Ja dat schrijft hij. Zie zijn : wat doe ik verkeerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat vind je ongelooflijk - dat anderen wél dates hebben, of juist dat jij ze niet hebt?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat schrijft hij. Zie zijn : wat doe ik verkeerd
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Seven. het volgende:
Date vanavond gaat toch door blijkbaar. Leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ga je doen?Drankje, misschien hapje eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Dat komt waarschijnlijk doordat sommige vrouwen daar nu eenmaal hun grens leggen. Vijver met (maan - haha) vissen is groot zat, dus ronden ze makkelijk af op 30.. En oudere chicks rond de 30 zijn ook wat serieuzer op zoek. Gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[me=Maanvis] is nog geen maand gelee 30 geworden
[/me]
Nu blijkt dat ik veel meer reacties krijg van deernes op RP. Heeft dat met zoekopdrachtoptimalisatie te maken of ben ik dankzij mijn gevorderde leeftijd ineens interessanter geworden?
Euhm, als je hem verder niet echt kent en het je eerste date is en je zelf niet op een ONS uit bent, zou ik het ook niet doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag aan de mannen: is het heel stom als een date niet bij jou thuis wil afspreken?
Mijn date vanavond wil graag dat ik bij hem wat kom drinken (hij woont hier 5 minuten lopen verderop) en ik weet dat het een goede gast is want het is een vriend van mijn vroegere buurman. Laat ik het zo zeggen: mocht hij iets flikken, dan wordt hij verbouwd. Maar toch heb ik iets tegen bij een man thuis afspreken. Heb de neiging om te zeggen: kom dan maar hierheen, maar dat zou ook best eens kunnen zijn waar hij op uit is. He kut
Nee, om half 10 op dinsdag zijn hier de kroegen leeg en gaan ze praktisch al dicht, dus hij stelde voor om dan bij hem thuis een drankje te doen (natuurlijk nodigt hij zichzelf niet bij mij uit).quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Silenus het volgende:
Wat zei hij dan? "Ik wil niet bij jou thuis afspreken, dus kom maar naar mij toe?"
Met zo'n aap zou ik sowieso niet daten.
Spreek anders gewoon af in Amsterdam? Ben je van al dat gezeik af. Thuis afspreken, dat associeer ik maar met één ding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, om half 10 op dinsdag zijn hier de kroegen leeg en gaan ze praktisch al dicht, dus hij stelde voor om dan bij hem thuis een drankje te doen (natuurlijk nodigt hij zichzelf niet bij mij uit).
ja dalijk zit je bij elkaar in de treinquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Spreek anders gewoon af in Amsterdam? Ben je van al dat gezeik af. Thuis afspreken, dat associeer ik maar met één ding.
Haha, hij woont praktisch naast mequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Spreek anders gewoon af in Amsterdam? Ben je van al dat gezeik af. Thuis afspreken, dat associeer ik maar met één ding.
Tja ik snap je twijfel wel, maar goed je buurman kent hem, dus denk niet dat hij uberhaupt iets zal flikken. En waarom zou die? Ja okay het is lekker weer hoge temperatuur en en ....quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag aan de mannen: is het heel stom als een date niet bij jou thuis wil afspreken?
Mijn date vanavond wil graag dat ik bij hem wat kom drinken (hij woont hier 5 minuten lopen verderop) en ik weet dat het een goede gast is want het is een vriend van mijn vroegere buurman. Laat ik het zo zeggen: mocht hij iets flikken, dan wordt hij verbouwd. Maar toch heb ik iets tegen bij een man thuis afspreken. Heb de neiging om te zeggen: kom dan maar hierheen, maar dat zou ook best eens kunnen zijn waar hij op uit is. He kut
Sorry schat, maar als je niet bij hem wilt afspreken moet je een alternatief hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, hij woont praktisch naast me"Zullen we anders in Amsterdam afspreken?"
Goed plan, thanks!!
Ik snap het probleem niet. Is toch gewoon aardig van 'm, hoe weet je nou of ie niet wat bij jou wil drinken? Je kan 'm ook zelf uitnodigen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, om half 10 op dinsdag zijn hier de kroegen leeg en gaan ze praktisch al dicht, dus hij stelde voor om dan bij hem thuis een drankje te doen (natuurlijk nodigt hij zichzelf niet bij mij uit).
Volgens mij maakt Spirit problemen die er helemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Is toch gewoon aardig van 'm, hoe weet je nou of ie niet wat bij jou wil drinken? Je kan 'm ook zelf uitnodigen.
Ja, ik zou precies hetzelfde denken. En ik zou het ook relaxed vinden want dan kan ik zelf bepalen wanneer ik weer weg kan, ipv dat ik de ander uit huis moet 'werken'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:51 schreef macondo het volgende:
Nodig hem dan bij jou uit. Persoonlijk zou ik dan denken "ah, ze wil liever niet de eerste keer bij mij wat drinken en voelt zich prettiger bij haar thuis. Fair enough, prima als ze zich daar wat meer comfortabel voelt."
Ik zou dan denken "Ze wil wel neuken maar ze heeft agorafobie"quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Spirit problemen die er helemaal niet zijn.
Nodig hem dan bij jou uit. Persoonlijk zou ik dan denken "ah, ze wil liever niet de eerste keer bij mij wat drinken en voelt zich prettiger bij haar thuis. Fair enough, prima als ze zich daar wat meer comfortabel voelt."
Waarom denk je bij een eerste afspraak, die uit strategisch topografisch oogpunt bij iemand thuis het beste gemaakt kan worden, gelijk aan dat er geneukt dient te worden? (dat iemand dat wil). Niet alles draait daarom (ook niet bij de man)quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou dan denken "Ze wil wel neuken maar ze heeft agorafobie"
maardatismijnziekegeest
wel waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je bij een eerste afspraak, die uit strategisch topografisch oogpunt bij iemand thuis het beste gemaakt kan worden, gelijk aan dat er geneukt dient te worden? (dat iemand dat wil). Niet alles draait daarom (ook niet bij de man)
Weet ik niet meot je bij spirit zijn die dat als reden aanvoert om niet bij hem af te sprekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je bij een eerste afspraak, die uit strategisch topografisch oogpunt bij iemand thuis het beste gemaakt kan worden, gelijk aan dat er geneukt dient te worden? (dat iemand dat wil). Niet alles draait daarom (ook niet bij de man)
Schakenquote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
Jij geeft aan dat je zo denktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet ik niet meot je bij spirit zijn die dat als reden aanvoert om niet bij hem af te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |