Kan je voor mij ook een plan van aanpak bedenken? Ik bedoel die dame waarmee ik een hechte vriendschap mee hebt opgebouwd en dat haar "shields" omlaag zijn en mij dus allerlei intieme en persoonlijke dingen met mij deelt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke dan, ik heb een plan bedacht voor de man op het werk.
je gaat bij hem in de buurt zijn, en gewoon hem hints geven, en lachend/giegelend "hoi" zeggen enzo, en dan even wachten en als er dan niets gebeurd gewoon weggaan.
en dan gewoon doen alsof je weer op de middelbare school bent, en het je eerste liefde is en je met je vriendin het over hem hebt ofzo.
en als je met ham kan praten, dan raak je hem aan op ze arm, en dan zeg je gewoon van :"oke, en wat ga jij straks thuis doen" (dat wilde je toch weten bijvoorbeeld? ) . en dan wel meteen ietsjes terugtrekken.
ik denk dat mannen ook een timer hebben voor kino
weet ik veel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook een plan van aanpak bedenken? Ik bedoel die dame waarmee ik een hechte vriendschap mee hebt opgebouwd en dat haar "shields" omlaag zijn en mij dus allerlei intieme en persoonlijke dingen met mij deelt.
IK krijg het gevoel dat ons contact gaat verwateren binnenkort omdat we beiden niks nieuws te melden hebben en omdat ik begreep dat vrouwen van spanning houden moet ik stappen maken om de vriendschap van de ondergang te redden.
Weet jij hoe ik dit moet doen en welke stappen ik het beste kan ondernemen?
Hoe reageert ze als ik zeg ik dat ik haar leuk vind terwijl ze dit absoluut nooit verwacht?
Dat was omdat ze zich kut voelde en dat dit voor haar het beste medicijn is zoals ze zelf zei.quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel.
qua aanraken, je hebt al seks ofzo gehad heb ik begrepen, dus ze is opzich al " gewend" aan dat je dichtbij kan komen, en je aanraking enzo.
ik denk het contact hetzelfde houden, tot uiteindelijk "jullie het toch maar met elkaar gaan proberen".
en geef haar genoeg ademruimte voorlopig, maar houd wel die mogelijkheid een beetje open.
oh misschien ben je al meteen te snel gegaan eigenlijk, ik weet ook niet.
weet ik veel eigenlijk. ik kan het me zoiets voorstellen, maar dat heb ik ook maar van hier beetje lezen enzo over andere dingen, en klopt vast van geen kant:P .
ja wat the fuck, ik wil ook het medicijn seksquote:Op dinsdag 19 april 2011 03:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat was omdat ze zich kut voelde en dat dit voor haar het beste medicijn is zoals ze zelf zei.
Ik heb dan wel met 2 verschillende meiden sex gehad ja, maar ik ben wel 2 keer misbruikt eigenlijk, de eerste keer door een bijna alcohol vergiftiging en de tweede keer omdat ik een medicijn was.
Goh mag het een keer? 2 x in 27 jaar? Maar ik heb de lusten niet die jij wel hebt dus ik ga sowieso nooit betalen voor sex. Voor mij is liefde veel belangrijker dat is iets wat ik nooit heb gekend maar wel naar verlang.quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat the fuck, ik wil ook het medicijn seks:( , netzoals zij gehad heeft
:(
en je hebt gratis geneukt!
Ik bedoelde eigenlijk met 2 verschillende dames ja, totaal 4 keer. Een hoer gaat je geen liefde geven die neuken enkel omdat ze het geld hard nodig hebben en seks niet als speciaal ervaren, dus haal je niet de illusie in je hoofd dat je liefde van een hoer kan krijgen want dat is enkel een toneelstukje dat ze opvoeren, jij betaal immers een flinke som geld en daar doen ze dan ook wel hun best voor om lief over te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
heb je niet meer keren met die 1e gedaan?
oh oke dan. zelf zie ik haar anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:36 schreef richard_prf het volgende:
En MLiG over dat 8k meisje opzich is het niet erg dat je dat meisje probeert te helpen en zo maar sommige mensen zitten gewoon te diep in de ellende en dat komt meestal omdat ze verkeerde beslissingen blijven nemen dus is het sowieso beter dat je meteen afstand neemt van meiden die in de financiële problemen zitten.
Kijk zo'n meid dat ik ontmoette heeft ook problemen, maar lang niet zo zwaar als dat 8k meisje. Gewoon een verstandige meid die er wel weer uitkomt op niet al te lange termijn. En het voelt ook echt goed dat ik daadwerkelijk een positieve invloed heb op haar.
Dat meisje dat jij probeert te helpen is er eentje met een waarschijnlijk zwakke persoonlijkheid en een verkeerde levensinstelling vanwege een slechte opvoeding.
Als wat Fok!kers komen, kunnen we al oefenen voor de officiële meetquote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef missyB het volgende:
ik ben woensdagavond in scheveningen, iemand die flirten/versieren wil oefenen aan de boulevard?
Of gewoon een borrel doen?
Laat die Turkse chick van jou nou precies hetzelfde zeggen over jou, en gelijk heeft ze.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die is net zo knetter als Richard. Negeren dus.
oh het meeste wat iedereen hier tegen me zegt raakt mij me helemaal niet. inclusief iwannebehighquote:Op dinsdag 19 april 2011 04:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Laat die Turkse chick van jou nou precies hetzelfde zeggen over jou, en gelijk heeft ze.
Jij mag hier de hele dag messteken onder water geven en mensen uitmaken voor gestoord. Verder zorg je voor een vijandige sfeer en ben je een treiteraar dat handig inspeelt op mensen die zich hier kwetsbaar opstellen. Verder heb je geen enkele bijdrage geleverd. Je geeft of neemt geen adviezen enkel smerige reacties en uitlokkend gedrag.
Dat jij hier mee wegkomt en nog geen ban hebt gekregen... vooral omdat dit een R&P topic is. Dat je mensen niet serieus neemt met bepaalde issues omdat je zelf niet kan voorstellen dat het echt mogelijk is om de weg een beetje kwijt te zijn en dat je die dan nog verder de grond in probeert te boren is erg laag. Wat doe je hier eigenlijk in R&P als je niemand serieus neemt hier?
Kom je hier soms om je sadistische treiter praktijken uit te voeren en dat dit een bevredigend gevoel oplevert?
Ik ga het toch maar eens doorgeven, dat ze je in elk geval extra in de gaten houden.
Ja.... het is een stuk plezieriger lezen nuquote:
Now we talkingquote:Op dinsdag 19 april 2011 04:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Laat die Turkse chick van jou nou precies hetzelfde zeggen over jou, en gelijk heeft ze.
Jij mag hier de hele dag messteken onder water geven en mensen uitmaken voor gestoord. Verder zorg je voor een vijandige sfeer en ben je een treiteraar dat handig inspeelt op mensen die zich hier kwetsbaar opstellen. Verder heb je geen enkele bijdrage geleverd. Je geeft of neemt geen adviezen enkel smerige reacties en uitlokkend gedrag.
Dat jij hier mee wegkomt en nog geen ban hebt gekregen... vooral omdat dit een R&P topic is. Dat je mensen niet serieus neemt met bepaalde issues omdat je zelf niet kan voorstellen dat het echt mogelijk is om de weg een beetje kwijt te zijn en dat je die dan nog verder de grond in probeert te boren is erg laag. Wat doe je hier eigenlijk in R&P als je niemand serieus neemt hier?
Kom je hier soms om je sadistische treiter praktijken uit te voeren en dat dit een bevredigend gevoel oplevert?
Ik ga het toch maar eens doorgeven, dat ze je in elk geval extra in de gaten houden. Maar wat mij betreft kan je optyfen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij blijft er genoeg bij je hangen. Die laatste zin is meer dan waar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:10 schreef richard_prf het volgende:
Het gevoel dat ik bij Minnemin krijg is dat ik vermoed dat haar eisen te hoog zijn aan een man en dat ze deze moet bijstellen. Ze beweert dat ze er zelf niet zo geweldig goed uitziet maar ze probeert het wel bij enkel knappe mannen heb ik begrepen. Deze hebben uiteraard veel keus en kiezen dan eerder voor het aantrekkelijkste meisje. Nu krijg je een beetje een Schenkstroop situatie. Voor het hoogst haalbare gaan kwa uiterlijk maar zelf behoorlijk wat tekortkomingen hebben, dat gaat sowieso niet lukken.
Geen idee met wat jij onder dom en oppervlakkig schaart?quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:58 schreef lipper het volgende:
Ja ik kan ook wel een meisje "versieren" maar niet eentje die ik wil. Altijd die domme oppervlakkige wijven.
Hoe ben je dan positief irl?quote:Echt ik ben bijna ideaal, ik haat voetbal, ben een fantastische minnaar, zie er redelijk uit, heb levenservaring, ben positief (al is dat niet niet altijd te merken maar dit is mijn klaagbaak zeg maar).
Zeggen zij dat ook zo tegen jou, of denk je dat ze dat wel zullen gaan zeggen na het aanhoren van jouw verhaal?quote:Maar de meeste meisjes vinden het maar
raar dat ik geen contact heb met
me ouders. En als je een afwijkend
levensverhaal heb verwachten de meeste
gewoon problemen.
Klopt deze laatste zin? Zo ja, ga dan eens denken aan een friendship with benefitsquote:Volgens mij moet ik gewoon pakken wat ik pakken kan. Anders blijf ik alleen en dat wil ik ook.
Ja nouquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook een wake-up call na het lezen van dit alles.
Namelijk - lotgenoten helpen elkaar blijkbaar toch het best.
Ik zie jullie elkaar enorm helpen en het lijkt erop alsof het echt effect heeft.
Ik zie het ook nog niet erg. Men gaat erg in op dingen die negatieve gevoelens bevestigen, maar bruikbare praktische tips worden nog niet opgepakt. Uiteindelijk zal je het toch eens moeten doen!quote:
Nee hij klopte niet er moest staan, ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:41 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Geen idee met wat jij onder dom en
oppervlakkig schaart?
ik vind gewoon iedereen leuk die bij me wil zijn, uk weet heel goed dat het niet slim is maar ik voel me beter als alleen dan.
Zeggen zij dat ook zo tegen jou, of denk je dat ze dat wel zullen gaan zeggen na het aanhoren van jouw verhaal?
[..]
Ja dat merk je gewoon, er is ineens een afstand. Dat komt denk ik omdat er gewoon een groot verschil is met de levensstandaard. Als je nooit met iemand kan afspreken of geen contacten hebt kom je gewoon over als een kneus. En dan maakt de reden misschien wel niet uit.
Klopt deze laatste zin? Zo ja, ga dan eens denken aan een friendship with benefits
Deze serie loopt al erg lang en de meeste hier zijn geen spat veranderd. Dus nee, sorry.quote:
Volgens mij komen heel veel mensen hier ook alleen maar voor medelijden en om hun eigen falen bevestigd te zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Deze serie loopt al erg lang en de meeste hier zijn geen spat veranderd. Dus nee, sorry.
Het is dat ik toevallig weet hoe erg jij mij volgt e.d. (je hebt me zelfs bekeken op DWDDquote:Op dinsdag 19 april 2011 04:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar eens doorgeven, dat ze je in elk geval extra in de gaten houden. Maar wat mij betreft kan je optyfen hier.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog niet erg. Men gaat erg in op dingen die negatieve gevoelens bevestigen, maar bruikbare praktische tips worden nog niet opgepakt. Uiteindelijk zal je het toch eens moeten doen!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Deze serie loopt al erg lang en de meeste hier zijn geen spat veranderd. Dus nee, sorry.
Precies, maar dat mag je niet zeggen want dan lok je mensen hier uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij komen heel veel mensen hier ook alleen maar voor medelijden en om hun eigen falen bevestigd te zien.
Zet toch eens je schouders eronder!
Het begon net leuk te worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Even terugkomen hierop. Wat ga jij doen met de tips die je gegeven zijn gisteren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef _pillow_ het volgende:
Er heerst momenteel een lekkere positieve vibe in deze thread!
Ja ik heb juist iemand nodig die me op me ballen geeft wanneer het niet goed gaat. Maar soms wil ik ook juist laten zien dat ik gelijk heb en jullie niet, terwijl ik niet altijd gelijk heb, dan wil je je gevoel bevestigd hebben.quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja ik heb juist iemand nodig die me op me ballen geeft wanneer het niet goed gaat. Maar soms wil ik ook juist laten zien dat ik gelijk heb en jullie niet, terwijl ik niet altijd gelijk heb, dan wil je je gevoel bevestigd hebben.
Lekker zweverig weer.
Ja ik wil weer naar de sportschool, heb ook al een abbo maar de stap is zo groot. Ik heb niet echt moeite sociale dingen. Maar in de sportschool zijn van die super sociale "types" en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Van die kijk mij eens types. Dan wil ik juist weer laten zien dat ik niet zo simpel ben. Want dat vind ik ze wel meestal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Mannen maken zich over het algemeen
niet zo druk over 'gevoel', maar goed.
Als je weet dat je iets niet durft, zie dat dan ook als een uitdaging.
Je komt daar voor het sporten, niet voor die lui? Ik snap echt niet dat je je daar wat van aantrekt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef lipper het volgende:
Ja ik wil weer naar de sportschool, heb ook al een abbo maar de stap is zo groot. Ik heb niet echt moeite sociale dingen. Maar in de sportschool zijn van die super sociale "types" en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Van die kijk mij eens types. Dan wil ik juist weer laten zien dat ik niet zo simpel ben. Want dat vind ik ze wel meestal.
Mwah, ik vind een sportschool niet echt een geschikte plek om zomaar wat sociale contacten op te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja ik wil weer naar de sportschool, heb ook al een abbo maar de stap is zo groot. Ik heb niet echt moeite sociale dingen. Maar in de sportschool zijn van die super sociale "types" en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Van die kijk mij eens types. Dan wil ik juist weer laten zien dat ik niet zo simpel ben. Want dat vind ik ze wel meestal.
Ben je er al eens geweest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef lipper het volgende:
[..]
Een mens kan je niet zo 1, 2, 3 veranderen, echter bewust worden van je eigen ''negatieve'' handelingen helpt wel enorm. Daarmee ben ik dus wel blij dat ik dit topic ben tegen gekomen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen progressie zien in anderen, ik kan daar niet over oordelen. Feit is wel dat een thread als deze voor sommige wel een duwtje in de rug kan betekenen, hetzij kunnen reflecteren zodat ze bewust kunnen worden van bepaalde punten en daarmee aan de slag kunnen gaan. Ookal zal er uiteindelijk maar 1 persoon baat erbij hebben, dan vind ik persoonlijk dat deze thread geslaagd is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even terugkomen hierop. Wat ga jij doen met de tips die je gegeven zijn gisteren?
Het probleem met een aantal mensen, vooral MLiG en Schenkstroop, is dat zij eigenlijk niet willen horen dat de enige manier om dit te doorbreken is zichzelf te veranderen. Ze willen eigenlijk horen dat ze een slachtoffer zijn van deze op uiterlijk gebaseerde maatschappij, of dat ze zoals MLiG gewoon bepaalde 'regeltjes' uit een PUA boek moeten volgen en dat vrouwen dan opeens in katzwijm vallen. Wat ze niet willen horen is dat ze onaantrekkelijk zijn omdat ze niet de ballen hebben zelf hun leven op orde te brengen. Mensen die die conclusie wel kunnen trekken hebben idd wel wat aan topics als deze. Maar er zijn genoeg hopeloze gevallen die het eigenlijk niet willen horen. Die willen gewoon medelijden. Nou sorry, maar ik heb echt 0 medelijden. Je leven daar ben je zelf voor verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef _pillow_ het volgende:
Een mens kan je niet zo 1, 2, 3 veranderen, echter bewust worden van je eigen ''negatieve'' handelingen helpt wel enorm. Daarmee ben ik dus wel blij dat ik dit topic ben tegen gekomen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen progressie zien in anderen, ik kan daar niet over oordelen. Feit is wel dat een thread als deze voor sommige wel een duwtje in de rug kan betekenen, hetzij kunnen reflecteren zodat ze bewust kunnen worden van bepaalde punten en daarmee aan de slag kunnen gaan. Ookal zal er uiteindelijk maar 1 persoon baat erbij hebben, dan vind ik persoonlijk dat deze thread geslaagd is.
Je hoeft toch ook niet een heel levenverhaal te vertellen, als iemand gewoon hoi tegen je zegt zeg je hoi terug. Ik neem aan dat je niet daar aankomt en meteen begint van he ik ben dakloos geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef lipper het volgende:
Hahahaha wat een begrip weer.
Nee het probleem is dat ik me op z'n plek heel ongemakkelijk voel. Want ALS iemand tegen me begint te praten wat zeg ik dan. Dan zeggen jullie natuurlijk gewoon de waarheid, maar zoals sommigen al omschreven is mijn verhaal net ff te bizar. De standaard reactie is meestal: ow oké. Dat is best wel een dooddoener.
Tegen wie heb je het?quote:
Mensen zitten oveer het algemeen niet te wachten op in-depth persoonlijke informatie als ze je niet of nauwelijks kennen. Tegen een wildvreemde gaan klagen over hoe moeilijk je het wel niet hebt is gewoon not-done. De meeste mensen voelen dat soort dingen ook wel aan. Als je verder behalve die klaagzang niet zo veel meemaakt dan ben je inderdaad niet erg interessant en zal het gesprek snel stuklopen.quote:Nee het probleem is dat ik me op z'n plek heel ongemakkelijk voel. Want ALS iemand tegen me begint te praten wat zeg ik dan. Dan zeggen jullie natuurlijk gewoon de waarheid, maar zoals sommigen al omschreven is mijn verhaal net ff te bizar. De standaard reactie is meestal: ow oké. Dat is best wel een dooddoener.
Hoezo wat een begrip weer, we stellen je oprecht vragen en proberen tips te geven. Hoe is dat geen begrip tonen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef lipper het volgende:
Hahahaha wat een begrip weer.
Nee het probleem is dat ik me op z'n plek heel ongemakkelijk voel. Want ALS iemand tegen me begint te praten wat zeg ik dan. Dan zeggen jullie natuurlijk gewoon de waarheid, maar zoals sommigen al omschreven is mijn verhaal net ff te bizar. De standaard reactie is meestal: ow oké. Dat is best wel een dooddoener.
Ja maar het probleem is dat ik op de simpele vraag: waar kom je vandaan, ik geen flauw idee wat ik zeggen moet. En het is echt niet dat ik me problemen aan Jan en alleman vertel. Er is juist niemand die ergens van weet. Ik snap heel goed wat jullie bedoelen, maar dat doe ik nou juist niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen zitten oveer het algemeen niet te wachten op in-depth persoonlijke informatie als ze je niet of nauwelijks kennen. Tegen een wildvreemde gaan klagen over hoe moeilijk je het wel niet hebt is gewoon not-done. De meeste
mensen voelen dat soort dingen ook wel
aan. Als je verder behalve die klaagzang
niet zo veel meemaakt dan ben je
inderdaad niet erg interessant en zal het
gesprek snel stuklopen.
Dat is inderdaad een moeilijke vraag. Ik zou wegrennen als iemand me dat vroeg.quote:Ja maar het probleem is dat ik op de simpele vraag: waar kom je vandaan, ik geen flauw idee wat ik zeggen moet.
Wélke dingen heb je al meer gezegd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef lipper het volgende:
En het spijt me maar jullie hebben ook niet op zitten letten hoor. Die dingen heb ik al meerdere keren gezegd.
Precies! Gewoon uitproberen, onthouden wat er verkeerd is gegaan, hier ventileren en met enige tips van onze kant erop sleutelen aan de negatieve stukjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wélke dingen heb je al meer gezegd?
Dat je geen simpele gesprekken kunt onderhouden?
Ja, dan zeggen wij dat je dat toch moet doen.
Bij voorbaat zeggen dat het niet gaat slaat namelijk nergens op.
En gewoon niet doen maar toch klagen dat het niet gaat slaat ook nergens op.
Precies, want het is eigenlijk een koeitjes en kalfjes vraag. Ik zeg altijd dat ik oorspronkelijk uit Limburg kom, dan heb ik meestal een reactie van de andere kant of ik gooi er wat zelfspot tegenaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een moeilijke vraag. Ik zou wegrennen als iemand me dat vroeg.
Je denkt nogal moeilijk, misschien omdat je naar eigen zeggen zo'n 30x verhuist ben, dus dat je niet weet welk antwoord je moet geven zonder je problematiek naar boven te halen.
Makkelijke oplossing: Stippel op voorhand een antwoord uit, je komt gewoon uit Papenbroeke, gebruik dat standaard ook al is het niet 100% waar. Lekker boeiend.
Ja, sorry man, ik heb mijn notitieblokje vergeten mee te nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef lipper het volgende:
En het spijt me maar jullie hebben ook niet op zitten letten hoor. Die dingen heb ik al meerdere keren gezegd.
Waarom zit je in mijn reactie enters toe te voegen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef lipper het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik op de simpele vraag: waar kom je vandaan, ik geen flauw idee wat ik zeggen moet. En het is echt niet dat ik me problemen aan Jan en alleman vertel. Er is juist niemand die ergens van weet. Ik snap heel goed wat jullie bedoelen, maar dat doe ik nou juist niet.
Het zijn de simpele gesprekken waar ik op stuk loop.
Je gaat jezelf helemaal klemlullen dan. En als je iets vergeet heb je gelogen. Zo simpel is het nou dus echt niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom zit je in mijn reactie enters toe te voegen?
Verder: als je geen antwoord kunt geven op simpele vragen als "waar kom je dan vandaan" bedenk dan gewoon vooraf een in grote lijnen algemeen verhaal. Of
geef gewoon een kort antwoord en stel
een wedervraag.
Meid: "Waar kom je vandaan?"
Jij: "Ik kom uit het zuiden van limboland, kun je het horen?"
Zij: "Nee, nou, misschien een beetje"
Jij: "En jij, ik gok zo op Groningen, correct?"
Echt, hoe moeilijk is het...
Aanname. Dit weet jij niet tot je het gaat proberen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef lipper het volgende:
Het is nu net alsof jullie beetje sociaal gestoord zijn. Mensen vragen meestal door hoor als je iemand wil leren kennen.
Eerlijk zijn betekent niet dat je alles hoeft te vertellen. Sommige dingen, zoals dat je in een internaat gezeten hebt ofzo, zijn gewoon persoonlijk. Als iemand doorvraagt zeg je gewoon dat je daar en daar op school gezeten hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef lipper het volgende:
Je gaat jezelf helemaal klemlullen dan. En als je iets vergeet heb je gelogen. Zo simpel is het nou dus echt niet.
En ik wil gewoon eerlijk zijn.
Tuurlijk joh. Omdat wij geen moeite hebben een enorm basic koetjes en kalfjes gesprek te hebben zijn WIJ sociaal gestoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef lipper het volgende:
Het is nu net alsof jullie beetje sociaal gestoord zijn. Mensen vragen meestal door hoor als je iemand wil leren kennen.
Dan zeg je waar je geboren bent maar dat je daarna vaak bent verhuisd. Klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef lipper het volgende:
[..]
Je gaat jezelf helemaal klemlullen dan. En als je iets vergeet heb je gelogen. Zo simpel is het nou dus echt niet.
En ik wil gewoon eerlijk zijn.
Da's een goeie! Zeg je gewoon iets onverstaanbaars en brabbel je erachteraan: "Aai doont spiek Dutsj." Laten ze je wél met rustquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zeg je waar je geboren bent maar dat je daarna vaak bent verhuisd. Klaar.
Zo interessant is het niet waar je vandaan komt, denk niet dat men daar zóveel over gaat vragen. Tenzij je in het buitenland geboren en getogen bent.
Ja maar je kan ook je eigen tempo kiezen waarin ze wat verteld. Als ze dieper doorvragen kun je ook gewoon zeggen dat is persoonlijk wil ik het niet over hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef lipper het volgende:
Do tell!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, nu is het de tijd om te versieren. Echt waar.. Ga op een terrasje zitten en dan gaat het (waarschijnlijk) wel vanzelf. Ik kom net terug uit de stad en weetje hoeveel contact ik heb gehad met vreemden. Gewoon erop uit gaan dus.
Wie gaat er nu doorvragen naar aanleiding van een geboorteplaats, sodemieter toch op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef lipper het volgende:
Dus je komt daar aan, gaat aan een tafeltje zitten met wat drinken, en dan blijf je daar een half uur zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, nu is het de tijd om te versieren. Echt waar.. Ga op een terrasje zitten en dan gaat het (waarschijnlijk) wel vanzelf. Ik kom net terug uit de stad en weetje hoeveel contact ik heb gehad met vreemden. Gewoon erop uit gaan dus.
Jij woont zeker in Pleasantville ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:
nee je moet een tafeltje zoeken nabij wat meisjes die er zitten, en dan bodyrock je er langs alsof er weinig ruimte isquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je komt daar aan, gaat aan een tafeltje zitten met wat drinken, en dan blijf je daar een half uur zitten
Leuk
voor vrouwen is het makkelijker om aan terras te zittenquote:Do tell!
Op een terras wil je toch oogcontact kunnen maken. De zonnebril is bij mij op een ander manier een hulpmiddel. Ik kijk een meisje aan, wacht tot ze het ziet en omdat ik een zonnebril op heb zal ze nooit zeker weten dat ik echt naar haar kijk. Wat ik dan doe is haar aan blijven kijken en m'n zonnebril van m'n neus halen. Charming much!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
nee je moet een tafeltje zoeken nabij wat meisjes die er zitten, en dan bodyrock je er langs alsof er weinig ruimte is
bv hier worden sets uitgelegd
http://www.puagathering.com/forums/f3/how-do-you-open-4-set-750/
dan ga je zitten. dan maken ze hoogstwaarschijnlijk oogcontact met je even en dat is je W.O om een beetje te lachen naar ze.
je kan dan de menukaart pakken om weer wat bezig te lijken of je pakt je gsm en gaat wat lopen spelen ermee.
dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
1. je zit nu in een set met haar als ze oogcontact houdt, dan hou je haar nog wat weg en haal je even wat DHVs naar boven tijdens een take-away terwijl je je ogen afhoudt. nu gaat ze denken ''wow hij is wel zeker van zichzelf'' en ze ziet je goede kanten, bv je haar
gebeurt. niet vaak!
2. het is een exit want ze maakt geen verder oogcontact en praat weer verder met haar vriendin oid. dan moet je game een stap hoger want dan hebben ze een aggressieve aanpak nodig. dat je ze iets gaat vragen misschien
bij stap 2 kan je een wingman meenemen
http://nypuas.livejournal.com/2142.html hieer is goede uitleg
ik heb een eigen theorie van wingmen, dat ze niet alleen een set kunnen breken door iemand voor jou te isoleren, maar je kan ook je sociale DHV oppoetsen met een wingman, bv dat hij langsloopt en net doet alsof hij jou kent.
en dan praten over zaken. ik zou dat wel doen maar ik leef in een sociaal isolement dus sjah
ik merk zelf wel dat ik verbeter maar stap 2 is nog onmogelijk. dan heb ik wel een vraag in mn hoofd want dat bereid ik altijd voor maar dan geven ze een antwoord waar ik niet op heb geanticipeerd en dan is het gewoon paniek
[..]
voor vrouwen is het makkelijker om aan terras te zitten
edit snelle tip je kan nu een zonnebril dragen dat maskert al je onzekerhedne in je ogen
Mylifeisgrey?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
nee je moet een tafeltje zoeken nabij wat meisjes die er zitten, en dan bodyrock je er langs alsof er weinig ruimte is
bv hier worden sets uitgelegd
http://www.puagathering.com/forums/f3/how-do-you-open-4-set-750/
dan ga je zitten. dan maken ze hoogstwaarschijnlijk oogcontact met je even en dat is je W.O om een beetje te lachen naar ze.
je kan dan de menukaart pakken om weer wat bezig te lijken of je pakt je gsm en gaat wat lopen spelen ermee.
dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
1. je zit nu in een set met haar als ze oogcontact houdt, dan hou je haar nog wat weg en haal je even wat DHVs naar boven tijdens een take-away terwijl je je ogen afhoudt. nu gaat ze denken ''wow hij is wel zeker van zichzelf'' en ze ziet je goede kanten, bv je haar
gebeurt. niet vaak!
2. het is een exit want ze maakt geen verder oogcontact en praat weer verder met haar vriendin oid. dan moet je game een stap hoger want dan hebben ze een aggressieve aanpak nodig. dat je ze iets gaat vragen misschien
bij stap 2 kan je een wingman meenemen
http://nypuas.livejournal.com/2142.html hieer is goede uitleg
ik heb een eigen theorie van wingmen, dat ze niet alleen een set kunnen breken door iemand voor jou te isoleren, maar je kan ook je sociale DHV oppoetsen met een wingman, bv dat hij langsloopt en net doet alsof hij jou kent.
en dan praten over zaken. ik zou dat wel doen maar ik leef in een sociaal isolement dus sjah
ik merk zelf wel dat ik verbeter maar stap 2 is nog onmogelijk. dan heb ik wel een vraag in mn hoofd want dat bereid ik altijd voor maar dan geven ze een antwoord waar ik niet op heb geanticipeerd en dan is het gewoon paniek
[..]
voor vrouwen is het makkelijker om aan terras te zitten
edit snelle tip je kan nu een zonnebril dragen dat maskert al je onzekerhedne in je ogen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Pleasantville ofzo
Een opener die het vaker goed doet: Jij ziet er interessant uit...
Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je komt daar aan, gaat aan een tafeltje zitten met wat drinken, en dan blijf je daar een half uur zitten
Leuk
Dat. Terrasjes zijn plekken waar je specifiek met bepaalde mensen heen gaat om te babbelen en van het weer te genieten. Als een eenling dan ineens contact gaat maken dan wordt dat vaak wel vreemd gevonden. Als je in een groepje zit niet, want dan wek je de indruk dat je er om dezelfde reden bent gaan zitten als zij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt tochJe moet er wel voor openstaan. Maar misschien doe ik er wel te makkelijk over, zo ging 't iig bij mij. Toch denk ik dat je het eens moet proberen, met vrienden een terrasje pakken en dan zie je wel verder.
Of hij wilde een grapje maken...maar daarvoor is de tekst wel heel goed...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap dit niet. Supersoep is MLIG?
Kut. M'n kloonaccount is ontdekt. Nou ja het was leuk zolang het duurde. Sorry. Weinig nut om het nog langer vol te houden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap dit niet. Supersoep is MLIG?
Echt waar? Ik vind het namelijk wel héél erg veel op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kut. M'n kloonaccount is ontdekt. Nou ja het was leuk zolang het duurde. Sorry. Weinig nut om het nog langer vol te houden.
Mylifeisgrey is dikke nep?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
Foutjes kunnen gebeuren, wou het eigenlijk pas na de zomer bekend maken.
Jaja troll maar. Jij bent echt MLIG niet, die kan geen normale NL zinnen bouwen bij dit soort betogen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
Foutjes kunnen gebeuren, wou het eigenlijk pas na de zomer bekend maken.
Met dit weer pak ik 3 keer per week een terrasje met vrienden... En wat bedoel je met: en dan zie je wel verder? Jij gaat dus zitten en een beetje zitten kijken? Stoere vent hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt tochJe moet er wel voor openstaan. Maar misschien doe ik er wel te makkelijk over, zo ging 't iig bij mij. Toch denk ik dat je het eens moet proberen, met vrienden een terrasje pakken en dan zie je wel verder.
nee enschede, toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Pleasantville ofzo
Een opener die het vaker goed doet: Jij ziet er interessant uit...
Ja ik ben nog nieuw met PUA.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat supersoep typt is best wel onzin. er staat over dat de set geopend is bij oogcontact :S
ik zou het eerder convey interesest noemen oogcontact
en bodyrocken omdat er weinig ruimte is slaat ook nergens op
er klopt helemaal niets van
[..]
nee enschede, toch ?inderdaad mooi weer hier
@iwannagethigh
jamaar ik heb geen vrienden hier
Relatief he. Vergeleken met MLIG ben ik nieuw met PUA.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dan ga het hier niet lopen verkopen alsof je een kenner bent.
Das niet zo moeilijk. Je kijkt naar ze en maakt ergens een opmerking over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Met dit weer pak ik 3 keer per week een terrasje met vrienden... En wat bedoel je met: en dan zie je wel verder? Jij gaat dus zitten en een beetje zitten kijken? Stoere vent hoor
Hoe maak je je move naar de dames dan en hoe je regel je de volgende stap?
Ben benieuwd.
Hahahahquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk. Je kijkt naar ze en maakt ergens een opmerking over.
Zoiets als: "Sherry? De Libelle Zomerweek is hier niet begonnen hoor!".
Als ze er op in willen gaan volgt een hele discussie, en komen ze bij je zitten.
Ik moet zeggen dat ik dit ook alleen doe als ik in de stemming voor ben, vrolijk enzo. Anders laat ik het maar of ga helemaal niet naar het terras.
was jij die user die eerder hier in normaal nederlands beschreef hoe je in een geopende set je doel beetje moet negeren/ neggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hahahah
Kom dat hier maar eens proberen, ik denk dat je dat 2 keer doet en nooit meer.
Het was een grapje, kom opquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dan ga het hier niet lopen verkopen alsof je een kenner bent.
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dat zo dacht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat supersoep typt is best wel onzin. er staat over dat de set geopend is bij oogcontact :S
ik zou het eerder convey interesest noemen oogcontact
en bodyrocken omdat er weinig ruimte is slaat ook nergens op
er klopt helemaal niets van
[..]
nee enschede, toch ?inderdaad mooi weer hier
@iwannagethigh
jamaar ik heb geen vrienden hier
Waarheid als een koequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dat zo dacht.
Ik ben vandaag het winkelcentrum in geweest en er was een behoorlijke dikke dame (zeg maar gerust een trol) die me langer aankeek dan gebruikelijk en daarna glimlachte.
Ik voelde me vandaag al relaxt (zeker weten een na effect na de ontmoeting met K_W) en ik kon ook in de spiegel zien dat ik rust uistraalde en ik niet meer zo'n dode blik had in mijn ogen.
Ook eet ik nog heel gezond en dit lijkt duidelijk effect te hebben op lange termijn. ZO kan ik met zekerheid zeggen dat mijn huid en haar er gezonder uitzien.
Ik denk dus dat het niet mogelijk is om toneel te spelen over hoe je je voelt. Je moet echt goed in je vel zitten wil je dit kunnen uitstralen en het valt dus niet te faken ,athans als je geen psychopaat bent.
ja maar je kan toch op toneelles enzo gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarheid als een koe![]()
![]()
Men riep het al een tijdje hierMaar het is zo mooi als je het eindelijk ook zelf ervaart.
Proost op u!
Met welk doel zou jij willen versieren dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je kan toch op toneelles enzo gaan.
en ook oefenen met acteren voor de spiegel, en camaraopnames enzo(Dat kan je helemaal in je 1tje doen).
jeweetwel, zodat je een hele goede acteur ben dat je kan faken! en dan pua voor de techniek, en scripts on the fly bedenken wat er geacteerd moet worden.
ik houd me e rniet zo mee bezig omdat ik te lui ben. en het kost allemaal tijd.
en het is vervelend en niet leuk en confronterend om het te oefenen.
Acteurs hoeven niet 24/7 te acteren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je kan toch op toneelles enzo gaan.
en ook oefenen met acteren voor de spiegel, en camaraopnames enzo(Dat kan je helemaal in je 1tje doen).
jeweetwel, zodat je een hele goede acteur ben dat je alles kan acteren en faken! en dan puakennis voor de techniek, en scripts on the fly bedenken wat er geacteerd moet worden.
ik houd me e rniet zo mee bezig omdat ik te lui ben. en het kost allemaal tijd.
en het is vervelend en niet leuk en confronterend om het te oefenen.
om ooit een vriendin te kunnen krijgen. mogelijkheden of ooit kansen daarop zal ik al erg prettig vinden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met welk doel zou jij willen versieren dan?
tuurlijk wel. wel met genoeg oefening. dan wordt het 'in-can' .quote:Want een acteertruucje is niet vol te houden, echt niet. Vergeet het maar, MLiG.
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat. Terrasjes zijn plekken waar je specifiek met bepaalde mensen heen gaat om te babbelen en van het weer te genieten. Als een eenling dan ineens contact gaat maken dan wordt dat vaak wel vreemd gevonden. Als je in een groepje zit niet, want dan wek je de indruk dat je er om dezelfde reden bent gaan zitten als zij.
Dus je wilt een vriendin en dan je hele leven lang je voor blijven doen als iemand anders?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om ooit een vriendin te kunnen krijgen. mogelijkheden of ooit kansen daarop zal ik al erg prettig vinden!
[..]
tuurlijk wel. wel met genoeg oefening. dan wordt het 'in-can' .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |