Ja, wij maken het zelf ook zo belachelijk duur inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die een paar keer per week komen, vaste bezoekers
Die doen dan alleen de entree en nemen gewoon een flesje water mee en eten daar een tosti ofzoDe tosti's zijn trouwens heeeeeeel lekker daar, en je krijgt er wat nacho chipjes bij
Wij maakten het 'duur' omdat we er een massage enzo bij nemen.
Gb en ik waren meestal zo 80-100 euro pp kwijt, hele dag sauna met opgietingen enzo, massage, huur badjas, huur handdoeken, eten, drinken (smoothies). Viel me op zich nóg mee.
Ik ging met mijn ouders vroeger als kind al elke week (!) naar de sauna
Als ik OOIT vaak genoeg geweest ben en niet meer 'preuts' ben neem ik zo'n hammam behandeling!quote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wij maken het zelf ook zo belachelijk duur inderdaadMaar dat hóeft dus niet. Denk dat ik de volgende keer ook een flesje meeneem, dat drinkt toch wat makkelijker water dan zo uit het kraantje
Nou, ik denk dat ik dat wel een keertje durf. Maar dan wel door een vrouw en niet door McWapperquote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik OOIT vaak genoeg geweest ben en niet meer 'preuts' ben neem ik zo'n hammam behandeling!
Nee, als ik genoeg moed heb verzameld ga ik voor zijn hammam behandeling en daarna mag hij het 'preuts' terugnemenquote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik dat wel een keertje durf. Maar dan wel door een vrouw en niet door McWapper![]()
Oooooh, je bedoelt een hammam behandeling bij hem? Ja dat duurt ook nog wel even voor dat ik zou durvenquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, als ik genoeg moed heb verzameld ga ik voor zijn hammam behandeling en daarna mag hij het 'preuts' terugnemen
Maar dat duurt nog wel een keer of 13 hoor, voordat ik dat durf.
En in dat drijfbad ga ik ECHT nooit
Hmz. Ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh, je bedoelt een hammam behandeling bij hem? Ja dat duurt ook nog wel even voor dat ik zou durven![]()
Maar beide dingen zou ik bij wijze van spreke de volgende keer al wel durven, mits bij een vrouw
Ja, maar je krijgt schuim op je borsten.quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz. Ik niet
Want er lopen genoeg andere mensen (niet-vrouwen) langs
Ja dat zei hij wel heel keurigquote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt schuim op je borsten.![]()
Hihihihihihiihi
quote:Hammam massages
Laat u betoveren door dit heerlijke van oorsprong Turkse ritueel: hammam massages. Na afloop van de Hammam massage voelt u zich als herboren. De zachte geur van de olijfoliezeep, de reiniging door het warme water, de energetische scrub en zeep massage geven u na de behandeling een sensatie van frisheid en zachtheid die ongekend is.
- U wordt van top tot teen gemasseerd en gereinigd; niets wordt vergeten.
- De Hammam massages bestaan uit een complete behandeling voor uw gehele lichaam.
- Vaste elementen zijn de reiniging met zachte olijfoliezeep, warm water, energetische scrub en massage.
- De Hammam massages staat al eeuwen bekend om de vele gezondheids- en schoonheidsvoordelen.
- Tijdens de behandeling worden dode huidcellen verwijderd met als resultaat een zacht en schoon lichaam.
- Een Hammam massages stimuleert bovendien een goede bloedsomloop.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik moest zoooooooo lachen om die ene vrouw in de sauna
Ze zat maar te flirten met McWapper (op een geen-twijfel-mogelijk manier) en haar man zei 'Ja als hij de opgieting doet, moet ik altijd wat harder rijden op de heenweg'.
quote:
Ik heb me bescheurdquote:
Dan kiest McWapper een bepaalde olie, die doet ie in 5 liter water en dat giet hij beetje bij beetje op de hete sauna stenen. En daarna gaat hij met een handdoek rondwapperen boven die stenen om de geur en vochtige lucht te verspreiden. En hij gaat ook bij iedereen persoonlijk wapperenquote:
Ja, maar wat is hetquote:
Aha. Spannendquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kiest McWapper een bepaalde olie, die doet ie in 5 liter water en dat giet hij beetje bij beetje op de hete sauna stenen. En daarna gaat hij met een handdoek rondwapperen boven die stenen om de geur en vochtige lucht te verspreiden. En hij gaat ook bij iedereen persoonlijk wapperen
Het is een heel ritueel met ijsblokjes en vers fruit
Nou het stomme is, ik háát sauna'squote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aha. Spannend. Als ik van sauna's hield dan leek het me wel tof
.
In ieder geval voor in Rome en daarna Vietnam. Weet niet of ze handig zijn voor de sauna omdat dat bovenste gedeelte van stof is. Die slippertjes die ik nu mee heb vind ik sowieso al best fijn daar!quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Voor in Rome en daarna voor in de sauna?
Het is meer het gemeenschappelijk naakt enzoquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme is, ik háát sauna's
Om er gewoon in te zitten. Bah. Te warm, saai, ik kan niet lekker ademen enzo. Hou het vijf minuten vol, maximaal.
Maar die opgieting is echt geweldig
Want door dat wapperen wordt het zo warm dat het haast koud lijkt, je krijgt er kippenvel van!
En net als je denkt 'ik trek het niet meer', mag je even naar buiten voor pauze enzo.
En dan bij de tweede ronde mag je ijsblokjes mee naar binnen nemen, als je die in je hand houdt red je het sowieso.
Nou, lieve schat, dat merk je na vijf minuten al niet meerquote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is meer het gemeenschappelijk naakt enzo.
Hahahaha, echt waaaaar?quote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens Gb, mijn masseuse vertelde nog dat ze die hammam dus op elkaar oefenen
Zij had hammam training van onze baliedame gehad, die leuke. En dan oefen je dus op je blote collega haha.
Mjaquote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, lieve schat, dat merk je na vijf minuten al niet meer![]()
Bloot slaat dood, serieus waar.
Dat is vrij snel over.quote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is meer het gemeenschappelijk naakt enzo.
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoera voor mn stukke laptop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer van de mediamarkt kwam er achter dat ik nog een soort van garantie had gekocht voor 3 jaar dus alle defecten van mn laptop (beeldscherm, interne batterij, oplader) zijn verzekerd(kneuzencollega van hem vorig jaar die dat niet gezien had
), en nu heb ik een universele oplader dus hij doet het nu
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha, echt waaaaar?Wat grappig!
Dat maakt het één en ander wel wat logischerquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Misschien dat daarom die ene ook zo gemakkelijk in haar nakie dat bad in sprong, die medewerkster. Ze hebben elkaar al zo vaak bloot gezien
Benieuwd hoeveel van die hammam dames er dan al op McWapper hebben geoefendquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat maakt het één en ander wel wat logischer![]()
Hij dacht van welquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEEEEEEEEEEEEEEEE
Da's echt heel tof voor je!![]()
Dus ook je beeldscherm wordt gefixed enzo met die streep?
Mhihihihi, nou ik kan me niet voorstellen dat ze daar masseren. Dan gebeurt er toch wel iets, vrees ikquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel van die hammam dames er dan al op McWapper hebben geoefend
En of bloot dan nog steeds dood slaat, als ze 'geen plekje overslaan'.
Bwehehehe.
Coolquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Misschien dat daarom die ene ook zo gemakkelijk in haar nakie dat bad in sprong, die medewerkster. Ze hebben elkaar al zo vaak bloot gezien
Ik kan het me ook niet voorstellen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhihihihi, nou ik kan me niet voorstellen dat ze daar masseren. Dan gebeurt er toch wel iets, vrees ik![]()
Het is toch ook geen Thaise massage met een happy end neem ik aanquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhihihihi, nou ik kan me niet voorstellen dat ze daar masseren. Dan gebeurt er toch wel iets, vrees ik![]()
Ik neem aan van niet, neequote:Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is toch ook geen Thaise massage met een happy end neem ik aan?
Daar lag bij ons een handdoekjequote:Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen hoor.
En de eerste die 'daar' of 'daar' in de buurt komt bij mijn ooit-hammam-behandeling krijgt een hoek.
Maar daar zijn ze veel te netjes en professioneel voor.
McWapper had het er ook al over dat je een 'doekje' over je heen krijgt en dat er op je borsten een berg schuim komt. Maar goed, je moet daar toch eerst op dat offerblok gaan liggen en daarna krijg je pas het doekje en het schuimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |