Dus de ramen zijn nu schoongespoeld?quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje bedenkt zich dat de buitenkraan nog open staat...en dat daar een tuinslang met spuitding aan vast zit en dat daar dan weer een kind aan vast zit op dit moment
quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje bedenkt zich dat de buitenkraan nog open staat...en dat daar een tuinslang met spuitding aan vast zit en dat daar dan weer een kind aan vast zit op dit moment
Ja, goede voornemensquote:
Filmpje?quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Moesten met 5 dudes uit de klas een nummer spelen, Highway to Hell gedaan, met drum, ik op gitaar, bassgitaar. Ik zong in m'n eentje, omdat de anderen niet durfden, en het ging goeeed
Mocht niet van mevrouw de Dikkequote:
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, goede voornemensEn het gaat best goed, al wil ik nu best wel wat eten
![]()
Dan was het niet echtquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mocht niet van mevrouw de Dikke
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?quote:
ZEG DAT NOU NIET!quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaakt.
Bij zoiets waarschijnlijk welquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?
ik heb een bakje noodles gemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaakt.
kroepoek stilt de honger ook welquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET!Nu rommelt mijn maag weer
![]()
Dat doe je dan toch stiekemquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?
Wij hebben alleen maar van zulke opdrachten, omdat de leraren de methode hatenquote:
Hoe ze bij ons op school muziek doen begrijp ik nog steeds nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij hebben alleen maar van zulke opdrachten, omdat de leraren de methode haten
Ook lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een bakje noodles gemaakt
en ik MOET zo boodschappen doen, want er is niets in huis verder, en toek moet toch eten vanavond
quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kroepoek stilt de honger ook wel
Die dingen smaken nergens naar toch? Tenminste, ik vond ze smaak- en geurvrijquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarja, mijn vriendin heeft dus last van constipatie, en ze sterft van de pijn. Dus krijgt ze van de dokter die vezels mee, maar ze gaat bijna over d'r nek, ook al verdunt ze het met siroop/mandarijn/jam, en als het over een maand nog niet over is, moet ze terugkomen, wss weet niemand hier wat van, behalve Marieke, dus tja, eigenlijk wou ik je even op de hoogte houden
Ik moest... van mijn moeheid en sippigheid die ik zat begin te wordenquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET!Nu rommelt mijn maag weer
![]()
Het is echt al jaren geleden dat ik voor het laatst kroepoek heb gegeten, volgens mij had het niet echt een smaak, voor wat ik me kan herinnerenquote:
Snap ikquote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest... van mijn moeheid en sippigheid die ik zat begin te worden.
Snap ik en geeft niet, want ik ben stiekem best moequote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Marijkeliefje? Park gaat niet meer lukken![]()
Het park is ondergelopen dankzij kind aan tuinslang en openstaande buitenkraan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Marijkeliefje? Park gaat niet meer lukken![]()
Dan herinner jij je dat verkeerdquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is echt al jaren geleden dat ik voor het laatst kroepoek heb gegeten, volgens mij had het niet echt een smaak, voor wat ik me kan herinneren
Dat zat ik al 2 wekenquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ikIk probeer dat juist te voorkomen
![]()
Ik zit zowat op m'n handen
Naja, je zal ook wel gekruid hebben en alles, lijkt me?quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan herinner jij je dat verkeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |