Volgens mij heeft hij het over de 9292-app.quote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat als je apps hebt, dat je dan ook internet hebt ja
Windowsfoonquote:Op maandag 18 april 2011 16:19 schreef Niekess het volgende:
Wil ook die apps! Maar is er nog niet op Windows Phone 7.
ook niet op mijn Nokia 3310quote:Op maandag 18 april 2011 16:19 schreef Niekess het volgende:
Daar is helemaal niets voor.quote:Op maandag 18 april 2011 16:19 schreef Niekess het volgende:
Ik dus niet, ik zei dan ook 9292ov.nl als in de website (want http:// en www. is voor n00bsquote:Op maandag 18 april 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over de 9292-app.
Die site is trouwens ook gewoon klote.quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik zei dan ook 9292ov.nl als in de website (want http:// en www. is voor n00bs)
Die doet 't voor mij ook primaquote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik zei dan ook 9292ov.nl als in de website (want http:// en www. is voor n00bs)
Wat is er in hemelsnaam klote aan? Begin adres/station, eind adres/station, go, klaar.quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die site is trouwens ook gewoon klote.
Omdat hij maar één situatie uittekent. Als je je bus mist ofzo dan laat 'ie niet zien wat bijvoorbeeld één trein later is, omdat hij werkt met een aaneengesloten keten.quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam klote aan? Begin adres/station, eind adres/station, go, klaar.
I don't really carequote:
huh? das 1 klik verderquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat hij maar één situatie uittekent. Als je je bus mist ofzo dan laat 'ie niet zien wat bijvoorbeeld één trein later is, omdat hij werkt met een aaneengesloten keten.
Ik red het niet met 1 kamerquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie roze kamer voor je
En de big en de katten dan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog een berging voor je minipuber
ik ook maar ik vrees filesquote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga gewoon lekker met de auto naar huis, goed?
is volgens mij dagelijkse kost in Aziëquote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die big weet ik wel een goed idee voor maar katten smaken volgens mij niet zo
ze staan te laseren van eindhoven naar helmond op dat 90 km stuk..quote:
De big ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die big weet ik wel een goed idee voor maar katten smaken volgens mij niet zo
Daarom ga ik pas tegen 6-en rijdenquote:
Je enthousiasme zal nog wel minder wordenquote:
ja doe ik normaal ook maar ik wil gewoon zo snel mogelijk weg hierquote:
Hoezo, kan je niet koken?quote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je enthousiasme zal nog wel minder worden
Ik heb ook niet zoveel zin meer, maar beter dit dan filerijden...quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef ArTiC het volgende:
ja doe ik normaal ook maar ik wil gewoon zo snel mogelijk weg hier
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Oh zeker welquote:
Ik ga verder met Phoenix Wright Justice For All in de trein.quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Dan nog beslissen of ik in de trein Fringe ga kijken of Family Guy&American Dad... keuzes
Jij komt vast niet door Den Bosch?quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Dan nog beslissen of ik in de trein Fringe ga kijken of Family Guy&American Dad... keuzes
hell no...het is dat het raam niet open kanquote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel zin meer, maar beter dit dan filerijden...
Ik heb een 9292 hyperlink in safari én de 9292 app.quote:Op maandag 18 april 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
Volgens mij heeft hij het over de 9292-app.
gezelligheid tochquote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zeker welmaar je haalt je nogal wat in huis
Flauwquote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanuit Groningen naar Zwolle? Ik hoop van ganse harte niet nee
Neukenquote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
En ze betaalt de huur met steaks, gehaktballen en hamburgers, wat wil je nog meer
quote:
eerst etenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
En ze betaalt de huur met steaks, gehaktballen en hamburgers, wat wil je nog meer
quote:
Ja hoiquote:
Kip natuurlijk, come on manquote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Nou nou, wat denk je van mij zeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Je bent toch een vent, of nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Kip natuurlijk, come on man
[..]
Nou nou, wat denk je van mij zeg?
drama niet in mijn huis! drama met het kind kan in de berging en dierendrama kan je in de tuin latenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
das geen kleintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie?quote:
Ach wel man, voor een varken toch welquote:
ik had t tegen jou jaar, maar fok was zo traag dat die er 4min over deed om em te postenquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie?
Als je het tegen mij hebt: ik ga naar m'n nichtje. Terrasweer
Voor een varkeen sowieso. Een Pietrain is vijf keer groter of zoquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach wel man, voor een varken toch wel
uiteraardquote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent toch een vent, of niet
Wanneer moet ik biertjes komen brengen?
Neequote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard
eerst moet ik nog zorgen dat dat bier koel kan blijven, dan iets om dat bier in te schenken, dan iets om dat glas op te zeten, iets om zelf op te zitten, een huis waarin ik dit alles kwijt kan....
nog ff geduld dus
Doetinchemquote:
maar niet voor een minibigquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach wel man, voor een varken toch wel
Jawel joh!quote:
altijd maximaal 2 per varkenquote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
zoals ik dat zie liggen kan je daar nog aardig wat haasjes vanaf halen
Het is wel T-Mobile he, wat verwacht je dan.quote:Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef MissMSX het volgende:
Hotspot in de trein
Jammer alleen dat het TOT gouda duurde voor het werkte
Maar ze zijn niet lekker, taai enzoquote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
zoals ik dat zie liggen kan je daar nog aardig wat haasjes vanaf halen
Feli. Hoe, wie, wat, waar?quote:
Gefeliciteerdquote:
Ja ja, ik zal mijn verwachtingspatroon wat bijstellenquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is wel T-Mobile he, wat verwacht je dan.
hmmm... dan maar gebruiken als afvalverwerkerquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet lekker, taai enzo
He, verdoriequote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet ook wachten..... in principe kan alles al, maar de molen draait niet sneller
Daar is ie wel goed in jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
hmmm... dan maar gebruiken als afvalverwerker
Handig, je kat vanaf dag 1 goed opvoedenquote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En Varken heeft het eerste en het tweede product al geopend
dr nieuwe zak kattenbrokjes moet weer in een andere zak en de kaasstengels waren ook interessant
Ze is onopvoedbaar. Dit ligt niet aan mij. Ik herhaal. Ze is onopvoedbaar. Tijd om dr op kamp te sturen naar de rimboe met die pubers van tvquote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Handig, je kat vanaf dag 1 goed opvoeden
Oeh.. Den Bosch> schoenen???quote:
Dat ligt er helemaal aan hoe je er vanaf t begin mee om bent gegaan. Onze kat bleef altijd netjes overal vanaf.quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze is onopvoedbaar. Dit ligt niet aan mij. Ik herhaal. Ze is onopvoedbaar. Tijd om dr op kamp te sturen naar de rimboe met die pubers van tv
quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoe je er vanaf t begin mee om bent gegaan. Onze kat bleef altijd netjes overal vanaf.
bummerquote:
Je staat op pluskut en zij is er nog niet?quote:
Amersfoort.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je staat op pluskut en zij is er nog niet?
handigquote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amersfoort.
Half 4 laatste smsje. Afgesproken dat ik mee zou eten. Zij zou laten weten hoe laat ik in Amersfoort moest zijn.
Half 5 nog geen sms. Aangezien ik er bijna 3 kwartier over doe maar vast vertrokken.
Bel ik haar net, omdat het inmiddels 2 uur na het laatste bericht was en zij niet meer reageerde.
Ze had nog niet op me gerekend. En jaar moeder weet nog niet dat ik mee eet
Waar?quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik sta ook in Amersfoort, m'n bus komt niet opdagen
fijn zo'n nichtjequote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amersfoort.
Half 4 laatste smsje. Afgesproken dat ik mee zou eten. Zij zou laten weten hoe laat ik in Amersfoort moest zijn.
Half 5 nog geen sms. Aangezien ik er bijna 3 kwartier over doe maar vast vertrokken.
Bel ik haar net, omdat het inmiddels 2 uur na het laatste bericht was en zij niet meer reageerde.
Van je familie moet je het hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amersfoort.
huisdieren moet je juist belonen als ze iets wel goed doenquote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]geloof mij,.. ik heb gewoon een onopvoedbaar ding
![]()
straffen heeft nooit geholpen..
maar dat heeft ook wel zn charme.. ze lijkt op mij
geloof mij.. ik weet het.. ik heb genoeg katten gehad bij mn ouders.. maar ik heb hier gewoon een mijquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef smilez het volgende:
[..]
huisdieren moet je juist belonen als ze iets wel goed doen
2 honden die perfect luisteren
of je haalt nieuwe boeken?quote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moet ik nu op stel en sprong naar Delft toe.Mijn boeken zijn uit en ik weet niet of ik nog wel zo goed kan treinen zonder boekjes.
Ja, hoiquote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moet ik nu op stel en sprong naar Delft toe.Mijn boeken zijn uit en ik weet niet of ik nog wel zo goed kan treinen zonder boekjes.
een mij is ook af te richten..quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geloof mij.. ik weet het.. ik heb genoeg katten gehad bij mn ouders.. maar ik heb hier gewoon een mij
Dat dus. Maar dat moet in Delft, wantquote:
het enige leesboek dat ik wel wil lezen is nu uitgeleend.quote:
Winkels zijn dicht uiteraard, maar ik ga toch geen boeken kopen.quote:
Ik zeg: bol.comquote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dat moet in Delft, want
[..]
het enige leesboek dat ik wel wil lezen is nu uitgeleend.
uhm.. neequote:
Dan heb ik het morgenochtend niet in huis en de boeken die ik interessant vind zijn meestal over de 100 euro.quote:
Sja.. of je probeert eens een normaal boekquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb ik het morgenochtend niet in huis en de boeken die ik interessant vind zijn meestal over de 100 euro.
Normale boeken zijn voor normale mensen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja.. of je probeert eens een normaal boek
uhm.. mn ouders hebben me 23 jaar proberen af te richten.. tis niet echt geluktquote:
ah.. ik zie het al.. jij voelt je een nerd.. begrijpelijk.. misschien kan je wat woordenboeken lezenquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normale boeken zijn voor normale mensen.
Die van de Aldi zijn ook lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm... de chocolat chip cookies van de AH vallen tegen.. ik wil die van de Lidl!
die van de lidl zijn zo lekker dat ik me er altijd misselijk aan eetquote:
Heb dat met heel veel dingen, als de zak open gaat dan moet ie leeg ook.quote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van de lidl zijn zo lekker dat ik me er altijd misselijk aan eet
Ja.. maar meestal lukt het me niet helemaal en gaat het in delen op een avond.. maar deze van de AH kan ik makkelijk laten liggenquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dat met heel veel dingen, als de zak open gaat dan moet ie leeg ook.
Why?quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
Thuis....maar nog steeds niet goed gehumeurd
Snap ik.. zou ook niet goedgehumeurd zijn als ik thuis moest komen in Helmondquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
Thuis....maar nog steeds niet goed gehumeurd
Bodemdrift, vraag maar aan theo maassenquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dat met heel veel dingen, als de zak open gaat dan moet ie leeg ook.
SLOERIE!!!quote:
Jij bent liefquote:Op maandag 18 april 2011 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. zou ook niet goedgehumeurd zijn als ik thuis moest komen in Helmond
Ik weet het.. Zijn we al BFF's?quote:
Dat liedje van jochem myjer (of hoe je dat ook moet spellen)... Mijn dag.quote:
Dan hoef ik die niet te proberen dus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. maar meestal lukt het me niet helemaal en gaat het in delen op een avond.. maar deze van de AH kan ik makkelijk laten liggen
Wat?quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het.. Zijn we al BFF's?
Je mag ze hebben *stopt ze in de usbpoort*quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoef ik die niet te proberen dus.
Best Friends Forever natuurlijkquote:
Je komt ze maar brengen, de maas en waal weg is nu helemaal af dus in theorie ben je er zo.quote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag ze hebben *stopt ze in de usbpoort*
Ik denk er over naquote:Op maandag 18 april 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Best Friends Forever natuurlijk
Op de fiets?quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt ze maar brengen, de maas en waal weg is nu helemaal af dus in theorie ben je er zo.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat liedje van jochem myjer (of hoe je dat ook moet spellen)... Mijn dag.
Dat....en dan het tegenovergestelde ;')
quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt ze maar brengen, de maas en waal weg is nu helemaal af dus in theorie ben je er zo.
Flessenpost.quote:
Je denkt er over na?quote:
Volgens mij weet GvsE niet wat dat isquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs dat is te doen, heb ik van horen zeggen.
Okayquote:
Lang niet gezien schat! Hoe is het? En met vriendje? Enzo?quote:
Ik heb die afstand ook nog nooit gefietst hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij weet GvsE niet wat dat is
Ik probeer er over na te denken, ik beloof niks.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt er over na?Na alle liefde die ik je gegeven heb?
Goedquote:
Aangezien ik al kapot was van dat kleine stukje naar de apotheek vanmiddag, en daar zelfs bijna knock out ging door zuurstofgebrek... Nee. Dat is niet te doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs dat is te doen, heb ik van horen zeggen.
Je kent mequote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij weet GvsE niet wat dat is
Ja supergoedquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lang niet gezien schat! Hoe is het? En met vriendje? Enzo?
Je breekt mn hart hierquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik probeer er over na te denken, ik beloof niks.
Zou wel ironisch zijn als je voor een inhaler ging.quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangezien ik al kapot was van dat kleine stukje naar de apotheek vanmiddag, en daar zelfs bijna knock out ging door zuurstofgebrek... Nee. Dat is niet te doen
Ik doe mn bestquote:
Wat voor werk? Hetzelfde of wat anders?quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
GoedVandaag telefoon gehad dat ik ben aangenomen
![]()
Enne.. daten? Mag ik niet van mn vriendje...
En hoest verder met jou?
Ze moeten me niet.. Zelfs Artic nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja supergoedMet vriendje gaat ook nog alles lekker enzo
En met jou? Verliefd? Verloofd? Getrouwd? Kinders?
Je zegt nu hardop dat je een hart hebt?quote:
Nee heel wat anders.quote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor werk? Hetzelfde of wat anders?
Nog steeds dezelfde? Saai zeg...
Vandaag kudt, normaal perfect.
Niet eens.. Maar ben strontverkouden en heb 2 dagen op bed gehangen met koorts.. En ik rook teveelquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou wel ironisch zijn als je voor een inhaler ging.
Poezekindjesquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze moeten me niet.. Zelfs Artic niet![]()
Alleen ik en mn poezenkindje
Poesjes zijn leukquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze moeten me niet.. Zelfs Artic niet![]()
Alleen ik en mn poezenkindje
Hart, Teen.. je schijnt het allemaal nodig te hebben..quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zegt nu hardop dat je een hart hebt?
Ja.. ik heb nog steeds alleen maar Varkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
PoezekindjesJe had er eerst toch maar 1? Varken?
De mijne nietquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. ik heb nog steeds alleen maar Varken
Zou eigenlijk over een paar weken Koe erbij hebben, maar die hebben ze in moeten laten slapen..
Alleen tegen mn moeder en zusquote:
Ja.. wel al 2 zakken kittenvoer in huisquote:
Wil je wel een andere Koe dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. wel al 2 zakken kittenvoer in huis
Nee, nu wil ik een Geitquote:
Cool! Over wat gaat het dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik ben gevraag om bij RTV Utrecht voor een item van een half uur![]()
Ik heb het afgelopen half jaar een vrij uniek project opgezet in Utrecht, daar willen ze me over interviewen. Ben alleen benieuwd hoe ze een half uur vol gaan krijgenquote:
30e plek in Arnhem met wat?quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alweer een 30e plek bemachtigt in Arnhem..
lijkt zowaar wat op te schieten
woningquote:
Gaaf toch?! Ze zullen je wel veel vragen willen stellen zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen half jaar een vrij uniek project opgezet in Utrecht, daar willen ze me over interviewen. Ben alleen benieuwd hoe ze een half uur vol gaan krijgen
Waarom niet? Ik heb niks met voetbal hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat je een nijmeegse was?
Dan mag je toch niet naar Arnhem verhuizen?
Dan nog, dacht dat Arnhem en Nijmegen elkaar niet zo lagen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb niks met voetbal hoor
och.. ik heb niks tegen Arnhem hoor.. Leuker winkelen dan in Nijmegenquote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, dacht dat Arnhem en Nijmegen elkaar niet zo lagen.
Nouja, ik heb de planning gemaakt en de beslissingen genomen, de rest heb ik allemaal uitbesteedquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Gaaf toch?! Ze zullen je wel veel vragen willen stellen zeker?
Ga je ook vertellen over zoenmevrouw?quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik heb de planning gemaakt en de beslissingen genomen, de rest heb ik allemaal uitbesteedDat ga ik ze maar ff vertellen bij de voorbespreking.
quote:
Zoen mevrouw kwam pas in beeld toen het project voor mij afgerond wasquote:
ja, maar je kan dat half uur toch vol lullen over haar?quote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoen mevrouw kwam pas in beeld toen het project voor mij afgerond was
hahaquote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar je kan dat half uur toch vol lullen over haar?
geen laser gezien netquote:
Ik kan ook een half uur vol lullen in haarquote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar je kan dat half uur toch vol lullen over haar?
op RTV Utrecht?quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan ook een half uur vol lullen in haar
Hmm, dat dan weer niet.quote:
Ik wist niet dat jij van het delen was..quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan ook een half uur vol lullen in haar
Ik wou net vragen of dat een nieuw pornokanaal wasquote:
Slechter dan Private Spice kan t toch niet wordenquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of dat een nieuw pornokanaal was
De Meiden van Holland.. Jawel. Het kan slechter. Vrouwvriendelijke Pornoquote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slechter dan Private Spice kan t toch niet worden
Kan ik me niks bij voorstellen, wat is dat?quote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De Meiden van Holland.. Jawel. Het kan slechter. Vrouwvriendelijke Porno
ja die downers zijn meestal wel tijdens de spits weg (lafaards!)quote:
I think I'll pass, thanks..quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Ik maak net een potje dipsaus open, knalt de inhoud over me heen. Over mijn nieuwe broek, mijn witte shirtje, mijn bank, mijn laptop en de grond![]()
En het leek op het braaksel dat ik tijdens mijn buikgriep uitkotste, maar dat geeft niet, want ik heb honger en dip gewoon vrolijk verder.
Chippie, anyone?
wat voor dipsaus?quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Ik maak net een potje dipsaus open, knalt de inhoud over me heen. Over mijn nieuwe broek, mijn witte shirtje, mijn bank, mijn laptop en de grond![]()
En het leek op het braaksel dat ik tijdens mijn buikgriep uitkotste, maar dat geeft niet, want ik heb honger en dip gewoon vrolijk verder.
Chippie, anyone?
Bijna romantisch.. ahum.. gewoon soft en niks aanquote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen, wat is dat?
Zonde van je klerenquote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Chippie, anyone?
Die is lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
'Dippas' heet het, rode saus voor bij nacho's.
lekker!quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Chippie, anyone?
Ik durf dat toch niet zomaar te vragen..quote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde van je kleren![]()
en als je wil dat we aan je zitten, kan je t ook gewoon vragen*dipt in L-E's shirt*
de 'hot' variant?quote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
oeh lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?quote:
Joe! Ik ben al 2x 30e in Arnhem geworden bij Entreequote:
Zo eng ben ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf dat toch niet zomaar te vragen..
Ah, ik de hotte versiequote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, valt ook wel mee hoor. Maar ik vind deze lekkerder.
vooruitgang!quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Joe! Ik ben al 2x 30e in Arnhem geworden bij Entree
Misschien hoeven 29 mensen m wel nietquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien hoeven 29 mensen m wel niet
Of worden ze door de politie afgekeurd ofzo *hoopt*quote:
Heb geen tuin he, dus dan moeten we een bootje huren en het ergens aan het water doen ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, toestanden, blegh, met jou? Wanneer is die Singles-barbecue bij jou thuis?
BBQ boot! In septemberquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb geen tuin he, dus dan moeten we een bootje huren en het ergens aan het water doen ofzo
en om die toestanden een aai over uw bol!
Ik doe het liever in een tuin. Met een bootje kun je niet zomaar weg, zit je met elkaar opgescheept.. huuuh.quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb geen tuin he, dus dan moeten we een bootje huren en het ergens aan het water doen ofzo
en om die toestanden een aai over uw bol!
Alsof jij het erg vindt om met mij een paar uur op een bootje te zittenquote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe het liever in een tuin. Met een bootje kun je niet zomaar weg, zit je met elkaar opgescheept.. huuuh.
Nee, met jou niet. Maar als het een ' Singles' -barbecue wordt dan komen er ook andere mensen. Enge mensen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vindt om met mij een paar uur op een bootje te zitten
Wees er dan ook voorzichtig mee!quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja hoor.. net een week een nieuwe muis.. begint ie nu al moeilijk te doen
ok ok, ik zal wegblijvenquote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, met jou niet. Maar als het een ' Singles' -barbecue wordt dan komen er ook andere mensen. Enge mensen.!
ik heb er niks mee gedaan behalve spelletje spelenquote:
quote:
Jij bent een goedzak. Ik stel me zo voor dat je uren naar mn tieten gaat staren en niets weet te zeggen, ik vrees jou niet.quote:
Jij en ik zijn allebei single, dus dan is het een "Singles" bbqquote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, met jou niet. Maar als het een ' Singles' -barbecue wordt dan komen er ook andere mensen. Enge mensen.!
Jij en mini-Joe mogen wel bij mij in de tuin komen bbq-enquote:
damn, bustedquote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent een goedzak. Ik stel me zo voor dat je uren naar mn tieten gaat staren en niets weet te zeggen, ik vrees jou niet.
Ik vind het geen stamppotweer meer.quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb al zoveel op, maar de andijvie stamppot is te lekker dus schep ik nog meer op
Andijviestamppot vind ik wel een zomerstamppotquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij en mini-Joe mogen wel bij mij in de tuin komen bbq-en
En hoe scoor ik op de L-E meter?quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
Jij bent een goedzak. Ik stel me zo voor dat je uren naar mn tieten gaat staren en niets weet te zeggen, ik vrees jou niet.
Ik zeg toch "Ik vind"..quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt winter stamppotten, maar ook lente en zomer stamppotten
wie is er eng dan?quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
CSI is goed vandaag denk ik.. Nja.. dr is al wel een lekker wijf vermoord ...quote:
Het is alleen geen design-bbqquote:
Jij sowiesoquote:
bummerquote:
een beetje boel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |