quote:
Hoi Bongetje, er zit iig iets van een boxer in.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gooi op haar hoofd Geer, je kan het!!
Kun je dit niet kopiëren en opsturen naar ze? Dan zijn we in ieder geval een stukje verder met die bench-ellende.quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef suksan het volgende:
[..]
nee ik vind het niet overdreven... maar dat is mijn mening
Daar dacht ik ook al aan iddquote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Bongetje, er zit iig iets van een boxer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Martin Gaus (vast al eerder gezegd)quote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef Dakotamu het volgende:
trainer het huis in voor een spoedcursus imo
8 baasjes kunnen gelijke lijn trekken en de opvoeding moet nu plaatsvinden tijdens de inprentingsfase. Later is niet meer mogelijk, dan blijft de hond met gedragsfoutjes zittenquote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef Spooky4u het volgende:
Wat verwachten sommige hier nu? Dat een pup door 8 baasjes opgevoed kan worden?
Er moet er 1 de leiding in nemen om dat beest op te voeden en structuur te bieden. In zo'n huis kan dat gewoon niet. Een faal van de redactie, maar nog niets verloren natuurlijk, het beestje kan nog lang genoeg bijgeschaafd worden.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
Vale gier geboren AMSTERDAM - In Artis is een vale gier uit het ei gekropen.
Sneaky Laura!
Is Alex vreemd gegaan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
Vale gier geboren AMSTERDAM - In Artis is een vale gier uit het ei gekropen.
Sneaky Laura!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |