SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Dat is dan wel duidelijk inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja dat kon ik heb het ook wel een paar keer onderbroken, maar soms lukte het ook echt niet, dan ging hij gewoon door zeg maar..
Misschien was hij zenuwachtig.. Maar goed ik heb daarna ook niets meer van hem gehoord, dus ik denk dat het gevoel wederzijds was
Nee, die zijn dan uiteraard 'geblokkeerd'. Je kunt bijv. ook geen oneliner meer sturen naar iemand die je al eens uit je lijstje hebt gebonjourd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Turbomuis het volgende:
Heeft Paiq een systeem zodat je uit-je-lijst-gegooide mensen niet terugkrijgt als speeddate? Ik bedacht me, dat ondanks dat de vijver niet zo heel groot is, ik nooit een speeddate 'terugkrijg'. Of is dat toeval?
Daaromquote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is dan wel duidelijk inderdaad
De tering, waar halen jullie toch die tijd vandaan??? Geen sociaal leven?quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Volgende week weer een date kijken of dat beter bevalt
Nou eigenlijk heb ik het ook best wel druk.. En ja ik heb wel een sociaal levenquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De tering, waar halen jullie toch die tijd vandaan??? Geen sociaal leven?
Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.quote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Silenus het volgende:
Jij zit zeven dagen per week met vrienden in de kroeg?
Tsja, dat is een kwestie van prioriteiten stellen dan. Ik sport al nooit, dus die avonden heb ik vrij.quote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.
Waarom denk jij dat ik pas volgende week een date heb. ik heb ook moeten plannenquote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.
Ik sport twee keer in de week, maar wel met vrienden dus telt ook weer als sociale avond. Vrijdag is bieravond, hou ik vier avonden in de week over. Met een beetje een flexibele opstelling lukt het dan altijd wel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik vind het prima te doenquote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef tijnbrein het volgende:
Wow zo veel dingen in een week plannen dat zou ik nooit volhouden.
Aan mij is het niet besteed zo druk (sociaal) leven. Helaas betekend dit dus ook dat nauwelijks een sociaal leven heb.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik vind het prima te doenben ook iemand die toch niet kan stil zitten en wat moet doen
Dat is wel raar inderdaad. Ik weet dat het ook raar klinkt als het mijn sociale leven heb. Aan de ene kant wil ik best contact aan de andere kant heb ik ook behoefte aan rust. Helaas is dit niet in balans.quote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef kastanova het volgende:
Ah, de zelfmedelijdenfase is wedergekeerd zie ik?
Tijn, even een vraagje...
Hoe zou jij tegen iemand aankijken die niet bij een biljartclub wil en vervolgens gaat zitten klagen dat hij vrijwel nooit biljart?
Nou Tijn, niet lullig bedoeld, maar dan ben je een zeikerd.quote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel raar inderdaad. Ik weet dat het ook raar klinkt als het mijn sociale leven heb. Aan de ene kant wil ik best contact aan de andere kant heb ik ook behoefte aan rust. Helaas is dit niet in balans.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou Tijn, niet lullig bedoeld, maar dan ben je een zeikerd.
"Ja ik rook als een ketter, maar ik heb zo'n behoefte aan schone longen."
In zo'n geval kun je twee dingen doen:
1. Stoppen met roken
2. Stoppen met zeiken
In dit specifieke geval, als ik je date zou zijn, zou het me niet veel boeien waar je voor zou kiezen aangezien ik je toch al een zeikerd zou vinden en het bij 1 date zou blijven.
Lijkt me niet wenselijk voor jou, dus dan zou ik het voor zijn en per definitie niet zo dom gaan lullen.
Eerste stap is erkenning, so here we goquote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik moet uit mijn isolement komen.en niet meer blijven hangen in dat negatieve gedoe.
Dat is een goed idee.quote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eerste stap is erkenning, so here we go.
In jouw geval zou ik aanraden om gewoon bij een club of vereniging te gaan, dus wat zijn je hobby's?
Dan wel een teamsport hé...quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.![]()
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
Dat ongewenste kneusje ben/was ik dus altijd bij gym.quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan wel een teamsport hé...
Maar dan ook een sport waarbij je ook nog wel een beetje kunt meekomen, niet dat je het ongewenste kneusje van het team wordt.
Tennis is op zich wel een logische keuze denk ik; kun je lekker in je eentje oefenen en daarna tegen andere beginnen.
Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ongewenste kneusje ben/was ik dus altijd bij gym.
Tennis en gemixt dubbelquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!
Goed puntquote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?
Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.
Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Maar een nieuw sociaal leven opbouwen beginnen met leugens lijkt me nou ook niet echt een aanrader; moet je er nog rekening mee gaan houden ook.quote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?
Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.
Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Nou alsof ze daar achterkomen. Je kunt gewoon blijven lopen en zeggen dat elke week sporten teveel belasting is. Hoef je ook bij het beachvolleybal niet voor lul te slaan omdat je niet bovenhands kunt serveren ofzo.
Sommige mensen (ik zeg niet dat tijnbrein zo is) hebben gewoon weinig feeling in balsporten. Die kunnen heel lang 'in hun eentje' trainen (al heb je bij tennis wel een sparringpartner nodig) maar die zitten niet binnen drie maanden op een niveau dat ze een echte tennisser bij kunnen benen.
Ik heb zelf drie jaar op tennis gezeten en daarna kon ik er nog steeds geen reet van. Maar dat terzijde.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een goed idee.![]()
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebrachtquote:Op maandag 18 april 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
Goed punt![]()
ik ga wel iets anders verzinnen
Als ik dat nu eens wist.quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebracht![]()
Wat wil je zelf dan?
Hallo, ik vraag niet om de boel op te lichten of jezelf een totaal andere identiteit aan te meten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen en om het dan mensen zelfs áán te raden gaat me echt veel te ver.
Met welke reden dan ook.
Bedankt voor dit idee trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
Kwam er spontaan op na het zien van de nieuwe Scooter-clip met de New kids.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen
Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef kastanova het volgende:
Die vriend van me hele verhalen ophangen over een DJ magazine waar ik dus inderdaad de huisfotograaf van zou zijn en de rest van de avond is 1 grote wazige bende met halfnaakt poserende wijven die op de cover wilden komen.
Dus kinders, als je niet kunt sporten of babbelen kun je altijd nog een fototoestel aanschaffen en een beetje bij de DJ-booth gaan hangen met zo'n lulverhaal.
Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schietenquote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:
Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)
Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haarquote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:
dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren.
HAHAHAHAHA oh dat maakt mijn te lange dag weer goed!quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schieten.
Nah, enige leugentjes die ik op een dergelijke manier vertel zijn echt zúlke obvious bullshit dat het met name te doen is om het wijs maken an sich.
Tegenover een gigantisch foute player (staartje, anabolenlichaam + shirtje, zonnebril in het haar) die tot vervelens toe op een vriendin van me geilt, vertellen dat we al 12 jaar getrouwd en ik haar regelmatig in elkaar mepte omdat ze zoveel aangekomen was in die tijd.
En dan in de loop van de avond ook af en toe "HOER! HAAL EENS NIEUW BIER!" door de tent schreeuwen waarna zij al snikkend meespeelt en gehoorzaamde.
Die kerel ging er volledig in mee en heeft dan ook de gehele avond tegen haar lopen fluisteren dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren.
Naja, totdat ik het te ver doortrok en een tweede vriendin opvoerde; onze Zweedse adoptiedochter van 1,92.
Was eigenlijk ook nog eens haar schuld aangezien haar Heudevleudeknackerbreude niet echt heel overtuigend over kwam.
Geweldig zulke avonden.
.
.
Als je op 'volg topic' welquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaanquote:
Ja, helaas komt dat nooit tot actie.quote:
Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja..quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaan
Ik gebruik dat volgen nooit.
Raar
Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja..
Hoop het niet. Dan krijg ik alle Singles in m'n AT.. dat wil ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.
Tja, da's juist het leuke van alles, ook echt in hun hoofd gaan zitten en daar het verhaal om heen bouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haar
Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, helaas komt dat nooit tot actie.
Dat is natuurlijk het echte werk!quote:
Dat is dus het lastige. Dat weet ik niet. Ik vind het lastig om keuze te maken. Zeker keuzes waarvan ik niet alles kan overzien.quote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat staat er dan op je lijstje om te gaan doen .. of wat zou je willen?
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?
Je bent nu alweer aan het zeiken en excuses aan het zoeken om toch maar weer niets aan de situatie te veranderen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is.quote:Afzender: shy82
Datum: 18/04/2011 19:15
Titel: Ik ben dus jaqueline
Inhoud:
Hallo!
Hier ben ik dus. Mijn naam is Jaqueline, 28 jaar en huismoeder van 3 schattige kindjes van 9, 7 en 5 . Naast het zijn van fulltime huisvrouw verdien ik nog wat bij als internetmodel. Ja eeuh wat zal ik eens over mezellef vertellen???? Tja ik hou van leuke dingen doen met mijn Kidz en lekker eten. Ik ga vaak wandelen met mijn hondje in de bossen in Friesland want ik hou van de geur van versgemaaid gras. Ik vroeg me af op welke camping je staat want dan kan ik je een keer opzoeken om saampies gezellig te wandelen want je lijkt me erg eerlijk, betrouwbaar. Ik ben al genoeg voor de gek gehouden daarom loop ik momenteel bij de maatschappelijk werker, samen met de 3 verschillende vaders van mijn kinderen. Nou genoeg over mij. Ik vroeg me af wat voor sterrenbeeld jij hebt. Ik ben namelijk een schorpioentje. Erg vurig en betrouwbaar. Dit gaat het beste samen met de sterrenbeelden: Leeuw, tweeling, maagd, ram, stier, kreeft, leeuw, weegschaal, boogschutter, steenbok, waterman en vissen.
Ben je geitresseerd of nieuwschierig????? Ik zou zeggen neem ff een kijkje op me profiel.........Zo y zo de moeite waard!!!!!!!
Ik wilde nog afsluiten met een gedichtje dat ik speciaal voor je heb geschreven:
Het leven is kort, ik heb er al drie gehad. Ben jij nummer 4?
Ik hoop dat je het mooi vind want het komt uit me hart.
Kuzzzzzzzzz
Jaqqie!!!!!!!!
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :pquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
Wil ze nou een 4de kind met je?quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is.
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wil ze nou een 4de kind met je?
Wel originele spelling van sowieso, maar ''nieuwschierig' is een no-go natuurlijk
It's just a little samba..... - dat liedje kwam in mij opquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Vrouwen en humor; Sarah Kroos zou een nekschot moeten krijgenquote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
Ik lig er helemaal dubbel van.quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk t.. als t als grap was had ze het wat beter moeten doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die het wel daadwerkelijk grappig vindt?
Jij hebt duidelijk zijn profieltekst niet gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond het ook grappig, wat een zuurpruimpjes zijn jullie toch.... Dat meisje neemt Sil in de zeik. Leuke binnenkomertje vind ik dan.
Ik denk niet dat die veel regel-skills van elkaar kunnen leren nee als ze verkleed als harry potter oid een bordspelletje zitten te spelen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.
Heb namelijk maar weinig mensen meegemaakt die bij zo'n clubje zaten en volledig "in orde" waren of uberhaupt veel kans maakten op een vriendin.
Niet allemaal nerds ofzo, maar wel enigszins sociaal afgestompt waarbij de mede-clubleden ook niet echt een bevorderlijke uitwerking hadden.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar in mijn ogen in ieder geval niet echt een aanrader.
Waarom zou je die laten gaan. Je zit toch op paiq om wat leuks te vinden. Vraag is vaak vind jij persoon A aantrekkelijk én vind die persoon jou ook aantrekkelijk. Nou in dit geval weet je dat al dus meeste kans mee. ff kijken of er een normaal woord uitkomt en afspreken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
Wat doen jullie (mannen) als je op paiq ineens een aantal foto-bewonderaarsters hebt die echt lekker zijn?
Credits verbrassen (waar ik toch niks aan heb) of gewoon laten gaan?
Kan van alles zijn toch ?>quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Turbomuis het volgende:
Nou, dat was de eerste keer. De eerste keer dat iemand op Paiq me, na het zien van m'n foto's, uit z'n contactenlijstje gooide. Grappig, ik ben geen miss world, dat weet ik, maar dat ik zo afschrikwekkend ben?
Ja, kan. Maar goed, het is wel vaagquote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Kan van alles zijn toch ?>
Van haarkleur tot..
Vind ik ook. Als je zegt dat hij je type niet is, of dat het voor je gevoel niet lekker loopt qua gesprek, weet de ander tenminste hoe en wat, en die houdt er geen rotgevoel aan over. (Niet dat ik er ook maar 1 seconde van wakker lig hoor, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind direct blocken beetje aso. Omdat het internet is gelden algemene gedragsregels ineens niet meer? Ms ben ik te lief maar ik rond dan gewoon chat af en gebruik de offline cheat. Komt op hetzelfde neer maar is mi toch wat meer tactvol
Soort zoekt soort toch? Die vrouwen die er komen zijn meestal ook nogal rustig en eh, apartquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.
Heb namelijk maar weinig mensen meegemaakt die bij zo'n clubje zaten en volledig "in orde" waren of uberhaupt veel kans maakten op een vriendin.
Niet allemaal nerds ofzo, maar wel enigszins sociaal afgestompt waarbij de mede-clubleden ook niet echt een bevorderlijke uitwerking hadden.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar in mijn ogen in ieder geval niet echt een aanrader.
Wat vind je ongelooflijk - dat anderen wél dates hebben, of juist dat jij ze niet hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:
ik vind het ongelooflijk dat sommigen van jullie zoveel dates hebben. Wat doe ik verkeerd.
Ja dat schrijft hij. Zie zijn : wat doe ik verkeerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat vind je ongelooflijk - dat anderen wél dates hebben, of juist dat jij ze niet hebt?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat schrijft hij. Zie zijn : wat doe ik verkeerd
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Seven. het volgende:
Date vanavond gaat toch door blijkbaar. Leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ga je doen?Drankje, misschien hapje eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Dat komt waarschijnlijk doordat sommige vrouwen daar nu eenmaal hun grens leggen. Vijver met (maan - haha) vissen is groot zat, dus ronden ze makkelijk af op 30.. En oudere chicks rond de 30 zijn ook wat serieuzer op zoek. Gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[me=Maanvis] is nog geen maand gelee 30 geworden
[/me]
Nu blijkt dat ik veel meer reacties krijg van deernes op RP. Heeft dat met zoekopdrachtoptimalisatie te maken of ben ik dankzij mijn gevorderde leeftijd ineens interessanter geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |