SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Dat is dan wel duidelijk inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja dat kon ik heb het ook wel een paar keer onderbroken, maar soms lukte het ook echt niet, dan ging hij gewoon door zeg maar..
Misschien was hij zenuwachtig.. Maar goed ik heb daarna ook niets meer van hem gehoord, dus ik denk dat het gevoel wederzijds was
Nee, die zijn dan uiteraard 'geblokkeerd'. Je kunt bijv. ook geen oneliner meer sturen naar iemand die je al eens uit je lijstje hebt gebonjourd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Turbomuis het volgende:
Heeft Paiq een systeem zodat je uit-je-lijst-gegooide mensen niet terugkrijgt als speeddate? Ik bedacht me, dat ondanks dat de vijver niet zo heel groot is, ik nooit een speeddate 'terugkrijg'. Of is dat toeval?
Daaromquote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is dan wel duidelijk inderdaad
De tering, waar halen jullie toch die tijd vandaan??? Geen sociaal leven?quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Volgende week weer een date kijken of dat beter bevalt
Nou eigenlijk heb ik het ook best wel druk.. En ja ik heb wel een sociaal levenquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De tering, waar halen jullie toch die tijd vandaan??? Geen sociaal leven?
Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.quote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Silenus het volgende:
Jij zit zeven dagen per week met vrienden in de kroeg?
Tsja, dat is een kwestie van prioriteiten stellen dan. Ik sport al nooit, dus die avonden heb ik vrij.quote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.
Waarom denk jij dat ik pas volgende week een date heb. ik heb ook moeten plannenquote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.
Ik sport twee keer in de week, maar wel met vrienden dus telt ook weer als sociale avond. Vrijdag is bieravond, hou ik vier avonden in de week over. Met een beetje een flexibele opstelling lukt het dan altijd wel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik vind het prima te doenquote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef tijnbrein het volgende:
Wow zo veel dingen in een week plannen dat zou ik nooit volhouden.
Aan mij is het niet besteed zo druk (sociaal) leven. Helaas betekend dit dus ook dat nauwelijks een sociaal leven heb.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik vind het prima te doenben ook iemand die toch niet kan stil zitten en wat moet doen
Dat is wel raar inderdaad. Ik weet dat het ook raar klinkt als het mijn sociale leven heb. Aan de ene kant wil ik best contact aan de andere kant heb ik ook behoefte aan rust. Helaas is dit niet in balans.quote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef kastanova het volgende:
Ah, de zelfmedelijdenfase is wedergekeerd zie ik?
Tijn, even een vraagje...
Hoe zou jij tegen iemand aankijken die niet bij een biljartclub wil en vervolgens gaat zitten klagen dat hij vrijwel nooit biljart?
Nou Tijn, niet lullig bedoeld, maar dan ben je een zeikerd.quote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel raar inderdaad. Ik weet dat het ook raar klinkt als het mijn sociale leven heb. Aan de ene kant wil ik best contact aan de andere kant heb ik ook behoefte aan rust. Helaas is dit niet in balans.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou Tijn, niet lullig bedoeld, maar dan ben je een zeikerd.
"Ja ik rook als een ketter, maar ik heb zo'n behoefte aan schone longen."
In zo'n geval kun je twee dingen doen:
1. Stoppen met roken
2. Stoppen met zeiken
In dit specifieke geval, als ik je date zou zijn, zou het me niet veel boeien waar je voor zou kiezen aangezien ik je toch al een zeikerd zou vinden en het bij 1 date zou blijven.
Lijkt me niet wenselijk voor jou, dus dan zou ik het voor zijn en per definitie niet zo dom gaan lullen.
Eerste stap is erkenning, so here we goquote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik moet uit mijn isolement komen.en niet meer blijven hangen in dat negatieve gedoe.
Dat is een goed idee.quote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eerste stap is erkenning, so here we go.
In jouw geval zou ik aanraden om gewoon bij een club of vereniging te gaan, dus wat zijn je hobby's?
Dan wel een teamsport hé...quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.![]()
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
Dat ongewenste kneusje ben/was ik dus altijd bij gym.quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan wel een teamsport hé...
Maar dan ook een sport waarbij je ook nog wel een beetje kunt meekomen, niet dat je het ongewenste kneusje van het team wordt.
Tennis is op zich wel een logische keuze denk ik; kun je lekker in je eentje oefenen en daarna tegen andere beginnen.
Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ongewenste kneusje ben/was ik dus altijd bij gym.
Tennis en gemixt dubbelquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!
Goed puntquote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?
Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.
Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Maar een nieuw sociaal leven opbouwen beginnen met leugens lijkt me nou ook niet echt een aanrader; moet je er nog rekening mee gaan houden ook.quote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?
Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.
Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Nou alsof ze daar achterkomen. Je kunt gewoon blijven lopen en zeggen dat elke week sporten teveel belasting is. Hoef je ook bij het beachvolleybal niet voor lul te slaan omdat je niet bovenhands kunt serveren ofzo.
Sommige mensen (ik zeg niet dat tijnbrein zo is) hebben gewoon weinig feeling in balsporten. Die kunnen heel lang 'in hun eentje' trainen (al heb je bij tennis wel een sparringpartner nodig) maar die zitten niet binnen drie maanden op een niveau dat ze een echte tennisser bij kunnen benen.
Ik heb zelf drie jaar op tennis gezeten en daarna kon ik er nog steeds geen reet van. Maar dat terzijde.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een goed idee.![]()
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebrachtquote:Op maandag 18 april 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
Goed punt![]()
ik ga wel iets anders verzinnen
Als ik dat nu eens wist.quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebracht![]()
Wat wil je zelf dan?
Hallo, ik vraag niet om de boel op te lichten of jezelf een totaal andere identiteit aan te meten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen en om het dan mensen zelfs áán te raden gaat me echt veel te ver.
Met welke reden dan ook.
Bedankt voor dit idee trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
Kwam er spontaan op na het zien van de nieuwe Scooter-clip met de New kids.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen
Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef kastanova het volgende:
Die vriend van me hele verhalen ophangen over een DJ magazine waar ik dus inderdaad de huisfotograaf van zou zijn en de rest van de avond is 1 grote wazige bende met halfnaakt poserende wijven die op de cover wilden komen.
Dus kinders, als je niet kunt sporten of babbelen kun je altijd nog een fototoestel aanschaffen en een beetje bij de DJ-booth gaan hangen met zo'n lulverhaal.
Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schietenquote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:
Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)
Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haarquote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:
dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren.
HAHAHAHAHA oh dat maakt mijn te lange dag weer goed!quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schieten.
Nah, enige leugentjes die ik op een dergelijke manier vertel zijn echt zúlke obvious bullshit dat het met name te doen is om het wijs maken an sich.
Tegenover een gigantisch foute player (staartje, anabolenlichaam + shirtje, zonnebril in het haar) die tot vervelens toe op een vriendin van me geilt, vertellen dat we al 12 jaar getrouwd en ik haar regelmatig in elkaar mepte omdat ze zoveel aangekomen was in die tijd.
En dan in de loop van de avond ook af en toe "HOER! HAAL EENS NIEUW BIER!" door de tent schreeuwen waarna zij al snikkend meespeelt en gehoorzaamde.
Die kerel ging er volledig in mee en heeft dan ook de gehele avond tegen haar lopen fluisteren dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren.
Naja, totdat ik het te ver doortrok en een tweede vriendin opvoerde; onze Zweedse adoptiedochter van 1,92.
Was eigenlijk ook nog eens haar schuld aangezien haar Heudevleudeknackerbreude niet echt heel overtuigend over kwam.
Geweldig zulke avonden.
.
.
Als je op 'volg topic' welquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaanquote:
Ja, helaas komt dat nooit tot actie.quote:
Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja..quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaan
Ik gebruik dat volgen nooit.
Raar
Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja..
Hoop het niet. Dan krijg ik alle Singles in m'n AT.. dat wil ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.
Tja, da's juist het leuke van alles, ook echt in hun hoofd gaan zitten en daar het verhaal om heen bouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haar
Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, helaas komt dat nooit tot actie.
Dat is natuurlijk het echte werk!quote:
Dat is dus het lastige. Dat weet ik niet. Ik vind het lastig om keuze te maken. Zeker keuzes waarvan ik niet alles kan overzien.quote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat staat er dan op je lijstje om te gaan doen .. of wat zou je willen?
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?
Je bent nu alweer aan het zeiken en excuses aan het zoeken om toch maar weer niets aan de situatie te veranderen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is.quote:Afzender: shy82
Datum: 18/04/2011 19:15
Titel: Ik ben dus jaqueline
Inhoud:
Hallo!
Hier ben ik dus. Mijn naam is Jaqueline, 28 jaar en huismoeder van 3 schattige kindjes van 9, 7 en 5 . Naast het zijn van fulltime huisvrouw verdien ik nog wat bij als internetmodel. Ja eeuh wat zal ik eens over mezellef vertellen???? Tja ik hou van leuke dingen doen met mijn Kidz en lekker eten. Ik ga vaak wandelen met mijn hondje in de bossen in Friesland want ik hou van de geur van versgemaaid gras. Ik vroeg me af op welke camping je staat want dan kan ik je een keer opzoeken om saampies gezellig te wandelen want je lijkt me erg eerlijk, betrouwbaar. Ik ben al genoeg voor de gek gehouden daarom loop ik momenteel bij de maatschappelijk werker, samen met de 3 verschillende vaders van mijn kinderen. Nou genoeg over mij. Ik vroeg me af wat voor sterrenbeeld jij hebt. Ik ben namelijk een schorpioentje. Erg vurig en betrouwbaar. Dit gaat het beste samen met de sterrenbeelden: Leeuw, tweeling, maagd, ram, stier, kreeft, leeuw, weegschaal, boogschutter, steenbok, waterman en vissen.
Ben je geitresseerd of nieuwschierig????? Ik zou zeggen neem ff een kijkje op me profiel.........Zo y zo de moeite waard!!!!!!!
Ik wilde nog afsluiten met een gedichtje dat ik speciaal voor je heb geschreven:
Het leven is kort, ik heb er al drie gehad. Ben jij nummer 4?
Ik hoop dat je het mooi vind want het komt uit me hart.
Kuzzzzzzzzz
Jaqqie!!!!!!!!
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :pquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
Wil ze nou een 4de kind met je?quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is.
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wil ze nou een 4de kind met je?
Wel originele spelling van sowieso, maar ''nieuwschierig' is een no-go natuurlijk
It's just a little samba..... - dat liedje kwam in mij opquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Vrouwen en humor; Sarah Kroos zou een nekschot moeten krijgenquote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
Ik lig er helemaal dubbel van.quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk t.. als t als grap was had ze het wat beter moeten doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die het wel daadwerkelijk grappig vindt?
Jij hebt duidelijk zijn profieltekst niet gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond het ook grappig, wat een zuurpruimpjes zijn jullie toch.... Dat meisje neemt Sil in de zeik. Leuke binnenkomertje vind ik dan.
Ik denk niet dat die veel regel-skills van elkaar kunnen leren nee als ze verkleed als harry potter oid een bordspelletje zitten te spelen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.
Heb namelijk maar weinig mensen meegemaakt die bij zo'n clubje zaten en volledig "in orde" waren of uberhaupt veel kans maakten op een vriendin.
Niet allemaal nerds ofzo, maar wel enigszins sociaal afgestompt waarbij de mede-clubleden ook niet echt een bevorderlijke uitwerking hadden.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar in mijn ogen in ieder geval niet echt een aanrader.
Waarom zou je die laten gaan. Je zit toch op paiq om wat leuks te vinden. Vraag is vaak vind jij persoon A aantrekkelijk én vind die persoon jou ook aantrekkelijk. Nou in dit geval weet je dat al dus meeste kans mee. ff kijken of er een normaal woord uitkomt en afspreken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
Wat doen jullie (mannen) als je op paiq ineens een aantal foto-bewonderaarsters hebt die echt lekker zijn?
Credits verbrassen (waar ik toch niks aan heb) of gewoon laten gaan?
Kan van alles zijn toch ?>quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Turbomuis het volgende:
Nou, dat was de eerste keer. De eerste keer dat iemand op Paiq me, na het zien van m'n foto's, uit z'n contactenlijstje gooide. Grappig, ik ben geen miss world, dat weet ik, maar dat ik zo afschrikwekkend ben?
Ja, kan. Maar goed, het is wel vaagquote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Kan van alles zijn toch ?>
Van haarkleur tot..
Vind ik ook. Als je zegt dat hij je type niet is, of dat het voor je gevoel niet lekker loopt qua gesprek, weet de ander tenminste hoe en wat, en die houdt er geen rotgevoel aan over. (Niet dat ik er ook maar 1 seconde van wakker lig hoor, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind direct blocken beetje aso. Omdat het internet is gelden algemene gedragsregels ineens niet meer? Ms ben ik te lief maar ik rond dan gewoon chat af en gebruik de offline cheat. Komt op hetzelfde neer maar is mi toch wat meer tactvol
Soort zoekt soort toch? Die vrouwen die er komen zijn meestal ook nogal rustig en eh, apartquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.
Heb namelijk maar weinig mensen meegemaakt die bij zo'n clubje zaten en volledig "in orde" waren of uberhaupt veel kans maakten op een vriendin.
Niet allemaal nerds ofzo, maar wel enigszins sociaal afgestompt waarbij de mede-clubleden ook niet echt een bevorderlijke uitwerking hadden.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar in mijn ogen in ieder geval niet echt een aanrader.
Wat vind je ongelooflijk - dat anderen wél dates hebben, of juist dat jij ze niet hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:
ik vind het ongelooflijk dat sommigen van jullie zoveel dates hebben. Wat doe ik verkeerd.
Ja dat schrijft hij. Zie zijn : wat doe ik verkeerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat vind je ongelooflijk - dat anderen wél dates hebben, of juist dat jij ze niet hebt?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat schrijft hij. Zie zijn : wat doe ik verkeerd
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Seven. het volgende:
Date vanavond gaat toch door blijkbaar. Leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ga je doen?Drankje, misschien hapje eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Dat komt waarschijnlijk doordat sommige vrouwen daar nu eenmaal hun grens leggen. Vijver met (maan - haha) vissen is groot zat, dus ronden ze makkelijk af op 30.. En oudere chicks rond de 30 zijn ook wat serieuzer op zoek. Gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[me=Maanvis] is nog geen maand gelee 30 geworden
[/me]
Nu blijkt dat ik veel meer reacties krijg van deernes op RP. Heeft dat met zoekopdrachtoptimalisatie te maken of ben ik dankzij mijn gevorderde leeftijd ineens interessanter geworden?
Euhm, als je hem verder niet echt kent en het je eerste date is en je zelf niet op een ONS uit bent, zou ik het ook niet doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag aan de mannen: is het heel stom als een date niet bij jou thuis wil afspreken?
Mijn date vanavond wil graag dat ik bij hem wat kom drinken (hij woont hier 5 minuten lopen verderop) en ik weet dat het een goede gast is want het is een vriend van mijn vroegere buurman. Laat ik het zo zeggen: mocht hij iets flikken, dan wordt hij verbouwd. Maar toch heb ik iets tegen bij een man thuis afspreken. Heb de neiging om te zeggen: kom dan maar hierheen, maar dat zou ook best eens kunnen zijn waar hij op uit is. He kut
Nee, om half 10 op dinsdag zijn hier de kroegen leeg en gaan ze praktisch al dicht, dus hij stelde voor om dan bij hem thuis een drankje te doen (natuurlijk nodigt hij zichzelf niet bij mij uit).quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Silenus het volgende:
Wat zei hij dan? "Ik wil niet bij jou thuis afspreken, dus kom maar naar mij toe?"
Met zo'n aap zou ik sowieso niet daten.
Spreek anders gewoon af in Amsterdam? Ben je van al dat gezeik af. Thuis afspreken, dat associeer ik maar met één ding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, om half 10 op dinsdag zijn hier de kroegen leeg en gaan ze praktisch al dicht, dus hij stelde voor om dan bij hem thuis een drankje te doen (natuurlijk nodigt hij zichzelf niet bij mij uit).
ja dalijk zit je bij elkaar in de treinquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Spreek anders gewoon af in Amsterdam? Ben je van al dat gezeik af. Thuis afspreken, dat associeer ik maar met één ding.
Haha, hij woont praktisch naast mequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Spreek anders gewoon af in Amsterdam? Ben je van al dat gezeik af. Thuis afspreken, dat associeer ik maar met één ding.
Tja ik snap je twijfel wel, maar goed je buurman kent hem, dus denk niet dat hij uberhaupt iets zal flikken. En waarom zou die? Ja okay het is lekker weer hoge temperatuur en en ....quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag aan de mannen: is het heel stom als een date niet bij jou thuis wil afspreken?
Mijn date vanavond wil graag dat ik bij hem wat kom drinken (hij woont hier 5 minuten lopen verderop) en ik weet dat het een goede gast is want het is een vriend van mijn vroegere buurman. Laat ik het zo zeggen: mocht hij iets flikken, dan wordt hij verbouwd. Maar toch heb ik iets tegen bij een man thuis afspreken. Heb de neiging om te zeggen: kom dan maar hierheen, maar dat zou ook best eens kunnen zijn waar hij op uit is. He kut
Sorry schat, maar als je niet bij hem wilt afspreken moet je een alternatief hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, hij woont praktisch naast me"Zullen we anders in Amsterdam afspreken?"
Goed plan, thanks!!
Ik snap het probleem niet. Is toch gewoon aardig van 'm, hoe weet je nou of ie niet wat bij jou wil drinken? Je kan 'm ook zelf uitnodigen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, om half 10 op dinsdag zijn hier de kroegen leeg en gaan ze praktisch al dicht, dus hij stelde voor om dan bij hem thuis een drankje te doen (natuurlijk nodigt hij zichzelf niet bij mij uit).
Volgens mij maakt Spirit problemen die er helemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Is toch gewoon aardig van 'm, hoe weet je nou of ie niet wat bij jou wil drinken? Je kan 'm ook zelf uitnodigen.
Ja, ik zou precies hetzelfde denken. En ik zou het ook relaxed vinden want dan kan ik zelf bepalen wanneer ik weer weg kan, ipv dat ik de ander uit huis moet 'werken'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:51 schreef macondo het volgende:
Nodig hem dan bij jou uit. Persoonlijk zou ik dan denken "ah, ze wil liever niet de eerste keer bij mij wat drinken en voelt zich prettiger bij haar thuis. Fair enough, prima als ze zich daar wat meer comfortabel voelt."
Ik zou dan denken "Ze wil wel neuken maar ze heeft agorafobie"quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Spirit problemen die er helemaal niet zijn.
Nodig hem dan bij jou uit. Persoonlijk zou ik dan denken "ah, ze wil liever niet de eerste keer bij mij wat drinken en voelt zich prettiger bij haar thuis. Fair enough, prima als ze zich daar wat meer comfortabel voelt."
Waarom denk je bij een eerste afspraak, die uit strategisch topografisch oogpunt bij iemand thuis het beste gemaakt kan worden, gelijk aan dat er geneukt dient te worden? (dat iemand dat wil). Niet alles draait daarom (ook niet bij de man)quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou dan denken "Ze wil wel neuken maar ze heeft agorafobie"
maardatismijnziekegeest
wel waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je bij een eerste afspraak, die uit strategisch topografisch oogpunt bij iemand thuis het beste gemaakt kan worden, gelijk aan dat er geneukt dient te worden? (dat iemand dat wil). Niet alles draait daarom (ook niet bij de man)
Weet ik niet meot je bij spirit zijn die dat als reden aanvoert om niet bij hem af te sprekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je bij een eerste afspraak, die uit strategisch topografisch oogpunt bij iemand thuis het beste gemaakt kan worden, gelijk aan dat er geneukt dient te worden? (dat iemand dat wil). Niet alles draait daarom (ook niet bij de man)
Schakenquote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
Jij geeft aan dat je zo denktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet ik niet meot je bij spirit zijn die dat als reden aanvoert om niet bij hem af te spreken.
Hoeveel had je er dan willen hebben? 10?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Dizorn het volgende:
Ik ben terug uit Engeland. Hebben jullie me gemist?![]()
Oh en Engelse meiden zijn echt verschrikkelijk (kwa uiterlijk in ieder geval). Ik heb er maar één ontmoet waar ik best een beschuitje mee had willen eten.
Iedere dag een ander?quote:
Dat voer ik nergens aan als reden. Het enige dat ik zeg is dat ik liever niet voor een eerste date bij iemand thuis afspreek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet ik niet meot je bij spirit zijn die dat als reden aanvoert om niet bij hem af te spreken.
Doe je het toch niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat voer ik nergens aan als reden. Het enige dat ik zeg is dat ik liever niet voor een eerste date bij iemand thuis afspreek.
Yup! Hij zou me nog bellen (ik hoop snel want we hadden rond half 10 afgesproken en ik heb niks meer gehoord... weird) dus dan zullen we het wel even kortsluiten. Dus toch bij 1 van ons thuis. Tis even niet anders. Ik vind alleen het nadeel aan bij iemand thuis afspreken dat die ander direct in je persoonlijke omgeving zit en dat je dan ook snel in een sleur belandt met vervolgdates. Ik ga liever ergens heen dan dat ik suf op de bank hang.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh nee, die waren vroeg leeg hè?
Maar ja zijn ze ook zo vroeg dicht?
Dat is wel een rol beschuit per dagquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Dizorn het volgende:
Mag ook iedere dag dezelfde 10 zijn, hoor. Ik ben niet zo moeilijk
Als ik iemand zou zijn waarvan spirit zou denken dat dat de reden was dat ik thuis wilde afspreken, ipv topografische redenenquote:
Lees je orginele post met reden nog eens terugquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat voer ik nergens aan als reden. Het enige dat ik zeg is dat ik liever niet voor een eerste date bij iemand thuis afspreek.
In Londen zijn de meiskes weldegelijk ontzettend mooi. Ben ook in newcastle geweest afgelopen jaar, maar wat daar voor tokkies rondlopen houd je niet voor mogelijk,.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Dizorn het volgende:
Ik ben terug uit Engeland. Hebben jullie me gemist?![]()
Oh en Engelse meiden zijn echt verschrikkelijk (kwa uiterlijk in ieder geval). Ik heb er maar één ontmoet waar ik best een beschuitje mee had willen eten.
Werd er bij jullie ook geknokt? Bij ons welquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Marver8 het volgende:
Been there, done that, got the T-shirt...
Ik ergerde me op de boot naar NewCastle aan de complete laveloze Engels wijven (sorry, maar hen vrouwen noemen is een belediging voor vrouwen wereldwijd). Wat een drama. Zo'n dikke rollade op de dansvloer, veel te luidrustiger, overheersend aanwezig, et cetera.
Geen gek idee toch?quote:
komen er veel vrouwen? Schaakgroupies?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen gek idee toch?
Hier op de hoek bij mijn huis zit een schaakvereniging.
En daar komt vanalles, van ouwe lullen, tot kinderen, tot jongvolwassenen. En er wordt vaak rokend buiten gesocialized
Vriend van mij was er eens, omdat zijn schaakclub het pand even tijdelijk moest sluiten en hij zei dat het er best gezellig was
Iets meer mannen maar ook genoeg vrouwen ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komen er veel vrouwen? Schaakgroupies?
Het is dan wel een vraag aan de mannen maar als jij dat niet zit zitten, zo één twee drie, dan moet je dat gewoon niet doen. Combinatie drank en privacy = neuken vaak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Damclubbers, moet je altijd mee opletten. Voor je het weet heb je hooligans op de tribunes.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iets meer mannen maar ook genoeg vrouwen ja.
Het is ook gecombineerd hoor, dam- en schaakvereniging... Volgens mij zit de helft van de vrouwen vooral thee te leuten en slap te ouwehoeren en zetten ze om het half uur een steen, maar aan het geroezemoes te horen vermaakt iedereen zich daar wel...
Verslag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
tvp voor diva's Seven en Spirit die morgenvroeg hun verslag gaan uitbrengen
Nog wat heel van je voornemen om nu even niks te doen? Nee gok ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Verslag.
Eerste oogopslag: leuke vent om te zien! Leuke kleren, leuk kapsel (kaal), mooie ogen, prachtige lach.
Weinig verlegenheid van zijn kant, hij praat veel en hij is intelligent. Ik moest zo nu en dan moeite doen om er tussen te komen. Hij praatte veel over zijn werk eigenlijk, in mindere mate over uitgaan met vrienden en noem maar op. Hij is redelijk opmerkzaam, ik noemde een naam en hij benoemde een pijnpuntje. Ergens gaandeweg heb ik dat terug geserveerd door te vragen of hij wel eens met teveel drank op ging rijden. Verder hele avond gepraat gepraat gepraat gepraat. Goed gegeten. Hij was verrassend welbespraakt voor een Vlaming, die zijn normaal echt veel bedeesder.
Tot dusver: zeer leuke gesprekspartner. Er ontbreekt nog een stukje humor wat mij betreft. Afgesloten met een zoen op de wang en ik heb gezegd dat ik het wel voor herhaling vatbaar vond. Kon zijn reactie moeilijk peilen, hij knikte/zei wel ja maar mijn gevoel zei dat hij er een beetje door overvallen werd of zo.
Ik zie wel of hij nog van zich laat horen. Ik zal in ieder geval niet de eerste zijn die contact opneemt.
Wie weet hoe vaak hij na de eerste date heeft moeten horen "Je bent een leuke man maar ik voel geen klik en wil het daarom hierbij laten" dan is dit toch wel een verassingquote:Op woensdag 20 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Afgesloten met een zoen op de wang en ik heb gezegd dat ik het wel voor herhaling vatbaar vond. Kon zijn reactie moeilijk peilen, hij knikte/zei wel ja maar mijn gevoel zei dat hij er een beetje door overvallen werd of zo.
Je hebt hem in ieder geval een voorzet gegeven. Of hij er op reageert is een tweede want misschien ziet hij jou niet zitten.quote:Ik zie wel of hij nog van zich laat horen. Ik zal in ieder geval niet de eerste zijn die contact opneemt.
Waar is jouw verslag van de avond ?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nog wat heel van je voornemen om nu even niks te doen? Nee gok ik?
Een tweede keer afspreken zit er wel in, maar dat is plan B. Plan B zou sowieso erg kalm moeten verlopen trouwens, ik zie wel hoe dit loopt, alle andere lijnen kap ik af en deze blijft nog op een kiertje. Zodra die deur dicht is: plan A is nog altijd ermee kappen. Kans dat ik nog iets van hem hoor is toch niet erg groot, vermoed ik. Morgen schrijf ik me uit op de datingsites.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nog wat heel van je voornemen om nu even niks te doen? Nee gok ik?
Waarom schrijf je je uit op de datingsites?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een tweede keer afspreken zit er wel in, maar dat is plan B. Plan B zou sowieso erg kalm moeten verlopen trouwens, ik zie wel hoe dit loopt, alle andere lijnen kap ik af en deze blijft nog op een kiertje. Zodra die deur dicht is: plan A is nog altijd ermee kappen. Kans dat ik nog iets van hem hoor is toch niet erg groot, vermoed ik. Morgen schrijf ik me uit op de datingsites.
Ik ben niet zo van de uitgebreide verslagenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waar is jouw verslag van de avond ?
Hij heeft een superlekker lijf *kwijl* Qua gezicht is het even wennen omdat ik gewoon niet echt val op blond haar en blauwe ogen en hij heeft ook niet echt uitstraling. Ik zou hem best nog wel een keer willen zien, maar begreep dat hij net uit een relatie van 2,5 jaar komt, dus het zal allemaal langzaam gaan. Ik wacht het rustig af. Heb op het moment toch eigenlijk al teveel aan mn hoofdquote:Op woensdag 20 april 2011 00:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nou de drank en de privacy waren er, maar er is niet eens gezoend. Keurig gedragen dus van 2 kanten. Ben benieuwd of dit nog wat gaat wordenHij was wel leuk en aardig, maar ik vertel veel te veel als ik drank op heb
Ja, maar dat gebeurt niet zo snel als je er niet voor open staatquote:Op woensdag 20 april 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Teveel aan je hoofd? Je moet gewoon overdonderd worden
Go with the flow zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt niet zo snel als je er niet voor open staatDeze gast kwam als een verrassing en dat is leuk. Voorderest zien we wel. De verrassing was in elk geval zeer aangenaam.
Omdat ik vastloop in het patroon van 'leuk voor nu-mannen'. Ik wéét wel dat dit 'm niet is maar het is een beter alternatief dan alleen zijn, in de meeste gevallen. Ik denk dat het puur een middel is om maar niet met mezelf bezig te moeten zijn. Eigenlijk alleen maar relaties gehad met mannen waarvan ik wel wist dat het de man van mijn leven niet was. Dus nu stap ik voor lange tijd uit mijn comfort zone. Daarnaast is er ook een voorliefde voor onveilige relaties ontstaan (dat is mijn comfort zone qua mannen geworden), de kans op normale leuke relaties vertrap ik zodra het kan want te saai.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je uit op de datingsites?
Herkenbaar, vooral als je lang alleen bent of geen relatie hebt waarin je je goed voelt. Uiteindelijk verlies je jezelf uit het oog met betrekking tot wat je nou daadwerkelijk wilt.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat ik vastloop in het patroon van 'leuk voor nu-mannen'. Ik wéét wel dat dit 'm niet is maar het is een beter alternatief dan alleen zijn, in de meeste gevallen. Ik denk dat het puur een middel is om maar niet met mezelf bezig te moeten zijn. Eigenlijk alleen maar relaties gehad met mannen waarvan ik wel wist dat het de man van mijn leven niet was. Dus nu stap ik voor lange tijd uit mijn comfort zone. Daarnaast is er ook een voorliefde voor onveilige relaties ontstaan (dat is mijn comfort zone qua mannen geworden), de kans op normale leuke relaties vertrap ik zodra het kan want te saai.
ik heb er geen ervaring mee, maar ben er wel benieuwd naarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef missyB het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met speeddating?
Ook geen ervaring mee. Geen behoefte aan ook - gewoon daten is veel leuker. Zou me ook geheid irriteren aan mensen die in groepjes komen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef missyB het volgende:
Hou het bij de grote sites zoals relatieplanet. De waarde van een site valt of staat met het aantal leden en de verdeling ervan. Dat zal bij nieuwe sites zeer matig zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef Rettilpsemit het volgende:
Wat is naar jullie idee de beste dating site? Die dingen schieten als paddenstoelen uit de grond, maar ik vraag me af waar ik me nou het beste kan inschrijven![]()
Weet überhaupt niet of een dating site wel helemaal mijn ding is, maar goed, je moet alles een keer proberen!
Thanks! Ik ga Paiq en RP proberen!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Hou het bij de grote sites zoals relatieplanet. De waarde van een site valt of staat met het aantal leden en de verdeling ervan. Dat zal bij nieuwe sites zeer matig zijn.
Als je gratis wilt daten raden we Paiq aan.
Als woonwagens je ding zijn, is er altijd nog Knuz.
Let wel, zonder betalen kun je feitelijk niets bij RP. Behalve toeschouwer zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga Paiq en RP proberen!
Woonwagens zijn leuk voor vakanties, maar meer ook niet
Nou ja, als je al zeker weet dat het 'm niet gaat worden, keer op keer. Een enkele keer wel eens kunnen zeggen dat dat gevoel ontbrak. Maar die enkele keren liep het weer mis op andere dingen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Herkenbaar, vooral als je lang alleen bent of geen relatie hebt waarin je je goed voelt. Uiteindelijk verlies je jezelf uit het oog met betrekking tot wat je nou daadwerkelijk wilt.
Aan de andere kant, wat is de liefde van je leven? Moet je daar wel zo zwaar aan tillen? Moet je bij iedere relatie jezelfd wel afvragen of je jezelf over 10 jaar nog met die persoon ziet? Mensen die een liefde voor het leven krijgen denken daar de eerste maanden nog niet over na. Die denken gewoon 'het is nu leuk, we zien waar het schip strandt' en ze werken ook daadwerkelijk aan die prille relaties om ze in stand te houden. Zo groei je naar elkaar toe. Door vantevoren al na te denken over 'de man van je leven' terwijl je die nog niet ontmoet hebt, haal je de magie en het werken aan elkaar weg, en kun je nooit een succesvolle relatie krijgen.
Je moet er vantevoren niet over nadenken 'of het hem gaat worden'. Als je zoals ik lang vrijgezel bent heb je sowieso een half jaar tot een jaar nodig om 'in een relatie te rollen'.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, als je al zeker weet dat het 'm niet gaat worden, keer op keer. Een enkele keer wel eens kunnen zeggen dat dat gevoel ontbrak. Maar die enkele keren liep het weer mis op andere dingen.
je kunt wel interesseberichtjes sturenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Let wel, zonder betalen kun je feitelijk niets bij RP. Behalve toeschouwer zijn.
Hoe lang ben jij single?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet er vantevoren niet over nadenken 'of het hem gaat worden'. Als je zoals ik lang vrijgezel bent heb je sowieso een half jaar tot een jaar nodig om 'in een relatie te rollen'.
Een behoorlijke tijd, hou het maar op een paar jaarquote:
Je kan toch wel berichten ontvangen als gratis lid? (al zal je die wel niet krijgen door de "man moet initiatief nemen" cultuur).quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Let wel, zonder betalen kun je feitelijk niets bij RP. Behalve toeschouwer zijn.
Als je je aanmeld met een leuk profiel krijg je wel een stuk of 15 berichten hoor. Dan ben je gewoon effe nieuw vlees. Daarna wordt het minder, en als je niet meer inlogt krijg je nooit meer wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:19 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Je kan toch wel berichten ontvangen als gratis lid? (al zal je die wel niet krijgen door de "man moet initiatief nemen" cultuur).
4 jaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een behoorlijke tijd, hou het maar op een paar jaar
minder.quote:
dan weet je ook hoe het is dusquote:
Je laatste zin vat ik ff nie. Zij moet minimaal half jaar lang met 1 gozer bezig zijn voor ze een relatie met hem wilt? 6 lange maanden zonder seks, zonder gezoen als vrienden met elkaar omgaan en na 6 maanden omschakelen naar meer?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet er vantevoren niet over nadenken 'of het hem gaat worden'. Als je zoals ik lang vrijgezel bent heb je sowieso een half jaar tot een jaar nodig om 'in een relatie te rollen'.
Gewoon een keer doen is leukquote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef missyB het volgende:
Jij bent toch al gebondenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef missyB het volgende:
Seks en zoenen is wat anders dan een relatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je laatste zin vat ik ff nie. Zij moet minimaal half jaar lang met 1 gozer bezig zijn voor ze een relatie met hem wilt? 6 lange maanden zonder seks, zonder gezoen als vrienden met elkaar omgaan en na 6 maanden omschakelen naar meer?
Seks en zoenen zijn out of the question vanaf nu. Net als drank tijdens het uitgaan. Net uitgeschreven op paiq. Ik wacht nog paar dagen met parship want date van gisteren gaat anders misschien denken dat ik heel desperate ben en me uitgeschreven heb voor hem speciaal, dat zou wel heel stom zijn natuurlijk na een 'leuke, normale' date. Neemt niet weg dat seks en zoenen uitgesloten zijn, ook met hem.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Seks en zoenen is wat anders dan een relatie.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Seven je moet gewoon een star trek conventie bezoeken, weet zeker dat je daar de juiste man voor jouw tegenkomt.
Boh, ik heb er nb ingezet dat ik gratis member ben en je dus je emailadres achter moet laten! Heeft deze ook nog eens haar 'interesse-berichtjes' uitgezet, kan dus helemaal -niks- terugsturen.quote:Hi You!
Haha super orgineel en aanstekend je oproep dat moet ik aan je kwijt echt top;
Ja wie wil zo'n man nou niet als baron, wit paard, massage en veel meer klinken goed in mijn bruine oortjes door....
Ben een open, eelijk, zorgzaam, pit, impulsief, sportiefe knuffelbeer
die een bruin paard heeft en net zo leuk is als de klik en match die je wil in een super leuke date;-)
Lijkt me leuk je te horen ik kan er helaas niet zo'n mooi verhaal van maken ben meer van de face to face gesprek!
Greetz
Lady
Qua kapsel passen jij en Data heel goedquote:
Mijn kapsel lijkt niet op dat van Data.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:
Qua kapsel passen jij en Data heel goed
Sorry voor het gebrek aan vertrouwen in je plan A Seven, maar ik geef je een maandje en dan ligt ie zijn siesta's op je te houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef Seven. het volgende:
En, je raadt het nooit. De Spanjaard die voor zijn ex koos, heeft een paar uur geleden contact opgenomen met mij via facebook, gewoon om eens te vragen hoe het is. Wát een timing. Beleefd geantwoord. Niet van plan om er verder op in te gaan, al ben ik wel benieuwd waarom hij me mailt en eerlijk gezegd: ik heb hem niet uit mijn kop gezet in de afgelopen 3 maanden. Ik ben nog om de dag op zijn facebook te vinden(alwaar van een significant other nooit echt sprake leek te zijn).
¿Hola nena, te vas conmigo?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef kastanova het volgende:
Sorry voor het gebrek aan vertrouwen in je plan A Seven, maar ik geef je een maandje en dan ligt ie zijn siesta's op je te houden.
?frente a un club grande, nunca digo decir que no¿quote:
Zo lang ik niet drink.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
Hoe lang denk je dat je dit vol gaat houden?
Tja. Ik heb toch liever een plan A waaraan ik me probeer te houden, dan me volledig aan de willekeur van 'de man in zijn algemeenheid' over te leveren. Hoe dan ook, hij wilde gewoon weten hoe het is, meer niet denk ik. Alleen ik kom hierdoor even keihard tot het besef dat ik eigenlijk iedere dag wel aan hem gedacht heb door iets simpels als een 'hey, how are you'.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry voor het gebrek aan vertrouwen in je plan A Seven, maar ik geef je een maandje en dan ligt ie zijn siesta's op je te houden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
?frente a un club grande, nunca digo decir que no¿
Vertel me dan maar eens wat ik wél zou moeten doen. dawg, als ik ergens als vriendin gefaald heb in jouw optiek, laten we er dan onder 4 ogen over praten. Waarom communiceer jij alleen via steekjes op fok? Een smiley verandert daar niets aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef dawg het volgende:
ik vind t ook overkomen als een failsafe inbouwen, alsof je zelf wel weet dat je voornemen niet gaat werken, zoals uit je eerdere voornemens ook al eens gebleken is
is geen steek, als jij het zo ziet, tja.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vertel me dan maar eens wat ik wél zou moeten doen. dawg, als ik ergens als vriendin gefaald heb in jouw optiek, laten we er dan onder 4 ogen over praten. Waarom communiceer jij alleen via steekjes op fok? Een smiley verandert daar niets aan..
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
is geen steek, als jij het zo ziet, tja.
ik ken je nu bijna 3 jaar, ook best wel goed denk ik, en in die 3 jaar is het bijna altijd zo gegaan met de mannen in je leven. het zijn stuk voor stuk vage types, latino's of afrikanen meestal, lowlifes waarbij je meestal vantevoren al weet dat er geen echte toekomst in zit. ik heb geen oplossing, maar het is wel opvallend, en aan sommige reacties te zien ben ik ook niet de enige. dan ken ik je irl, kun je nagaan
Vast wel, maar echt niet tof om het als real life vriend zo in het openbaar via fok te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:54 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
iemand moest het haar recht voor z'n raap zeggen...
6 maanden voordat ze kan voldoen aan de eisen die aan je gesteld worden in een relatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je laatste zin vat ik ff nie. Zij moet minimaal half jaar lang met 1 gozer bezig zijn voor ze een relatie met hem wilt? 6 lange maanden zonder seks, zonder gezoen als vrienden met elkaar omgaan en na 6 maanden omschakelen naar meer?
Dit is toch allemaal al eens gezegd volgens mij, ook door hem.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:08 schreef Spirit82 het volgende:
Vast wel, maar echt niet tof om het als real life vriend zo in het openbaar via fok te doen
Het aanbod leuke vrouwen die niet geboden zijn is buiten ook een stuk hoger dan op datingsitesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Achja, same old same old.
Het weer buiten nodigt eigenlijk wel uit om het datingsite-gebeuren maar weer op een lager pitje te schroeven en gewoon meer buiten te zijn. Op de terrassen, in de parken, in de kroegen, leuke vrouwen zijn overal!
Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
is geen steek, als jij het zo ziet, tja.
ik ken je nu bijna 3 jaar, ook best wel goed denk ik, en in die 3 jaar is het bijna altijd zo gegaan met de mannen in je leven. het zijn stuk voor stuk vage types, latino's of afrikanen meestal, lowlifes waarbij je meestal vantevoren al weet dat er geen echte toekomst in zit. ik heb geen oplossing, maar het is wel opvallend, en aan sommige reacties te zien ben ik ook niet de enige. dan ken ik je irl, kun je nagaan
Hoe komt het dat jij denkt dat ik dat niet weet?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:54 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
iemand moest het haar recht voor z'n raap zeggen...
+ je hoeft niet weken te wachten voor een datequote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Achja, same old same old.
Het weer buiten nodigt eigenlijk wel uit om het datingsite-gebeuren maar weer op een lager pitje te schroeven en gewoon meer buiten te zijn. Op de terrassen, in de parken, in de kroegen, leuke vrouwen zijn overal!
Die indruk kreeg ik door je posts hier.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij denkt dat ik dat niet weet?
Klopt. Het reallife-versieren is ook veel leuker (en 'romantischer') dan een internetdate. Ik heb er nog twee op de planning staan en daarna kap ik! (Wie hou ik nu voor de gekquote:Op donderdag 21 april 2011 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ je hoeft niet weken te wachten voor een date
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik door je posts hier.
Nou Silenus, wat is dán de oplossing?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Het reallife-versieren is ook veel leuker (en 'romantischer') dan een internetdate. Ik heb er nog twee op de planning staan en daarna kap ik! (Wie hou ik nu voor de gek)
Denk jij dat je je ongestraft keer op keer door allerlei lowlifes kunt laten bepotelen? Dat dat niet op je afstraalt?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.
Die Spanjaard klinkt ook niet bepaald als de jackpot.quote:Die date was geen lowlife, de Spanjaard ook niet maar een nachtje erover slapen en zo.. zal die deurtjes ook maar dicht gooien.
Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou Silenus, wat is dán de oplossing?
Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Denk jij dat je je ongestraft keer op keer door allerlei lowlifes kunt laten bepotelen? Dat dat niet op je afstraalt?
[..]
Die Spanjaard klinkt ook niet bepaald als de jackpot.
Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.
Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen.Ik heb niks tegen je.
Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.
Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?
Mijn zuster heeft er ook een paar jaar gewoond en gewerkt, maar vond het er werkelijk verschrikkelijk. Er wonen volgens haar maar 2 soorten mensen: van die politieke en bancaire bralapen die hun zakken vullen over de hoofden van de locals. En de locals, wat eigenlijk voor het grootste gedeelte neerkomt op lowlifes. Er tussenin zit bitter weinig.
Het zal geen verrassing zijn dat zuslief inmiddels weer in Nederland woont en werkt.
M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.
Zo kom je niet echt over trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:
En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin.
Ik zit nog in de opstartfase, maar zal het eens proberen. Had lang geleden eens dat account aangemaakt en nu weer eens bekeken. Mijn foto doet het wel goed, al zegt dat niks natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ram op de speeddate-knop! Al zal er nu wel niet veel online zijn.
Ik denk dat je voor jezelf eens wat rust moet gaan gunnen. Even aan jezelf werken lekker genieten en dan weer met frisse en goede moet weer aan het avontuur gaat beginnen. Heb het zelf ook eens gedaan, lekker 1,5 jaar niet gedate wel leuke dingen gedaan op sociaal vlak en dat beviel mij uitstekend. Alleen de nadruk op daten en potentiele relatie lag er niet, was just fun en direct werken aan mijzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.
Die date was geen lowlife, de Spanjaard ook niet maar een nachtje erover slapen en zo.. zal die deurtjes ook maar dicht gooien.
/care.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.
Ik heb een superleuke baan en een hele toffe vriendenkring hier. Meer dan dat heb ik niet nodig om het ergens naar mijn zin te hebben. Dat, en hoe langer ik weg ben, hoe kutter ik Nederland vind. Volgend jaar kan ik de Belgische nationaliteit aanvragen. Denk dat ik dat wel ga doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Zo kom je niet echt over trouwens.
Speeddate en foto's beoordelen!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ram op de speeddate-knop! Al zal er nu wel niet veel online zijn.
Dat is dan ook plan A. Gisteren dacht ik nog twee deurtjes op een kier te houden, omdat ik in één geval nog helemaal niet het gevoel heb van 'dat wordt niks' (normale Vlaamse vent). Maar om de slaagkansen van dit plan te verhogen, alle deurtjes dicht.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor jezelf eens wat rust moet gaan gunnen. Even aan jezelf werken lekker genieten en dan weer met frisse en goede moet weer aan het avontuur gaat beginnen. Heb het zelf ook eens gedaan, lekker 1,5 jaar niet gedate wel leuke dingen gedaan op sociaal vlak en dat beviel mij uitstekend. Alleen de nadruk op daten en potentiele relatie lag er niet, was just fun en direct werken aan mijzelf.
Misschien dus gewoon een idee om dit dan eens te gaan doen. Dus hup met vrienden naar eht strand, stedentripje, leuke dingen doen in een park. En wie weet tref je juist dan iemand in de vriendengroep of een kennis van een vriend of vriendin die je helemaal ligt. Veel meer ongedwongen, ik krijg namelijk steeds meer het idee dat je te naarstig opzoek bent naar een stuk vastigheid.
Wat bedoel je precies met ' waar kijk ik dan verder' ?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Seven. het volgende:
Het probleem is alleen, als ik stop met daten, seks, mannen/vrouwen en noem maar op, waar kijk ik dan verder?. Nu heeft kasta me wel een goeie tip gegeven trouwens, daar ga ik me een dezer dan maar eens op inlezen.
Heb zijn tip even gemist, maar even over het aangedikte stukje tekst. Dat lijkt net alsof je als een kluizenaar moet gaan leven en dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk alleen dat je je interesses moet verleggen naar meer sociaal bezig zijn, vrienden, vriendinnen leuke dingen doen. Hieruit bloeien het vaakst juist leukere dingen. Want soms kent een vriend of vriendin nog wel een leuk iemand die vrijgezel is. Dus uiteraard oogjes en oortjes openhouden maar niet als een kip zonder kop ergens induiken is mijn advies.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is dan ook plan A. Gisteren dacht ik nog twee deurtjes op een kier te houden, omdat ik in één geval nog helemaal niet het gevoel heb van 'dat wordt niks' (normale Vlaamse vent). Maar om de slaagkansen van dit plan te verhogen, alle deurtjes dicht.
Kijk, ik ben nu 4 jaar single. Eerste jaar vond ik dat afgrijselijk, 2e en 3e jaar vond ik het fantastisch eigenlijk en tilde ik er niet zo zwaar aan. Nu kom ik op het punt dat het me tegensteekt en daarom was ik ook op datingsites te vinden, omdat daar minder lowlifes zijn dan in Brussel. Maar die aanpak mocht ook niet baten dus dan probeer ik een andere tactiek.
Het probleem is alleen, als ik stop met daten, seks, mannen/vrouwen en noem maar op, waar kijk ik dan verder?. Nu heeft kasta me wel een goeie tip gegeven trouwens, daar ga ik me een dezer dan maar eens op inlezen.
Tja, dan stop je met daten etc etc. En dan? Ik zou bij god niet weten wat er nog mis zou moeten zijn met mij. Familieband is OK tegenwoordig, ik ben buiten mijn liefdesleven OK met mezelf dus ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet zoeken. kasta raadde mij een bepaalde therapievorm aan waarbij je bepaalde vage herinneringen in hoger tempo kunt verwerken en een plaatsje geven. Maar ik weet nog steeds niet precies welke herinneringen een plaatsje moeten krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met ' waar kijk ik dan verder' ?
En ben benieuwd welke tip van Kasta je bedoelt
Snap trouwens precies wat je bedoelt met die 4 jaar en dat je er elk jaar weer anders in staat.
Ik zie mijn vrienden zeker 3 keer per week, veel socialer kan dat haast niet worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb zijn tip even gemist, maar even over het aangedikte stukje tekst. Dat lijkt net alsof je als een kluizenaar moet gaan leven en dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk alleen dat je je interesses moet verleggen naar meer sociaal bezig zijn, vrienden, vriendinnen leuke dingen doen. Hieruit bloeien het vaakst juist leukere dingen. Want soms kent een vriend of vriendin nog wel een leuk iemand die vrijgezel is. Dus uiteraard oogjes en oortjes openhouden maar niet als een kip zonder kop ergens induiken is mijn advies.
En denk uiteindelijk dat je er wel gaat komen. Overigens ook op datingsites heb je lowlifes, psychopaten, mensen zonder leven etc. etc. net als de echte wereld.
Overigens ben ik ook nu 3 jaar vrijgezel(lig) maar mijn sociale leven is erg druk, en door dit leven veel leuke en nieuwe contacten opgedaan waarbij echt wel potentieel zit.
Van die therapie heb ik ook wel eens gehoord. Schijnt wel goed te werken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tja, dan stop je met daten etc etc. En dan? Ik zou bij god niet weten wat er nog mis zou moeten zijn met mij. Familieband is OK tegenwoordig, ik ben buiten mijn liefdesleven OK met mezelf dus ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet zoeken. kasta raadde mij een bepaalde therapievorm aan waarbij je bepaalde vage herinneringen in hoger tempo kunt verwerken en een plaatsje geven. Maar ik weet nog steeds niet precies welke herinneringen een plaatsje moeten krijgen.
Verder ben ik bang dat ik zonder aandacht keihard in een depressie terecht kom, maar OK.
Niet verwacht dat ik ooit nog eens voor nota bene dawg op zou komen, maar als je bij jou vanwege een beetje openbare kritiek al faalt als friend, dan is direct duidelijk waarom ik je als te wisselvallig beschouwde om een vriendschap mee aan te gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.
Als alle andere communicatie afgekapt is door hem? Hou toch op man, ik zou mijn nier voor hem geven (geen bullshit, dat zou ik echt doen). Je hebt geen idee wat er allemaal nog meer speelt. Hij heeft het niet makkelijk gehad de afgelopen tijd, ik probeerde hem te steunen maar ik werd buitengesloten. Alle begrip voor, iedereen dealt met zijn shit op zijn eigen manier. Maar als ik je alle ruimte van de wereld probeer te geven, ga dan niet alleen nog via fok kritiek leveren over dingen waarvan je weet dat het het enige is dat me dwars zit, zonder je om de rest van mijn leven te bekommeren. Laat dát dan ook achterwege, want ik krijg alleen maar het signaal dat wat hem betreft de vriendschap dood is.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik ooit nog eens voor nota bene dawg op zou komen, maar als je bij jou vanwege een beetje openbare kritiek al faalt als friend, dan is direct duidelijk waarom ik je als "te labiel" bestempelde om een vriendschap mee aan te gaan.
Blijft allemaal wijvengedoe waar ik geen zin in zou hebben...quote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als alle andere communicatie afgekapt is door hem? Hou toch op man, ik zou mijn nier voor hem geven (geen bullshit, dat zou ik echt doen). Je hebt geen idee wat er allemaal nog meer speelt. Hij heeft het niet makkelijk gehad de afgelopen tijd, ik probeerde hem te steunen maar ik werd buitengesloten. Alle begrip voor, iedereen dealt met zijn shit op zijn eigen manier. Maar als ik je alle ruimte van de wereld probeer te geven, ga dan niet alleen nog via fok kritiek leveren over dingen waarvan je weet dat het het enige is dat me dwars zit, zonder je om de rest van mijn leven te bekommeren. Laat dát dan ook achterwege, want ik krijg alleen maar het signaal dat wat hem betreft de vriendschap dood is.
Nou, geweldig toch dan. Aandacht meer dan genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een superleuke baan en een hele toffe vriendenkring hier. Meer dan dat heb ik niet nodig om het ergens naar mijn zin te hebben.
Het gaat ook helemaal niet om 'te weinig aandacht' maar als je dan toch een vriendschap laat doodbloeden, waarom dan wél de moeite steken in posten op fok? Verder val ik dawg buiten fok niet lastig met mijn verhalen en hij is ook zeker niet verplicht hier te reageren. Hij neemt mij iets kwalijk, vermoed ik. Ga dan niet lekker kinderachtig op fok laten voelen dat je 'op de hoogte bent van alles dat er speelt' terwijl het al een jaar niet meer zo is. Vriendschap dood, ok, respecteer ik. Maar natrappen zonder de ballen te hebben om aan te geven wat je echt dwars zit, dát is wijvengedoe en basisschool-niveautje.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Blijft allemaal wijvengedoe waar ik geen zin in zou hebben...
Echte vriendschappen blijven toch wel overeind en zijn daarbij niet gevoelig voor "Jij geeft mij te weinig aandacht", "Jij was er toen niet voor mij" en "Als je stom doet ben je m'n vriend niet meer."
En om dan eerst te stellen dat je alle begrip voor zijn manier van omgang hebt, maar een zin later al zit te klagen dat hij dan ook geen kritiek op jou mag hebben, tja... Basisschool-niveautje waarbij vriendschappen verbroken worden na het verliezen van 2 stuiterballen.
Dát weet ik dus niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou, geweldig toch dan. Aandacht meer dan genoeg lijkt me.
Maar waarom dan al die lowlifes? Omdat je het lekker vindt?
De therapie die ik aanraadde was dan ook niet van het gebruikelijke "Wil je er over praten"-niveau.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Bij therapie krijg ik altijd het idee dat je psychisch in de knoop zit. Misschien omdat ik zelf de nodige afkeer heb tegen zielenknijpers dat ik deze mening heb. Daarnaast heeft iedere therapeut weer zijn visie en mening. Enige wat kan helpen is jezelf beter te leren kennen, maar goed heb je dan therapie nodig?
Gewild door lowlifes? Waar is je zelfrespect?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dát weet ik dus niet!. Ik wil me gewild voelen maar ik weet niet waarom.
Zucht, dat weet ik dus niet! Maar ik ga niet het hele verhaal nóg een keer uit de doeken doen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Gewild door lowlifes? Waar is je zelfrespect?
Het 'wil je erover praten' gedoe: ik was het na een paar maanden zowaar beu om steeds over mezelf te praten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
De therapie die ik aanraadde was dan ook niet van het gebruikelijke "Wil je er over praten"-niveau.
Dit is een wetenschappelijk ondersteunde (met dus uiteraard ook bewezen resultaten) therapie die daarom dus ook ietwat meer kans van slagen heeft.
Ook daar heb je een punt, maar denk dat ik dan simpelweg andere opvattingen heb van vriendschappen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om 'te weinig aandacht' maar als je dan toch een vriendschap laat doodbloeden, waarom dan wél de moeite steken in posten op fok? Verder val ik dawg buiten fok niet lastig met mijn verhalen en hij is ook zeker niet verplicht hier te reageren. Hij neemt mij iets kwalijk, vermoed ik. Ga dan niet lekker kinderachtig op fok laten voelen dat je 'op de hoogte bent van alles dat er speelt' terwijl het al een jaar niet meer zo is. Vriendschap dood, ok, respecteer ik. Maar natrappen zonder de ballen te hebben om aan te geven wat je echt dwars zit, dát is wijvengedoe en basisschool-niveautje.
Daten moet je ook gewoon meteen doen. Als het langer duurt dan 2 dagen om een afspraakje te maken, weet je bijna zeker dat ze een spelletje met je probeert te spelen. Ze denkt dan waarschijnlijk dat ze "goed in de markt ligt" door al die aandacht en dan kun je het vergeten. De enige juiste reactie is dan om haar direct van je MSN-lijst te gooien.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren kreeg mijn ego een deuk. Een meiske waarmee ik al een tijdje contact had via RP zei dat ze een date afhield omdat ze al met een andere jongen ging daten. Ik ben dus het 'plan B'.
Tja, da's niet iets wat mij uberhaupt zou kunnen overkomenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het 'wil je erover praten' gedoe: ik was het na een paar maanden zowaar beu om steeds over mezelf te praten.
Dat laatste heb je gelijk in. Niet over nagedacht en niet eerlijk t.o.v. hem.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook daar heb je een punt, maar denk dat ik dan simpelweg andere opvattingen heb van vriendschappen.
Voor hetzelfde geld bedoelt hij dit wel als "teken van leven" of is dit zijn manier om je als vriend op het juiste spoor te helpen.
Maar inderdaad, het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn dat hij verliefd op je is en zich dan ook dood ergert aan de manier waarop je je hier profileert. Who knows?
Anyway, termen als "laf" vind ik vrij zwaar en het zou in ieder geval geen term zijn die ik uberhaupt ooit in de mond zou nemen tegenover een vriend/vriendin.
Tig mogelijkheden, maar de achterliggende reden is denk ik niet eens zozeer van belang.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dát weet ik dus niet!. Ik wil me gewild voelen maar ik weet niet waarom.
Misschien is het wel gewoon gewenning, ik weet gewoon niet meer hoe het ook alweer hoort te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tig mogelijkheden, maar de achterliggende reden is denk ik niet eens zozeer van belang.
Probleemonderkénning en daadwerkelijk bereid zijn er (serieus en zonder uitzonderingen) aan te werken is in jouw geval veel belangrijker.
Ik vraag me eerder af of je uberhaupt ooit geweten hebt hoe het hoort te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon gewenning, ik weet gewoon niet meer hoe het ook alweer hoort te zijn.
Je kunt je er natuurlijk ook gewoon bij neerleggen en lekker aan de gang blijven. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon gewenning, ik weet gewoon niet meer hoe het ook alweer hoort te zijn.
Vroeger, toen ik nog maagd was.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of je uberhaupt ooit geweten hebt hoe het hoort te zijn.
Ik begrijp het ook niet helemaal.quote:
Toen wist je inderdaad nog niet hoe het verkeerd kon gaan, maar of je daadwerkelijk ook wist hoe het hoorde te zijn is nog maar de vraag.quote:
3 out of 4quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik heb me ingeschreven op paiq. Een van m'n foto's heeft al 2 bewonderaars na 3 beoordelingen.
Beweer je nou dat ik lowlifes aanhaal, opdat ik aandacht krijg op fok?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toen wist je inderdaad nog niet hoe het verkeerd kon gaan, maar of je daadwerkelijk ook wist hoe het hoorde te zijn is nog maar de vraag.
Nah Seven, uit je postgedrag is al wel het 1 en ander af te leiden.
Om een simpel voorbeeldje te noemen; je hebt wel eens je rustigere periodes waarin je alleen maar "normale" verhalen post en je je allerlei goede voornemens in je hoofd haalt.
Zodra je echter door hebt dat er vrijwel niemand reageert op de "rustige, normale Seven" weet ik al dat er binnen afzienbare tijd weer een volslagen tegenovergestelde post van je volgt waarin je oreert over een weer een nieuwe, vaak volledig kansloze penisgod die uiteraard ook weer zijn eigenaardigheden heeft.
Alsof je zelfs online diezelfde drang naar aandacht hebt en dat die zelfs doorwerkt naar je echte leven...
Saaie verhalen op Fok > Geen aandacht.
Geen aandacht > Onrust bij Seven
Onrust bij Seven > Ongewenst, dus dan zórg je wel gewoon weer voor spannende verhalen.
Spannende verhalen > Aandacht en dus korte termijn bevrediging.
True, zul je mij niet horen ontkennen.quote:Echter, omdat je verder maar weinig met die mannen hebt, kom je daardoor weer in de meest vage situaties terecht om van ze af te komen.
En dan klaag je zelf wel altijd over mannen en wisselende signalen, maar hoe denk je dat die mannen over jou denken?
Week 1 vindt je ze hélemaal geweldig, gaan de benen wijd en ben je dolblij met de nieuwe toverknots.
Maar een paar weken later, al dan niet aangemoedigd door de posts hier en dus ook vaak zonder
noemenswaardige of voor hun begrijpelijke aanleiding, kap je ze ook net zo radicaal weer af.
Klopt. Maar wat de echte problemen zijn weet ik niet. En eerlijk gezegd, ik heb heus wel eens een paar maanden droog gestaan hoor.quote:Niet eerlijk voor hun en uiteindelijk ook niet eerlijk tegenover jezelf aangezien je jezelf alleen nog maar verder de afgrond in laat donderen door dat soort belevenissen.
Zo goed als je in staat bent kansloze figuren helemaal (ook voor jezelf) op te hemelen, zo snel kun je ook vollédig afknappen op diezelfde mannen.
En dát is dan ook de échte reden van de onrust die je voelt; je weet immers zelf niet eens meer wat je wilt.
Ik denk dan ook niet dat die mannen in je leven blijven komen omdat je zo serieus op zoek bent naar een relatie, maar dat je ze opvoert in je leven omdat het korte termijn bevrediging oplevert.
En misschien nog wel belangrijker: omdat het je weer een aantal weken af kan leiden zodat je niet meer over je échte problemen na hoeft te denken.
Ik weet gewoon altijd direct als iemand het niet is. Maar opdat ik toch aandacht krijg en niet met mijzelf geconfronteerd word, ga ik er een tijdje in mee. En dan ben ik er ineens weer klaar mee, next.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
wat is nou het probleem dan Seven? gaat dit nog steeds over jouw zoektocht naar mr right die je niet vindt om dat mr right zich nooit aandient bij de eerste date?
Die theorie klopt niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet gewoon altijd direct als iemand het niet is. Maar opdat ik toch aandacht krijg en niet met mijzelf geconfronteerd word, ga ik er een tijdje in mee. En dan ben ik er ineens weer klaar mee, next.
back at ya. dat je niet eens weet waarom zegt al meeeeeeeeer dan genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.
OK, duidelijk. Jammer.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
back at ya. dat je niet eens weet waarom zegt al meeeeeeeeer dan genoeg.
dus laten we erover ophouden maar, genoeg anderen die constant op die verhalen van je ingaan.
Jankerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Ik word een beetje moe van alle aandachttrekkerij van Seven eerlijk gezegd. Kan daar niet een apart topic voor geopend worden?
wnat je hebt een fout denkbeeld over je denkbeelden.quote:
Mja, ik overzie het grote geheel ook nog totaal niet dus zo raar is dat niet. Man, ik zou een moord doen voor een aha-erlebnis van heb ik jou daar.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wnat je hebt een fout denkbeeld over je denkbeelden.
Foto?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef edraket31 het volgende:
Ik verbaas me eigenlijk wel hoe snel/makkelijk vrouwen willen daten, had dat nooit verwacht.
Heb al 3-4 keer de boot afgehouden van vrouwen die me recht op de man af vroegen om te daten.
Ervaringen trouwens van een niet-dating site.......Een site voor gescheiden ouders waar de verhouding mannen/vrouwen nogal scheef ligt.
Ik zit denk ik ook in een iets andere doelgroep te kijken, meer de categorie 35-42jaar en "kind geen bezwaar, juist leuk"
Maar daar zitten toch ook een hoop slettenbakken tussen zeg!
Heb nog dateafspraak uitstaan met vorige date, het fotomodel
Naja, het is natuurlijk wel frappant te noemen dat alle vrouwen hier toch vooral doorsnee/normale mannen ontmoeten en jij vrijwel alleen maar met knotsafrikanen/Barry White's/en sporttasstalkers op de proppen komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Seven. het volgende:
Beweer je nou dat ik lowlifes aanhaal, opdat ik aandacht krijg op fok?
Een paar maanden droog staan staat uiteraard nog niet gelijk aan het overdenken en analyseren van je problematiek.quote:Klopt. Maar wat de echte problemen zijn weet ik niet. En eerlijk gezegd, ik heb heus wel eens een paar maanden droog gestaan hoor.
Als Plan A faalt of ik loop vast, goed?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het is natuurlijk wel frappant te noemen dat alle vrouwen hier toch vooral doorsnee/normale mannen ontmoeten en jij vrijwel alleen maar met knotsafrikanen/Barry White's/en sporttasstalkers op de proppen komt.
[..]
Een paar maanden droog staan staat uiteraard nog niet gelijk aan het overdenken en analyseren van je problematiek.
En zoals ik al eens eerder aangaf, ik ben best bereid even een middagje met je pimpelen om te kijken of ik er in real life wat meer over kan zeggen.
Geen strijd en geen geneuk, gewoon lullen en kijken of er wat uit komt zonder dubbele agenda ofzo.
Het is niet voor mezelf hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef Seven. het volgende:
Als Plan A faalt of ik loop vast, goed?
Je scheermesjes en lactacyd weg gooien. Serieuze tip.quote:En als iemand tips heeft om te zorgen dat ik niet terugval, dan graag.
Kan mij voorstellen dat je het als bedreigend ervaart dat plotseling iemand niet langer in je borderline-achtige praatjes geinteresseerd is.quote:
Hoezo is dat nu frappant te noemen? Vergeet niet dat "bad boys" vaak toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Heb ook een vriendin die weet dat ze er niet op moet vallen, maar telkens weer komt ze thuis met een bad boy. De een nog erger dan de ander, sommige waar in het drugsmilieu. Het heeft vaak een bepaalde aantrekkingskracht waar ik nog niet overuit ben wat dat dan is.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het is natuurlijk wel frappant te noemen dat alle vrouwen hier toch vooral doorsnee/normale mannen ontmoeten en jij vrijwel alleen maar met knotsafrikanen/Barry White's/en sporttasstalkers op de proppen komt.
Met name spanning en daarbovenop nog een laagje afwisselingquote:Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu frappant te noemen? Vergeet niet dat "bad boys" vaak toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Heb ook een vriendin die weet dat ze er niet op moet vallen, maar telkens weer komt ze thuis met een bad boy. De een nog erger dan de ander, sommige waar in het drugsmilieu. Het heeft vaak een bepaalde aantrekkingskracht waar ik nog niet overuit ben wat dat dan is.
Zit ze inderdaadquote:Mogelijk heeft Seven ook een dergelijke aantrekkingskracht voor dergelijke types. Vergeet ook niet dat dergelijke bad boys vaak ook dondersgoed mensen weten te bespelen. En als je daar zelf ook nog eens vatbaar voor bent, dan raak je wel steeds in de zelfde cirkel terecht.
Niet dat ik suggereer dat Seven in deze cirkel zich nu bevind. Maar het neigt er wel naar.
Op de korte termijn wel ja. Maar eh, definieer 'gewoon'.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef kastanova het volgende:
Gewone mannen zijn immers "te gewoontjes."
Ik heb nog wel een tip: Zoek eens een man uit die jij leuk vind, en die jij moet versieren...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet gewoon altijd direct als iemand het niet is. Maar opdat ik toch aandacht krijg en niet met mijzelf geconfronteerd word, ga ik er een tijdje in mee. En dan ben ik er ineens weer klaar mee, next.
Dat vind ik wel een hele goeie, eigenlijk. Ik maak zelf nooit jacht.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tip: Zoek eens een man uit die jij leuk vind, en die jij moet versieren...
Dus niet andersom...
Hup van je luie reet af!
Ik durf dat wel te suggereren hoor. Dat zijn types waarbij je je niet veilig kunt voelen en dat is mijn comfort zone. Een man bij wie je je wel veilig kunt voelen, daar kan ik maar heel zelden voor warmlopen. Bovendien komt het 100x harder aan als zo iemand je verlaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu frappant te noemen? Vergeet niet dat "bad boys" vaak toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Heb ook een vriendin die weet dat ze er niet op moet vallen, maar telkens weer komt ze thuis met een bad boy. De een nog erger dan de ander, sommige waar in het drugsmilieu. Het heeft vaak een bepaalde aantrekkingskracht waar ik nog niet overuit ben wat dat dan is.
Mogelijk heeft Seven ook een dergelijke aantrekkingskracht voor dergelijke types. Vergeet ook niet dat dergelijke bad boys vaak ook dondersgoed mensen weten te bespelen. En als je daar zelf ook nog eens vatbaar voor bent, dan raak je wel steeds in de zelfde cirkel terecht.
Niet dat ik suggereer dat Seven in deze cirkel zich nu bevind. Maar het neigt er wel naar.
Voor jou 10 anderen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je het als bedreigend ervaart dat plotseling iemand niet langer in je borderline-achtige praatjes geinteresseerd is.
Mannen die weinig tot geen moeite hebben met zich openstellen voor een leuke, veilige relatie.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Op de korte termijn wel ja. Maar eh, definieer 'gewoon'.
Op zich geen slecht idee om er een nieuw topic over te maken though. Aangezien 90% van jouw posts niet over dating(sites) an sich gaatquote:
Lactacyd doe ik niet aan. Maar spiraaltje laten verwijderen zou geen kwaad kunnen. Het zit in de planning om dat ding te laten vervangen maar als ik de vervanging laat voor wat het is. Alleen dan ga ik wel weer elke maand bloeden.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is niet voor mezelf hoor.
[..]
Je scheermesjes en lactacyd weg gooien. Serieuze tip.
Contacten als in wat precies? Op datingsites? Bizar weinigquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Seven. het volgende:
Hoeveel contacten heb je eigenlijk, dizorn?
Nee, is eng hè?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef Seven. het volgende:
Dat vind ik wel een hele goeie, eigenlijk. Ik maak zelf nooit jacht.
Met mij is het prima!quote:
En dat allemaal in een datingsite-ervaringen-topic.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lactacyd doe ik niet aan. Maar spiraaltje laten verwijderen zou geen kwaad kunnen. Het zit in de planning om dat ding te laten vervangen maar als ik de vervanging laat voor wat het is. Alleen dan ga ik wel weer elke maand bloeden.
mijn god zeg. ik zeg wat ik denk adhv wat je hier zelf post. jij ziet het als aanval en haalt dit er allemaal bij, niet ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om 'te weinig aandacht' maar als je dan toch een vriendschap laat doodbloeden, waarom dan wél de moeite steken in posten op fok? Verder val ik dawg buiten fok niet lastig met mijn verhalen en hij is ook zeker niet verplicht hier te reageren. Hij neemt mij iets kwalijk, vermoed ik. Ga dan niet lekker kinderachtig op fok laten voelen dat je 'op de hoogte bent van alles dat er speelt' terwijl het al een jaar niet meer zo is. Vriendschap dood, ok, respecteer ik. Maar natrappen zonder de ballen te hebben om aan te geven wat je echt dwars zit, dát is wijvengedoe en basisschool-niveautje.
Hoe dan ook: genoeg hierover. Ik wens hem het beste en meer moet dat niet zijn. Verder zal ik dit dan maar laten zijn voor wat het is en er niet meer op reageren.
Whahaha, jaaaa!!! Hoe weet je dit?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je scheermesjes weg gooien. Serieuze tip.
Hmm, ja viel mij ook op inderdaad. Ben zelf ook meestal na 3 dates op een man uitgekeken, maar dat komt omdat het gewoon saaie Harry's zonder inhoud zijn, of ze zijn nuchter ineens lelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
misschien investeer je er zelf niet genoeg in waardoor hij ook zoiets heeft van, voor haar ga ik geen moeite doenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ja viel mij ook op inderdaad. Ben zelf ook meestal na 3 dates op een man uitgekeken, maar dat komt omdat het gewoon saaie Harry's zonder inhoud zijn, of ze zijn nuchter ineens lelijkOf iets in die geest
eh, nee hoor schatquote:Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien investeer je er zelf niet genoeg in waardoor hij ook zoiets heeft van, voor haar ga ik geen moeite doen.
oke dus jij gaat iedere keer weer met goede moed keiveel moeite doen voor iemand die je op eerste gezicht leuk vindt? Of houd je jezelf terug?quote:
Dude, als jij keiveel moeite doet voor al je dates meteen van het begin, vind ik het niet vreemd dat je al jaren single bent hoor..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus jij gaat iedere keer weer met goede moed keiveel moeite doen voor iemand die je op eerste gezicht leuk vindt? Of houd je jezelf terug?
Ik weet niet hoor, maar als je keihard je best doet dan is er toch iets mis. Als je gewoon jezelf bent (Cliché, ka-ching!) dan ben je óf wel interessant genoeg of niet interessant genoeg. Waarom zou je dan extra je best doen of jezelf inhouden?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus jij gaat iedere keer weer met goede moed keiveel moeite doen voor iemand die je op eerste gezicht leuk vindt? Of houd je jezelf terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |