ehm... een jaar of 3quote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe lang was het bij jou al problematisch dan?
In elk stadje een ander schatje? Is er al een KoffieSoa gesignaleerd?quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Over mijn dooie lijk!
Had jij STA al ontdekt![]()
?
In welke categorie valt 'vrijgezellen die een relatie willen?'quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Wok, mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het van je, ik leef met je mee
Damn, het is hier wel de relatieproblemen en relatiebeeindig SC zeg
Singles SC, nou ja, die zijn meer van de ONS geloof ikquote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In welke categorie valt 'vrijgezellen die een relatie willen?'.
problemenquote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In welke categorie valt 'vrijgezellen die een relatie willen?'.
Hmmm... Goeie tip!quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatje? Is er al een KoffiesOA gesignaleerd?
noooooquote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Wok, mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het van je, ik leef met je mee
Damn, het is hier wel de relatieproblemen en relatiebeeindig SC zeg
Dat duurt een jaar!quote:
wow, da's forsquote:
Dat zal misschien ook nog wel even duren voordat je die twijfels echt kwijt bent. Maar nu kies je voor wat jij denkt dat goed isquote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, en zelfs nu twijfel ik soms nog![]()
het is een kut besluit om te nemen. ook al weet je dat het goed is, het voelt soms anders.
oh had jij het over een kat, ik over een kindquote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
nooooo
we durven het juist net aan om een kind te nemen
Ja, ik ben er aan gestorven zelfsquote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatje? Is er al een KoffieSoa gesignaleerd?
quote:Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh had jij het over een kat, ik over een kind
De vuile slet prostituee!quote:Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben er aan gestorven zelfsDoor Toek kreeg ik een SOA met weerwolven van Wakkerdam
![]()
Oh ja. Denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben er aan gestorven zelfsDoor Toek kreeg ik een SOA met weerwolven van Wakkerdam
![]()
Hij was de hoer van het spelquote:
ik? ik deed niets.quote:Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ah, een spel, nu snap ik het wat beterquote:
ik hoop zo dat ik het verkeerd leesquote:Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh had jij het over een kat, ik over een kind
dat je wat verkeerd leest?quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoop zo dat ik het verkeerd lees
Nooooo, de koorts,de koorts
Muck heeft straks twee kinderen, een toek en een nog kleinere!quote:
Toek wil kinders maken, Muck niet, ik zie een probleemquote:
Ik zie een lollige Toek en een zieke Muck, dus laat ze met rustquote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek wil kinders maken, Muck niet, ik zie een probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |