemaakt. Zoals je ziet staat er dat het nummer vandaag is toegevoegd.

Zoals ik al zei heb je er nu dus niks meer aan, maar ik vond het nogal vaag..

dinsdag 25 juni 2002 @ 00:40:51 #111
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4739020
GRMBL! Kom er net pas achter dacht even fijn wat albums te checken nou mooi niet dus eerst de nieuwste versie moeten downen en er dan achter komen dat er wel heel veel geblocked is Dacht eerst dat dit topic klagers bevatte voor de keren dat AG tijdelijk onbereikbaar was ofzo dus niet geopend toen. Nou maar zoeken naar een alternatief als dat er is op datzelfde niveau Kazaa heb ik de schurft aan maar denk dat het daar dus toch op neer zal komen.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 25 juni 2002 @ 01:47:08 #112
253 Meril
AKA Utop
pi_4739681
www.imesh.com is best veelzijdig en lekker snel.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  dinsdag 25 juni 2002 @ 03:00:48 #113
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_4739976
Crikey2, de muziek die speciaal op AG was gehost is volgens mij ook nog vrij te downloaden, dus misschien dat je daar wat van tegenkwam?
  dinsdag 25 juni 2002 @ 11:23:31 #114
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_4742076
(uit gesloten topic)
quote:
Dan moet je op album naam zoeken en dan kun je vervolgens de dubbele zoekresultaten met elkaar vergelijken (bitrate, tijdsduur van nummer etc.) en de beste uitkiezen. Bij AG kan dat niet.
Ja dat bedoel ik dus, je MOET al een album naam weten, dan geef ik toe, dan is 't makkelijk te vinden, maar als je dat allemaal niet weet en je tik bijv "NOFX" in, krijg je 4 verschillende nummers maar 20x ofzo.

Ik heb vaak dati k van iemand hoor dat een artiest wel goed is, dan tik ik z'n naam in bij AG, en krijg ik alleen maar verschillende liedjes, ideaal, later sorteer ik wel op album.

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_4742291
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 01:47 schreef Meril het volgende:
Brrr Imesh, praat me er niet van.... Ik heb dat vanochtend geļnstalleerd en er na een uur weer vanaf gegooid. Heel het systeem loopt bijna vast (bij mij tenminste) en dat opstarten duurt een minuut of vijf.

Geen aanrader.

dinsdag 25 juni 2002 @ 11:43:58 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_4742432
Hm Blubster lijkt wel een redelijk alternatief, doet erg Napster achtig aan.
Maar hij vreet om een of andere reden zoveel resources dat m'n computer bekant vast loopt bij het opstarten van het programma.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 juni 2002 @ 12:57:45 #117
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_4743817
quote:
Kartelvorming is ook illegaal. De prijzen opdrijven en de Euro de schuld geven....

Er zijn zat sites te vinden waar complete albums te downloaden zijn, maar die noem ik maar niet. Dat wordt er toch weer uit ge-edit.

dinsdag 25 juni 2002 @ 13:12:23 #118
1358 Xhorder
He's back...
pi_4744048
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 01:47 schreef Meril het volgende:
Als je van spyware houdt wel ja...
... na vijf jaar
pi_4753861
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 03:00 schreef Grobbel het volgende:
Crikey2, de muziek die speciaal op AG was gehost is volgens mij ook nog vrij te downloaden, dus misschien dat je daar wat van tegenkwam?
Nee, dat was niet gehost door AG, er waren toen meerdere nummers niet geblocked. Ik kwam er achter toen ik wat ongeblockte nummers van Portishead zag staan. Ik vond dit nogal vaag en zocht daarom even naar wat onbekende muziek. In dit geval Bang Gang. Die nummers waren allemaal niet geblocked, dus ik klikte snel op een nummer en ik kon het toevoegen aan m'n queue. Toen heb ik dit Audiogalaxy terug topic gepost hier op fok. Alles bleek toen weer geblocked te zijn, ook het nummer wat nu nog in m'n queue staat. Bleek trouwens een verkeerd nummer gequeued te hebben, maarja.. ik heb het toch niet meer kunnen downloaden. Klinkt misschien een beetje vaag allemaal, maar zo is het iig gegaan.
  dinsdag 25 juni 2002 @ 23:10:32 #120
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4754500
quote:
Als je van spyware houdt wel ja...
Wat doet iedereen daar moeilijk over??? Ik gebruik nu al weer 5 maanden ofzo de normale Kazaa, met al die shit erbij en ik heb nergens last van. Wat boeit die spyware?

Waarom gebruikt niet iedereen gewoon lekker Kazaa Lite, meeste members, geen spyshit. Wel dom, soms zitten er 1.8miljoen (napster niveau!!) members op kazaa maar kan ik sommige nummers van bands gewoon niet vinden gewoon bekende black/death/thrash metal bands. Echt schandalig, bij AG hadden een systeem waarbij mensen een PRIKKEL kregen om iets te delen (want dan kon je sneller en meer tegelijk download ipv. 2kb/s restrictie etc.), als je shit van mensen vraagt (kostbare upload) mag je wel zo sociaal zijn zelf wat te delen! Alleen daar is bij kazaa niets voor ingebouwd, dus gaan mensen gewoon NIX delen. Klote voor iedereen, want als iedereen van die 1.8miljoen users nou eens gewoon 15 songs ofzo deelde, hadden we veeeeeel meer vindkans.

Wat dat betreft wat AG feitelijk gewoon DE BESTE. Dat zou echt een goed idee zijn voor kazaa. En ga nou niet zeiken van dan gaat de rest van mijn internet traag, dat gebeurt de hele tijd als jij met dat share progje van andere mensen download. Het is GEVEN en nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 25-06-2002 23:17]

dinsdag 25 juni 2002 @ 23:20:03 #121
253 Meril
AKA Utop
pi_4754731
iMesh werkt bij mij perfect iig.
En tegen spyware heb je programma's als Ad-Aware...
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  woensdag 26 juni 2002 @ 16:10:24 #122
253 Meril
AKA Utop
pi_4765193
  woensdag 26 juni 2002 @ 16:30:30 #123
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4765532
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 23:10 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Klote voor iedereen, want als iedereen van die 1.8miljoen users nou eens gewoon 15 songs ofzo deelde, hadden we veeeeeel meer vindkans.

Daar heb je gelijk in. Bij Kazaa valt het meestal nog wel mee, maar bijv. WinMX zit vol met mensen die niets sharen (is ook al eerder gezegd, zie ik nu).
Als ik iets download, laat ik het meestal wel staan, tenzij het programma's of films zijn (EXE/ZIP/AVI files). In het begin kon het me allemaal niet zoveel schelen, maar als je ineens een hele hoop requests krijgt voor bepaalde bestanden, dan zie je dat de snelheid van je internetverbinding achteruit holt.
MP3 bestanden laat ik gewoon in m'n shared folder staan en die mag iedereen downloaden (heb nu wel het aantal uploads op 2 gezet, want ik heb max. 15KB/s).
Het valt wel op dat de grote bestanden het meest worden gedownload (oa. Warmduscher livesets a 70/80MB)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 26 juni 2002 @ 16:34:32 #124
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4765610
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 11:43 schreef speknek het volgende:
Hm Blubster lijkt wel een redelijk alternatief, doet erg Napster achtig aan.
Maar hij vreet om een of andere reden zoveel resources dat m'n computer bekant vast loopt bij het opstarten van het programma.
Had m'n vriendin ook last van... Heb zelf nog niet echt kunnen uitproberen, maar ziet er niet echt erg handig uit.
  maandag 1 juli 2002 @ 18:53:28 #125
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_4835433
*kick*

we zijn alweer bijna een week verder al iemand andere goede alternatieven voor AG??

Ik Roeleer Heftig
pi_4835525
quote:
Op maandag 01 juli 2002 18:53 schreef huupke het volgende:
*kick*

we zijn alweer bijna een week verder al iemand andere goede alternatieven voor AG??

direct connect
  donderdag 19 september 2002 @ 22:39:12 #127
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_5886301
quote:
Op maandag 1 juli 2002 19:02 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

direct connect

Kan je hier ook echt onbekende/undergound muziek op vinden, niet die commerciele shit op Kazaa??
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_5890419
Ik heb het topic even snel doorgelezen maar ben de naam Soulseek nog niet tegengekomen, je kan het downloaden op www.slsk.org. Het werkt als een soort napster, en het aanbod is erg goed en ook de onbekende bands zijn goed vertegenwoordigt, ik kan tenminste vrijwel alles vinden wat ik zoek.

Daarnaast gebruik ik regelmatig de mp3 kanalen op IRC, maar daar moet je wel erg veel geduld voor hebben

I feel like a hoochiemumma
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:59:44 #129
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5890426
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:58 schreef Arr het volgende:
Ik heb het topic even snel doorgelezen maar ben de naam Soulseek nog niet tegengekomen, je kan het downloaden op www.slsk.org. Het werkt als een soort napster, en het aanbod is erg goed en ook de onbekende bands zijn goed vertegenwoordigt, ik kan tenminste vrijwel alles vinden wat ik zoek.
Ik vind het maar irritant.. je moet bij veel mensen eerst die fugren op je lijstje zien te krijgen en vervolgens wildie dan nog niets downloaden.
  dinsdag 24 september 2002 @ 20:55:42 #130
33457 Symbiose
Have you ever been mellow?
pi_5955301
voor mp3 gebruik ik altijd imesh...
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
pi_5955312
Soulseek is ook best wel ok.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')