Gaat dat echt verlengd worden!?quote:Nou ja harde eis, eigenlijk wel, en dat weet hij ook. Het gaat er dan om dat het BTW tarief op arbeid dan nog 6% is. Maar de kans is groot dat dat nog verlengd wordt.
Ik heb ook zulke geruchten gehoord maar heb ook geen goede bron voorquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef becky27 het volgende:
Dat vind je nergens, dat wist de aannemer mij te vertellen... dat die kans groot is maar dat het nog niet zeker is.
nee hoor, de werkzaamheden mogen niet later dan eind juni gefactureerd worden. Als TS daar geen problemen mee heeft dan mag de aannemer ook nog best in juli aan de klus werken terwijl hij al in juni betaald is.quote:Hoe lang verwacht hij/jij met de verbouwing bezig te zijn? Deze moet namelijk IN juni afgerond worden.
Is het niet zo dat als je een offerte voor 1 juli laat maken, daarmee akkoord gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef exlurker het volgende:
Verlenging lager btw-tarief lijkt van de baan {Coubouw Publicatie datum: 19-04-2011 16:22}
Aannemers kunnen de hoop laten varen dat het lagere btw-tarief op renovatie- en onderhoudswerkzaamheden ook na 1 juli blijft gelden
.
Langer doorgaan zit er financieel gewoon niet in, aldus regeringspartijen de VVD en het CDA. Een half jaar langer doorgaan, kost het Rijk bijna 100 miljoen euro, bevestigt het ministerie van Financiën
klopt, maar een aannemer moet dan wel gewoon het normale btw tarief offreren. dusquote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je een offerte voor 1 juli laat maken, daarmee akkoord gaat.
En dat de aannemer vervolgens in zijn planning opneemt dat hij 1 augustus begint.
Dan geld toch gewoon de offerte en de prijs waar je toen mee akkoord gegaan bent ? Of zie ik nu iets over het hoofd ?
Geef mij een gouden tip om 13% te verdienen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Forno het volgende:
Alsof klussers/zzp'ers/aannemers het 13% belastingsvoordeel geheel aan de klant doorrekenen.![]()
Denk dat een groot deel van het belastingsvoordeel zo in de zak van de klusser/zzp'er/aannemer verdwijnt door een beetje te schuiven in de begroting.
Dat ligt er aan wat je er voor krijgt. Rond de 2500 euro per m2 is toch wel normaal.quote:Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
34000 euro..... pffff das een hoop geld....
Lijkt veel totdat je weet wat staal kost. Het is geen stukje geschaafd vuren van de Praxis hè.quote:waarom zou 500 euro voor een stuk balk erin leggen weinig zijn? 1500 euro lijkt mij eigenlijk best veel....
Staal kost circa ¤ 2,35 per kilogram(leveren/aanbrengen + therm. verzinkt) bij grotere projecten en zou in mijn beleving niet meer dan een euro of 4 moeten kosten bij een aanbouwtje (inschatting). Dus met die prijzen zou de waarheid ongeveer in het midden liggen. (¤ 500 is inderdaad te weinig, maar 1500 is wel wat aan de ruimte kant). Klopt het dat deze en overspanning heeft van ca 4 meter?quote:Op maandag 25 april 2011 14:26 schreef Worteltjestaart het volgende:
Lijkt veel totdat je weet wat staal kost. Het is geen stukje geschaafd vuren van de Praxis hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |