Done.quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh nee he, 't is ook altijd wat. Kan iemand de in de TT 46 veranderen in 45?
Gedeelde pijn is halve pijnquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
En dat moest je perse even met ons delen Muis?
Want nu heb ik m ook
Dat heb ik ook opeens, dat nieuwe delen van iets in mijn AT staan terwijl ik er niet in gepost/gevolgdknop heb.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
En dat moest je perse even met ons delen Muis?
Want nu heb ik m ook
Voor jou ja.quote:
Dat vind ik eigenlijk heul niet handigquote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook opeens, dat nieuwe delen van iets in mijn AT staan terwijl ik er niet in gepost/gevolgdknop heb.
My sentiments exactlyquote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk heul niet handig
Die knoppies enzo zijn leuken dat je in een keer alle delen in een reeks kan zien. Maar als ik er niet ben hoef ik niet automatisch iets in mn AT. Wordt al snel een rotzooitje als je meerdere reeksen volgt denk ik
quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja, ik had "Ik wil alles met je delen" van Maywood in mijn hoofd. Misschien is het dan toch een verbetering.
[..]
Voor jou ja.
Oh ja das waar ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je niets wilt missen van ons. Degenen van wie je zoveel houdt
Dat past perfect op zo'n TROS-deuntje.quote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
EHE ES EF is je lust en je leven
EHE ES EF mag ik douze points geven?
Misschien 'stop volgen' klikken in reeks-topics voor je op vakantie gaat oid?quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik eigenlijk heul niet handig
Die knoppies enzo zijn leuken dat je in een keer alle delen in een reeks kan zien. Maar als ik er niet ben hoef ik niet automatisch iets in mn AT. Wordt al snel een rotzooitje als je meerdere reeksen volgt denk ik
Mijn inspiratie was meneer Finkersquote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat past perfect op zo'n TROS-deuntje.
Als ze 118 is,quote:
Hmmmzquote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Als ze 118 is,
hark ik haar vellen bij elkaar,
doe er een elastiekje om,
en vrij de hele dag met haar
Romantisch hoorquote:
Gatverdammequote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ze 118 is,
hark ik haar vellen bij elkaar,
doe er een elastiekje om,
en vrij de hele dag met haar
Alles wat geld kost komt in 3en...dus er staat je nog wat te wachtenquote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef tombolafan het volgende:
De batterij of oplader van mn laptop is nu ook deaud
En bedankt voor de opbeurende woordenquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat geld kost komt in 3en...dus er staat je nog wat te wachten![]()
Zooo, tomatensoep en een saucijzenbroodje; we doen weer gezond vandaag
quote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
De sauna kost ook geld Tombo!
Dan zal dat het wel zijn!
Valt mee; een bananendoos en borstvoeding.quote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt voor de opbeurende woorden
Baby kost ook geld toch?![]()
Kost dat heul duur dan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
De sauna kost ook geld Tombo!
Dan zal dat het wel zijn!
Krijg je er een bananendoos van?quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt mee; een bananendoos en borstvoeding.
Daar red je het de eerste maanden wel mee
Oh, dat valt me echt heel erg mee!quote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Sauna valt op zich mee hoor, je mag zo lang als je wilt voor 28,50.
En iets van 20 euro voor als je alleen van 17 tot 23 uur blijft geloof ik.
Komen je drankjes en evt. broodje oid er bij.
Maar je mag ook gewoon zelf een flesje Spa Blauw meenemen en die steeds vullen aan de kraan, zag ik ook veel gebeuren. Je moet nl. veel water drinken.
Wat het duur maakt is als je daar alles huurt (badjas, handdoeken e.d.) maar die kan je ook gewoon zelf meenemen, doen de meesten. En behandelingen (massages ed).
Maar bv die opgietingen met olie en dat gewapper enzo hoort gewoon bij de entreeprijs.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef Maes het volgende:
JoehoeIk kom even melden dat de kaarten op de post zijn
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef Maes het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat valt me echt heel erg mee!
Er zijn zelfs mensen die een paar keer per week komen, vaste bezoekersquote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat valt me echt heel erg mee!
Heb je al een afstreepkalender voor `De Grote Dag`?quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef Maes het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |