quote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef MargrietV het volgende:
Servio KvdW.
Gerard.... allemaal op rode bank gaan zitten. ik pak zijn pruik wel ff.
Dat was ook een aardige schuiver.quote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef mazaru het volgende:
Nou, bij gebrek aan beter. Voor een algemene impressie
[ afbeelding ]
Oh hahah ik zag Flip erbij dacht dat hij het had gedaan, kwam net binnen namelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef mazaru het volgende:
Nou, bij gebrek aan beter. Voor een algemene impressie
[ afbeelding ]
Nee gleed uit over het water.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef shomila het volgende:
[..]
Oh hahah ik zag Flip erbij dacht dat hij het had gedaan, kwam net binnen namelijk.
#rodebroek.quote:
2 dagen geleden gloof ikquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef poffu het volgende:
wanneer schreef servio dat op de deur? als het vandaag is gebeurd krijg die nu 100% zeker op zn donder in de kamer van medewerker v/d stem/regie
Zaterdag geloof ik.quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef poffu het volgende:
wanneer schreef servio dat op de deur? als het vandaag is gebeurd krijg die nu 100% zeker op zn donder in de kamer van medewerker v/d stem/regie
dacht zaterdag toen hij de Bingo gedaan had,quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef poffu het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zaterdag geloof ik.
Wie wil ff helpen?? Wie van ons was er live bij toen dat gebeurde??
Wat ik gelezen heb, in de cos, wat ik elke dag braaf doe...quote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat staat er dan op die deur? Ik kan nix vinden
ze hebben hun naam op de deur geschrevenquote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Er zijn caps van, maar dat is dat is veel zoekwerk. Geen zin in.quote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
nee joh hij was lang bezig die cijfers heb je zo op de deurquote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb, in de cos, wat ik elke dag braaf doe...
Heeft hij kijkcijfers op de deur geschreven.
Nou dat bedoel ik, ik ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn caps van, maar dat is dat is veel zoekwerk. Geen zin in.
Ze gingen hun naam zetten net als gerard had gedaan eerder ,Servio heeft neergezet Windy Mills was here wou ook nog servio doen maar de stiften moesten terugquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zaterdag geloof ik.
Wie wil ff helpen?? Wie van ons was er live bij toen dat gebeurde??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |