Wat probeer je concreet met versieren behalve het oogcontact met mensen in de trein?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:30 schreef minnemin het volgende:
Ja natuurlijk is het dood, niemand komt nog met de instanttip
Zucht... Ik wil een vent en kindjes en een leuk verbouwd boerderijtje... Zal ik het gewoon maar opgeven, niet meer dwangmatig versieren zodat het juist dan naar mij toekomt i.p.v. mijn kamikazemanoeuvres?
Een verhaal van geloof ik jou dat ik las toen ik nog een ban had kon ik me mee identificeren. Dat was volgens mij aan het gebrek van aandacht in gesprekken.quote:
Dat is nou het lastige ervan, de 2 enige mogelijkheden( je erbij neerleggen of wachten tot het vanzelf komt) zijn beide geen goede opties om je wanhopige gevoel te verdrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:30 schreef minnemin het volgende:
Zucht... Ik wil een vent en kindjes en een leuk verbouwd boerderijtje... Zal ik het gewoon maar opgeven, niet meer dwangmatig versieren zodat het juist dan naar mij toekomt i.p.v. mijn kamikazemanoeuvres?
Precies. Er niet teveel mee bezig zijn en niet geforceerd gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is nou het lastige ervan, de 2 enige mogelijkheden( je erbij neerleggen of wachten tot het vanzelf komt) zijn beide geen goede opties om je wanhopige gevoel te verdrijven.
Mijn advies is om je gedachtes te blokkeren als je er van bewust wordt dat je weer gaat denken aan liefde en waarom het niet lukt. Anders zal je je almaar wanhopiger voelen en jezelf als mislukkeling zien.
nee nog niet echt gekomen iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:30 schreef minnemin het volgende:
dat klinkt leukquote:Zucht... Ik wil een vent en kindjes en een leuk verbouwd boerderijtje... Zal ik het gewoon maar opgeven
geen ideequote:, niet meer dwangmatig versieren zodat het juist dan naar mij toekomt i.p.v. mijn kamikazemanoeuvres?
Maar dan bestaat het gevaar dat je gaat denken " ok ik houd me er helemaal niet meer mee bezig en zie wel wat gebeurd " dan ga je denken van: " ja maar ik ben nu eind 20 en er is nog 0,0 gebeurd op gebied van liefde en dat terwijl je inmiddels wanhopig bent en het verlangen zo erg aanwezig is, je bent je primetime al voorbij waarin nooit iets gebeurd is en dan krijg je al snel het "forever alone " gevoel. Helemaal als je dan ook nog overal stelletjes ziet, ze op de op de radio praten alsof het de normaalste zaak is van de wereld om meerdere partners te hebben gehad in je leven, constant een onderwerp is op je werk etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Er niet teveel mee bezig zijn en niet geforceerd gaan lopen doen.
Dat loopt wel los. Dat soort gedachten komen er juist meer als je er heel bewust c.q. geforceerd mee bezig bent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar dan bestaat het gevaar dat je gaat denken " ok ik houd me er helemaal niet meer mee bezig en zie wel wat gebeurd " dan ga je denken van: " ja maar ik ben nu eind 20 en er is nog 0,0 gebeurd op gebied van liefde en dat terwijl je inmiddels wanhopig bent en het verlangen zo erg aanwezig is, je bent je primetime al voorbij waarin nooit iets gebeurd is en dan krijg je al snel het "forever alone " gevoel. Helemaal als je dan ook nog overal stelletjes ziet, ze op de op de radio praten alsof het de normaalste zaak is van de wereld om meerdere partners te hebben gehad in je leven, constant een onderwerp is op je werk etc.
Dit soort gedachtes moet ik elimineren door direct deze gedachtes te blokkeren als ze op komen zetten. Anders maak je jezelf kapot.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat probeer je concreet met versieren behalve het oogcontact met mensen in de trein?
Het is lastig om er niet geforceerd mee bezig te zijn, Het verlangen is zo groot dat het uiteindelijk omslaat in wanhoop en dat eindigt vervolgens in verbitterdheid en zelfmedelijden. Zeker als de situatie al zo lang aanhoudt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat loopt wel los. Dat soort gedachten komen er juist meer als je er heel bewust c.q. geforceerd mee bezig bent.
Waarom probeer je het niet op een dating site? Als vrouw zijnde stromen de reacties binnen helemaal op jouw leeftijd tenzij je er afzichtelijk uitziet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:30 schreef minnemin het volgende:
Bijzonder weinig. Als ik in de kroeg ben probeer ik te gaan dansen met een knappe man. Dat is het wel. Er loopt op mijn werk een intrigerende man rond en ik heb geen flauw idee hoe ik erachter moet komen wat voor persoon hij is. Ik werk af en toe op zijn afdeling en dan maken we oogcontact. Maar verder gebeurt er niets....quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat probeer je concreet met versieren behalve het oogcontact met mensen in de trein?
ja maar mijn huidige leven stelt zo weinig voor, nog geen diploma, een callcenterbaantje, geen hechte vrienden, weinig geld... Ik zal voorlopig nog onderdoen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet op een dating site? Als vrouw zijnde stromen de reacties binnen helemaal op jouw leeftijd tenzij je er afzichtelijk uitziet.
Het kan dus nog helemaal goed komen met je MLiG maar in jouw geval is het het beste dat je professionele hulp gaat zoeken en daarna gewoon weer aan een studie te beginnen. Nu kan het allemaal nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
Bijzonder weinig. Als ik in de kroeg ben probeer ik te gaan dansen met een knappe man. Dat is het wel. Er loopt op mijn werk een intrigerende man rond en ik heb geen flauw idee hoe ik erachter moet komen wat voor persoon hij is. Ik werk af en toe op zijn afdeling en dan maken we oogcontact. Maar verder gebeurt er niets....
Soms heb je wel eens een praatje in het openbaar met een man, maar dat is geen flirten.
Ik weet gewoon niet hoe ik niet-geforceerd persoonlijk contact kan leggen met een man.
@MLiG: ik vind jouw verhaal ook herkenbaar. Met studie gaat het hier aardig, dwars door de faalangst heen. Studieadviswur is helemaal op de hoogte en die sleeppt me er doorheen met een soort aangepast programma.
Wellicht moet je eerst wat energie steken in die zaken i.p.v. in het zoeken naar relatiemateriaal?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:28 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja maar mijn huidige leven stelt zo weinig voor, nog geen diploma, een callcenterbaantje, geen hechte vrienden, weinig geld... Ik zal voorlopig nog onderdoen.
Dat zal kunnen inderdaad, misschien denk ik alleen maar dat ik het weet te verbergen maar dit eigenlijk niet zo is, het is maar een theorie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
Misschien straal je idd wel wanhoop uit, Richard.
Je weet in elk geval dat 't niet aan je uiterlijk ligt dus ik zou zeggen: Richt je op jezelf en zorg dat jij lekker in je vel zit en ga misschien wat dingen doen waarbij je meer mensen ontmoet (sport, vereniging, vrijwilligerswerk?).
Misschien heeft ze wel teveel energie overquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wellicht moet je eerst wat energie steken in die zaken i.p.v. in het zoeken naar relatiemateriaal?
gewoon bij hem ioi ' s gaan geven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
Bijzonder weinig. Als ik in de kroeg ben probeer ik te gaan dansen met een knappe man. Dat is het wel. Er loopt op mijn werk een intrigerende man rond en ik heb geen flauw idee hoe ik erachter moet komen wat voor persoon hij is. Ik werk af en toe op zijn afdeling en dan maken we oogcontact. Maar verder gebeurt er niets....
Soms heb je wel eens een praatje in het openbaar met een man, maar dat is geen flirten.
Ik weet gewoon niet hoe ik niet-geforceerd persoonlijk contact kan leggen met een man.
wauw dat is vet goed. vooral dat "door de faalangst heen". het kan dus wel allemaal prima.quote:@MLiG: ik vind jouw verhaal ook herkenbaar. Met studie gaat het hier aardig, dwars door de faalangst heen. Studieadviswur is helemaal op de hoogte en die sleeppt me er doorheen met een soort aangepast programma.
Is dit niet een manier van jezelf valse hoop geven en dat je dit als excuus kan gebruiken om gewoon zo door te leven zoals je nu doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gewoon bij hem ioi ' s gaan geven.
als een meisje zich zo gedraagt rond iemand, voelt de man dat wel aan
[..]
wauw dat is vet goed. vooral dat "door de faalangst heen". het kan dus wel allemaal prima.
ik heb begin dit schooljaar ook voor het eerst een email gehad van de studieadviseuse. dus het werkt wel! hmm misschien toch maar eens gaan doen.
jaar ervoor was een mentor, jaar daarvoor was een coordinator, jaar daarvoor was een studiebegeleider, jaar daarvoor was weer iemand anders.... ik wordt niet zo vaak gemaild, want ik reageer ook nooit. nu ook nog niet gereageerd op de studieadviseuse.
misschien ooit, als ik het een tijdje aandurf
wauw echt, dit is (tijdelijke) moraal-boost voor me, ik zit al een paar dagen mezelf steeds slechter te voelen. normaal leef ik altijd wel door, maar denk ik niet aan de slechte dingen en zo kom ik de dag wel door, maar laatste tijd was het echt kut.
maar dit is echt moraalboost voor me, dat mensen als jij bestaan.
daar wil het allemaal voor doen.
(tijdelijk dan)
hoe gaat dat bij jou studie dan? je hebt het over studieontwijkend gedrag? dus gewoon spijbelen neem ik aan? geweldig, of naja niet geweldig, maar geweldig herkenbaar vind ik dat.
nee joh. dat lijkt me helemaal nietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het kan dus nog helemaal goed komen met je MLiG maar in jouw geval is het het beste dat je professionele hulp gaat zoeken en daarna gewoon weer aan een studie te beginnen. Nu kan het allemaal nog.
Dit zeg je nu alleen maar om alles nog langer uit te stellenquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee joh. dat lijkt me helemaal niets
maar misschien kan het allemaal nog, dat is toch hartstikke duidelijk, als ik ineens alles goed doe, en tegen me ouders doe alsof ik een beetje vertraging blijf houden, gaan ze er nieteens achter komen
wat voel ik me ineens jong vergeleken met innemin(no offence), en jou rich(dat zeg je zelf ook altijd, dus ook geen offence)
oke dan, ik heb een plan bedacht voor de man op het werk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef minnemin het volgende:
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |