heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Over ondoordachte opmerkingen gesproken, wat heeft weerstand in gódsnaam met je vetpercentage te maken?
Dat is geen weerstandsverhaal eiquote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef Jordony het volgende:
[..]
heeft er niks mee te makenTis alleen zo dat je meer kans hebt op hart en vaatziekten e.d. Maar dat heeft niks te maken met weerstand xD
Prima, maar dikke mensen zijn niet per definitie minder productief, dat is onzin.quote:Op maandag 18 april 2011 13:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Even juicyhil tussendoor pesten is prima. Het vaker ziek verhaal is echter gewoon waar. Daarnaast zijn dikke mensen minder productief.
Je kunt al ziektenkosten-verzekeringen afsluiten die de kosten van zwangerschap enz. uitsluiten. Het begin van de afbraak van het solidariteits-principe zoals dat door het CDA in de uitkerings-sfeer wordt doorgedrukt, is dus ook al in de verzekeringen aanwezig.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet want ons huidige zorgstelsel is gebaseerd op een risk-pool. Dus moet er eerst een nieuw zorgverzekerings systeem bedacht worden weer.
Maar uiteindelijk zal het er wel ooit van komen![]()
En minder loon voor mensen die meer sporten vanwege alle blessuresquote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef HAL9000S het volgende:
Mooi. Ook minder loon voor mensen die te weinig sporten en ongezond eten.
En minder loon voor mensen die geen blond haar en blauwe ogen hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
En minder loon voor mensen met kinderen, want die moeten weer de kids van school halen enzo
Gemiddeld wel.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima, maar dikke mensen zijn niet per definitie minder productief, dat is onzin.
dan hedde gij wel een stevige racefietsquote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef mvdejong het volgende:
Trouwens, wat dikke mensen betreft : ik ben 97 kg bij een lengte van 1.79 m, da's best rond. Gisteren 120 km op mijn racefiets gereden, na de afgelopen week alle 5 dagen woonwerk (33-36 km per dag) op mijn toerfiets gedaan te hebben. Ik ben nu 52 jaar, en heb soms in een jaar misschien wel eens 2-3 daagjes ziekteverzuim door griep, maar ook niet elk jaar.
BMI heeft niet zoveel met gezondheid te maken.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Grappig dat het hier meteen over pauzes gaat, terwijl het daar in het nieuwsbericht helemaal niet om gaat...
BMI slaat sowieso nergens op. Bodybuilders zouden dan ook Obesitas hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef mvdejong het volgende:
Trouwens, wat dikke mensen betreft : ik ben 97 kg bij een lengte van 1.79 m, da's best rond. Gisteren 120 km op mijn racefiets gereden, na de afgelopen week alle 5 dagen woonwerk (33-36 km per dag) op mijn toerfiets gedaan te hebben. Ik ben nu 52 jaar, en heb soms in een jaar misschien wel eens 2-3 daagjes ziekteverzuim door griep, maar ook niet elk jaar.
BMI heeft niet zoveel met gezondheid te maken.
Geen probleem.quote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
dan hedde gij wel een stevige racefiets
sorry flauwe grap
Dat we bij jou ons loon moeten inleveren?quote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef Basp1 het volgende:
Ik wil meer loon voor iedereen die tijdens werktijd minstens 20 postings op fok maakt.
En al die mensen dan die een beetje hun collega's in de gaten lopen houden en aan het oordelen zijn en bezig zijn met waar ze wel en niet een probleem mee hebben, hoeveel tijd en concentratie verspillen die wel niet op kosten van de baas?quote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
heb meer moeite met mensen die om het uur 10 a 15 min weglopen van hun werkplek om te roken, maar dan ook daarnaast nog wel de half uur pauze in de middag willen.
was bij vorige werk erg, liepen ze bijna 2 keer per uur om te roken, en dan ook nog pauze van 3 kwartier. Als rokers gewoon in de pauze roken dan heb ik geen problemen
'Wij gaan even roken. Mensen die niet roken moeten gewoon doorwerken.'quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Grappig dat het hier meteen over pauzes gaat, terwijl het daar in het nieuwsbericht helemaal niet om gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |