Ik ook, en ook al moet ik werken....ik offer mezelf dan op zodat jullie het wel kunnen zienquote:Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop dat Karim in de daily van vandaag terugkomt.
lijkt er wel op er zijn geen beelden mer geweest van hemquote:Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef Darklight het volgende:
Karim zit gewoon in Nederland te chillen
Ja hoor. Hij komt gewoon terugquote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef Sonera het volgende:
[..]
lijkt er wel op er zijn geen beelden mer geweest van hem
ja idd, normaal zie je af en toe beelden van die geheime kamerquote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef Sonera het volgende:
[..]
lijkt er wel op er zijn geen beelden mer geweest van hem
En altijd handig om iets aan op te hangen in de badkamer...quote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef Mylene het volgende:
Philip wil zijn borsten verkleinenWat een onzin, niets mis mee. Alleen grote tepels. Zo heeft iedereen wel wat. Lekker boeiend.
waarom denk je dat tie zo vaak bij Jo zit...hij is haar allang zat maar zij is de weg naar kleine tietjesquote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef Mylene het volgende:
Philip wil zijn borsten verkleinenWat een onzin, niets mis mee. Alleen grote tepels. Zo heeft iedereen wel wat. Lekker boeiend.
Volgens mij bedoelt hij dat ook.quote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef Mylene het volgende:
Ok.quote:
slim toch? Lekker reclame maken in dat programmaquote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
ow neeeeeee weer een reclameboodschap ertussen door. Jo: mannen doen liposuctie....Kliniek Gabriëls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |