abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95700880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke dan, ik heb een plan bedacht voor de man op het werk.

je gaat bij hem in de buurt zijn, en gewoon hem hints geven, en lachend/giegelend "hoi" zeggen enzo, en dan even wachten en als er dan niets gebeurd gewoon weggaan.
en dan gewoon doen alsof je weer op de middelbare school bent, en het je eerste liefde is en je met je vriendin het over hem hebt ofzo.

en als je met ham kan praten, dan raak je hem aan op ze arm, en dan zeg je gewoon van :"oke, en wat ga jij straks thuis doen" (dat wilde je toch weten bijvoorbeeld? ) . en dan wel meteen ietsjes terugtrekken.

ik denk dat mannen ook een timer hebben voor kino
Kan je voor mij ook een plan van aanpak bedenken? Ik bedoel die dame waarmee ik een hechte vriendschap mee hebt opgebouwd en dat haar "shields" omlaag zijn en mij dus allerlei intieme en persoonlijke dingen met mij deelt.

IK krijg het gevoel dat ons contact gaat verwateren binnenkort omdat we beiden niks nieuws te melden hebben en omdat ik begreep dat vrouwen van spanning houden moet ik stappen maken om de vriendschap van de ondergang te redden.

Weet jij hoe ik dit moet doen en welke stappen ik het beste kan ondernemen?

Hoe reageert ze als ik zeg ik dat ik haar leuk vind terwijl ze dit absoluut nooit verwacht?
pi_95700886
Het gevoel dat ik bij Minnemin krijg is dat ik vermoed dat haar eisen te hoog zijn aan een man en dat ze deze moet bijstellen. Ze beweert dat ze er zelf niet zo geweldig goed uitziet maar ze probeert het wel bij enkel knappe mannen heb ik begrepen. Deze hebben uiteraard veel keus en kiezen dan eerder voor het aantrekkelijkste meisje. Nu krijg je een beetje een Schenkstroop situatie. Voor het hoogst haalbare gaan kwa uiterlijk maar zelf behoorlijk wat tekortkomingen hebben, dat gaat sowieso niet lukken.
  dinsdag 19 april 2011 @ 03:13:40 #203
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kan je voor mij ook een plan van aanpak bedenken? Ik bedoel die dame waarmee ik een hechte vriendschap mee hebt opgebouwd en dat haar "shields" omlaag zijn en mij dus allerlei intieme en persoonlijke dingen met mij deelt.

IK krijg het gevoel dat ons contact gaat verwateren binnenkort omdat we beiden niks nieuws te melden hebben en omdat ik begreep dat vrouwen van spanning houden moet ik stappen maken om de vriendschap van de ondergang te redden.

Weet jij hoe ik dit moet doen en welke stappen ik het beste kan ondernemen?

Hoe reageert ze als ik zeg ik dat ik haar leuk vind terwijl ze dit absoluut nooit verwacht?
weet ik veel.
qua aanraken, je hebt al seks ofzo gehad heb ik begrepen, dus ze is opzich al " gewend" aan dat je dichtbij kan komen, en je aanraking enzo.

ik denk het contact hetzelfde houden, tot uiteindelijk "jullie het toch maar met elkaar gaan proberen".
en geef haar genoeg ademruimte voorlopig, maar houd wel die mogelijkheid een beetje open.

oh misschien ben je al meteen te snel gegaan eigenlijk, ik weet ook niet.

probeer dingen te vinden, van "Redenen " waarom je haar zou kunnen blijven bellen denk ik. vooral dingen die haar terugbrengen naar "leuk met jou bellen" goed gaan onthouden

dus niet bellen met "ik heb weer een kutdag". maar bellen met :"ik had je een keer dat verhaal verteld wat ik had meegemaakt met geldtranspord. nou ik heb het weer heel eng gehad op me werk :P , ik kwam vandaag weer langs de enge buurt, met me miljoenen euro's"(geldtransport ofzo).

maar weet ik veel eigenlijk. ik kan het me zoiets voorstellen, maar dat heb ik ook maar van hier beetje lezen enzo over andere dingen, en klopt vast van geen kant:P .

ik had ook een keer in het singles slowchat topic gelezen over een user(man) die had emailcontact met een vrouw. en ze leken elkaar helemaal niets.

maar toen uiteindelijk omdat ze allebei zon beetje al hun matches al hadden gedate, en omdat ze toch contact hadden gehouden, gingen ze toch maar eens een date met elkaar doen. en ik weet niet meer hoe het afliep, maar ze kenden elkaar al best lang via die mail, en dat was eens wat anders dan die meeste dates van hun.

[ Bericht 24% gewijzigd door mylifeisgrey op 19-04-2011 03:19:19 ]
pi_95700898
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weet ik veel.
qua aanraken, je hebt al seks ofzo gehad heb ik begrepen, dus ze is opzich al " gewend" aan dat je dichtbij kan komen, en je aanraking enzo.

ik denk het contact hetzelfde houden, tot uiteindelijk "jullie het toch maar met elkaar gaan proberen".
en geef haar genoeg ademruimte voorlopig, maar houd wel die mogelijkheid een beetje open.

oh misschien ben je al meteen te snel gegaan eigenlijk, ik weet ook niet.

weet ik veel eigenlijk. ik kan het me zoiets voorstellen, maar dat heb ik ook maar van hier beetje lezen enzo over andere dingen, en klopt vast van geen kant:P .
Dat was omdat ze zich kut voelde en dat dit voor haar het beste medicijn is zoals ze zelf zei.

Ik heb dan wel met 2 verschillende meiden sex gehad ja, maar ik ben wel 2 keer misbruikt eigenlijk, de eerste keer door een bijna alcohol vergiftiging en de tweede keer omdat ik een medicijn was.
  dinsdag 19 april 2011 @ 03:19:45 #205
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700903
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat was omdat ze zich kut voelde en dat dit voor haar het beste medicijn is zoals ze zelf zei.

Ik heb dan wel met 2 verschillende meiden sex gehad ja, maar ik ben wel 2 keer misbruikt eigenlijk, de eerste keer door een bijna alcohol vergiftiging en de tweede keer omdat ik een medicijn was.
ja wat the fuck, ik wil ook het medicijn seks :(:( , netzoals zij gehad heeft
:(:(
en je hebt gratis geneukt!
pi_95700919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja wat the fuck, ik wil ook het medicijn seks :(:( , netzoals zij gehad heeft
:(:(
en je hebt gratis geneukt!
Goh mag het een keer? 2 x in 27 jaar? Maar ik heb de lusten niet die jij wel hebt dus ik ga sowieso nooit betalen voor sex. Voor mij is liefde veel belangrijker dat is iets wat ik nooit heb gekend maar wel naar verlang.
  dinsdag 19 april 2011 @ 03:27:25 #207
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700924
heb je meer keren met die 1e gedaan?
pi_95700927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
heb je niet meer keren met die 1e gedaan?
Ik bedoelde eigenlijk met 2 verschillende dames ja, totaal 4 keer. Een hoer gaat je geen liefde geven die neuken enkel omdat ze het geld hard nodig hebben en seks niet als speciaal ervaren, dus haal je niet de illusie in je hoofd dat je liefde van een hoer kan krijgen want dat is enkel een toneelstukje dat ze opvoeren, jij betaal immers een flinke som geld en daar doen ze dan ook wel hun best voor om lief over te komen.

(ik spreek NIET uit ervaring uiteraard maar dit lijk mij het meest logische)

De enige reden als ik ooit naar de hoeren zou gaan is als het uit zou gaan met mijn vriendin (als ik die had) en de sex erg mis (wat ik nu dus niet heb en daardoor mis ik het ook niet echt)
pi_95700936
En MLiG over dat 8k meisje opzich is het niet erg dat je dat meisje probeert te helpen en zo maar sommige mensen zitten gewoon te diep in de ellende en dat komt meestal omdat ze verkeerde beslissingen blijven nemen dus is het sowieso beter dat je meteen afstand neemt van meiden die in de financiële problemen zitten.

Kijk zo'n meid dat ik ontmoette heeft ook problemen, maar lang niet zo zwaar als dat 8k meisje. Gewoon een verstandige meid die er wel weer uitkomt op niet al te lange termijn. En het voelt ook echt goed dat ik daadwerkelijk een positieve invloed heb op haar.

Dat meisje dat jij probeert te helpen is er eentje met een waarschijnlijk zwakke persoonlijkheid en een verkeerde levensinstelling vanwege een slechte opvoeding. (gescheiden ouders?, verwaarlozing? etc)
  dinsdag 19 april 2011 @ 03:44:46 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:36 schreef richard_prf het volgende:
En MLiG over dat 8k meisje opzich is het niet erg dat je dat meisje probeert te helpen en zo maar sommige mensen zitten gewoon te diep in de ellende en dat komt meestal omdat ze verkeerde beslissingen blijven nemen dus is het sowieso beter dat je meteen afstand neemt van meiden die in de financiële problemen zitten.

Kijk zo'n meid dat ik ontmoette heeft ook problemen, maar lang niet zo zwaar als dat 8k meisje. Gewoon een verstandige meid die er wel weer uitkomt op niet al te lange termijn. En het voelt ook echt goed dat ik daadwerkelijk een positieve invloed heb op haar.

Dat meisje dat jij probeert te helpen is er eentje met een waarschijnlijk zwakke persoonlijkheid en een verkeerde levensinstelling vanwege een slechte opvoeding.
oh oke dan. zelf zie ik haar anders.

oh en hoeren zijn trouwens zwaar brak. ik heb nooit liefde van ze gevoelt, ook niet nep, want het ziet er ook niet naar uit voor hun dat ik dat leuk zou vinden omdat ik afstandig tegen ze doe.
en ik doe afstandig omdat ik denk dat meisjes dat liever altijd willen van een jongen. lief doen of wat aardigs zeggen is alleen weggelegd voor echte players, en als ik lief doe of wat aardigs zeg ben ik er bang voor dat het niet wordt geloofd en dat het dan het moment zal zijn dat ze denken dat het een versierpoging is, en dat mag natuurlijk niet gebeuren he, want dat is het moment dat het mis gaat.

maargoed was me eigen schuld.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 19-04-2011 03:51:31 ]
pi_95700957
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef missyB het volgende:
ik ben woensdagavond in scheveningen, iemand die flirten/versieren wil oefenen aan de boulevard?
Of gewoon een borrel doen?
Als wat Fok!kers komen, kunnen we al oefenen voor de officiële meet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95700958
Het is ook moeilijk om haar te vergeten, ik bedoel ze heeft je lief aangekeken, je helemaal het gevoel gegeven dat de liefde wederzijds is. Bovendien ben je zelf depressief en zit je de hele dag binnen en dan ga je het beeld wat je van haar had overdreven romantiseren en haar als enige houvast en redder zien.

Ik heb hier zelf ook last van. Ik ben nog steeds niet over haar heen (die uit het oosten)

Ik werk dan wel en ga af en toe nog uit maar ik heb 0,0 echte sociale contacten en daarom kan ik haar maar moeilijk vergeten omdat ze me het gevoel gaf dat ze helemaal gek op me was en dan ga ik weer naar haar verlangen en de mooie beelden van haar over en over herhalen in mijn gedachtes.
pi_95700965
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Die is net zo knetter als Richard. Negeren dus. :+
Laat die Turkse chick van jou nou precies hetzelfde zeggen over jou, en gelijk heeft ze.
Jij mag hier de hele dag messteken onder water geven en mensen uitmaken voor gestoord. Verder zorg je voor een vijandige sfeer en ben je een treiteraar dat handig inspeelt op mensen die zich hier kwetsbaar opstellen. Verder heb je geen enkele bijdrage geleverd. Je geeft of neemt geen adviezen enkel smerige reacties en uitlokkend gedrag.

Dat jij hier mee wegkomt en nog geen ban hebt gekregen... vooral omdat dit een R&P topic is. Dat je mensen niet serieus neemt met bepaalde issues omdat je zelf niet kan voorstellen dat het echt mogelijk is om de weg een beetje kwijt te zijn en dat je die dan nog verder de grond in probeert te boren is erg laag. Wat doe je hier eigenlijk in R&P als je niemand serieus neemt hier?

Kom je hier soms om je sadistische treiter praktijken uit te voeren en dat dit een bevredigend gevoel oplevert?
Ik ga het toch maar eens doorgeven, dat ze je in elk geval extra in de gaten houden. Maar wat mij betreft kan je optyfen hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door richard_prf op 19-04-2011 04:19:04 ]
  dinsdag 19 april 2011 @ 04:30:45 #214
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 04:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Laat die Turkse chick van jou nou precies hetzelfde zeggen over jou, en gelijk heeft ze.
Jij mag hier de hele dag messteken onder water geven en mensen uitmaken voor gestoord. Verder zorg je voor een vijandige sfeer en ben je een treiteraar dat handig inspeelt op mensen die zich hier kwetsbaar opstellen. Verder heb je geen enkele bijdrage geleverd. Je geeft of neemt geen adviezen enkel smerige reacties en uitlokkend gedrag.

Dat jij hier mee wegkomt en nog geen ban hebt gekregen... vooral omdat dit een R&P topic is. Dat je mensen niet serieus neemt met bepaalde issues omdat je zelf niet kan voorstellen dat het echt mogelijk is om de weg een beetje kwijt te zijn en dat je die dan nog verder de grond in probeert te boren is erg laag. Wat doe je hier eigenlijk in R&P als je niemand serieus neemt hier?

Kom je hier soms om je sadistische treiter praktijken uit te voeren en dat dit een bevredigend gevoel oplevert?
Ik ga het toch maar eens doorgeven, dat ze je in elk geval extra in de gaten houden.
oh het meeste wat iedereen hier tegen me zegt raakt mij me helemaal niet. inclusief iwannebehigh

maar wat ik nu ga zeggen is heel open, en dat raakt me wel:
ik ben wel op zoek naar liefde! en het schaamt me heel erg te moeten horen dat ik daar niet naar op zoek ben(alleen maar even seks bij een hoer).
het is ook dat ik het heel lang heel fout heb ingezien, ik heb altijd gedacht nooit liefde te kunnen krijgen om wie ik echt ben. het zou nooit meer goed komen met me, en toen ben ik naar de hoeren geweest uit frustratie/nieuwsgierigheid/geilheid(wel iets libido).
en het was altijd veredelt masturberen meer. dan lees ik verhalen op hookers.nl van hoerenlopers die in reviews schrijven van"ze vond het ook heerlijk".
ik denk altijd dan meteen van " dat kan niet, dat is alleen voor echte don juans". dan ging ik naar een hoer toe, en dan wachtte ik op indicaties van haar of ze me aantrekkelijk vond.
en die kreeg ik niet. ik denk dat zij op indicaties zaten te wachten of ik hun wel aantrekkelijk vond, en dat ik 'meer' wilde dan alleen maar "formeel" neuken met vor de rest zo min mogelijk lichaamscontact en alles.
is me eigen schuld natuurlijk, hoe debiel ik bezig ben met zelfs hoerenbezoek niet goed plannen
ik kan het niet uitleggen.

nog een 2de even tussendoor wat me pijnigt: daar is minstens 40X minstens 50 euro per keer heen gegaan , en een paar keer ook 'oplichters' die me veel meer afhandig maaktte.
misschien totaal 4duizend euro ofzo

en toen vorig jaar 10 april ofzo(weet niet meer) dat was de eerste keer dat ik seks had, en ik dacht van " wtf meisjes vinden seks ook lekker". dat had ik me helemaal neit kunnen voorstellen
zij heeft me verlaten wegens psychotisheid van mijn kant toen later via mail voor wederafspraak

en toen 8-k meisje gedroeg zich alsof ze me leuk vond. dat voelde zo geweldig!!!!!

naja en toen vorig jaar zomer, nog tientallen keren naar moniek spuistraat geweest( weer enkele duizenden), 800 euro bijbetalen zoenen. weet ik het wat allemaal.

even tussendoor: dan kom je op een bedrag van minstens 13000 ofzo! ik wil geen bedragen roepen maar ik had eerder geschat 13000 en dat was voor me acties van de laatste zomer.
en daar komen ook nog andere dingen bij als rijden onder invloed e.d. wat ook nergens voor nodig was.

maar dat maakt dat ik 'maar' paar keer echte seks vind ik heb gehad :'( en dat vind ik heel erg voelen.

1 keer sabine , toen dacht ik "huh meisjes vinden seks ook lekker
1 keer 8k-meisje (heeft me verliefd gemaakt omdat dingen)
1 keer een nederlands meisje van 100 kilo ofzoiets, zij was dol op dingen zei ze en vond me lichaam helemaal lekker, en beter dan andere mannen en weet ik het wat allemaal(oprecht), en mij een goed persoon
1 keer 'emelie' apeldoorn. of naja het ging nog wel een beetje normaal enzo

ik doe echt alles fout waar al dat geld heen is ,al die buitenlandse hoeren zijn horrible!
en ik wist nieteens hoe liefde voelde

middelbare schoolvriendinnetje kende ook alleen maar een "facade" van me, en toen ze me "vriendin" was, ging het meteen helemaal mis en allemaal pijnlijke dingen.

richard, jij boft echt met dat je met wetenschap dat iemand je wilt! contact heb met vrouwen, en alles.

het raakt me heel erg

edit: ik ben wel blij voor je (Richard) ! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 19-04-2011 04:50:10 ]
pi_95701086
Er is weinig over van het topic
pi_95701212
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 06:36 schreef lipper het volgende:
Er is weinig over van het topic
Ja.... het is een stuk plezieriger lezen nu ;)

Maar als je goed leest zie je ook vooruitgang op meerdere vlakken en bij meerdere users ^O^

bv:
quote:

[..]

Ik ga het toch maar eens doorgeven, dat ze je in elk geval extra in de gaten houden. Maar wat mij betreft kan je optyfen hier.
Now we talking ^O^

Laat je boosheid en dan die vooral op jezelf gericht wat varen Liper en wees eens wat liever voor jezelf dan lees je ook/zelfs bij de wat meer luchtige posts goede tips en tools oO<
bv een dagje strand, bekeken door de ogen van MLIG en hoe dit anders kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95701268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:10 schreef richard_prf het volgende:
Het gevoel dat ik bij Minnemin krijg is dat ik vermoed dat haar eisen te hoog zijn aan een man en dat ze deze moet bijstellen. Ze beweert dat ze er zelf niet zo geweldig goed uitziet maar ze probeert het wel bij enkel knappe mannen heb ik begrepen. Deze hebben uiteraard veel keus en kiezen dan eerder voor het aantrekkelijkste meisje. Nu krijg je een beetje een Schenkstroop situatie. Voor het hoogst haalbare gaan kwa uiterlijk maar zelf behoorlijk wat tekortkomingen hebben, dat gaat sowieso niet lukken.
Volgens mij blijft er genoeg bij je hangen. Die laatste zin is meer dan waar.

Overigens moet ik in algemeenheid eraan toevoegen dat je soms aangenaam verrast kan zijn over wie jou leuk vinden. Vaak zijn het mensen van wie je het helemaal niet verwacht die toch een zwak voor je hebben. Zoals ik al een paar keer heb gezegd ben ik uiterlijk echt geen killer, maar ik ben ook niet afstotelijk, gewoon gemiddeld. Ik moet toch zeggen dat ik over het algemeen wel 'bovengemiddelde' dames aan mijn zijde heb. En dat zijn vaak echt de vrouwen van wie ik van tevoren dacht dat ze echt geen interesse zouden hebben, maar daar vergis je je toch vaak in.

En hoe vaak zie je geen lelijke mannen op straat met een prachtige vrouw. Die zijn echt niet alleen maar bij die man voor geld of aandacht, hij heeft gewoon veel meer te bieden dan alleen uiterlijk.
pi_95701468
Ja ik kan ook wel een meisje "versieren" maar niet eentje die ik wil. Altijd die domme oppervlakkige wijven.

Echt ik ben bijna ideaal, ik haat voetbal, ben een fantastische minnaar, zie er redelijk uit, heb levenservaring, ben positief (al is dat niet niet altijd te merken maar dit is mijn klaagbaak zeg maar).
Maar de meeste meisjes vinden het maar
raar dat ik geen contact heb met
me ouders. En als je een afwijkend
levensverhaal heb verwachten de meeste
gewoon problemen.
Volgens mij moet ik gewoon pakken wat ik
pakken kan. Anders blijf ik alleen en dat
wil ik ook niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door lipper op 19-04-2011 08:54:40 ]
pi_95702022
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:58 schreef lipper het volgende:
Ja ik kan ook wel een meisje "versieren" maar niet eentje die ik wil. Altijd die domme oppervlakkige wijven.
Geen idee met wat jij onder dom en oppervlakkig schaart?

quote:
Echt ik ben bijna ideaal, ik haat voetbal, ben een fantastische minnaar, zie er redelijk uit, heb levenservaring, ben positief (al is dat niet niet altijd te merken maar dit is mijn klaagbaak zeg maar).
Hoe ben je dan positief irl?
Hoe wordt je 1st aangetrokken door dat domme oppervlakkige wijf om vervolgens teleurgesteld te geraken in dat domme oppervlakkige wijf? Geef je zelf wel duidelijk aan dat je niet doorsnee bent? Of stel je "het vragen naar" niet op prijs van zo'n oppervlakkig dom wijf?

quote:
Maar de meeste meisjes vinden het maar
raar dat ik geen contact heb met
me ouders. En als je een afwijkend
levensverhaal heb verwachten de meeste
gewoon problemen.
Zeggen zij dat ook zo tegen jou, of denk je dat ze dat wel zullen gaan zeggen na het aanhoren van jouw verhaal?

quote:
Volgens mij moet ik gewoon pakken wat ik pakken kan. Anders blijf ik alleen en dat wil ik ook.
Klopt deze laatste zin? Zo ja, ga dan eens denken aan een friendship with benefits :+
pi_95703608
Ik denk niet dat je zomaar kan verwachten dat anderen blij met je zijn als je ondertussen zo ontevreden over jezelf bent.
Even in zijn algemeenheid tegen meerdere users hier gericht, kijk maar of je je aangesproken voelt. :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:51:42 #221
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95703748
Ik heb ook een wake-up call na het lezen van dit alles.
Namelijk - lotgenoten helpen elkaar blijkbaar toch het best.

Ik zie jullie elkaar enorm helpen en het lijkt erop alsof het echt effect heeft.
Het gekke is dat er niet eens wat anders wordt gezegd dan al die tijd, maar nu door iemand waarvan je weet dat die het ook moeilijk heeft en dus neem je het van ze aan.

Ben heel blij om te lezen dat vooral lipper duidelijk blij is om eindelijk herkend te worden ^O^

Maar vergeet niet dat er al een hoop mensen zijn geweest die jullie wilden helpen, maar jullie lieten het nooit toe omdat je waarschijnlijk dacht: "Ja ja, je hebt makkelijk praten, hoe kun jij nou weten hoe ik me voel". Heb ik gelijk of niet? ;)

Als je daar ja op zegt weet je ook meteen waarom je het als zo moeilijk ervaart om contact te leggen. :)

Verder: Keep up the good work! ^O^

Oh en Scheveningen lijkt me hartstikke leuk, maar werk enzo hè. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95704086
Er heerst momenteel een lekkere positieve vibe in deze thread! :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:05:55 #223
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95704134
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook een wake-up call na het lezen van dit alles.
Namelijk - lotgenoten helpen elkaar blijkbaar toch het best.

Ik zie jullie elkaar enorm helpen en het lijkt erop alsof het echt effect heeft.
Ja nou :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95704155
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:05 schreef Catbert het volgende:

Je gelooft daar niet in?
pi_95704442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik zie het ook nog niet erg. Men gaat erg in op dingen die negatieve gevoelens bevestigen, maar bruikbare praktische tips worden nog niet opgepakt. Uiteindelijk zal je het toch eens moeten doen!
pi_95704722
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:41 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Geen idee met wat jij onder dom en
oppervlakkig schaart?
ik vind gewoon iedereen leuk die bij me wil zijn, uk weet heel goed dat het niet slim is maar ik voel me beter als alleen dan.

Zeggen zij dat ook zo tegen jou, of denk je dat ze dat wel zullen gaan zeggen na het aanhoren van jouw verhaal?

[..]

Ja dat merk je gewoon, er is ineens een afstand. Dat komt denk ik omdat er gewoon een groot verschil is met de levensstandaard. Als je nooit met iemand kan afspreken of geen contacten hebt kom je gewoon over als een kneus. En dan maakt de reden misschien wel niet uit.

Klopt deze laatste zin? Zo ja, ga dan eens denken aan een friendship with benefits :+
Nee hij klopte niet er moest staan, ook niet
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:01:32 #227
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95705816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:06 schreef _pillow_ het volgende:
Je gelooft daar niet in?
Deze serie loopt al erg lang en de meeste hier zijn geen spat veranderd. Dus nee, sorry.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95706080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Deze serie loopt al erg lang en de meeste hier zijn geen spat veranderd. Dus nee, sorry.
Volgens mij komen heel veel mensen hier ook alleen maar voor medelijden en om hun eigen falen bevestigd te zien.

Zet toch eens je schouders eronder!
pi_95706453
quote:

[..]

Het is dat ik toevallig weet hoe erg jij mij volgt e.d. (je hebt me zelfs bekeken op DWDD :') ). Dat bewijst ook wel weer uit het stukje Turkse chick; je kent haar niet, weet nooit wat zij heeft gezegd enzo dus laat haar er maar buiten. Je lult dus maar wat, plus je volgt mij/je praat over mij blabla.

Serieuze tips geef ik wel, maar niet aan jou.

Verder ben jij de persoon die altijd (weer) uitlokt, maar volgens mij geniet je daar gewoon van. We spreken gewoon af dat we elkaar vanaf nu negeren. Lijkt me wel zo handig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie het ook nog niet erg. Men gaat erg in op dingen die negatieve gevoelens bevestigen, maar bruikbare praktische tips worden nog niet opgepakt. Uiteindelijk zal je het toch eens moeten doen!
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgens mij komen heel veel mensen hier ook alleen maar voor medelijden en om hun eigen falen bevestigd te zien.

Zet toch eens je schouders eronder!
Precies, maar dat mag je niet zeggen want dan lok je mensen hier uit.
pi_95707017
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt het gevoel heb dat er mensen echt duidelijke vooruitgang hebben geboekt (of je moet ontmaagd worden door een hoer of een of ander wijf dat misbruik van je maakt als vooruitgang zien).
Wat ik wel merk is dat er met minder pessimisme naar de toekomst wordt gekeken - 't is alsof jullie nu wel inzien dat er hoop is en dat je alleen even moet ontdekken hoe je doelen te bereiken, maar dat kan ik ook fout hebben.

Ik wil wel iets zeggen, en ik weet dat ik het waarschijnlijk al tienduizend keer eerder heb gezegd, maar: Neem verdomme niet steeds genoegen met heel weinig als je weet dat je beter verdient (en dit slaat vooral op jou, Richard :Y)!! Ik snap dat het lastig kan zijn om lang vrijgezel te zijn of droog te staan, maar je mag nooit jezelf verloochenen en een ander jou laten gebruiken en dan weer keihard kwetsen. Gewoon niet doen!!
Ik denk toch wel dat je vanzelf minder liefdevolle partners zult aantrekken als je zelf niet genoeg van jezelf houdt - echt waar!
Zorg er in de eerste plaats voor dat je lekker in je vel zit en van jezelf houdt en trots bent op jezelf - en laat niemand over je heen lopen!

Misschien een beetje een warrige post, maar ik zit op m'n blackberry en als ik iets wil veranderen moet ik eerst een hele pagina opzij scrollen (doe ik dus niet) dus alvast excuses :D
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:00:09 #231
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95707874
quote:

[..]

Het begon net leuk te worden. :')
Je moeder is een hamster
pi_95708166
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef _pillow_ het volgende:
Er heerst momenteel een lekkere positieve vibe in deze thread! :)
Even terugkomen hierop. Wat ga jij doen met de tips die je gegeven zijn gisteren? ;)
pi_95708236
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het begon net leuk te worden. :')
Ja ik heb juist iemand nodig die me op me ballen geeft wanneer het niet goed gaat. Maar soms wil ik ook juist laten zien dat ik gelijk heb en jullie niet, terwijl ik niet altijd gelijk heb, dan wil je je gevoel bevestigd hebben.
Lekker zweverig weer.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:11:56 #234
118585 Crutch
pi_95708289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef lipper het volgende:

[..]

Ja ik heb juist iemand nodig die me op me ballen geeft wanneer het niet goed gaat. Maar soms wil ik ook juist laten zien dat ik gelijk heb en jullie niet, terwijl ik niet altijd gelijk heb, dan wil je je gevoel bevestigd hebben.
Lekker zweverig weer.
Ja inderdaad.
Mannen maken zich over het algemeen niet zo druk over 'gevoel', maar goed.
Als je weet dat je iets niet durft, zie dat dan ook als een uitdaging.
Je moeder is een hamster
pi_95708590
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
Mannen maken zich over het algemeen
niet zo druk over 'gevoel', maar goed.
Als je weet dat je iets niet durft, zie dat dan ook als een uitdaging.
Ja ik wil weer naar de sportschool, heb ook al een abbo maar de stap is zo groot. Ik heb niet echt moeite sociale dingen. Maar in de sportschool zijn van die super sociale "types" en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Van die kijk mij eens types. Dan wil ik juist weer laten zien dat ik niet zo simpel ben. Want dat vind ik ze wel meestal.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:22:04 #236
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95708624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef lipper het volgende:
Ja ik wil weer naar de sportschool, heb ook al een abbo maar de stap is zo groot. Ik heb niet echt moeite sociale dingen. Maar in de sportschool zijn van die super sociale "types" en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Van die kijk mij eens types. Dan wil ik juist weer laten zien dat ik niet zo simpel ben. Want dat vind ik ze wel meestal.
Je komt daar voor het sporten, niet voor die lui? Ik snap echt niet dat je je daar wat van aantrekt.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:25:54 #237
118585 Crutch
pi_95708745
quote:

[..]

Mwah, ik vind een sportschool niet echt een geschikte plek om zomaar wat sociale contacten op te doen.
Bij een teamsport is dat veel makkelijker en leuker.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:29:58 #238
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95708876
quote:

[..]

Ben je er al eens geweest?
Volgens mij barst het in de sportschool juist van de mensen die er komen om iets aan zichzelf te verbeteren, niet zozeer om te pimpen met hun spierballen. :?
pi_95709010
Eerlijk gezegd snap ik niet dat de stap naar een sportschool zo groot is, je gaat toch voor jezelf niet voor anderen. Als het nou iets in teamverband is dan is het iets anders.
Ik denk dat je er gewoon overheen moet zetten en gaan dan kan het alleen maar meevallen.
pi_95709678
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Even terugkomen hierop. Wat ga jij doen met de tips die je gegeven zijn gisteren? ;)
Een mens kan je niet zo 1, 2, 3 veranderen, echter bewust worden van je eigen ''negatieve'' handelingen helpt wel enorm. Daarmee ben ik dus wel blij dat ik dit topic ben tegen gekomen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen progressie zien in anderen, ik kan daar niet over oordelen. Feit is wel dat een thread als deze voor sommige wel een duwtje in de rug kan betekenen, hetzij kunnen reflecteren zodat ze bewust kunnen worden van bepaalde punten en daarmee aan de slag kunnen gaan. Ookal zal er uiteindelijk maar 1 persoon baat erbij hebben, dan vind ik persoonlijk dat deze thread geslaagd is.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:58:30 #241
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95709703
Enige probleem dat ik met sportscholen heb is dat ik me i.t.t. m'n teamsport (hockey) erg moeilijk kan motiveren om te blijven gaan. Die types die daar 7 dagen in de week komen daar trek ik me sowieso weinig van aan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef _pillow_ het volgende:

Een mens kan je niet zo 1, 2, 3 veranderen, echter bewust worden van je eigen ''negatieve'' handelingen helpt wel enorm. Daarmee ben ik dus wel blij dat ik dit topic ben tegen gekomen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen progressie zien in anderen, ik kan daar niet over oordelen. Feit is wel dat een thread als deze voor sommige wel een duwtje in de rug kan betekenen, hetzij kunnen reflecteren zodat ze bewust kunnen worden van bepaalde punten en daarmee aan de slag kunnen gaan. Ookal zal er uiteindelijk maar 1 persoon baat erbij hebben, dan vind ik persoonlijk dat deze thread geslaagd is.
Het probleem met een aantal mensen, vooral MLiG en Schenkstroop, is dat zij eigenlijk niet willen horen dat de enige manier om dit te doorbreken is zichzelf te veranderen. Ze willen eigenlijk horen dat ze een slachtoffer zijn van deze op uiterlijk gebaseerde maatschappij, of dat ze zoals MLiG gewoon bepaalde 'regeltjes' uit een PUA boek moeten volgen en dat vrouwen dan opeens in katzwijm vallen. Wat ze niet willen horen is dat ze onaantrekkelijk zijn omdat ze niet de ballen hebben zelf hun leven op orde te brengen. Mensen die die conclusie wel kunnen trekken hebben idd wel wat aan topics als deze. Maar er zijn genoeg hopeloze gevallen die het eigenlijk niet willen horen. Die willen gewoon medelijden. Nou sorry, maar ik heb echt 0 medelijden. Je leven daar ben je zelf voor verantwoordelijk.
pi_95709850
Hahahaha wat een begrip weer.

Nee het probleem is dat ik me op z'n plek heel ongemakkelijk voel. Want ALS iemand tegen me begint te praten wat zeg ik dan. Dan zeggen jullie natuurlijk gewoon de waarheid, maar zoals sommigen al omschreven is mijn verhaal net ff te bizar. De standaard reactie is meestal: ow oké. Dat is best wel een dooddoener.
pi_95709995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef lipper het volgende:

Nee het probleem is dat ik me op z'n plek heel ongemakkelijk voel. Want ALS iemand tegen me begint te praten wat zeg ik dan. Dan zeggen jullie natuurlijk gewoon de waarheid, maar zoals sommigen al omschreven is mijn verhaal net ff te bizar. De standaard reactie is meestal: ow oké. Dat is best wel een dooddoener.
Je hoeft toch ook niet een heel levenverhaal te vertellen, als iemand gewoon hoi tegen je zegt zeg je hoi terug. Ik neem aan dat je niet daar aankomt en meteen begint van he ik ben dakloos geweest.
En eerlijk gezegd snap ik je niet helemaal wat je hier van verwacht want over een heleboel dingen ben je gewoon negatief, en dat maakt het ook moeilijker om jou positief te benaderen. Als je echt verandering wil moet je er wel open voor staan.
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:07:41 #244
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95709998
quote:
Tegen wie heb je het?

quote:
Mensen zitten oveer het algemeen niet te wachten op in-depth persoonlijke informatie als ze je niet of nauwelijks kennen. Tegen een wildvreemde gaan klagen over hoe moeilijk je het wel niet hebt is gewoon not-done. De meeste mensen voelen dat soort dingen ook wel aan. Als je verder behalve die klaagzang niet zo veel meemaakt dan ben je inderdaad niet erg interessant en zal het gesprek snel stuklopen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:23:30 #245
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95710653
quote:

Hoezo wat een begrip weer, we stellen je oprecht vragen en proberen tips te geven. Hoe is dat geen begrip tonen? :{

Begrip tonen wil toch niet zeggen dat we het met je eens moeten zijn...
pi_95711919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen zitten oveer het algemeen niet te wachten op in-depth persoonlijke informatie als ze je niet of nauwelijks kennen. Tegen een wildvreemde gaan klagen over hoe moeilijk je het wel niet hebt is gewoon not-done. De meeste
mensen voelen dat soort dingen ook wel
aan. Als je verder behalve die klaagzang
niet zo veel meemaakt dan ben je
inderdaad niet erg interessant en zal het
gesprek snel stuklopen.
Ja maar het probleem is dat ik op de simpele vraag: waar kom je vandaan, ik geen flauw idee wat ik zeggen moet. En het is echt niet dat ik me problemen aan Jan en alleman vertel. Er is juist niemand die ergens van weet. Ik snap heel goed wat jullie bedoelen, maar dat doe ik nou juist niet.
Het zijn de simpele gesprekken waar ik op stuk loop.
pi_95711992
En het spijt me maar jullie hebben ook niet op zitten letten hoor. Die dingen heb ik al meerdere keren gezegd.
pi_95712573
quote:
Ja maar het probleem is dat ik op de simpele vraag: waar kom je vandaan, ik geen flauw idee wat ik zeggen moet.
Dat is inderdaad een moeilijke vraag. Ik zou wegrennen als iemand me dat vroeg.

Je denkt nogal moeilijk, misschien omdat je naar eigen zeggen zo'n 30x verhuist ben, dus dat je niet weet welk antwoord je moet geven zonder je problematiek naar boven te halen.

Makkelijke oplossing: Stippel op voorhand een antwoord uit, je komt gewoon uit Papenbroeke, gebruik dat standaard ook al is het niet 100% waar. Lekker boeiend.

[ Bericht 39% gewijzigd door Supersoep op 19-04-2011 14:21:34 ]
Ron Paul 2012
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:18:48 #249
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95712816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef lipper het volgende:
En het spijt me maar jullie hebben ook niet op zitten letten hoor. Die dingen heb ik al meerdere keren gezegd.
Wélke dingen heb je al meer gezegd?
Dat je geen simpele gesprekken kunt onderhouden?
Ja, dan zeggen wij dat je dat toch moet doen.
Bij voorbaat zeggen dat het niet gaat slaat namelijk nergens op.
En gewoon niet doen maar toch klagen dat het niet gaat slaat ook nergens op. ;)
pi_95712937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wélke dingen heb je al meer gezegd?
Dat je geen simpele gesprekken kunt onderhouden?
Ja, dan zeggen wij dat je dat toch moet doen.
Bij voorbaat zeggen dat het niet gaat slaat namelijk nergens op.
En gewoon niet doen maar toch klagen dat het niet gaat slaat ook nergens op. ;)
Precies! Gewoon uitproberen, onthouden wat er verkeerd is gegaan, hier ventileren en met enige tips van onze kant erop sleutelen aan de negatieve stukjes.
pi_95712986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een moeilijke vraag. Ik zou wegrennen als iemand me dat vroeg.

Je denkt nogal moeilijk, misschien omdat je naar eigen zeggen zo'n 30x verhuist ben, dus dat je niet weet welk antwoord je moet geven zonder je problematiek naar boven te halen.

Makkelijke oplossing: Stippel op voorhand een antwoord uit, je komt gewoon uit Papenbroeke, gebruik dat standaard ook al is het niet 100% waar. Lekker boeiend.
Precies, want het is eigenlijk een koeitjes en kalfjes vraag. Ik zeg altijd dat ik oorspronkelijk uit Limburg kom, dan heb ik meestal een reactie van de andere kant of ik gooi er wat zelfspot tegenaan. :)
pi_95713009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef lipper het volgende:
Ja, sorry man, ik heb mijn notitieblokje vergeten mee te nemen. ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:16:14 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95715148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef lipper het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik op de simpele vraag: waar kom je vandaan, ik geen flauw idee wat ik zeggen moet. En het is echt niet dat ik me problemen aan Jan en alleman vertel. Er is juist niemand die ergens van weet. Ik snap heel goed wat jullie bedoelen, maar dat doe ik nou juist niet.
Het zijn de simpele gesprekken waar ik op stuk loop.
Waarom zit je in mijn reactie enters toe te voegen?

Verder: als je geen antwoord kunt geven op simpele vragen als "waar kom je dan vandaan" bedenk dan gewoon vooraf een in grote lijnen algemeen verhaal. Of geef gewoon een kort antwoord en stel een wedervraag.

Meid: "Waar kom je vandaan?"
Jij: "Ik kom uit het zuiden van limboland, kun je het horen?"
Zij: "Nee, nou, misschien een beetje"
Jij: "En jij, ik gok zo op Groningen, correct?"

Echt, hoe moeilijk is het... |:(
pi_95715976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom zit je in mijn reactie enters toe te voegen?

Verder: als je geen antwoord kunt geven op simpele vragen als "waar kom je dan vandaan" bedenk dan gewoon vooraf een in grote lijnen algemeen verhaal. Of
geef gewoon een kort antwoord en stel
een wedervraag.
Meid: "Waar kom je vandaan?"
Jij: "Ik kom uit het zuiden van limboland, kun je het horen?"
Zij: "Nee, nou, misschien een beetje"
Jij: "En jij, ik gok zo op Groningen, correct?"

Echt, hoe moeilijk is het... |:(
Je gaat jezelf helemaal klemlullen dan. En als je iets vergeet heb je gelogen. Zo simpel is het nou dus echt niet.
En ik wil gewoon eerlijk zijn.
pi_95716051
Het is nu net alsof jullie beetje sociaal gestoord zijn. Mensen vragen meestal door hoor als je iemand wil leren kennen.
pi_95716082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef lipper het volgende:
Het is nu net alsof jullie beetje sociaal gestoord zijn. Mensen vragen meestal door hoor als je iemand wil leren kennen.
Aanname. Dit weet jij niet tot je het gaat proberen.

EDIT: Ben een beetje kort door de bocht, maar mensen vragen niet heel ver door. Hooguit tot de plaatsnaam. Als je uit dezelfde plaats komt willen ze ook nog de straat weten. En klemlullen gebeurt alleen als je niet kunt improviseren.
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:40:09 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95716148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef lipper het volgende:
Je gaat jezelf helemaal klemlullen dan. En als je iets vergeet heb je gelogen. Zo simpel is het nou dus echt niet.
Eerlijk zijn betekent niet dat je alles hoeft te vertellen. Sommige dingen, zoals dat je in een internaat gezeten hebt ofzo, zijn gewoon persoonlijk. Als iemand doorvraagt zeg je gewoon dat je daar en daar op school gezeten hebt.

quote:
Tuurlijk joh. Omdat wij geen moeite hebben een enorm basic koetjes en kalfjes gesprek te hebben zijn WIJ sociaal gestoord :')
pi_95716270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef lipper het volgende:

[..]

Dan zeg je waar je geboren bent maar dat je daarna vaak bent verhuisd. Klaar.

Zo interessant is het niet waar je vandaan komt, denk niet dat men daar zóveel over gaat vragen. Tenzij je in het buitenland geboren en getogen bent.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:05:57 #259
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95717401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zeg je waar je geboren bent maar dat je daarna vaak bent verhuisd. Klaar.

Zo interessant is het niet waar je vandaan komt, denk niet dat men daar zóveel over gaat vragen. Tenzij je in het buitenland geboren en getogen bent.
Da's een goeie! Zeg je gewoon iets onverstaanbaars en brabbel je erachteraan: "Aai doont spiek Dutsj." Laten ze je wél met rust :P
pi_95717795
quote:
Ja maar je kan ook je eigen tempo kiezen waarin ze wat verteld. Als ze dieper doorvragen kun je ook gewoon zeggen dat is persoonlijk wil ik het niet over hebben.
En verder vind ik best dat je wat aardiger naar ons mag reageren.
pi_95717958
Mensen, nu is het de tijd om te versieren. Echt waar.. Ga op een terrasje zitten en dan gaat het (waarschijnlijk) wel vanzelf. Ik kom net terug uit de stad en weetje hoeveel contact ik heb gehad met vreemden. Gewoon erop uit gaan dus.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:29:43 #262
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95718542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, nu is het de tijd om te versieren. Echt waar.. Ga op een terrasje zitten en dan gaat het (waarschijnlijk) wel vanzelf. Ik kom net terug uit de stad en weetje hoeveel contact ik heb gehad met vreemden. Gewoon erop uit gaan dus.
Do tell! c_/
pi_95719990
quote:
Wie gaat er nu doorvragen naar aanleiding van een geboorteplaats, sodemieter toch op. :')
Misschien dat je een 'ohhh ik was daar vorig jaar nog'' om je kiezen krijgt, maar dat soort dingen wuif je toch gewoon weg met standaard antwoorden.
Ron Paul 2012
pi_95720383
quote:
Dus je komt daar aan, gaat aan een tafeltje zitten met wat drinken, en dan blijf je daar een half uur zitten :?

Leuk :')
Children of the night. What music they make.
pi_95720951
quote:
Jij woont zeker in Pleasantville ofzo :')

Een opener die het vaker goed doet: Jij ziet er interessant uit...
pi_95721053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus je komt daar aan, gaat aan een tafeltje zitten met wat drinken, en dan blijf je daar een half uur zitten :?

nee je moet een tafeltje zoeken nabij wat meisjes die er zitten, en dan bodyrock je er langs alsof er weinig ruimte is

bv hier worden sets uitgelegd

http://www.puagathering.com/forums/f3/how-do-you-open-4-set-750/

dan ga je zitten. dan maken ze hoogstwaarschijnlijk oogcontact met je even en dat is je W.O om een beetje te lachen naar ze.

je kan dan de menukaart pakken om weer wat bezig te lijken of je pakt je gsm en gaat wat lopen spelen ermee.

dan kunnen er 2 dingen gebeuren:

1. je zit nu in een set met haar als ze oogcontact houdt, dan hou je haar nog wat weg en haal je even wat DHVs naar boven tijdens een take-away terwijl je je ogen afhoudt. nu gaat ze denken ''wow hij is wel zeker van zichzelf'' en ze ziet je goede kanten, bv je haar

gebeurt. niet vaak!

2. het is een exit want ze maakt geen verder oogcontact en praat weer verder met haar vriendin oid. dan moet je game een stap hoger want dan hebben ze een aggressieve aanpak nodig. dat je ze iets gaat vragen misschien

bij stap 2 kan je een wingman meenemen

http://nypuas.livejournal.com/2142.html hieer is goede uitleg

ik heb een eigen theorie van wingmen, dat ze niet alleen een set kunnen breken door iemand voor jou te isoleren, maar je kan ook je sociale DHV oppoetsen met een wingman, bv dat hij langsloopt en net doet alsof hij jou kent.

en dan praten over zaken. ik zou dat wel doen maar ik leef in een sociaal isolement dus sjah

ik merk zelf wel dat ik verbeter maar stap 2 is nog onmogelijk. dan heb ik wel een vraag in mn hoofd want dat bereid ik altijd voor maar dan geven ze een antwoord waar ik niet op heb geanticipeerd en dan is het gewoon paniek

quote:
Do tell! c_/
voor vrouwen is het makkelijker om aan terras te zitten

edit snelle tip je kan nu een zonnebril dragen dat maskert al je onzekerhedne in je ogen
Ron Paul 2012
pi_95721340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

nee je moet een tafeltje zoeken nabij wat meisjes die er zitten, en dan bodyrock je er langs alsof er weinig ruimte is

dan ga je zitten. dan maken ze hoogstwaarschijnlijk oogcontact met je even en dat is je W.O om een beetje te lachen naar ze.

je kan dan de menukaart pakken om weer wat bezig te lijken of je pakt je gsm en gaat wat lopen spelen ermee.

1. je zit nu in een set met haar als ze oogcontact houdt, dan hou je haar nog wat weg en haal je even wat DHVs naar boven tijdens een take-away terwijl je je ogen afhoudt. nu gaat ze denken ''wow hij is wel zeker van zichzelf'' en ze ziet je goede kanten, bv je haar

gebeurt. niet vaak!

2. het is een exit want ze maakt geen verder oogcontact en praat weer verder met haar vriendin oid. dan moet je game een stap hoger want dan hebben ze een aggressieve aanpak nodig. dat je ze iets gaat vragen misschien

ik heb een eigen theorie van wingmen, dat ze niet alleen een set kunnen breken door iemand voor jou te isoleren, maar je kan ook je sociale DHV oppoetsen met een wingman, bv dat hij langsloopt en net doet alsof hij jou kent.

en dan praten over zaken. ik zou dat wel doen maar ik leef in een sociaal isolement dus sjah

ik merk zelf wel dat ik verbeter maar stap 2 is nog onmogelijk. dan heb ik wel een vraag in mn hoofd want dat bereid ik altijd voor maar dan geven ze een antwoord waar ik niet op heb geanticipeerd en dan is het gewoon paniek

[..]

edit snelle tip je kan nu een zonnebril dragen dat maskert al je onzekerhedne in je ogen
Op een terras wil je toch oogcontact kunnen maken. De zonnebril is bij mij op een ander manier een hulpmiddel. Ik kijk een meisje aan, wacht tot ze het ziet en omdat ik een zonnebril op heb zal ze nooit zeker weten dat ik echt naar haar kijk. Wat ik dan doe is haar aan blijven kijken en m'n zonnebril van m'n neus halen. Charming much!
pi_95721545
Supersoep aka MLiG _O-
pi_95721766
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

gebeurt. niet vaak!

[..]

Mylifeisgrey?
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:41:13 #270
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95721990
Ik snap dit niet. Supersoep is MLIG?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95721999
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt toch :P Je moet er wel voor openstaan. Maar misschien doe ik er wel te makkelijk over, zo ging 't iig bij mij. Toch denk ik dat je het eens moet proberen, met vrienden een terrasje pakken en dan zie je wel verder.
pi_95722119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt toch :P Je moet er wel voor openstaan. Maar misschien doe ik er wel te makkelijk over, zo ging 't iig bij mij. Toch denk ik dat je het eens moet proberen, met vrienden een terrasje pakken en dan zie je wel verder.
Dat. Terrasjes zijn plekken waar je specifiek met bepaalde mensen heen gaat om te babbelen en van het weer te genieten. Als een eenling dan ineens contact gaat maken dan wordt dat vaak wel vreemd gevonden. Als je in een groepje zit niet, want dan wek je de indruk dat je er om dezelfde reden bent gaan zitten als zij.
pi_95722383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Of hij wilde een grapje maken...maar daarvoor is de tekst wel heel goed...
pi_95722408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Kut. M'n kloonaccount is ontdekt. Nou ja het was leuk zolang het duurde. Sorry. Weinig nut om het nog langer vol te houden.
Ron Paul 2012
pi_95722474
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kut. M'n kloonaccount is ontdekt. Nou ja het was leuk zolang het duurde. Sorry. Weinig nut om het nog langer vol te houden.
Echt waar? Ik vind het namelijk wel héél erg veel op elkaar lijken ;(
pi_95722500
Foutjes kunnen gebeuren, wou het eigenlijk pas na de zomer bekend maken.
Ron Paul 2012
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:52:55 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95722521
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
Mylifeisgrey is dikke nep?
The love you take is equal to the love you make.
pi_95722649
Godverdomme. :'(
Heb ik twee lange berichten naar mlig voor NIKS gestuurd.

:')
pi_95722693
Meesterlijk _O-
pi_95722771
:')

Nee, Supersoep neemt ons in de maling. Moet wel toegeven dat het goed gedaan is, maar dat hij MLiG is, is onmogelijk.
pi_95722845
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
Jaja troll maar. Jij bent echt MLIG niet, die kan geen normale NL zinnen bouwen bij dit soort betogen...
pi_95722866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Met dit weer pak ik 3 keer per week een terrasje met vrienden... En wat bedoel je met: en dan zie je wel verder? Jij gaat dus zitten en een beetje zitten kijken? Stoere vent hoor :')
Hoe maak je je move naar de dames dan en hoe je regel je de volgende stap?
Ben benieuwd.
pi_95722922
Terrasweer maar ik moet nog wachten tot de file weg is, voor ik naar huis kan.. :{
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:01:16 #284
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95722928
wat supersoep typt is best wel onzin. er staat over dat de set geopend is bij oogcontact :S
ik zou het eerder convey interesest noemen oogcontact

en bodyrocken omdat er weinig ruimte is slaat ook nergens op

er klopt helemaal niets van

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

nee enschede, toch ? :P inderdaad mooi weer hier

@iwannagethigh
jamaar ik heb geen vrienden hier
pi_95723036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat supersoep typt is best wel onzin. er staat over dat de set geopend is bij oogcontact :S

[..]

@iwannagethigh
Ja ik ben nog nieuw met PUA. :@ :@
Ron Paul 2012
pi_95723076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja ik ben nog nieuw met PUA. :@ :@
Dan ga het hier niet lopen verkopen alsof je een kenner bent.
pi_95723098
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Relatief he. Vergeleken met MLIG ben ik nieuw met PUA.
Ron Paul 2012
pi_95723120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Met dit weer pak ik 3 keer per week een terrasje met vrienden... En wat bedoel je met: en dan zie je wel verder? Jij gaat dus zitten en een beetje zitten kijken? Stoere vent hoor :')
Hoe maak je je move naar de dames dan en hoe je regel je de volgende stap?
Ben benieuwd.
Das niet zo moeilijk. Je kijkt naar ze en maakt ergens een opmerking over.

Zoiets als: "Sherry? De Libelle Zomerweek is hier niet begonnen hoor!".

Als ze er op in willen gaan volgt een hele discussie, en komen ze bij je zitten.

Ik moet zeggen dat ik dit ook alleen doe als ik in de stemming voor ben, vrolijk enzo. Anders laat ik het maar of ga helemaal niet naar het terras.
pi_95723220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Das niet zo moeilijk. Je kijkt naar ze en maakt ergens een opmerking over.

Zoiets als: "Sherry? De Libelle Zomerweek is hier niet begonnen hoor!".

Als ze er op in willen gaan volgt een hele discussie, en komen ze bij je zitten.

Ik moet zeggen dat ik dit ook alleen doe als ik in de stemming voor ben, vrolijk enzo. Anders laat ik het maar of ga helemaal niet naar het terras.
Hahahah :')
Kom dat hier maar eens proberen, ik denk dat je dat 2 keer doet en nooit meer.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:11:50 #290
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95723352
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hahahah :')
Kom dat hier maar eens proberen, ik denk dat je dat 2 keer doet en nooit meer.
was jij die user die eerder hier in normaal nederlands beschreef hoe je in een geopende set je doel beetje moet negeren/ neggen.
en dan pas later isolaten?

klinkt precies als mystery's methode voor de hogere hb's
pi_95723413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Het was een grapje, kom op :')
pi_95723442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

@iwannagethigh
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dat zo dacht.

Ik ben vandaag het winkelcentrum in geweest en er was een behoorlijke dikke dame (zeg maar gerust een trol) die me langer aankeek dan gebruikelijk en daarna glimlachte.

Ik voelde me vandaag al relaxt (zeker weten een na effect na de ontmoeting met K_W) en ik kon ook in de spiegel zien dat ik rust uistraalde en ik niet meer zo'n dode blik had in mijn ogen.
Ook eet ik nog heel gezond en dit lijkt duidelijk effect te hebben op lange termijn. ZO kan ik met zekerheid zeggen dat mijn huid en haar er gezonder uitzien.

Ik denk dus dat het niet mogelijk is om toneel te spelen over hoe je je voelt. Je moet echt goed in je vel zitten wil je dit kunnen uitstralen en het valt dus niet te faken ,athans als je geen psychopaat bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 19-04-2011 18:19:25 ]
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:24:15 #293
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95723820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dat zo dacht.

Ik ben vandaag het winkelcentrum in geweest en er was een behoorlijke dikke dame (zeg maar gerust een trol) die me langer aankeek dan gebruikelijk en daarna glimlachte.

Ik voelde me vandaag al relaxt (zeker weten een na effect na de ontmoeting met K_W) en ik kon ook in de spiegel zien dat ik rust uistraalde en ik niet meer zo'n dode blik had in mijn ogen.
Ook eet ik nog heel gezond en dit lijkt duidelijk effect te hebben op lange termijn. ZO kan ik met zekerheid zeggen dat mijn huid en haar er gezonder uitzien.

Ik denk dus dat het niet mogelijk is om toneel te spelen over hoe je je voelt. Je moet echt goed in je vel zitten wil je dit kunnen uitstralen en het valt dus niet te faken ,athans als je geen psychopaat bent.
Waarheid als een koe ):O *O*
Men riep het al een tijdje hier :P Maar het is zo mooi als je het eindelijk ook zelf ervaart. :Y
Proost op u! ^O^
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:25:32 #294
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95723850
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarheid als een koe ):O *O*
Men riep het al een tijdje hier :P Maar het is zo mooi als je het eindelijk ook zelf ervaart. :Y
Proost op u! ^O^
ja maar je kan toch op toneelles enzo gaan.
en ook oefenen met acteren voor de spiegel, en camaraopnames enzo(Dat kan je helemaal in je 1tje doen).

jeweetwel, zodat je een hele goede acteur ben dat je alles kan acteren en faken! en dan puakennis voor de techniek, en scripts on the fly bedenken wat er geacteerd moet worden.

ik houd me e rniet zo mee bezig omdat ik te lui ben. en het kost allemaal tijd.
en het is vervelend en niet leuk en confronterend om het te oefenen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:26:16 #295
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95723875
Ik ga deze zomer het hele versieren ook weer herontdekken denk ik.
Met mijn hernieuwde kijk op mannen en mijn bad case of zomergist. ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:27:21 #296
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95723916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ook oefenen met acteren voor de spiegel, en camaraopnames enzo(Dat kan je helemaal in je 1tje doen).

jeweetwel, zodat je een hele goede acteur ben dat je kan faken! en dan pua voor de techniek, en scripts on the fly bedenken wat er geacteerd moet worden.

Met welk doel zou jij willen versieren dan?
Want een acteertruucje is niet vol te houden, echt niet. Vergeet het maar, MLiG. :N
pi_95723956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jeweetwel, zodat je een hele goede acteur ben dat je alles kan acteren en faken! en dan puakennis voor de techniek, en scripts on the fly bedenken wat er geacteerd moet worden.

Acteurs hoeven niet 24/7 te acteren.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:28:57 #298
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95723979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Met welk doel zou jij willen versieren dan?
om ooit een vriendin te kunnen krijgen. mogelijkheden of ooit kansen daarop zal ik al erg prettig vinden!
quote:
Want een acteertruucje is niet vol te houden, echt niet. Vergeet het maar, MLiG. :N
tuurlijk wel. wel met genoeg oefening. dan wordt het 'in-can' .
pi_95723990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat. Terrasjes zijn plekken waar je specifiek met bepaalde mensen heen gaat om te babbelen en van het weer te genieten. Als een eenling dan ineens contact gaat maken dan wordt dat vaak wel vreemd gevonden. Als je in een groepje zit niet, want dan wek je de indruk dat je er om dezelfde reden bent gaan zitten als zij.
Klinkt logisch.

Het goed in je vel gaan zitten gaat niet vanzelf, helaas :P
Children of the night. What music they make.
pi_95724016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

om ooit een vriendin te kunnen krijgen. mogelijkheden of ooit kansen daarop zal ik al erg prettig vinden!

[..]

tuurlijk wel. wel met genoeg oefening. dan wordt het 'in-can' .
Dus je wilt een vriendin en dan je hele leven lang je voor blijven doen als iemand anders?
Je valt altijd een keer door de mand. Zeker jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')