abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95700126
Richie Rich is back?
pi_95700211
wut?
pi_95700223
Richard_rpf
pi_95700300
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 01:30 schreef minnemin het volgende:
Ja natuurlijk is het dood, niemand komt nog met de instanttip :P

Zucht... Ik wil een vent en kindjes en een leuk verbouwd boerderijtje... Zal ik het gewoon maar opgeven, niet meer dwangmatig versieren zodat het juist dan naar mij toekomt i.p.v. mijn kamikazemanoeuvres?
Wat probeer je concreet met versieren behalve het oogcontact met mensen in de trein?
Ron Paul 2012
pi_95700460
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef minnemin het volgende:
wut?
Een verhaal van geloof ik jou dat ik las toen ik nog een ban had kon ik me mee identificeren. Dat was volgens mij aan het gebrek van aandacht in gesprekken.

Ik heb dit dus bij mijn collega's. Als het pauze is gaat het vaak over liefde en relaties. Nu is het zo dat 1 collega alweer 4 maanden single is (god het is wat) en de dames allemaal geinteresseerd vragen of hij alweer een nieuwe liefde heeft gevonden en dat hij ze wekelijks op de hoogte houdt en de dames flirten een beetje met hem enzo. Kijk aan mij word werkelijk nooit gevraagd waarom ik mijn hele leven single ben (sterker nog volgens mij weten ze het niet eens omdat het ze niet interesseert) en dat terwijl ik mijn best doe om interesse te tonen aan alle mensen aan tafel, vaak dingen vraag naar wat hen bezig houdt en wat hen interesseert, mij beantwoorden ze enkel uit beleefdheid en vervolgens negeren ze me weer om persoonlijkere gesprekken aan te gaan met de overige mensen aan tafel en ik kan je vertellen dat je door de grond zakt van ellende op een gegeven moment omdat je zo genegeerd word.

Zoals je weet gaf ik mijn uiterlijk hiervan de schuld, nu dus niet meer (al is het moeilijk om het vol te houden) en ik probeer dus uit te vinden wat dan wel de reden is. Tot nu toe ben ik er nog niet achter gekomen.
Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat ik me heel erg kut voel altijd maar dat ik zelf denk dat ik dit gevoel kan verbergen door een toneelstukje te spelen maar misschien is dit wel helemaal niet zo, maybe straalt de wanhopigheid van mijn gezicht er gewoon van af!

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 19-04-2011 02:11:48 ]
pi_95700568
quote:

Zucht... Ik wil een vent en kindjes en een leuk verbouwd boerderijtje... Zal ik het gewoon maar opgeven, niet meer dwangmatig versieren zodat het juist dan naar mij toekomt i.p.v. mijn kamikazemanoeuvres?
Dat is nou het lastige ervan, de 2 enige mogelijkheden( je erbij neerleggen of wachten tot het vanzelf komt) zijn beide geen goede opties om je wanhopige gevoel te verdrijven.

Mijn advies is om je gedachtes te blokkeren als je er van bewust wordt dat je weer gaat denken aan liefde en waarom het niet lukt. Anders zal je je almaar wanhopiger voelen en jezelf als mislukkeling zien.
pi_95700582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is nou het lastige ervan, de 2 enige mogelijkheden( je erbij neerleggen of wachten tot het vanzelf komt) zijn beide geen goede opties om je wanhopige gevoel te verdrijven.

Mijn advies is om je gedachtes te blokkeren als je er van bewust wordt dat je weer gaat denken aan liefde en waarom het niet lukt. Anders zal je je almaar wanhopiger voelen en jezelf als mislukkeling zien.
Precies. Er niet teveel mee bezig zijn en niet geforceerd gaan lopen doen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 02:12:42 #183
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700598
quote:
nee nog niet echt gekomen idd :P
quote:
Zucht... Ik wil een vent en kindjes en een leuk verbouwd boerderijtje... Zal ik het gewoon maar opgeven
dat klinkt leuk
quote:
, niet meer dwangmatig versieren zodat het juist dan naar mij toekomt i.p.v. mijn kamikazemanoeuvres?
geen idee

minnemin , ik kijk weer eens in je postgeschiedenis(had ik al eens gedaan). en ik heb nog niet uitgebreid gelezen ofzo nu, maar ik las wat stukjes in je topic "bang om te leven" ofzoiets dergelijks van vorig jaar.

je hebt het over dat je eind 20 bent, en nog steeds je bachelor niet gehaald heb. en nog steeds staat ingeschreven op de uni.

je bent mijn toekomstbeeld momenteel! ik zweer het je. ik studeer ook sinds me vwo 6 toen ik 18 was. en i kben nu 23 en ben nog steeds 1e jaars!

hoe is dat bij jou allemaal gegaan? hebben ze je er nog steeds niet afgetrapt? ik ontvang elk jaar brieven dat ik het advies heb om niet door te gaan, maar ik schrijf me elk jaar opnieuw in.

dit is. apart!

sorry, ik moet eerst eens even je openbare postgeschiedenis wat beter gaan lezen, maar ik vind dit zeer interessant(vanwege de herkenbare dingen).

edit:
samenvatting: ik herken wel wat dingen van studieontwijkend gedrag enzo. en dat leven maar moeilijk enzo is. ik vind het wel interessant om jou daar zo over te horen

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 19-04-2011 02:20:00 ]
pi_95700637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Er niet teveel mee bezig zijn en niet geforceerd gaan lopen doen.
Maar dan bestaat het gevaar dat je gaat denken " ok ik houd me er helemaal niet meer mee bezig en zie wel wat gebeurd " dan ga je denken van: " ja maar ik ben nu eind 20 en er is nog 0,0 gebeurd op gebied van liefde en dat terwijl je inmiddels wanhopig bent en het verlangen zo erg aanwezig is, je bent je primetime al voorbij waarin nooit iets gebeurd is en dan krijg je al snel het "forever alone " gevoel. Helemaal als je dan ook nog overal stelletjes ziet, ze op de op de radio praten alsof het de normaalste zaak is van de wereld om meerdere partners te hebben gehad in je leven, constant een onderwerp is op je werk etc.

Dit soort gedachtes moet ik elimineren door direct deze gedachtes te blokkeren als ze op komen zetten. Anders maak je jezelf kapot.

Het is verdomd lastig om het gevoel te hebben dat heel vrouwelijk Nederland je gewoon niet als relatie materiaal ziet!
pi_95700645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar dan bestaat het gevaar dat je gaat denken " ok ik houd me er helemaal niet meer mee bezig en zie wel wat gebeurd " dan ga je denken van: " ja maar ik ben nu eind 20 en er is nog 0,0 gebeurd op gebied van liefde en dat terwijl je inmiddels wanhopig bent en het verlangen zo erg aanwezig is, je bent je primetime al voorbij waarin nooit iets gebeurd is en dan krijg je al snel het "forever alone " gevoel. Helemaal als je dan ook nog overal stelletjes ziet, ze op de op de radio praten alsof het de normaalste zaak is van de wereld om meerdere partners te hebben gehad in je leven, constant een onderwerp is op je werk etc.

Dit soort gedachtes moet ik elimineren door direct deze gedachtes te blokkeren als ze op komen zetten. Anders maak je jezelf kapot.
Dat loopt wel los. Dat soort gedachten komen er juist meer als je er heel bewust c.q. geforceerd mee bezig bent.
pi_95700666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 01:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat probeer je concreet met versieren behalve het oogcontact met mensen in de trein?
pi_95700684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat loopt wel los. Dat soort gedachten komen er juist meer als je er heel bewust c.q. geforceerd mee bezig bent.
Het is lastig om er niet geforceerd mee bezig te zijn, Het verlangen is zo groot dat het uiteindelijk omslaat in wanhoop en dat eindigt vervolgens in verbitterdheid en zelfmedelijden. Zeker als de situatie al zo lang aanhoudt.

Maar ik ben er niet zo heel veel meer mee bezig. Ik krijg nu juist gedachtes als ik met een vrouw moet omgaan op het werk ofzo dat ik denk " die vindt me toch niks "
pi_95700703
Misschien straal je idd wel wanhoop uit, Richard.
Je weet in elk geval dat 't niet aan je uiterlijk ligt dus ik zou zeggen: Richt je op jezelf en zorg dat jij lekker in je vel zit en ga misschien wat dingen doen waarbij je meer mensen ontmoet (sport, vereniging, vrijwilligerswerk?).
pi_95700710
quote:

Waarom probeer je het niet op een dating site? Als vrouw zijnde stromen de reacties binnen helemaal op jouw leeftijd tenzij je er afzichtelijk uitziet.
pi_95700711
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 01:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Bijzonder weinig. Als ik in de kroeg ben probeer ik te gaan dansen met een knappe man. Dat is het wel. Er loopt op mijn werk een intrigerende man rond en ik heb geen flauw idee hoe ik erachter moet komen wat voor persoon hij is. Ik werk af en toe op zijn afdeling en dan maken we oogcontact. Maar verder gebeurt er niets....

Soms heb je wel eens een praatje in het openbaar met een man, maar dat is geen flirten.

Ik weet gewoon niet hoe ik niet-geforceerd persoonlijk contact kan leggen met een man.

@MLiG: ik vind jouw verhaal ook herkenbaar. Met studie gaat het hier aardig, dwars door de faalangst heen. Studieadviswur is helemaal op de hoogte en die sleeppt me er doorheen met een soort aangepast programma.
pi_95700737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom probeer je het niet op een dating site? Als vrouw zijnde stromen de reacties binnen helemaal op jouw leeftijd tenzij je er afzichtelijk uitziet.
ja maar mijn huidige leven stelt zo weinig voor, nog geen diploma, een callcenterbaantje, geen hechte vrienden, weinig geld... Ik zal voorlopig nog onderdoen.
pi_95700763
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef minnemin het volgende:

[..]

Bijzonder weinig. Als ik in de kroeg ben probeer ik te gaan dansen met een knappe man. Dat is het wel. Er loopt op mijn werk een intrigerende man rond en ik heb geen flauw idee hoe ik erachter moet komen wat voor persoon hij is. Ik werk af en toe op zijn afdeling en dan maken we oogcontact. Maar verder gebeurt er niets....

Soms heb je wel eens een praatje in het openbaar met een man, maar dat is geen flirten.

Ik weet gewoon niet hoe ik niet-geforceerd persoonlijk contact kan leggen met een man.

@MLiG: ik vind jouw verhaal ook herkenbaar. Met studie gaat het hier aardig, dwars door de faalangst heen. Studieadviswur is helemaal op de hoogte en die sleeppt me er doorheen met een soort aangepast programma.
Het kan dus nog helemaal goed komen met je MLiG maar in jouw geval is het het beste dat je professionele hulp gaat zoeken en daarna gewoon weer aan een studie te beginnen. Nu kan het allemaal nog.
pi_95700769
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:28 schreef minnemin het volgende:

[..]

ja maar mijn huidige leven stelt zo weinig voor, nog geen diploma, een callcenterbaantje, geen hechte vrienden, weinig geld... Ik zal voorlopig nog onderdoen.
Wellicht moet je eerst wat energie steken in die zaken i.p.v. in het zoeken naar relatiemateriaal?
pi_95700781
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
Misschien straal je idd wel wanhoop uit, Richard.
Je weet in elk geval dat 't niet aan je uiterlijk ligt dus ik zou zeggen: Richt je op jezelf en zorg dat jij lekker in je vel zit en ga misschien wat dingen doen waarbij je meer mensen ontmoet (sport, vereniging, vrijwilligerswerk?).
Dat zal kunnen inderdaad, misschien denk ik alleen maar dat ik het weet te verbergen maar dit eigenlijk niet zo is, het is maar een theorie.

Ik sportte al en ontmoette nooit mensen. Dat is het probleem niet, ik deed vaak mee met alle activiteiten maar wel altijd helemaal alleen omdat mensen mij niet zien staan of met me willen omgaan.
pi_95700800
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wellicht moet je eerst wat energie steken in die zaken i.p.v. in het zoeken naar relatiemateriaal?
Misschien heeft ze wel teveel energie over :P (ik wel in elk geval), en bovendien op haar leeftijd wordt het wel tijd dat je iemand gaat ontmoeten vanwege de biologische klok (ze wilt kinderen) en zo toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 19-04-2011 02:45:34 ]
  dinsdag 19 april 2011 @ 02:46:23 #196
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700824
quote:

[..]

gewoon bij hem ioi ' s gaan geven.
als een meisje zich zo gedraagt rond iemand, voelt de man dat wel aan
quote:
wauw dat is vet goed. vooral dat "door de faalangst heen". het kan dus wel allemaal prima.

ik heb begin dit schooljaar ook voor het eerst een email gehad van de studieadviseuse. dus het werkt wel! hmm misschien toch maar eens gaan doen.
jaar ervoor was een mentor, jaar daarvoor was een coordinator, jaar daarvoor was een studiebegeleider, jaar daarvoor was weer iemand anders.... ik wordt niet zo vaak gemaild, want ik reageer ook nooit. nu ook nog niet gereageerd op de studieadviseuse :P .
misschien ooit, als ik het een tijdje aandurf

wauw echt, dit is (tijdelijke) moraal-boost voor me, ik zit al een paar dagen mezelf steeds slechter te voelen. normaal leef ik altijd wel door, maar denk ik niet aan de slechte dingen en zo kom ik de dag wel door, maar laatste tijd was het echt kut.
maar dit is echt moraalboost voor me, dat mensen als jij bestaan.
daar wil het allemaal voor doen.
(tijdelijk dan)

hoe gaat dat bij jou studie dan? je hebt het over studieontwijkend gedrag? dus gewoon spijbelen neem ik aan? geweldig, of naja niet geweldig, maar geweldig herkenbaar vind ik dat.
pi_95700833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

gewoon bij hem ioi ' s gaan geven.
als een meisje zich zo gedraagt rond iemand, voelt de man dat wel aan

[..]

wauw dat is vet goed. vooral dat "door de faalangst heen". het kan dus wel allemaal prima.

ik heb begin dit schooljaar ook voor het eerst een email gehad van de studieadviseuse. dus het werkt wel! hmm misschien toch maar eens gaan doen.
jaar ervoor was een mentor, jaar daarvoor was een coordinator, jaar daarvoor was een studiebegeleider, jaar daarvoor was weer iemand anders.... ik wordt niet zo vaak gemaild, want ik reageer ook nooit. nu ook nog niet gereageerd op de studieadviseuse :P .
misschien ooit, als ik het een tijdje aandurf

wauw echt, dit is (tijdelijke) moraal-boost voor me, ik zit al een paar dagen mezelf steeds slechter te voelen. normaal leef ik altijd wel door, maar denk ik niet aan de slechte dingen en zo kom ik de dag wel door, maar laatste tijd was het echt kut.
maar dit is echt moraalboost voor me, dat mensen als jij bestaan.
daar wil het allemaal voor doen.
(tijdelijk dan)

hoe gaat dat bij jou studie dan? je hebt het over studieontwijkend gedrag? dus gewoon spijbelen neem ik aan? geweldig, of naja niet geweldig, maar geweldig herkenbaar vind ik dat.
Is dit niet een manier van jezelf valse hoop geven en dat je dit als excuus kan gebruiken om gewoon zo door te leven zoals je nu doet :P?
  dinsdag 19 april 2011 @ 02:49:54 #198
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het kan dus nog helemaal goed komen met je MLiG maar in jouw geval is het het beste dat je professionele hulp gaat zoeken en daarna gewoon weer aan een studie te beginnen. Nu kan het allemaal nog.
nee joh. dat lijkt me helemaal niets

maar misschien kan het allemaal nog, dat is toch hartstikke duidelijk, als ik ineens alles goed doe, en tegen me ouders doe alsof ik een beetje vertraging blijf houden, gaan ze er nieteens achter komen

wat voel ik me ineens jong vergeleken met innemin(no offence), en jou rich(dat zeg je zelf ook altijd, dus ook geen offence)
pi_95700842
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 02:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee joh. dat lijkt me helemaal niets

maar misschien kan het allemaal nog, dat is toch hartstikke duidelijk, als ik ineens alles goed doe, en tegen me ouders doe alsof ik een beetje vertraging blijf houden, gaan ze er nieteens achter komen

wat voel ik me ineens jong vergeleken met innemin(no offence), en jou rich(dat zeg je zelf ook altijd, dus ook geen offence)
Dit zeg je nu alleen maar om alles nog langer uit te stellen :P Ik scheel maar 3 jaar ofzo met jou hoor :P maar ja ik vind dat je na je 25ste de mogelijkheden steeds kleiner worden en dat het leven je steeds minder gaat toelachen als je je zaakjes nog niet voor elkaar hebt :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 02:58:12 #200
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95700863
quote:

*knip*

oke dan, ik heb een plan bedacht voor de man op het werk.

je gaat bij hem in de buurt zijn, en gewoon hem hints geven, en lachend/giegelend "hoi" zeggen enzo, en dan even wachten en als er dan niets gebeurd gewoon weggaan.
en dan gewoon doen alsof je weer op de middelbare school bent, en het je eerste liefde is en je met je vriendin het over hem hebt ofzo.

en als je met ham kan praten, dan raak je hem aan op ze arm, en dan zeg je gewoon van :"oke, en wat ga jij straks thuis doen" (dat wilde je toch weten bijvoorbeeld? ) . en dan wel meteen ietsjes terugtrekken.

ik denk dat mannen ook een timer hebben voor kino
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')