Ja toch!quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef JDude het volgende:
Handig, die functie die reeksen automatisch aan je MyAT toevoegt.
Verdomd!quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef JDude het volgende:
je dacht dat je Heineken dronk?quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!!
Ja, ik merk dat soort dingen nooit.
Oh heerlijk!quote:
Met ham, en kaas. En een dotje ketchup.quote:
ik denk het nietquote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah oké. Klinkt apart. En da's gewoon bij AH ofzo te koop?
owja die ken ik wel maar die is toch verkeerdquote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het een keer bij de Jumbo zien staan, eigen merk, bij de kip kerrie enzo.
Je hoeft het niet eens zelf aan te zetten!quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef JDude het volgende:
hoe zet je het uit? door bijv dit topic te ontvolgen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens zelf aan te zetten!
Dunnoquote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe zet je het uit? door bijv dit topic te ontvolgen?
Je hebt vast al wel wat onderwerpen overwogen, schrijf ze op en geef ze een nummer en vraag hier iemand om een nummer van 1 tot [aantal onderwerpen] te noemen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Blegh essays zijn echt het lastigste
Ik probeer al uren een onderwerp te verzinnen
Het tempo is hoog vandaag
Ik heb er 1quote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt vast al wel wat onderwerpen overwogen, schrijf ze op en geef ze een nummer en vraag hier iemand om een nummer van 1 tot [aantal onderwerpen] te noemen.
1 is genoeg, dat is je onderwerp.quote:Op maandag 18 april 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er 1
Dus je mag kiezen uit nummer 1 en nummer 1
haha tnxquote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 is genoeg, dat is je onderwerp.![]()
Graag gedaan, als bedankje nodig je me maar uit voor een bbq binnenkort.
Ja zo af en toequote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, laatst zei je ook al dat je wel eens problemen hebt met het nemen van beslissingen meen ik
Volgens mij is dat technisch al wel mogelijk ja...quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een aantal weken (of maanden? ik ben daar nooit zo goed in) op de radio gehoord en bij de wereld draait door geloof ik ook
dat het al mogelijk is om het geslacht van je kind te bepalen?
Klopt dat?
ja dat dacht ik ook maar ik kan het niet meer vinden nu op internet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij is dat technisch al wel mogelijk ja...
hmmm ik dacht echt van wel...quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan er zo snel ook niks over vinden, kan het misschien toch niet.
Bij je vriend. Je moet alleen eerst even met je benen wijd. Maar verder gaat het volkomen automatisch. De levertijd fluctueert wel behoorlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ik dacht echt van wel...
Waar moet ik nou mijn baby bestellen!
stom internet
Ik wil alleen meisjes babysquote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij je vriend. Je moet alleen eerst even met je benen wijd. Maar verder gaat het volkomen automatisch. De levertijd fluctueert wel behoorlijk.
Kan nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maak het hypothetisch dan, en stel het wat breder, dus niet alleen geslacht, maar ook uiterlijke kenmerken, kleur ogen/haren, formaat borsten etc etc.
en wtf formaat borsten?quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maak het hypothetisch dan, en stel het wat breder, dus niet alleen geslacht, maar ook uiterlijke kenmerken, kleur ogen/haren, formaat borsten etc etc.
Als dat mogelijk zou zijn, denk je dan niet dat er ouders zouden zijn die dat zouden willen bepalen? Ik weet wel zeker dat die er wel zouden zijn namelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wtf formaat borsten?
Zijn dat de dingen die jij zou willen bepalen bij je baby?
Je bent een euhm vreemde man grrrrr
"Die verdomde efficiënte goedkope zonnecellen ook!1!1quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan niet
Mijn essay is een euhm rant tegen technologische ontwikkelingen
Meer: we moeten de natuur zijn beloop laten!!1!!quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Die verdomde efficiënte goedkope zonnecellen ook!1!1". Zoiets?
vast welquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat mogelijk zou zijn, denk je dan niet dat er ouders zouden zijn die dat zouden willen bepalen? Ik weet wel zeker dat die er wel zouden zijn namelijk.
Het is iig een leuke discussie. En waar ga je de grens leggen? Mag meer weerstand tegen ziekte Y inbouwen wel maar borstomvang niet?quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vast wel
maar ik ben daar dus tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |