quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
Kunnen we even weer een Laura bash uurtje doen?
Laura heeft zon boggel dat zelfs quasimodo ervan schrikt
[ afbeelding ]
Hij is nog mooier als Laura.quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk wel genoeg voor nu. Gewoon posten over wat er op de streams gebeurd. Probeer het een uurtje.quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel genoeg voor nu. Gewoon posten over wat er op de streams gebeurd. Probeer het een uurtje.
Lijkt wel een kruising tussen een hamster en een muisquote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Darakka het volgende:
Bewerk iemand gezicht met een staafmixer en je krijgt als resultaat:
[ afbeelding ]
Ze heeft gisteren (voor het eerst) afgewassenquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura vandaag dan eindelijk eens meehelpen afwassen![]()
![]()
ze loopt....volledig ontopicquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Darakka het volgende:
Laura die snauwt tegen Maik dat hij lui is en zelf als een foetus in een stoel liggen
had ze mogen willen, Agassi met pruik want in het echt is hij heel erg kaal en op een dag haalde hij zo zijn pruik erafquote:
Staat bij mij op negeer die laura, als ik streams kijk schakel ik weg als ze er op isquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura vandaag dan eindelijk eens meehelpen afwassen![]()
![]()
Ja deze dusquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Darakka het volgende:
Laura is letterlijk met kerkschoenen in de kerk geboren
Denk weg. Eerlijk weer terugruilen met Karim.quote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Blackprinces het volgende:
Zou ser dan vanaaf ook weg gaan. Of mag hij nog ff blijven
nopequote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Toverheks het volgende:
is het eigenlijk wel gezegt dat karim terug komt vanavond???
vandaag geen infoband op ziggoquote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Toverheks het volgende:
is het eigenlijk wel gezegt dat karim terug komt vanavond???
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef pullup het volgende:
Servio mag nog even het eten koken blijkbaar en dan moet ie in de live waarschijnlijk weer plaatsmaken voor Karim.
Ik hoop voor de redactie dat de terugkeer van Servioalles heeft gebracht wat ze er van hoopten en dat hij het geld waard was
![]()
![]()
Persoonlijk hoop ik dat hij met zijn ballen ergens in het bingoapparaat blijft steken volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |