Previous episodes:quote:Call It whatever you like - stoner rock, desert rock, doom rock, just plain old rock and you come up with the best rock and roll created by the best bands currently busting their ass to bring you their sounds. This music is a blend of the best of 70's rock and roll with modern experimental riffs and beats. This is what makes 'stoner/doom rock' the best underground music scene since the 'Seattle' scene hit.
Nee over seksquote:
Ok.quote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
Je had wel een smakelijkere foto van White Hills kunnen pakken Bosbeetle![]()
Ik was aangenaam verrast toen ik zag wat er op het podium stond afgelopen zaterdag
Ook niet van mevrouw glitterjurk?quote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok.
Kon geen foto vinden van mevrouw puntpony
Zeker.quote:
Okay dan speciaal voor jou uit dezelfde reeksquote:
Dat is een van de kenmerken van de band, Had de eerste 10 a 15 minuten de hoop dat het 1 lang nummer zou worden. Helaasquote:Op maandag 18 april 2011 00:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
- Pharaoh Overlord, vond de set te repetitief
Ja, daar was ik me wel van bewust, maar ik hoorde amper variatie, terwijl dat op de albums wel redelijk goed te horen is als ik me niet vergisquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat is een van de kenmerken van de band, Had de eerste 10 a 15 minuten de hoop dat het 1 lang nummer zou worden. Helaas
Ja, vond de afterburner ook wel gaaf met heel wat psychedelisch werk. Prima afsluiterquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef nipeng het volgende:
Was een leuke roadburn. Goede afterburner ook.
Voivod in de Midi was echt maximaal feest ja, ik stond helemaal in te kakken bij Sunn maar Voivod gaf weer genoeg energie om weer vaak naar de bar te rennen.quote:
quote:You can eat, you can drink, you can be merry or be doomed: Weirdo Canyon pretty much has it all. Especially weirdos, if I havent made that clear. One of the most hilarious parts about coming to Roadburn is sitting at a table, drinking a beer and watching the periodic normals who walk or ride by on their bikes. Youve never seen such visceral disgust from a middle-aged woman in your whole life. .
We moeten volgend jaar ook eens in Weirdo Canyon gaan zittenquote:
en roodkapje niet te vergetenquote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het publiek van roadburn nog niet eens zo raar, toen wij op utrecht centraal liepen zondag was het er bom vol met elfjes en orcs ...
Een kennis van mij ging ook naar Roadburn en die zit er uit als type kraker. Piercing, tattoo's, the works. En die werd in de trein aangekeken alsof hij een crimineel was.quote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het publiek van roadburn nog niet eens zo raar, toen wij op utrecht centraal liepen zondag was het er bom vol met elfjes en orcs ...
Anders ik wel, heb sowieso wel een zwak voor mucicerende chicks.quote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
Je had wel een smakelijkere foto van White Hills kunnen pakken Bosbeetle![]()
Ik was aangenaam verrast toen ik zag wat er op het podium stond afgelopen zaterdag
Heb ze niet gezien (of maar een heel klein stukje) wel een gast gesproken die er in speelde, relaxte kerelquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb trouwens nu eens dat nieuwe album van Blood Ceremony dat dit jaar uitgekomen is eens gecheckt.
Heel tof album, en herken een aantal nummers van hun optreden.
Hun eerste album was vet, maar deze overtreft het zeker!
Ik zag ook de zangeres op een gegeven moment aan de bar staan in de 013, maar had geen kans om haar te sprekenquote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb ze niet gezien (of maar een heel klein stukje) wel een gast gesproken die er in speelde, relaxte kerel
Hehe, tof spul! Waarom kom ik zulke types nou nooit in het cafe tegen op zaterdagavond?quote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens mevrouw white hills noemt zichzelf: Ego Sensationhttp://twitter.com/Egosensation
en mevrouw puntpony heet shazzula Nebula
[ afbeelding ]
en die is slechts te gast
OMG die ego sensation is maf :
haar hele youtube kanaal staat vol met dit soort dingen
quote:De zakdoek komt meerdere malen te pas bij Mister Roadburn Walter Hoeijmakers backstage in 013. Ik begin een beetje ziekjes te worden, zegt hij. Toch zou het zomaar kunnen dat er ook wat tranen van geluk in het stuk stof verdwijnen. Bij het wegsterven van de laatste paar noten op de Afterburner kan een zichtbaar emotionele festivaldirecteur voorzichtig al de balans opmaken en springt één conclusie er bovenuit: Het was een magische editie.
Hoeijmakers geniet nog zichtbaar na van de zestiende editie van Roadburn. Met het uitbreiden van de Afterburner is volgens hem het maximale bereikt en was zelfs de laatste dag uitverkocht. We hebben de capaciteit laag gehouden en kaarten achter de hand gehouden voor no-shows, mochten er nog mensen voor de Box Office komen te staan. Dat is gebeurd en die zijn alsnog binnen gekomen, dus we hebben niemand hoeven te weigeren.
Gevraagd naar zijn muzikale hoogtepunten, hoeft Hoeijmakers niet lang na te denken: Ik stond met tranen in de ogen bij Candlemass, had kippevel bij Alcest en ik stond te genieten van Wovenhand, Wardruna en Pharaoh Overlord. Mijn persoonlijk hoogtepunt is van een andere orde. Ik heb me dit jaar opengesteld en liep veel rond. Als ik die blije gezichtsuitdrukkingen van de bezoekers zag, kreeg ik een soort magisch gevoel wat ongrijpbaar is. Dat had ik ook toen bands in de loading bay bij onze backline stonden, hun ogen uitkeken en vroegen of ze daar écht op mogen spelen.
Volgens Mister Roadburn kan het festival een les leren van de afgelopen editie: Betere keuzes maken met het bepalen van de zaal waar een band optreedt. We hebben meerdere malen gezien dat bij MIDI Theater het uitpuilt en de band beter in de Main Stage kon staan. Roadburngangers hebben dat gemerkt bij Earth, maar die band had buspech en moest noodgedwongen verhuizen naar het theater.
Ik ben al bezig met de editie van 2012, verklaart de festivaldirecteur. Ik ben in gesprek met mensen die Roadburn 2012 willen cureren, maar ik zeg nog niet wie. Wel wil Hoeijmakers zeggen dat het festival volgend jaar weer in 013 plaatsvindt. juist hier is het nog mogelijk om een intieme sfeer te creëren waarbij de drempel laag is voor bands, publiek en 013 om elkaar te benaderen. Als we dat zouden weghalen, is de magie weg.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44659309
Amenquote:Wel wil Hoeijmakers zeggen dat het festival volgend jaar weer in 013 plaatsvindt. juist hier is het nog mogelijk om een intieme sfeer te creëren waarbij de drempel laag is voor bands, publiek en 013 om elkaar te benaderen. Als we dat zouden weghalen, is de magie weg.
Dat vond ik wel mooi aan veel bands, dat ze echt dankbaar waren dat ze op Roadburn mochten spelen en ook oprecht dankbaar waren voor de enthousiaste publieksreacties.quote:Dat had ik ook toen bands in de loading bay bij onze backline stonden, hun ogen uitkeken en vroegen of ze daar écht op mogen spelen.
quote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef Gehenna het volgende:
ik vond de act eigenlijk wel erg goed uitgewerkt, maar het paste alleen niet zo bij de helemaal-niet-zo-evil-klinkende muziek
achja een horrorpaus, een keer wat anders dan een struik
Neequote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens ben ik de enige bij wie die costuums van ghost op de lachspieren werken
die heb ik dan weer gemist, wij kwamen vrij laat binnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neevooral de opmerkingen uit het publiek.
Een paar gasten die achter mij stonden riepen iets over de paus. Geen idee meer wat. Ik wilde nog een opmerking maken over het verleden van de huidige pausquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die heb ik dan weer gemist, wij kwamen vrij laat binnen
Je hebt, neem ik aan, zelf zeggenschap over wat er bij je thuis zoal gedraaid wordt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef 73 het volgende:
ik luister bijna nooit meer naar Kyuss en dat vind ik jammer
Ga luisteren dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef 73 het volgende:
ik luister bijna nooit meer naar Kyuss en dat vind ik jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |