Begin dan ook op tijdquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moest effe haasten, schoolbieb ging bijna dicht
quote:
Ik bedoel dat er stond dat ik tot 15:30 niks meer ging etenquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lukt je niet als je je boeken steeds weglegt he!
En zelfs daarin faalde jequote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er stond dat ik tot 15:30 niks meer ging eten
Ik heb nog 2 dagen de tijdquote:
kinderen die niet doen wat je wilquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
slaapkind...net als je weg wilt gaat ie wel weer een middagslaapje doen...
Ik zou toch zweren dat is eerdere 'posten' zag staanquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er stond dat ik tot 15:30 niks meer ging eten
Er stond 'eten' dusquote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat is eerdere 'posten' zag staan.
Even mijn hoofd onder de koude kraan houden. misschien dat ik dan wakker word...
Geeft niets, want Thijsquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
slaapkind...net als je weg wilt gaat ie wel weer een middagslaapje doen...
quote:
quote:
Ze willen dat het boek voor woensdag uit is, dus...quote:
HOE heette het boek ook alweer?quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze willen dat het boek voor woensdag uit is, dus...
Ik zal toch maar eens gaan kijken hoe het heetquote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen ideeeen of ander jeugd/kinder-boek
ik pakte het eerste boek dat ik tegen kwam
Verras onsquote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal toch maar eens gaan kijken hoe het heet![]()
Doe eens wild en weet de titel van het boek dat je leestquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens wild en weet de titel van het boek dat je leest
Hint, het staat op de kaft!quote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens wild en weet de titel van het boek dat je leest
quote:
je kent me?quote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie een lollige Toek en een zieke Muck, dus laat ze met rust
Kras kras krasquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
''Een mond vol dons''
Dat móet gewoon over kip matras gaan
Nee, wie ben jij?quote:
* MPG eet snel de hele pan leegquote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kras kras kras
[..]Jumjum, kip matras
Je kent me nietquote:
Jammer dat je irl niet kunt ctrl+F'en, nu moet ik het hele boek lezen om te kijken of er kip matras in voorkomtquote:
Hup, lezenquote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer dat je irl niet kunt ctrl+F'en, nu moet ik het hele boek lezen om te kijken of er kip matras in voorkomt
quote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer dat je irl niet kunt ctrl+F'en, nu moet ik het hele boek lezen om te kijken of er kip matras in voorkomt
Zoek het ebook er van op. :dquote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hoiquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
Zo, en nu nog zin vinden om in de auto te stappen en naar Zuid te rijden.
Dequote:
Niet naar jou.quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lezen jij luie donder
[..]
Ja hoi![]()
Dan zit je hier ook weer smileys te baggerenquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lees het vanavond en vannacht wel
Moeten we soms je school een link naar je posts sturen? Hup, nu lezen... het is lekker weer, dus de tuin in met dat boek!quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lees het vanavond en vannacht wel
Oh, nou, ik dacht ik geef je zinquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet naar jou.
Iets verder, andere kant van het spoor.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nou, ik dacht ik geef je zin![]()
Naar de baas?
* Koene ridder meldtquote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Sehe ich dahr jetzt ein neue UI von dieser Kaninchen?
Goedendag, koene ridders en schone jonkvrouwen!
Doe maar even niet hequote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten we soms je school een link naar je posts sturen? Hup, nu lezen... het is lekker weer, dus de tuin in met dat boek!
Sinds wanneer is de KSC een werkstuk?quote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar even niet he
En ik lees het vanavond omdat ik bezig ben met werkstuk/presentatie
Jawelhoor, onze ruzies duren nooit lang, maarja, het is natuurlijk nog niet helemaal opgelostquote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Koene ridder meldt
Hoi krullebolHoe is het? Is de lucht weer een beetje geklaard met je mams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |