quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
Kunnen we even weer een Laura bash uurtje doen?
Laura heeft zon boggel dat zelfs quasimodo ervan schrikt
[ afbeelding ]
Hij is nog mooier als Laura.quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk wel genoeg voor nu. Gewoon posten over wat er op de streams gebeurd. Probeer het een uurtje.quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel genoeg voor nu. Gewoon posten over wat er op de streams gebeurd. Probeer het een uurtje.
Lijkt wel een kruising tussen een hamster en een muisquote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Darakka het volgende:
Bewerk iemand gezicht met een staafmixer en je krijgt als resultaat:
[ afbeelding ]
Ze heeft gisteren (voor het eerst) afgewassenquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura vandaag dan eindelijk eens meehelpen afwassen![]()
![]()
ze loopt....volledig ontopicquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Darakka het volgende:
Laura die snauwt tegen Maik dat hij lui is en zelf als een foetus in een stoel liggen
had ze mogen willen, Agassi met pruik want in het echt is hij heel erg kaal en op een dag haalde hij zo zijn pruik erafquote:
Staat bij mij op negeer die laura, als ik streams kijk schakel ik weg als ze er op isquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura vandaag dan eindelijk eens meehelpen afwassen![]()
![]()
Ja deze dusquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Darakka het volgende:
Laura is letterlijk met kerkschoenen in de kerk geboren
Denk weg. Eerlijk weer terugruilen met Karim.quote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Blackprinces het volgende:
Zou ser dan vanaaf ook weg gaan. Of mag hij nog ff blijven
nopequote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Toverheks het volgende:
is het eigenlijk wel gezegt dat karim terug komt vanavond???
vandaag geen infoband op ziggoquote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Toverheks het volgende:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef pullup het volgende:
Servio mag nog even het eten koken blijkbaar en dan moet ie in de live waarschijnlijk weer plaatsmaken voor Karim.
Ik hoop voor de redactie dat de terugkeer van Servioalles heeft gebracht wat ze er van hoopten en dat hij het geld waard was
![]()
![]()
Persoonlijk hoop ik dat hij met zijn ballen ergens in het bingoapparaat blijft steken volgende week.
Jawel, letterlijk in de liveshow toen ie eruit ging. "Maak je geen zorgen, Karim gaat niet echt weg maar gaat naar de geheime kamer".quote:
De goede vriendschap van die tweequote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Darakka het volgende:
Denk dat Karim vanavond terug komt inderdaad. Gerard moet huilen van blijdschap.
Nou hier heb je eigenlijk wel een punt in.quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef angeljacky het volgende:
Ik zie dat er veel mensen commentaar hebben en vooral negatief over Jo en Flip.
maar ze hebben met deze aktie toch voor aangenamere streams gezorgd dan degene die normaal rond deze tijd liggen/hangen/slapen.
Ik ben totaal geen Jo/Flip fan maar vond dit dus wel erg leuk om te zien.
Als geer zoiets gedaan had was het goeie tv was, maar nu is het ineens JO/Flip aandacht.
nee, dat waren de schoenen van haar vaderquote:
Ja het was heel raar... Ik zag in het overzicht mijzelf als laatste poster, maar als ik daarop klikte kwam ik bij een post van Freule en stond mijn post er niet eens... Dus ben blij dat iemand anders hem opende want ik wist niet goed wat te doen haha.quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb me wel netjes aan de OP gehouden met openen van nieuw deel, omdat jij de LAPO had om 18:41:53, dacht dat het om 18:44:28 wel kon dan...
![]()
En als deze COS niet vol is vóór de uitzending, komt Karim waarschijnlijk in deze KOS (Karim On Stream) terug.
klopt maar die leent Laura ook wel eensquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, dat waren de schoenen van haar vader
Op upc stond Zal karim vanavond terug keren in het secret story huisquote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Toverheks het volgende:
niet gezien sorry (waarom dan niet de heele dag)quote:Op maandag 18 april 2011 18:52 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Jawel er stond:
Komt Karim vanavond terug? kijk om 19.30 uur
ja maar er staat dus niet hij komt, het staat komt hij vanavond terug dus kan ook morgen wezenquote:Op maandag 18 april 2011 18:52 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Jawel er stond:
Komt Karim vanavond terug? kijk om 19.30 uur
Ik had gehoopt dat ze zo zouden zitten tijdens de updateshowquote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
tv moment is al geweest he???![]()
Hebbie al gebelt??
Ik ben het hier wel mee eens, eigenlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef angeljacky het volgende:
maar ze hebben met deze aktie toch voor aangenamere streams gezorgd dan degene die normaal rond deze tijd liggen/hangen/slapen.
Als geer zoiets gedaan had was het goeie tv was, maar nu is het ineens JO/Flip aandacht.
Ik denk dat Kariem de keuze krijgt of geld of terugquote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef bixs het volgende:
[..]
niet gezien sorry (waarom dan niet de heele dag)
Wel als je 2 dagen ervoor nog helemaal stuk bent dat je relatie van 3.5 jaar voorbij is. Echt liefdesverdriet ben je weken zo niet maanden mee bezig, geen 6 dagen :squote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef Verity het volgende:
Is het echt zo erg dat wanneer je net een week vrijgezel bent een ander zoent? Ik zie het probleem niet tbh.
Alleen yup zeggen dus he???quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze zo zouden zitten tijdens de updateshow
Yup.
sterker nog ze is achterlijkquote:Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef Enyma het volgende:
Luira praat altijd debiel daar heeft ze geen beest of baby voor nodig.
Ik ook niet hoor, ik snap dat probleem ook niet. Ik had dat ook 26 jr geleden, 1 week uit met ene vriend en na een week de volgende, ok die volgende is nu al 26 jaar bij me dus.... moet kunnen toch?quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef Verity het volgende:
Is het echt zo erg dat wanneer je net een week vrijgezel bent een ander zoent? Ik zie het probleem niet tbh.
Interesseert me ook niets. Ze doen maar.quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef Verity het volgende:
Kan tuurlijk ook , maar zou t wel raar vinden van de regiequote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar er staat dus niet hij komt, het staat komt hij vanavond terug dus kan ook morgen wezen
laat ik daar nou net niet naartoe willenquote:
On Topic: Ze hangt of ligt. Goed zo?quote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef marky het volgende:
Het wordt wat zielig al die negatieve berichten over Laura. Ze gaan totaal niet over wat er werkelijk gebeurd op de streams. Het slaat gewoon totaalnergens meer op. Voor iemand die niet zo'n negatief gevoel heeft bij Laura wordt het gewoon niet leuk meer om hier te posten. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn.
Nou Laura is gewoon echt niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef marky het volgende:
Het wordt wat zielig al die negatieve berichten over Laura. Ze gaan totaal niet over wat er werkelijk gebeurd op de streams. Het slaat gewoon totaalnergens meer op. Voor iemand die niet zo'n negatief gevoel heeft bij Laura wordt het gewoon niet leuk meer om hier te posten. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn.
Je moet het wel over dingen gaan hebben die niet op de stream gebeuren want op de stream GEBEURT NOOIT IETS :p En ja, dan is flappie met dr grote oren en giraffe-bij-de-waterplaats-model een makkelijk doelwit.quote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef marky het volgende:
Ook dat nog. Arme Karim.quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is deze al voorbij geweest?
Om 19:30 een nieuwe daily show op #Net5. Karim gaat op zoek naar zijn droomvrouw en de bewoners krijgen een verrassing. Mis het niet! #sstnl
quote:Op maandag 18 april 2011 18:58 schreef Enyma het volgende:
Hebbe ze vanmiddag genomineerd of komt dat nog?
Maar dat blijf je altijd houden als jouw favo nou eenmaal niet zo geliefd is.quote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef marky het volgende:
Nee maar merciquote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is deze al voorbij geweest?
Om 19:30 een nieuwe daily show op #Net5. Karim gaat op zoek naar zijn droomvrouw en de bewoners krijgen een verrassing. Mis het niet! #sstnl
HUh wie is dat meisje dan?die zit er toch niet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef waterkant het volgende:
Karim komt terug! YEHHHHHHHHHHHHHHHHH kan hij weer genieten van het mooiste en leukste meisje van het huis! (aldus karim mensen!)
Dan wordt het tijd dat ze eruit gaat, probleem opgelost.quote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef marky het volgende:
haha!quote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Freule het volgende:
[..]
HUh wie is dat meisje dan?die zit er toch niet.
Volgens mij is er nog niet genomineerdquote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef rico80 het volgende:
Mag/mocht Servio mee-nomineren of iemand weet?
pammetje hebben??quote:Op maandag 18 april 2011 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar dat blijf je altijd houden als jouw favo nou eenmaal niet zo geliefd is.
Niks van aantrekken, kan me voorstellen dat t niet leuk is voor jou.
Ik vind laura nou eenmaal niks. Maar daarom hoef jij toch niet niet te posten??
Als jij voor laura ben, ben jij voor Laura..punt.
En gewoon je mening neer zetten als je het anders ziet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar dat blijf je altijd houden als jouw favo nou eenmaal niet zo geliefd is.
Niks van aantrekken, kan me voorstellen dat t niet leuk is voor jou.
Ik vind laura nou eenmaal niks. Maar daarom hoef jij toch niet niet te posten??
Als jij voor laura ben, ben jij voor Laura..punt.
Je kan je nog opgeven hoorquote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Freule het volgende:
[..]
HUh wie is dat meisje dan?die zit er toch niet.
Wereldnieuws!quote:Op maandag 18 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, Luira heeft ooit 36 luiers verschoond. Stop de persen.
Ze deed er wel een 50-urige werkweek over en moest daarna een paar maanden rusten in een huis in Portugal :pquote:Op maandag 18 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
Geen idee maar zou niet eerlijk zijn denk.quote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef rico80 het volgende:
Stop met persenquote:Op maandag 18 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
Ik vrees alleen dat dit niet zelf-bedacht is dus beetje nep weer.quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef angeljacky het volgende:
Daar heb je gelijk in maar dit was zo zeldzaam een fan van lauraquote:Op maandag 18 april 2011 19:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee hoor, ik respecteer gewoon dat ieder ze eigen mening en favo heeft.
lijkt me fijn plan mag dr kluisgeld meenemen zo ben ik dan ook wel weer als ze binnen een uur vertrektquote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ze eruit gaat, probleem opgelost.
beter dan gapen! en een bochel, en knagen en gewoon natuurlijk mooi zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef markvanrinsum het volgende:
gerard zit te slapen![]()
[ afbeelding ]
hij respecteert alex en houdt zich afzijdig van laura heeft hij gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef waterkant het volgende:
ondertussen komt karim lekker terug zo! kan hij weer lekker genieten van laura....
Er zijn er wel meer positief over haar.quote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Freule het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar dit was zo zeldzaam een fan van laura
Het zou me niks verbazen als hij mee mag nomineren, alles is geoorlooft om Jo & Flip naar de finale te helpen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef rico80 het volgende:
was wel een lelijke ventquote:Op maandag 18 april 2011 19:04 schreef akveor het volgende:
Flip: ik heb met een man gezoend....
Zou het de eerste keer zijn geweest?
quote:Op maandag 18 april 2011 19:04 schreef akveor het volgende:
Flip: ik heb met een man gezoend....
Zou het de eerste keer zijn geweest?
Maar Sharon kwam op het idee en vroeg of Servio dat wilde doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat dit niet zelf-bedacht is dus beetje nep weer.
Servio werd naar KvdW geroepen vlak voor ie Flip ging bewerken dus da's wel weer verdacht iig.
daar was laura niet zo blij mee als dat ging gebeuren en denk monique ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:04 schreef knagsje het volgende:
ik denk dat ut nomineren op de bank gaat gebeuren....
quote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef marky het volgende:
Vanmorgen ook al, en toen heb ik haar compliment gegevenquote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Stability het volgende:
goed bericht van mijn kant over laura ( ja zeldzaam ik weet het )
ze dekt de tafel .......................
Mo zei vanmiddag dat ze daar geen probleem mee had, maar ze zegt zoveelquote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
daar was laura niet zo blij mee als dat ging gebeuren en denk monique ook niet![]()
maar lijkt me leuk plan ff relletjes vanavond
als de nominatie geweest is gaat ze weer liggen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vanmorgen ook al, en toen heb ik haar compliment gegeven
Zie je nou dat we ook best positief kunnen zijn
toen was ze ook al de tafel aan het dekkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
te veelquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo zei vanmiddag dat ze daar geen probleem mee had, maar ze zegt zoveel
Oh ja jij was voor alex he??quote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat had ik met Alex, maar heb je mij er ooit over gehoord?? Deal with it!
ja dat kunnen we zeker...zie maar aan gerard en karim...het ligt er maar net aan hoe de persoon is die we beoordelenquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch verbroedering????quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tja, ook ik heb mijn foutenquote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja jij was voor alex he??![]()
Geintje
Nou... ze "doet" wel een halve flikker :pquote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch verbroedering????![]()
mo doet trouwens helemaal geen flikker!
klopt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat kunnen we zeker...zie maar aan gerard en karim...het ligt er maar net aan hoe de persoon is die we beoordelenen als lauluira iets doet, zeggen we dat ook.....maar ook als ze niets doet, en dat is helaas vaker , kunnen wij toch niets aan doen?
die heeft een hersenschuddingquote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef waterkant het volgende:
[..]
maar het boeit er nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo zei vanmiddag dat ze daar geen probleem mee had, maar ze zegt zoveel
nou die heeft vanmiddag behoorlijk wat actie gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef waterkant het volgende:
[..]
Mo is vanmiddag heel hard gevallen hoor, en heeft nu heel veel aandacht nodig en zielige momentjes zo vlak voor de nominatiesquote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef waterkant het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha klopt ze valt niet voor mike... ze knalt op haar kop! hahaquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou die heeft vanmiddag behoorlijk wat actie gedaan.
die heeft al die weken nachtdienst gehad met maik.......die moet ff bijkomen nuquote:
maar die val was niet geacteerd zoals ik zal haar naam niet noemen regelmatig doetquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo is vanmiddag heel hard gevallen hoor, en heeft nu heel veel aandacht nodig en zielige momentjes zo vlak voor de nominaties
weet niemandquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Candyfreak het volgende:
Wat maken Servio en Sharon eigenlijk?
Nou ik ben geen Mo fan maar ik schrok me de pest ze maakte echt een goeie smakkert hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo is vanmiddag heel hard gevallen hoor, en heeft nu heel veel aandacht nodig en zielige momentjes zo vlak voor de nominaties
Roerbakprutjequote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Candyfreak het volgende:
ik zag het op het filmpje, want ik was niet thuis, hahahaha ja maar het valt allemaal volgens mij wel weer mee met haar...nu moet ze nog ff aanstellen want ze kan natuurlijk niet naar huis vliegen met een hersenschudding hequote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Nou ik ben geen Mo fan maar ik schrok me de pest ze maakte echt een goeie smakkert hoor
klopt en was niet leuk om te zien! en ze deed wat!quote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Nou ik ben geen Mo fan maar ik schrok me de pest ze maakte echt een goeie smakkert hoor
Dan vrees ik dat ie naar huis gaatquote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard kan beter wat terughoudender zijn over de verwachte terugkeer van Karim, straks besluiten ze nog om hem toch maar níet terug te laten keren
poepekakquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Candyfreak het volgende:
Het wordt in ieder geval (weer eens) gewokt.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Fier zou je bijna hetero van worden..![]()
[ afbeelding ]
Hans Klok in het huis, niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Fier zou je bijna hetero van worden..![]()
[ afbeelding ]
Nou boeken ze maar een ambulancevluchtquote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zag het op het filmpje, want ik was niet thuis, hahahaha ja maar het valt allemaal volgens mij wel weer mee met haar...nu moet ze nog ff aanstellen want ze kan natuurlijk niet naar huis vliegen met een hersenschudding he
Ze sprong zelfs van het vlot af volgens mijquote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef Dakotamu het volgende:
Zelfs Lau tilde haar hoofd op toen Mo viel, moet toch betekenen dat het wel echt hard was
quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier zou je bijna hetero van worden..![]()
[ afbeelding ]
nou !quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef Dakotamu het volgende:
Zelfs Lau tilde haar hoofd op toen Mo viel, moet toch betekenen dat het wel echt hard was
haha deze is leuk...quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef Dakotamu het volgende:
gipsvlucht hahaquote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Nou boeken ze maar een ambulancevlucht
't Is net die kerel van Grant & Forsythquote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier zou je bijna hetero van worden..![]()
[ afbeelding ]
Leuk idee... ze willen er volgens mij wel wat mee doen, moet woensdag langskomen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
[..]
Alleen yup zeggen dus he???
Oke, ik speel m mee.
Wat zeiden ze dan???
Mag maar dan lekker bij maik in nederlandquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
die heeft al die weken nachtdienst gehad met maik.......die moet ff bijkomen nu
Waarschijnlijk moet ze acht dagen plat blijven liggen, mag ze niet worden vervoerd en valt ze deze week buiten de nominaties..quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef Dakotamu het volgende:
Ok sorry, ik heb het niet gezien, maar als ik tussendoor de manier van doen zag van Mo, dacht ik het een beetje het mijne van.quote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
whaaaaaaaa dat is ook zo'n dodo inddquote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
't Is net die kerel van Grant & Forsyth
lekker tussen maik en johanna inquote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef bamby het volgende:
[..]
Mag maar dan lekker bij maik in nederland![]()
Oehhhhh spannendquote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Wat eten ze vandaag?
[..]
Leuk idee... ze willen er volgens mij wel wat mee doen, moet woensdag langskomen.
Met de hele dag plat liggen hebben ze daar geen enkele moeite.quote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet ze acht dagen plat blijven liggen, mag ze niet worden vervoerd en valt ze deze week buiten de nominaties..
Hij pas zich aardig aan aan z'n omgeving.quote:Op maandag 18 april 2011 19:14 schreef pullup het volgende:
Die hond komt al heel wat suffer over dan een paar dagen geleden
quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij pas zich aardig aan aan z'n omgeving.
Door Servio heb ik het liedje nu in mijn hoofd.quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef Stability het volgende:
dat klote liedje elke dag....hou op !!!!!!!
quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of gaat mo er wat witjes uitzien?
Ik hoop het ook mogen ze mooi open kaart spelen die 2 stiekemerdsquote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
daar was laura niet zo blij mee als dat ging gebeuren en denk monique ook niet![]()
maar lijkt me leuk plan ff relletjes vanavond
Dacht het net ook dat ze er wel erg beroerd uitziet.quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of gaat mo er wat witjes uitzien?
quote:secretstorynl Secret Story NL
+1quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Door Servio heb ik het liedje nu in mijn hoofd.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
da's nie goed hoor.
Ik stel voor dat ze naar huis gaat.....om te herstellen
dat wil ze ook volgens mij(naar huis gaan dan)quote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
da's nie goed hoor.
Nee was alweer bijgedraait daarover dacht ik.quote:Op maandag 18 april 2011 19:17 schreef bixs het volgende:
[..]
dat wil ze ook volgens mij(naar huis gaan dan)
quote:Kijk naar Secret Story op Net5!
18 april om 19.09
Karim komt terug!
Wie is de ideale vrouw voor Karim? Heeft Miss Windy Mills haar laatste Portugese bingo gespeeld? En hoe gaat het intussen met Segredo? Je ziet het vanavond om 19:30 uur op Net5!
quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee was alweer bijgedraait daarover dacht ik.
Ik ga een mail sturen dat ze beter naar huis kan gaan in deze toestand
goh vond er dr eindelijk is goed uitzienquote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dacht het net ook dat ze er wel erg beroerd uitziet.
Was Philip de schudige, zo ziet het er uit namelijk ?quote:
Nee, gleed uit over waterquote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Was Philip de schudige, zo ziet het er uit namelijk ?
Nee, ze kwam aanrennen om haar fles te redden en gleed toen uit over het water op de stenen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Was Philip de schudige, zo ziet het er uit namelijk ?
Ja maar Philip staat water op de grond te gietenquote:
Klopt, maar zij stapte erinquote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar Philip staat water op de grond te gieten
Dat hoort bij het spelquote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
over dr kop joh om te koelenquote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en wel gelijk geen risico mee nemenquote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
da's nie goed hoor.
http://live.nedshare.nl/quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef missmistreated het volgende:
Sorry maar wat was ook alweer de URL om NET5 (TV) te bekijken?
Het zou me niets verbazen.. Ze zijn zo inconsequent als de pest.quote:
quote:
Totzoquote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Blackprinces het volgende:
Oke, ben ff uurtje werken.
Tozzooooooooo
gooide toen mo gevallen was, toch nog ff haar fles leeg... yust in case eikel|!quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
werksequote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Blackprinces het volgende:
Tozzooooooooo
Laterquote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Blackprinces het volgende:
Tozzooooooooo
Latersquote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Blackprinces het volgende:
Tozzooooooooo
Als het Laura of Joanna was geweest moesten die zeker ook gewoon naar huis he?quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen.. Ze zijn zo inconsequent als de pest.
laura wel jo kreeg wat langer de tijd om bij te komenquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Als het Laura of Joanna was geweest moesten die zeker ook gewoon naar huis he?![]()
ik hoef het niet eens meer te melden rond 19:15 zijn er al 30 man aanwezig 5 min na het aanzetten.quote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
had hem al aan staan staat hier bij de favorieten
dat zowiezoquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Als het Laura of Joanna was geweest moesten die zeker ook gewoon naar huis he?![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Blackprinces het volgende:
Tozzooooooooo
quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Blackprinces het volgende:
Tozzooooooooo
Wat is daar inconsequent aan dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zou me niets verbazen.. Ze zijn zo inconsequent als de pest.
hahaquote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Fokking hell..... Die is al in staat van ontbinding.....![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Missie mislukt -----> wegwezen. Dat zou consequent zijn.quote:
31 moet dat wezenquote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze Karim hadden overgevlogen naar Schiphol.. daar een filmpje opnemen en deze aan de bewoners laten zien.
Als ze het al niet volgens hun eigen regels spelen, laten ze dan inderdaad een tijdje de schijn ophouden voor de bewoners..quote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze Karim hadden overgevlogen naar Schiphol.. daar een filmpje opnemen en deze aan de bewoners laten zien.
Sttt ze lezen mee hier !quote:
Hebben ze al gedaan maar ze denken dat ze met een stel zwakzinnigen te maken hebben ( klopt mss ook wel deels, maargoed.quote:Op maandag 18 april 2011 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze het al niet volgens hun eigen regels spelen, laten ze dan inderdaad een tijdje de schijn ophouden voor de bewoners..
Hij heeft daarnet zijn anus nog gelikt en is dus brandschoon hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Coos het volgende:
Sharon met d'r handen aan dat vlooienbunkertje en zo weer aan het eten.![]()
Ik zou niks hoeven.
Mijn excusesquote:Op maandag 18 april 2011 19:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Sttt ze lezen mee hier !![]()
Ack zie je nou...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |