Ja toch!quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef JDude het volgende:
Handig, die functie die reeksen automatisch aan je MyAT toevoegt.
Verdomd!quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef JDude het volgende:
je dacht dat je Heineken dronk?quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!!
Ja, ik merk dat soort dingen nooit.
Oh heerlijk!quote:
Met ham, en kaas. En een dotje ketchup.quote:
ik denk het nietquote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah oké. Klinkt apart. En da's gewoon bij AH ofzo te koop?
owja die ken ik wel maar die is toch verkeerdquote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het een keer bij de Jumbo zien staan, eigen merk, bij de kip kerrie enzo.
Je hoeft het niet eens zelf aan te zetten!quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef JDude het volgende:
hoe zet je het uit? door bijv dit topic te ontvolgen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens zelf aan te zetten!
Dunnoquote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe zet je het uit? door bijv dit topic te ontvolgen?
Je hebt vast al wel wat onderwerpen overwogen, schrijf ze op en geef ze een nummer en vraag hier iemand om een nummer van 1 tot [aantal onderwerpen] te noemen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Blegh essays zijn echt het lastigste
Ik probeer al uren een onderwerp te verzinnen
Het tempo is hoog vandaag
Ik heb er 1quote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt vast al wel wat onderwerpen overwogen, schrijf ze op en geef ze een nummer en vraag hier iemand om een nummer van 1 tot [aantal onderwerpen] te noemen.
1 is genoeg, dat is je onderwerp.quote:Op maandag 18 april 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er 1
Dus je mag kiezen uit nummer 1 en nummer 1
haha tnxquote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 is genoeg, dat is je onderwerp.![]()
Graag gedaan, als bedankje nodig je me maar uit voor een bbq binnenkort.
Ja zo af en toequote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, laatst zei je ook al dat je wel eens problemen hebt met het nemen van beslissingen meen ik
Volgens mij is dat technisch al wel mogelijk ja...quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een aantal weken (of maanden? ik ben daar nooit zo goed in) op de radio gehoord en bij de wereld draait door geloof ik ook
dat het al mogelijk is om het geslacht van je kind te bepalen?
Klopt dat?
ja dat dacht ik ook maar ik kan het niet meer vinden nu op internet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij is dat technisch al wel mogelijk ja...
hmmm ik dacht echt van wel...quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan er zo snel ook niks over vinden, kan het misschien toch niet.
Bij je vriend. Je moet alleen eerst even met je benen wijd. Maar verder gaat het volkomen automatisch. De levertijd fluctueert wel behoorlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ik dacht echt van wel...
Waar moet ik nou mijn baby bestellen!
stom internet
Ik wil alleen meisjes babysquote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij je vriend. Je moet alleen eerst even met je benen wijd. Maar verder gaat het volkomen automatisch. De levertijd fluctueert wel behoorlijk.
Kan nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maak het hypothetisch dan, en stel het wat breder, dus niet alleen geslacht, maar ook uiterlijke kenmerken, kleur ogen/haren, formaat borsten etc etc.
en wtf formaat borsten?quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maak het hypothetisch dan, en stel het wat breder, dus niet alleen geslacht, maar ook uiterlijke kenmerken, kleur ogen/haren, formaat borsten etc etc.
Als dat mogelijk zou zijn, denk je dan niet dat er ouders zouden zijn die dat zouden willen bepalen? Ik weet wel zeker dat die er wel zouden zijn namelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wtf formaat borsten?
Zijn dat de dingen die jij zou willen bepalen bij je baby?
Je bent een euhm vreemde man grrrrr
"Die verdomde efficiënte goedkope zonnecellen ook!1!1quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan niet
Mijn essay is een euhm rant tegen technologische ontwikkelingen
Meer: we moeten de natuur zijn beloop laten!!1!!quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Die verdomde efficiënte goedkope zonnecellen ook!1!1". Zoiets?
vast welquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat mogelijk zou zijn, denk je dan niet dat er ouders zouden zijn die dat zouden willen bepalen? Ik weet wel zeker dat die er wel zouden zijn namelijk.
Het is iig een leuke discussie. En waar ga je de grens leggen? Mag meer weerstand tegen ziekte Y inbouwen wel maar borstomvang niet?quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vast wel
maar ik ben daar dus tegen
Terug of ter plekke?quote:
Van of naar? En wat ga je er doen?quote:
Nu m'n bus er is ben ik wel een paar km verder ja. En nee Grrrr, ik heb geen date.quote:
Ik was gewoon oprecht geïnteresseerd in wat je in Leusden te zoeken hadquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu m'n bus er is ben ik wel een paar km verder ja. En nee Grrrr, ik heb geen date.
Nou ga ik niet dagelijks met de trein maar toch wel een paar keer per maand en ik moet zeggen dat ik me mijn laatste serieuze vertraging niet kan herinneren eigenlijk.quote:
Je bent dichtbijquote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Leusden is best schattig. Heb alleen het gevoel alsof het hier elke dag zondag is, zo rustig.
Nu wil ik het sowieso wetenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben alweer in Amersfoortzat in lijn 78, was dat dichtbij?
Ik had iets opgehaald van marktplaats waar ik me wel voor schaam
Ow, vertel.quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef CherryLips het volgende:
De Robbie Williams opblaaspop?quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Een cake gemaakt zonder technologische vooruitgang? Ik pasquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik stel voor dat CL hints geeft en wij dan om de beurt mogen raden. De winnaar krijgt een cake door Rhu gemaakt.
Tweedehands sextoys, daar moet toch een fikse markt voor zijn!quote:
Met liefde het beslag met de garde geklopt!quote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een cake gemaakt zonder technologische vooruitgang? Ik pas
Rhu moet armen hebben alsof ze een jonge Mannelijke vrijgezelle nerd zou zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met liefde het beslag met de garde geklopt!
als die winnaar hem zelf komt halen vind ik het primaquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik stel voor dat CL hints geeft en wij dan om de beurt mogen raden. De winnaar krijgt een cake door Rhu gemaakt.
Dan eet je die cake met je vent op natuurlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als die winnaar hem zelf komt halen vind ik het prima
en wat als ik win?
Alle cds van take that
Zijn we al begonnen met raden?quote:
Ja nee dan moet ik hem alsnog zelf maken!!quote:Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan eet je die cake met je vent op natuurlijk!
[..]
Zijn we al begonnen met raden?
Ho wacht, je was met de bus, erg groot zal het niet zijn dus.quote:Op maandag 18 april 2011 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo om op te zitten? Waar komt dat vandaan?
Handtas!quote:
godverquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We have a winner! Je mag je eigen taart opeten!
Ja kak!quote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je hem niet hoeft wil ik hem wel Rhu, wanneer is ie klaar?
Cake, maar ik geloof niet dat Rhu nog veel zin heeft 'm te makenquote:
jij hebt het niet geraden dus je krijgt ook geen cake!quote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cake, maar ik geloof niet dat Rhu nog veel zin heeft 'm te maken![]()
En dat 'pip', dat is het walhalla van tassenland?
nee pip is gewoon een merkquote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cake, maar ik geloof niet dat Rhu nog veel zin heeft 'm te maken![]()
En dat 'pip', dat is het walhalla van tassenland?
Ah, deze pip neem ik aan? http://www.pipstudio.com/quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee pip is gewoon een merk
ze hebben vanalles
ik heb er ook mega fijne mokken van
Goedkoper dan die parasiet die ze uitwerpt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef Lolaatje het volgende:
Mijn collega is zwanger en wil pip behang voor de kinderkamer, heeft ze iets uitgekozen wat bijna 200 euro per rol kost, ouch.
Oh, die eerste is kjoet. Waar koop je die?quote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb deze twee (maar dan zonder oor)
zijn super fijn, want er kan veel meer in als in een gewone mok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De productie was gratis.quote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goedkoper dan die parasiet die ze uitwerpt.
Ik hoor het al, zwanger en volledig doorgeslagen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef Lolaatje het volgende:
Mijn collega is zwanger en wil pip behang voor de kinderkamer, heeft ze iets uitgekozen wat bijna 200 euro per rol kost, ouch.
Die zijn heel fijn groot inderdaad, ken iemand die die onderste heeftquote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb deze twee (maar dan zonder oor)
zijn super fijn, want er kan veel meer in als in een gewone mok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een reden om geen kinderen te willenquote:Op maandag 18 april 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoor het al, zwanger en volledig doorgeslagen.![]()
Het wordt toch wel een meisje dan hè?
geen idee ik heb ze gehadquote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, die eerste is kjoet. Waar koop je die?
[/metroseksueel]
Daar weet ik het fijne liever niet vanquote:
Nou ja, als ze een goede baan heeft, waarom niet?quote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kinderen te willen.
Ja, het wordt een meisje. Voordat ze het geslacht wist zei ze al: als het een jongen wordt dan gaat het veel geld kosten, als het een meisje wordt dan gaat het ontzettend veel geld kosten.
Ik zou dan ook all out gaan denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als ze een goede baan heeft, waarom niet?
Ja. Hij voegt alleen automatisch iedereen toe (die het vorige topic volgde) als er een nieuw deel geopend wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe zet je het uit? door bijv dit topic te ontvolgen?
Nou ja, ik niet met de babykamer, maar ik zou wel andere zaken vinden om veel geld aan uit te geven. Vooral heel veel aan computers en aanverwante elektronica vermoed ikquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zou dan ook all out gaan denk ik.
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]heerlijk is dat. Alhoewel er zijn gasten die ze gewoon meenemen, maar he, die beuk ik wel opzij. Ik ben een groter kind!
quote:Please note: E3 Expo is a trade event. No one under 17 will be admitted (including infants). This policy is strictly enforced.
Jemig, de productie alleen? Ik neem mijn woorden terug!quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Tegan het volgende:
Een baby uitpoepen kost 5k inc. besparing dmv het niet gebruiken van condooms voor een tijdje.
Aldus De Rekenkamer.
Inc. eerste set kleren/buggy/eerste babykamermeubels enzo.quote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig, de productie alleen? Ik neem mijn woorden terug!
Oh wacht, daar heb ik een stukje van gezien. Ik ga het opzoeken.quote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Inc. eerste set kleren/buggy/eerste babykamermeubels enzo.
Toffe tv, zoek hem maar eens terug op Uitzending Gemist.
"Dat is allemaal voor Grrrrrrrr-junior, heus!"quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet met de babykamer, maar ik zou wel andere zaken vinden om veel geld aan uit te geven. Vooral heel veel aan computers en aanverwante elektronica vermoed ik
Nog een reden om geen kids te willen, weet je wat voor een heerlijke vakantie je daar voor kan nemen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Tegan het volgende:
Een baby uitpoepen kost 5k inc. besparing dmv het niet gebruiken van condooms voor een tijdje.
Aldus De Rekenkamer.
oh ik dacht dat je iets met chips in autos bedoelde of zo wat ik weer gemist hadquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
"Dat is allemaal voor Grrrrrrrr-junior, heus!"
Ik houd ook wel van strak. Maar niet van kil. Dus een beetje een tussenvorm. Geen ronde vormen, geen harde kleuren ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook meer van de simpele industrial look als het op interieur aankomt.
je bemerkte mijn total lack aan ontwikkeling op technologisch gebied op?quote:
Hyper-aging! Dat kan je vast wel voorprogrammeren met wat bio-engineering!quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou best een baby van mezelf willen voor een week
En dat ie dan elke dag 10 jaar ouder word of zo
dan kan ik zien hoe die ongeveer geweest zou zijn en alles kopen wat ik zou willen kopen en dan ben je er daarna gelukkig weer vanaf
Ik word gewoon "verwen oom" ideal, heb je "leen kinderen" als je ze zat bent dump je ze gewoon weer bij de oudersquote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Niks! Junior gaat maar sparen en een krantenwijk lopen als hij toffe spullen wil.
gescheiden vader is ook ideaalquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik word gewoon "verwen oom" ideal, heb je "leen kinderen" als je ze zat bent dump je ze gewoon weer bij de ouders
Een vriend van me vond dat ook, tot z'n kinderen 14 werden en ze beide besloten bij hem te gaan wonenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriend van me vond dat ook, tot z'n kinderen 14 werden en ze beide besloten bij hem te gaan wonen
Wil je geen kinderen rhutje?quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou best een baby van mezelf willen voor een week
En dat ie dan elke dag 10 jaar ouder word of zo
dan kan ik zien hoe die ongeveer geweest zou zijn en alles kopen wat ik zou willen kopen en dan ben je er daarna gelukkig weer vanaf
quote:
en terecht, je kent me, je zou beter moeten wetenquote:
Ja, ik weet t, zwakte momentje. Ik zat nog teveel in mn anti-kinderen mood.quote:Op maandag 18 april 2011 20:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en terecht, je kent me, je zou beter moeten weten
Brrr, ik heb echt medelijden met jouw toekomistge vriendje/manquote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
le sac!
Pip is ook geweldig, heb er ook wat bekers van maar dan de lage versie die je ooit bij pickwick kon sparen.
Hai!quote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Brrr, ik heb echt medelijden met jouw toekomistge vriendje/man
Je weet dat straks 80% van je omgeving roze zal zijn?quote:
Ik vind dit wel leuk, maar ik zou het nooit kopen, te druk. Net als die mokken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
le sac!
Pip is ook geweldig, heb er ook wat bekers van maar dan de lage versie die je ooit bij pickwick kon sparen.
Daar moet nog over onderhandeld worden.quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat straks 80% van je omgeving roze zal zijn?
En jij hebt de ilusie dat het open staat voor discussie?quote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moet nog over onderhandeld worden.
't Valt me mee dat de radiator gewoon wit isquote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat straks 80% van je omgeving roze zal zijn?
T is niet dr eigen huisjequote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't Valt me mee dat de radiator gewoon wit is
ik doe niet moeilijk over megatelevisies en mooie auto'squote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moet nog over onderhandeld worden.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was zo dicht bij
Ik had het bijna gehaald, het eind van de veegweek, zonder mental breakdowm
Maar natuurlijk ging ik het niet redden
Je bent een jankerd of niet
Bleeeeegh
Tnxquote:
Joh, waarschijnlijk ben je de enige die uberhaupt wat heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx
Ik ga naar bed...
Heb de docent een mail gestuurd dat ik in paniek raak en morgen langs wil komen en dan zien we morgen wel verder
Zo typisch mij
Ik dacht dat ik het onder controle had. Ik wil net alles insturen maar doe een dubbel check op alles en nu ben ik bij 2 werstukken het overzicht compleet kwijt! En dat 37 uur voor de deadline
Ze zullen wel denken...
Dat is nog het irritants.. Ik heb kei hard gewerkt en dacht alles ruim voor tijd af te hebben en nu misschien toch weer niet en het enige wat ze dan van me zien is dat ik dat wausje ben die altijd te laat is en er allemaal niks van snapt
Naja eerst maar slapen...
Tnx CL
Het is altijd wel fijn om hier even te spuien
dat hoop ik niet want als ze niks inleveren mogen ze dit jaar niet meer afstuderenquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Joh, waarschijnlijk ben je de enige die uberhaupt wat heeft.
Er zijn altijd mensen die te laat zijn met iets, de docenten kunnen heus wel zien als iemand keihard heeft gebikkeld om het af te krijgen, en het is al goed van je dat je erkent dat je het even niet meer ziet zittenquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hoop ik niet want als ze niks inleveren mogen ze dit jaar niet meer afstuderen
Ja stout hequote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
CL heb je nog klokjes besteld?
ah wel weer een nieuwe tas zie ikfoei
best welquote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja stout heKlokjes nog niet, terwijl die veel goedkoper zijn, stom he?
ja ik zou het doenquote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
nou, dan bestel ik die klokjes ook maar
Ik ook niet als jij ze betaalt. Anders wordt het toch echt gewoon een bescheiden flatscreen en een klein tweedehandsje.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik doe niet moeilijk over megatelevisies en mooie auto's
Och arme Rhu! Arm paniekertje dat je bent.quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx
Ik ga naar bed...
Heb de docent een mail gestuurd dat ik in paniek raak en morgen langs wil komen en dan zien we morgen wel verder
Zo typisch mij
Ik dacht dat ik het onder controle had. Ik wil net alles insturen maar doe een dubbel check op alles en nu ben ik bij 2 werstukken het overzicht compleet kwijt! En dat 37 uur voor de deadline
Ze zullen wel denken...
Dat is nog het irritants.. Ik heb kei hard gewerkt en dacht alles ruim voor tijd af te hebben en nu misschien toch weer niet en het enige wat ze dan van me zien is dat ik dat wausje ben die altijd te laat is en er allemaal niks van snapt
Naja eerst maar slapen...
Tnx CL
Het is altijd wel fijn om hier even te spuien
Duhquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:48 schreef Tegan het volgende:
Met vroeger bedoel ik, gisteren op mijn oude telefoon. Er is gewoon iets met fysieke toetsen, die werken sneller.
Nope. Ik zit eigenlijk nooit in de zonquote:
ooh het is ongeveer mijn favo stad in europa voortaan geloof ikquote:
oooh wat vreselijk cutequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De kat ligt op het bureau voor de monitor en tikt steeds met z'n oor de touch buttons van de monitor aan, krijg ik steeds allerlei menu's in beeld
Je winterpels afschudden?quote:
Mja, in auto's zonder airco is het op een dag als deze al geen feest meer kwam ik achterquote:
In treinen zonder airco ook niet. Zeker niet als de ramen ook nog eens niet open kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, in auto's zonder airco is het op een dag als deze al geen feest meer kwam ik achter
Fietsen ftwquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
In treinen zonder airco ook niet. Zeker niet als de ramen ook nog eens niet open kunnen.
In de spits calculeer je ze in, in een comfortabele auto is het dan prima te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Files zijn nooit te doen, net als vertraging bij de trein, altijd kut
Ik houd er gewoon niet van, het is hoe dan ook tijdverspilling. En in de auto dat tergend langzame optrekken, stilstaan, optrekken, stilstaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de spits calculeer je ze in, in een comfortabele auto is het dan prima te doen.
Hier was het vanochtend om 6:15 al 10 graden. Maar hoorde dat het op sommige plekken afgekoeld was tot 3 graden. Dat is toch niet echt lekker fietsweerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef DrMarten het volgende:
Morgen misschien maar weer eens met de fiets naar werk. Even kijken hoe koud het morgenochtend is
Hier was het om 8:00 nog wel jassenweer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier was het vanochtend om 6:15 al 10 graden. Maar hoorde dat het op sommige plekken afgekoeld was tot 3 graden. Dat is toch niet echt lekker fietsweer
Vanochtend viel het mee met de kou, maar voor vannacht voorspellen ze 4 graden in het oosten. Als het morgen een graad of 10 is ga ik fietsenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier was het vanochtend om 6:15 al 10 graden. Maar hoorde dat het op sommige plekken afgekoeld was tot 3 graden. Dat is toch niet echt lekker fietsweer
Ik dacht dat jij (in de buurt van) Groningen woonde, hoe kom ik daar dan bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend viel het mee met de kou, maar voor vannacht voorspellen ze 4 graden in het oosten. Als het morgen een graad of 10 is ga ik fietsen
Geboren, getogen en woonachtig in Enschede. Werkzaam in Hengelo en dan is het best een eindje fietsen als het koud isquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij (in de buurt van) Groningen woonde, hoe kom ik daar dan bij.
Met een automaat is dat remmen/optrekken geen probleem. Al lachtquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd er gewoon niet van, het is hoe dan ook tijdverspilling. En in de auto dat tergend langzame optrekken, stilstaan, optrekken, stilstaan.
Ik ben in het verleden verschillende keren bijna in slaap gevallen in de file omdat het zo godsgruwelijk saai is.
Het roeren in de benzine is een van de weinige dingen die me nog wakker houdtquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een automaat is dat remmen/optrekken geen probleem. Al lachtme ook wel uit dat ik op mn 26e een automaat wil
![]()
En ik val nooit in slaap, ik vind t wel een sport om er zo snel mogelijk doorheen te gaan en anders bel ik vaak wel.
Lekker boeiend, automaat rijdt gewoon relaxt. Zie me zelf ook nog wel eens zo'n ding aanschaffen, hoewel ik ook geen enkel probleem heb met de stickshift.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een automaat is dat remmen/optrekken geen probleem. Al lachtme ook wel uit dat ik op mn 26e een automaat wil
![]()
Dat doe ik graag in t weekend, in de spits en heel vroeg/laat wil ik niet teveel gedoe hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het roeren in de benzine is een van de weinige dingen die me nog wakker houdt
Het liefst zou ik er twee hebben, een automaat voor dagelijks en handbak voor in de weekenden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lekker boeiend, automaat rijdt gewoon relaxt. Zie me zelf ook nog wel eens zo'n ding aanschaffen, hoewel ik ook geen enkel probleem heb met de stickshift.
tss niks gewend!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje ver van 's Hertogenbosch naar Utrecht.
Neem een Lupo 3Lquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik graag in t weekend, in de spits en heel vroeg/laat wil ik niet teveel gedoe hebben.
[..]
Het liefst zou ik er twee hebben, een automaat voor dagelijks en handbak voor in de weekenden.
Ik rij nu een Volvo S80, wat denk je zelf?quote:
Ik heb ze beiden wel eens gereden. Ik denk dat je "quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij nu een Volvo S80, wat denk je zelf?
Ik heb ooit een week in zo'n ding gereden (weddenschap verloren, dat was mn straf, ipv de S-type die ik toen had, moest ik in de Lupo 3L rijden) (werkte bij een auto bedrijf), dat was een hel man. Na een half uur reed je net 130km/h en daar hield het dan ook op. Gigantisch lawaai continu, gruwelijk ergeren aan die bak. Iemand die mij mag, laat me nooit meer in de buurt bij zo'n ding komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Die Lupo 3L is echt bloedirritant op automaatstand. Er zit gewoon een droge plaat koppeling in, en aangezien een automaat altijd net schakelt als je de bocht úít komt, kun je dus nooit fatsoenlijk doorrijden
Dat heb je al een paar jaarquote:
Ik heb heul geen automaat op m'n fietsquote:
Maak ze zelfquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb enorme trek in slagroomsoesjes. Maar geen slagroomsoesjes in huis
Maar wel handigquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's wat anders dan automatische versnellingen
Ik was eigenlijk te lui om uit te zoeken waar jullie het eigenlijk over haddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's wat anders dan automatische versnellingen
nja, eigenlijk ging het over auto'squote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk te lui om uit te zoeken waar jullie het eigenlijk over hadden.
Ik kan al ruim 8 jaar niet zonderquote:
Ja dahag!quote:
Waarom moet dat?quote:
Omdat ik van alles nodig heb wat ik niet zelf kan vervoeren en steeds mensen om hulp moet vragenquote:
Joyriden FTW!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Omdat ik van alles nodig heb wat ik niet zelf kan vervoeren en steeds mensen om hulp moet vragen.
Rokjequote:
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Het is hier ook niet meer wat het geweest is he
Dat zeg ik. Beter.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger woonde ik in Gouda in een kamer zonder ramen..
Zolang je het niet met naam en toenaam doet mag dat bestquote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lig echt altijd in een scheur met het nakijken haha
nu ook weer, ik krijg er gewoon bijna de slappe lach van
Ik wou dat ik ze allemaal kon posten maar dat lijkt me niet zo ethisch haha
Het maakt me wel extra zielig
Zit ik hier in mijn eentje te giegelen boven een stapel papier
nou het ging over sociale mobiliteit dus het is sowieso foutquote:Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, definieer mobiele telefoon zou ik dan zeggen
Ding dat niet verbonden is aan je huis?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, definieer mobiele telefoon zou ik dan zeggen
Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
Achterom in de zon, nu het nog kan (dus niet te heet is). Heerlijk zo'n tuin op het zuiden, maar zonder greintje wind is het toch wel een broeihok.![]()
Tis ook nooit goed.
Definieer 'sociale mobiliteit'. WTF is dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het ging over sociale mobiliteit dus het is sowieso fout
Twitter enzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Definieer 'sociale mobiliteit'. WTF is dat?
Dat is 'social networking'quote:
huh weet je dat niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Definieer 'sociale mobiliteit'. WTF is dat?
Nee, ik heb er nog nooit iemand over gehoordquote:Op woensdag 20 april 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh weet je dat niet?
Het is de kans die je hebt om te stijgen op de maatschappelijke ladder
Dus in de moderne samenleving is er sprake van een grote sociale mobiliteit
Maar volgens die leerling was het dat je vrienden kunt maken op reis
De volgende vraag was waarom dat in de jaren '60 ontstaan is -> omdat we sinds toen mobieltjes hebben, zo kun je contact houden
SMS WOODSTOCK AAN naar 3333 en maak kans op gratis kaarten!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh weet je dat niet?
Het is de kans die je hebt om te stijgen op de maatschappelijke ladder
Dus in de moderne samenleving is er sprake van een grote sociale mobiliteit
Maar volgens die leerling was het dat je vrienden kunt maken op reis
De volgende vraag was waarom dat in de jaren '60 ontstaan is -> omdat we sinds toen mobieltjes hebben, zo kun je contact houden
uiteraard!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog nooit iemand over gehoord
Maar goed, ik neem aan dat jouw leerlingen dat wel in de lesstof hebben gehad, dus dan zouden ze beter moeten weten?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
SMS WOODSTOCK AAN naar 3333 en maak kans op gratis kaarten!
LOLquote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
ooh jongens jullie stellen me een beetje teleur
Maarre... wat was het goede antwoord? Waarom is het in de jaren 60 ontstaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard!
Ik had er nog een mooie ladder bij getekend (maatschappelijke ladder he, maar dan met een echte ladder... heel artistiek allemaal)
Ik vast wel. En onthouden tot de repetitie en geen seconde langer.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb dat ook nooit op school gehad hoor.
Ik denk serieus dat het met hippies en woodstock te maken heeft!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maarre... wat was het goede antwoord? Waarom is het in de jaren 60 ontstaan?
Ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het met hippies en woodstock te maken heeft!
I rest my casequote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nee het is ontstaan door de groeiende welvaart en de betere economische situatie in nederland
Door die groeiende welvaart konden mensen bijvoorbeeld doorleren ipv dat ze jong moesten beginnen met werken en doorstuderen werd voor steeds meer mensen haalbaar
Daardoor kon je ook al was je vader boer best advocaat worden
Naja je moet mij niks over computers vragen want dat snap ik dan weer niet, maar dat heb ik ook nooit op school gehad
Theoretisch gezien hebben jullie dit allemaal gehad en moet je hier allemaal nog een toets over kunnen maken
Gelukkig heb ik hartige taart voor lunch
ja ik durf niks te zeggen over maatschappijleer vroegerquote:
Zaten wij bij elkaar in de klasquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Het enige wat ik nog weet van maatschappijleer is die leuke jongen die altijd naast me zat.
Nee. Dan zou ik wel heel veel keer zijn blijven zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zaten wij bij elkaar in de klas
Of was ik gewoon héél slim.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Dan zou ik wel heel veel keer zijn blijven zitten.
MEEEEGAAAAAAHIIIIIIIIIITquote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
SMS WOODSTOCK AAN naar 3333 en maak kans op gratis kaarten!
En vraag 3 in de wincode van vandaag is: Wat betekent "De geit is gemolllllllken! Ik herhaal: De geit is gemollllllken!"quote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef JDude het volgende:
[..]
MEEEEGAAAAAAHIIIIIIIIIIT
[insert Beatles deuntje]
Wat is daar grappig aan? Is toch gewoon zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Oh deze is wel weer te goed om niet te posten
Limburgers zijn ook allochtonen volgens een leerling
Ja dat vind ik stiekem ook maar ik gok dat ik op het matje geroepen word als ik er punten voor geefquote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Is toch gewoon zo?
*pets*quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is daar grappig aan? Is toch gewoon zo?
Op het matje? Eerder kun je billenkoek krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat vind ik stiekem ook maar ik gok dat ik op het matje geroepen word als ik er punten voor geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |