Al mijn collega's wilden ruilenquote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond die van vandaag ook echt heel tof

En voor morgen gaat er wat dim sum bij
  Maak wel weer een kiekje, heb de smaak echt te pakken

quote:

Cool!quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ikke ikke ikke ikke ikke heb een 9,9 voor muziek

Het is rijst met bloemkool en iets er boven opquote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me niet heel lekker iigMaar het ziet er echt tof uit

goed bezigquote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al mijn collega's wilden ruilen

[..]
[..]
Cool!

Waterballetquote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje bedenkt zich dat de buitenkraan nog open staat...en dat daar een tuinslang met spuitding aan vast zit en dat daar dan weer een kind aan vast zit op dit moment

Dus de ramen zijn nu schoongespoeld?quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje bedenkt zich dat de buitenkraan nog open staat...en dat daar een tuinslang met spuitding aan vast zit en dat daar dan weer een kind aan vast zit op dit moment

quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:

Ja, goede voornemensquote:
 En het gaat best goed, al wil ik nu best wel wat eten
 En het gaat best goed, al wil ik nu best wel wat eten  

Filmpje?quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Moesten met 5 dudes uit de klas een nummer spelen, Highway to Hell gedaan, met drum, ik op gitaar, bassgitaar. Ik zong in m'n eentje, omdat de anderen niet durfden, en het ging goeeed

Mocht niet van mevrouw de Dikkequote:

Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

[..]
Ja, goede voornemensEn het gaat best goed, al wil ik nu best wel wat eten

.
.

Dan was het niet echtquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mocht niet van mevrouw de Dikke

Mogen jullie dan wel filmen in de klas?quote:

ZEG DAT NOU NIET!quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaakt.
 Nu rommelt mijn maag weer
 Nu rommelt mijn maag weer  

Bij zoiets waarschijnlijk welquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?

ik heb een bakje noodles gemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaakt.

kroepoek stilt de honger ook welquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET!Nu rommelt mijn maag weer

Dat doe je dan toch stiekemquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?
 Creativiteit zit er niet meer in he, in die jeugd van tegenwoordig
 Creativiteit zit er niet meer in he, in die jeugd van tegenwoordig  

Wij hebben alleen maar van zulke opdrachten, omdat de leraren de methode hatenquote:

Hoe ze bij ons op school muziek doen begrijp ik nog steeds nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij hebben alleen maar van zulke opdrachten, omdat de leraren de methode haten

Ook lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een bakje noodles gemaakt
en ik MOET zo boodschappen doen, want er is niets in huis verder, en toek moet toch eten vanavond

quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kroepoek stilt de honger ook wel
 Nee hoor, SMERIG
  Nee hoor, SMERIG  

Die dingen smaken nergens naar toch? Tenminste, ik vond ze smaak- en geurvrijquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarja, mijn vriendin heeft dus last van constipatie, en ze sterft van de pijn. Dus krijgt ze van de dokter die vezels mee, maar ze gaat bijna over d'r nek, ook al verdunt ze het met siroop/mandarijn/jam, en als het over een maand nog niet over is, moet ze terugkomen, wss weet niemand hier wat van, behalve Marieke, dus tja, eigenlijk wou ik je even op de hoogte houden
 Wel belangrijk is veel drinken erbij, anders lig je nog meer in de kramp.
 Wel belangrijk is veel drinken erbij, anders lig je nog meer in de kramp.

Ik moest... van mijn moeheid en sippigheid die ik zat begin te wordenquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET!Nu rommelt mijn maag weer

.
.

Het is echt al jaren geleden dat ik voor het laatst kroepoek heb gegeten, volgens mij had het niet echt een smaak, voor wat ik me kan herinnerenquote:

Snap ikquote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest... van mijn moeheid en sippigheid die ik zat begin te worden.
 Ik probeer dat juist te voorkomen
 Ik probeer dat juist te voorkomen  
  Ik zit zowat op m'n handen
Snap ik en geeft niet, want ik ben stiekem best moequote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Marijkeliefje? Park gaat niet meer lukken

Het park is ondergelopen dankzij kind aan tuinslang en openstaande buitenkraan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Marijkeliefje? Park gaat niet meer lukken

Dan herinner jij je dat verkeerdquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is echt al jaren geleden dat ik voor het laatst kroepoek heb gegeten, volgens mij had het niet echt een smaak, voor wat ik me kan herinneren

Dat zat ik al 2 wekenquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ikIk probeer dat juist te voorkomen

.
. .
.

Naja, je zal ook wel gekruid hebben en alles, lijkt me?quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan herinner jij je dat verkeerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |