Gefeliciteerdquote:
Ja ja, ik zal mijn verwachtingspatroon wat bijstellenquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is wel T-Mobile he, wat verwacht je dan.
hmmm... dan maar gebruiken als afvalverwerkerquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet lekker, taai enzo
He, verdoriequote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet ook wachten..... in principe kan alles al, maar de molen draait niet sneller
Daar is ie wel goed in jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
hmmm... dan maar gebruiken als afvalverwerker
Handig, je kat vanaf dag 1 goed opvoedenquote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En Varken heeft het eerste en het tweede product al geopend
dr nieuwe zak kattenbrokjes moet weer in een andere zak en de kaasstengels waren ook interessant
Ze is onopvoedbaar. Dit ligt niet aan mij. Ik herhaal. Ze is onopvoedbaar. Tijd om dr op kamp te sturen naar de rimboe met die pubers van tvquote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Handig, je kat vanaf dag 1 goed opvoeden
Oeh.. Den Bosch> schoenen???quote:
Dat ligt er helemaal aan hoe je er vanaf t begin mee om bent gegaan. Onze kat bleef altijd netjes overal vanaf.quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze is onopvoedbaar. Dit ligt niet aan mij. Ik herhaal. Ze is onopvoedbaar. Tijd om dr op kamp te sturen naar de rimboe met die pubers van tv
quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoe je er vanaf t begin mee om bent gegaan. Onze kat bleef altijd netjes overal vanaf.
bummerquote:
Je staat op pluskut en zij is er nog niet?quote:
Amersfoort.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je staat op pluskut en zij is er nog niet?
handigquote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amersfoort.
Half 4 laatste smsje. Afgesproken dat ik mee zou eten. Zij zou laten weten hoe laat ik in Amersfoort moest zijn.
Half 5 nog geen sms. Aangezien ik er bijna 3 kwartier over doe maar vast vertrokken.
Bel ik haar net, omdat het inmiddels 2 uur na het laatste bericht was en zij niet meer reageerde.
Ze had nog niet op me gerekend. En jaar moeder weet nog niet dat ik mee eet
Waar?quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik sta ook in Amersfoort, m'n bus komt niet opdagen
fijn zo'n nichtjequote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amersfoort.
Half 4 laatste smsje. Afgesproken dat ik mee zou eten. Zij zou laten weten hoe laat ik in Amersfoort moest zijn.
Half 5 nog geen sms. Aangezien ik er bijna 3 kwartier over doe maar vast vertrokken.
Bel ik haar net, omdat het inmiddels 2 uur na het laatste bericht was en zij niet meer reageerde.
Van je familie moet je het hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amersfoort.
huisdieren moet je juist belonen als ze iets wel goed doenquote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]geloof mij,.. ik heb gewoon een onopvoedbaar ding
![]()
straffen heeft nooit geholpen..
maar dat heeft ook wel zn charme.. ze lijkt op mij
geloof mij.. ik weet het.. ik heb genoeg katten gehad bij mn ouders.. maar ik heb hier gewoon een mijquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef smilez het volgende:
[..]
huisdieren moet je juist belonen als ze iets wel goed doen
2 honden die perfect luisteren
of je haalt nieuwe boeken?quote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moet ik nu op stel en sprong naar Delft toe.Mijn boeken zijn uit en ik weet niet of ik nog wel zo goed kan treinen zonder boekjes.
Ja, hoiquote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moet ik nu op stel en sprong naar Delft toe.Mijn boeken zijn uit en ik weet niet of ik nog wel zo goed kan treinen zonder boekjes.
een mij is ook af te richten..quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geloof mij.. ik weet het.. ik heb genoeg katten gehad bij mn ouders.. maar ik heb hier gewoon een mij
Dat dus. Maar dat moet in Delft, wantquote:
het enige leesboek dat ik wel wil lezen is nu uitgeleend.quote:
Winkels zijn dicht uiteraard, maar ik ga toch geen boeken kopen.quote:
Ik zeg: bol.comquote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dat moet in Delft, want
[..]
het enige leesboek dat ik wel wil lezen is nu uitgeleend.
uhm.. neequote:
Dan heb ik het morgenochtend niet in huis en de boeken die ik interessant vind zijn meestal over de 100 euro.quote:
Sja.. of je probeert eens een normaal boekquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb ik het morgenochtend niet in huis en de boeken die ik interessant vind zijn meestal over de 100 euro.
Normale boeken zijn voor normale mensen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja.. of je probeert eens een normaal boek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |