neequote:
Rittenstaten en weekstaat rond aan het maken.quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AlweerHet wordt bijna saai
Mijn libido, wat doe je
[..]
Lekker toch?
[..]
En mijn collega had bijna mijn hele setting verneukt door zonder te vragen m'n bakje te pakken helemaal schuin te houden
Komt wel goed schatje *schuift een glas roosvicee toequote:
Moeten er geen neukgrage mensen in de OP staan, dat is nuttiger dan die oude topics. Dan kunnen ze PM'en!quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
goed hoor.. we doen weer een rondje Neuken
Zo, wat een uitdaging!quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
En nu ga ik niks meer eten tot 15.30
*Kijkt naar de tijd.quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
Verschrikkelijk gewoonquote:
ah, nou hier....quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
ik ben niet echt frequent en constant online hier vandaag en teruglezen ook niet
quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
er zijn momenten in je leven dat je ontzettend moeilijke keuzes moet maken...
ik heb er 1 gemaakt.
wokkin wordt exwokkin
ZEg.. ik moet die seks toch ergens krijgen ??quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AlweerHet wordt bijna saai
Mijn libido, wat doe je
[..]
Lekker toch?
[..]
En mijn collega had bijna mijn hele setting verneukt door zonder te vragen m'n bakje te pakken helemaal schuin te houden
good luck met deze challengequote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mart wil een relatie, jij alleen maar Neuken
Ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik roep niet tegen elke vrouw "Hoi, neuken?!' op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wieso?quote:KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nog wel?quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe
Ja hoor, met mij wel, nog wel
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met van die saaie boterhammen zekerNo way!
dat meen je niet manquote:
Wij allemaal!quote:
Die kip matras is van mij! Niemand neukt mijn kip matrasquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Ik ook nietJIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wieso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
* pgrferrari geeft breezer aan Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kip matras is van mij! Niemand neukt mijn kip matras
nou ben ik wel benieuwd van wie je dat verwacht had danquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat meen je niet man
dat had ik van een paar mensen hier verwacht, mezelf incusief
hoe komt dat zo opeens
dat is niet opeens hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat meen je niet man
dat had ik van een paar mensen hier verwacht, mezelf incusief
hoe komt dat zo opeens
heb ik ook wel eens hoor.quote:
Wokje, wat ontzettend dapper en naarquote:
Ik had het ook niet meegekregen...quote:
Ik faaldequote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
je loopt er in tegenstelling tot anderen niet mee te koop, vandaar de verbazing.quote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is niet opeens hoor.
dat speelt al heeel lang...
quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ZEg.. ik moet die seks toch ergens krijgen ??
ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, wat ontzettend dapper en naarIk vind wel dat je ondanks de echt niet leuke kanten wel trots mag zijn dat je voor "jezelf" en daarmee ook voor het geluk van je kindjes kiest (even kort door de bocht gezegd, maar je snapt me wel hoop ik
). Hoe dan ook, sterkte en roepen als ik iets kan/moet doen
quote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
JIJNouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Veel plezierquote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gaat maar eens naar het ziekenhuis, bloed prikken ftw
![]()
Naha!quote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari geeft breezer aan Marijke![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg!
Tsja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg!
Misschien moeten we in singles gaan meepostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja, en zelfs nu twijfel ik soms nogquote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je loopt er in tegenstelling tot anderen niet mee te koop, vandaar de verbazing.
maar ik vind het knap van je man, het is een beslissing die je niet zomaar neemt, weet ik immers ook alles van
veel plezierquote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we in singles gaan meeposten.
Daar neuken ze geregeldquote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over mijn dooie lijk!quote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als alles achter de rug is, dan weet je het zeker.. dan is het goed!quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, en zelfs nu twijfel ik soms nog![]()
het is een kut besluit om te nemen. ook al weet je dat het goed is, het voelt soms anders.
als dat maar niet te lang duurtquote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als alles achter de rug is, dan weet je het zeker.. dan is het goed!
Oh, dan moet ik hier ook maar nooit meer postenquote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Wok, mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het van je, ik leef met je mee
Damn, het is hier wel de relatieproblemen en relatiebeeindig SC zeg
hoe lang was het bij jou al problematisch dan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, en zelfs nu twijfel ik soms nog![]()
het is een kut besluit om te nemen. ook al weet je dat het goed is, het voelt soms anders.
Ja, ik had er zelfs een Zandvoorttopic gemaakt: De leukste badplaats van Nederland: Zandvoortquote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Over mijn dooie lijk!
Had jij STA al ontdekt![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |