Met dit soort kleine stapjes ga je in ieder geval voorzichtig de goede kant op. Heel goed! En ook iets om trots op te zijn, want het is/was toch maar mooi een overwinning op jezelf.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja het heeft me zeker goed gedaan. Ik hoop hem nog vaker te kunnen ontmoeten. Ik denk altijd dat de sociale omgeving kan zien aan mij waarmee ik zit. Dit zijn ook onjuiste gedachtes, ik denk niet rationeel na op dat moment.
Ik kom inderdaad op die meet.
ZZPquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie zitten gewoon allemaal de hele dag nonstop te Fokken.
Ik ben jaloers.
Het helpt ook niet echt dat je nu al een enorm groot en eng iets aan het maken bent van je nieuwe aanpak, terwijl je het nog niet eens geprobeerd heb.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je wel voldoende vriendschappelijk contacten hebt inclusief familie. Je uiterlijk en uitstraling zijn waarschijnlijk ook voldoende om mensen aan te trekken.
Voor mij is dit niet vanzelfsprekend. Sowieso zal het van mijn kant moeten komen en ik ben al een gevoelig persoon dat zich zorgen maakt over de mening van anderen en ik heb weinig tot geen sociale vaardigheden. Bovendien heb ik nooit een familie gehad of leuke vrienden. Het is verdomd lastig om hier verandering in aan te brengen als je totaal niet weet hoe je het moet aanpakken!
Ik heb mijn oppervlakkige , simpele gedachtes over mijn uiterlijk als probleem weggeschoven nadat ik Keep_Walking heb ontmoet. Ik ga nu dus wel proberen om normaal met de dames te kunnen omgaan maar het gaat verschrikkelijk moeilijk worden.
?quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef lipper het volgende:
Ik ben zzl.. Zzp'ers zijn kneuzen. In ieder geval in de bouw.
Dit. Ik zie legio tips voorbij komen, maar je gaat vooral in op dingen die jouw negatieve beeld bevestigen. Probeer eens wat zonder van tevoren er diep over na te denken. Angsten overwin je op impulsieve momenten, niet na periodes van lange overpeinzing.quote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt dat je nu al een enorm groot en eng iets aan het maken bent van je nieuwe aanpak, terwijl je het nog niet eens geprobeerd heb.
Probeer eens te ontspannen en doe wat met de tips die je krijgt, in plaats van alleen maar overal tegenop te zien.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heej, ik heb mijn ondergoed maar weer eens gesorteerd. Groeten.
Ja, nja, ik ken bijna geen mensen meer terug van de eerste delen en dat vind ik wel jammer.quote:
Inderdaad, elke avond als ik thuiskom moet ik anderhalf topic bijlezenquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie zitten gewoon allemaal de hele dag nonstop te Fokken.
Ik ben jaloers.
De gemiddelde man zal daar geen nee op antwoorden. Die kan je zelf ook nog wel invullen denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben juist rustig geweest vandaag![]()
Over versieren gesproken, verstandig hem een mailtje te sturen , dat ik me een beetje lullig voelde over mijn mutserige actie en dat ik het wil goedmaken met bier en een heel sexy jurkje ???
Is stiekem toch een beetje ontopic
Weet niet of die gemiddelde man is hoor , hij kan een beetje typisch zijn , maar ik hoop in ieder geval dat die het wel leuk vind en daar ook wel voor in isquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De gemiddelde man zal daar geen nee op antwoorden. Die kan je zelf ook nog wel invullen denk ik
Ik denk het ook.quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met dit soort kleine stapjes ga je in ieder geval voorzichtig de goede kant op. Heel goed! En ook iets om trots op te zijn, want het is/was toch maar mooi een overwinning op jezelf.
*offline gaat, WoW![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ben benieuwd wat voor reactie je daar op terug krijgtquote:Op maandag 18 april 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben juist rustig geweest vandaag![]()
Over versieren gesproken, verstandig hem een mailtje te sturen , dat ik me een beetje lullig voelde over mijn mutserige actie en dat ik het wil goedmaken met bier en een heel sexy jurkje ???
Is stiekem toch een beetje ontopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |