Flessenpost.quote:
Je denkt er over na?quote:
Volgens mij weet GvsE niet wat dat isquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs dat is te doen, heb ik van horen zeggen.
Okayquote:
Lang niet gezien schat! Hoe is het? En met vriendje? Enzo?quote:
Ik heb die afstand ook nog nooit gefietst hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij weet GvsE niet wat dat is
Ik probeer er over na te denken, ik beloof niks.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt er over na?Na alle liefde die ik je gegeven heb?
Goedquote:
Aangezien ik al kapot was van dat kleine stukje naar de apotheek vanmiddag, en daar zelfs bijna knock out ging door zuurstofgebrek... Nee. Dat is niet te doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs dat is te doen, heb ik van horen zeggen.
Je kent mequote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij weet GvsE niet wat dat is
Ja supergoedquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lang niet gezien schat! Hoe is het? En met vriendje? Enzo?
Je breekt mn hart hierquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik probeer er over na te denken, ik beloof niks.
Zou wel ironisch zijn als je voor een inhaler ging.quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangezien ik al kapot was van dat kleine stukje naar de apotheek vanmiddag, en daar zelfs bijna knock out ging door zuurstofgebrek... Nee. Dat is niet te doen
Ik doe mn bestquote:
Wat voor werk? Hetzelfde of wat anders?quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
GoedVandaag telefoon gehad dat ik ben aangenomen
![]()
Enne.. daten? Mag ik niet van mn vriendje...
En hoest verder met jou?
Ze moeten me niet.. Zelfs Artic nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja supergoedMet vriendje gaat ook nog alles lekker enzo
En met jou? Verliefd? Verloofd? Getrouwd? Kinders?
Je zegt nu hardop dat je een hart hebt?quote:
Nee heel wat anders.quote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor werk? Hetzelfde of wat anders?
Nog steeds dezelfde? Saai zeg...
Vandaag kudt, normaal perfect.
Niet eens.. Maar ben strontverkouden en heb 2 dagen op bed gehangen met koorts.. En ik rook teveelquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou wel ironisch zijn als je voor een inhaler ging.
Poezekindjesquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze moeten me niet.. Zelfs Artic niet![]()
Alleen ik en mn poezenkindje
Poesjes zijn leukquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze moeten me niet.. Zelfs Artic niet![]()
Alleen ik en mn poezenkindje
Hart, Teen.. je schijnt het allemaal nodig te hebben..quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zegt nu hardop dat je een hart hebt?
Ja.. ik heb nog steeds alleen maar Varkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
PoezekindjesJe had er eerst toch maar 1? Varken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |