Ze zullen er vast wel iets op hebben verzonnenquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Zouden die lui die dat doen niet allejezus pijnlijke knieën krijgen na een tijdje vroeg ik me af?
Want het is echt een soort stenen blok waar je op ligt en zij zitten daar op hun knieën naast.
Auw!
Whut?quote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik lees nu op internet dat ik iets binnen 7 dagen terug had moeten sturen ofzo, wil die verzekering geldenNou, no way dat ik dat op tijd gedaan heb gok ik
Nou ja, ik heb een tientje betaald ervoorquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Dus je hebt er wel voor betaald (je had het gekocht) maar er is je niet duidelijk verteld dat je dan ook nog iets moest opsturen? Hij zag toch in de computer dat je verzekerd bent?
Als het goed is heb je een tientje betaald en is het resterende bedrag er via de bank afgegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een tientje betaald ervoor
En misschien is dat me wel verteld hoor, maar geen idee of ik dat verstuurd heb zeg maar
Echt?quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een tientje betaald en is het resterende bedrag er via de bank afgegaan.
Kan je dat nakijken? Dan ben je gewoon verzekerd.
Het opsturen doet de Mediamakt zelf. Als het goed is...
Ongeveer een week of 3/4 na aankoop.quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?YES
Ik ga het meteen nakijken, tnx
Zou echt fantastisch zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ongeveer een week of 3/4 na aankoop.
Niet direct in elk geval.
Doe je online bankieren enzo?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je online bankieren enzo?
Dan kan je het vast terug vinden
Lief van je CarO!
Internet bankieren gaat maar terug tot oktober 2009quote:
Dan zou ik er even een telefoontje aan wagen morgen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Internet bankieren gaat maar terug tot oktober 2009en het is van ongeveer maart 2009
Ja toevallig weet ik datquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je online bankieren enzo?
Dan kan je het vast terug vinden
Lief van je CarO!
Ja, hij keek op de bon en daar staat idd alleen dat ik hem gekocht hebquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan zou ik er even een telefoontje aan wagen morgen.
Maar ik denk dat je wel verzekerd bent, aangezien diegene dat kon zien?
Tenzij hij op de bon keek en daar staat dan alleen dat je een verzekering gekocht hebt. Of het verder is afgehandeld weet ik dan ook niet
Bellen dus!
Als het zo is gegaan als zou moeten.... ben je gewoon verzekerdquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij keek op de bon en daar staat idd alleen dat ik hem gekocht heb
Maar dan kan hij het toch niet met zekerheid stellen, als ik erna zelf nog iets had moeten doen?(hoop hoop hoop hoop
)
Ik ga morgen sowieso bellen idd
Vet coolquote:
Nou, eigenlijk ben je nog geen steek verder haha.quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vet coolSowieso ben je mijn held omdat je het weet
Oh, en anders kan ik gaan rellen dat zij het hadden moeten regelen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als het zo is gegaan als zou moeten.... ben je gewoon verzekerd
Als je daar die gegevens hebt ingevuld, in de winkel, neem ik aan dat het wel gewoon goed is gegaan. Zij sturen het namelijk op.
Jawelllll, want nu weet ze dat ze het misschien niet zelf had hoeven opsturen dus nu is er in elk geval nog hoopquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk ben je nog geen steek verder haha.
Dan moet je een wit schadeformulier hebben én een roze kopie.quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en anders kan ik gaan rellen dat zij het hadden moeten regelen?
Ik ga eens in mn administratie duiken of ik een formulier oid heb ergens
Maar goed, onder welke letter zal ik zoeken:
Laptop
Actua
Mediamarkt
Garantie
Verzekering
![]()
![]()
![]()
Oh ja. Dat ze van welingelichte bronnen heeft gehoord dahaaat... de MM het op moet sturen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllll, want nu weet ze dat ze het misschien niet zelf had hoeven opsturen dus nu is er in elk geval nog hoop
Allemaal nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan moet je een wit schadeformulier hebben én een roze kopie.
De andere witte is dan opgestuurd en dan ben je klaar
Ik zou gewoon zo het lijstje afmaken
Ik lees het straks welquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Allemaal niet![]()
Maar goed, ik heb ook nog een stapel "onopgeruimde adminstratie"
Even erbij pakken, ben ik ook weer nuttig nu
Have funquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik lees het straks wel
Ik ga even een half uurtje steppen op de Wii.
De laatste kilo's zitten vastgeplakt.
Zó irritant
Van meer dan een tientje dus?quote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
CAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent mn held![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom nu een bankafschrift tegen met de afschrijving!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan wel janken van blijdschap![]()
![]()
![]()
80 euro godbeterdquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van meer dan een tientje dus?![]()
En dan heb je nu dankzij CarO ook het verhaal dat zij het moeten opsturen, dus YEAHHHH!![]()
Ja, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat fijn Tombo![]()
![]()
Ik mis Cat..waar is ze?
Scheelt weer in de centjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkDie betaling is volgens mij al genoeg bewijs dat hij afgesloten is, dus ik vind het best zo
Morgen even bellen en alles regelen
En geen idee waar cat is
En in het beeld van de laptopquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Scheelt weer in de centjes![]()
CAAHAAAAAT!
Bijna een uur nadat ik gemist werd!quote:Op maandag 18 april 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaven je nog even het voordeel van de twijfel
Jij zou hem toch pas morgen lezenquote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijna een uur nadat ik gemist werd!Ik had wel dead kunnen zijn!
Ik ben vandaag al uit de broek gegaan bij mijn collega.
No-oh!quote:Op maandag 18 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zou hem toch pas morgen lezen
Uit de broek?quote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha nou, dan is je laptop dus verzekerdquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
CAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent mn held![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom nu een bankafschrift tegen met de afschrijving!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan wel janken van blijdschap![]()
![]()
![]()
Nope.quote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit de broek?
Heb je hammam lessen genomen?![]()
Ik kom zo achter je aan.quote:Op maandag 18 april 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Haaaai Cat![]()
En doei ivm slapietijd![]()
Wat geniaalquote:Op maandag 18 april 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Aanrader, oh-oh postte een foto van Chico in een vreemde positie in zijn mandje.
Daar zijn heel wat photoshops van gemaakt en ik heb echt gejankt van het lachen.
Vanaf hier en verder
[SC] #1289 Met zielige balkonvogeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |