Dan moet je hem opvoerenquote:Op maandag 18 april 2011 09:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar wel een wat langzamere computer
quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef sharr het volgende:
Iemand raadde me net aan gewoon NIET naar school te gaan. Best wel een goed idee
Ik sliep ook vroegquote:Op maandag 18 april 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je vroeger gaan slapen
Hey Bloempjequote:
Briljantquote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef sharr het volgende:
Iemand raadde me net aan gewoon NIET naar school te gaan. Best wel een goed idee
ik geloof je neitquote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik sliep ook vroeg
[..]
Hey Bloempje
quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Briljantdat raad ik mezelf ook regelmatig aan.
Dan nietquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Geloof je zijn neit ?Wat is een neit?
Niet weten wat een neit isquote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Geloof je zijn neit ?Wat is een neit?
Is niet zo moeilijk te leren, bij mij is het al zo dat als ik 's ochtends heel moe wakker word, er automatisch een stem klinkt: Gekkieeee, ga toch weer slapenquote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Ik ga het eens leren, mezelf aanraden.
Ik weet niet wat een neit isquote:Op maandag 18 april 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet weten wat een neit is
Dat is echt fucking neit
Een neitquote:Op maandag 18 april 2011 09:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een neit isvertel het me
Ik geloof dat je niet bedoelt liefjequote:Op maandag 18 april 2011 09:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een neit
Als in een neitmachine, of de zin 'Daar heb ik neit aan'
Als een neger met een geit neukt en ze krijgen een baby, dat heet een neitquote:
Komt de baby dan uit de geit?quote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als een neger met een geit neukt en ze krijgen een baby, dat heet een neit
Dat kan jaquote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef sharr het volgende:
Och jeetje ik moet zo naar de Albert Heijn, kunnen we even aanmeren?
Nee hoorquote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet bedoelt liefje
gewoon enteren..quote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef sharr het volgende:
Och jeetje ik moet zo naar de Albert Heijn, kunnen we even aanmeren?
Tuurlijk, wat wil je?quote:Op maandag 18 april 2011 09:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurlijk.
LAND IN ZICHT! GOOI HET ANKER UIT! LEG DE LOOPPLANK NEER!
Wil je voor mij een ontbijt meenemen?
Uhmm, doe maar sinaasappelsap, van die croissantjes die je zelf nog moet bakken en eieren. Dan bak ik wel voor iedereen croissantjes en eierenquote:
Sjefriequote:
Hoi, eventjes wachten, ik maak zo ontbijt voor iedereen, als sharr terug is van de AH.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga even vissen vangen, ik ben over een uurtje terug
De mast lijkt een beetje wiebelig, kun je m even vastzetten?quote:Op maandag 18 april 2011 09:49 schreef Michhas het volgende:
Ahoy landrotten, ik hier nog een doosje spijkers waar ik niks mee doe.
Geïnteresseerden?
Jahoeeequote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef sharr het volgende:
Zo, ik heb afbakcroissantjes, eieren, chocolademelk, een pakje Camel en twee flessen verse jus.
Delen!quote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef sharr het volgende:
Zo, ik heb afbakcroissantjes, eieren, chocolademelk, een pakje Camel en twee flessen verse jus.
Donequote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De mast lijkt een beetje wiebelig, kun je m even vastzetten?
Mooi, ik was al bang dat ie op m'n hoofd zou vallenquote:
Staat hier op m'n boekenplankquote:
Ondankbare hond, ik heb net ontbijt gemaakt voor jullie, wil je nu al meer?quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil ook sinasappelen! Ik voel namelijk scheurbuik opkomen
En dan niet die bacardi blackquote:
Was het al klaar dan?quote:Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ondankbare hond, ik heb net ontbijt gemaakt voor jullie, wil je nu al meer?
Oh, okayquote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoi, eventjes wachten, ik maak zo ontbijt voor iedereen, als sharr terug is van de AH.
Wauw, hoe kom je toch op zulke briljante ideeën.quote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef Michhas het volgende:
Jongens even serieus, hoe je het ook wend of keert, 2 en 2 is gewoon 4.
Behalve als je er één vergeet.quote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef Michhas het volgende:
Jongens even serieus, hoe je het ook wend of keert, 2 en 2 is gewoon 4.
Ik lig nog in bedquote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef gianni61 het volgende:
pff, ontbijt.
dat is alweer bijna verteerd. begin alweer honger te krijgen.
Nee hoorquote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef Zeroku het volgende:
Ben ik dan de enige die al in z'n maatpak zit.
Ik wilde al zeggen. Op een doordeweekse dag om 10 uurquote:
Maar dat doen we nietquote:
Geen ideequote:Op maandag 18 april 2011 09:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wauw, hoe kom je toch op zulke briljante ideeën.
Ok.quote:
Zal ik eens met haar praten?quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
Stonden twee mannen voor de deur, ze hadden alweer klachten ontvangen over de hond. Hij had geblaft. Oh noes, een hond die blaft, wat nu!![]()
Grafbuurvrouw.
Mannen? Of politieagenten?quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
Stonden twee mannen voor de deur, ze hadden alweer klachten ontvangen over de hond. Hij had geblaft. Oh noes, een hond die blaft, wat nu!![]()
Grafbuurvrouw.
Goed opgemerkt, politieagenten zijn immers geen mannen.quote:
Wij hebben 2 hondjes en ook van die buren.quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
Grafbuurvrouw.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, politieagenten zijn immers geen mannen.
Hoiquote:
Ja het is erg rustigquote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi, volgens mij slapen heel veel mensen nog.
Ik niet!quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi, volgens mij slapen heel veel mensen nog.
Appelquote:
Hey Banaantje!quote:
Chillll.quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihihi morgen van 13-14.30 toets, vrijdag 11-12.30 en voor de rest
NIKS
NADA
NOPPES
Ik alleen woensdag toets voor de restquote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihihi morgen van 13-14.30 toets, vrijdag 11-12.30 en voor de rest
NIKS
NADA
NOPPES
Ja heerlijk, alleen te kortquote:
En ik ook een stukjequote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Appel, mag ik jou zometeen opeten?
Ik ben al een kilo afgevallenquote:Op maandag 18 april 2011 11:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ga afvallen, dan heb ik dat niet meerHoop ik
Verneukt ritme.quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, alleen te kort, jij dan?
Au.quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Appel, mag ik jou zometeen opeten?
nee dank ik heb nog 125 te veelquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight! Ik heb nog wel een kilo voor je over als je hem mist. of tien
Ik 450 kilo, echt fantastischquote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee dank ik heb nog 125 te veel
en ik.quote:
KOM VAN DAT DAK AFquote:Op maandag 18 april 2011 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik.
zolang ik niet weer gebeld wordt dat ik ergens op een dak moet gaan staan..
ik moet juist iets gaan maken zodat mensen niet meer van het dak af kunnen pleuren..quote:
Dat is toch grappigquote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet juist iets gaan maken zodat mensen niet meer van het dak af kunnen pleuren..
De ladder weghalen zodat ze het dak niet meer op kunnen?quote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet juist iets gaan maken zodat mensen niet meer van het dak af kunnen pleuren..
quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ik moet ontbijten, dus ik ga maar eens.![]()
nee, daar verdient mijn bedrijf geen geld aanquote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef sharr het volgende:
[..]
De ladder weghalen zodat ze het dak niet meer op kunnen?
Spuug erop, kom op, doe het!quote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Gadverdamme ladygaga op de voorpagina van de metro
Herkenbaar, die hoofdpijn dan. Mja het valt wel meequote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ik moet ontbijten, dus ik ga maar eens.![]()
Kusje voor Bloempssquote:
Kusje op je hoofdpijn.quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Herkenbaar, die hoofdpijn dan. Mja het valt wel mee
quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusje voor Bloempss
[..]
Kusje op je hoofdpijn.
Hihiquote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusje voor Bloempss
[..]
Kusje op je hoofdpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you are what you say you are.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef MultiBanaan het volgende:
Leren ik kan het nu echt niet langer meer uitstellenHihi, uitsletten hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
trainen voor de hoge hakken race?quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi
Oh jongens, wens me succes, ik ga straks op torenhoge hakken lopen
Nee, ik had ze gekocht omdat ze zo mooi zijn en daarna wel 3 keer aangedaanquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
"Londen met mavo 3, dat was echt fantastisch!"
schoolsite doet aan verkapte postal gold
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spuug erop, kom op, doe het!
Nu ben ik echt weg hoor.
Wat liefquote:Op maandag 18 april 2011 11:17 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Mn kat was vannacht ver schattig bezig
ze stond voor mn deur te miauwen, toen ik de deur open deed stong ze direct op mn bureau en daarna op mn bed (ik heb een hoogslaper) en voordat ik weer in mn bed lag sliep ze al![]()
![]()
Zeker 450 leerlingen gingen meequote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
Ja hequote:
Awwquote:Op maandag 18 april 2011 11:17 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Mn kat was vannacht ver schattig bezig
ze stond voor mn deur te miauwen, toen ik de deur open deed stong ze direct op mn bureau en daarna op mn bed (ik heb een hoogslaper) en voordat ik weer in mn bed lag sliep ze al![]()
![]()
Kom niet uit Uut, geen kat, ook geen HJquote:Op maandag 18 april 2011 11:22 schreef gianni61 het volgende:
het lijkt soms alsof fok alleen maar bestaat uit mensen uit regio utrecht, met katten en hertog jan..
Vlakbij Amsterdam hier, 5 katten en ik hou niet van bier.quote:Op maandag 18 april 2011 11:22 schreef gianni61 het volgende:
het lijkt soms alsof fok alleen maar bestaat uit mensen uit regio utrecht, met katten en hertog jan..
Wat is een karel?quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alleen 2 ratten, een karel en 3 vissen
en geen hertog jan
ik ook niet, ook niet en ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kom niet uit Uut, geen kat, ook geen HJ![]()
FML
Hihiquote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee serieus, het is echt HOND. Hond schrijf je niet met een T.
lekker geslapen?quote:
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JazekerHeerlijk uitgeslapen
.
Jij ook?
Mooiquote:
Schoolquote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi![]()
Gaat iemand nog iets spannends doen vandaag?
Schoolquote:
Neenquote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi![]()
Leuk leven, ik ken hetquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Schoolen als ik thuis ben: schoolopdrachten maken
neen, ik heb geen levenquote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik moet over 5 minuten naar schoolquote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
wrm zitten jullie binnen?
Het is keilekker buiten
houdou
Hey Bob, ik denk dat wij serieus wel eens samen gevoetbald hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef HappyBob het volgende:
Overal spierpijn maar wel weer bijgeslapenGoedemorgen
![]()
wow beterschapquote:Op maandag 18 april 2011 11:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet over 5 minuten naar school
Rolf van Xfactorquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is die gast van xfactor of popstars?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef sharr het volgende:
Kijk mijn hond zn tong uitsteken dan
[ afbeelding ]
Die heeft bij mij op de basisschool gezetenquote:
Bietsquote:
Kleine wereld hequote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Bob, ik denk dat wij serieus wel eens samen gevoetbald hebben
Haha ja eigenlijk welquote:
Baas. Genuekt??quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die heeft bij mij op de basisschool gezeten
Nee aap. Hij is 'ontdekt' in de schoolmusical van groep 8quote:
Je kunt het! Succes!quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga even kijken of ik mijn bed uit kan komen. Tot zo
wat sgattigquote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee aap. Hij is 'ontdekt' in de schoolmusical van groep 8
Ik heb een litteken op mijn gezichtquote:
Muts opdoen en grote zonnebril?quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef sharr het volgende:
Godver, ik zie er niet uit. Ben al een uur bezig makeup en haar normaal te krijgen, lukt gewoon niet![]()
Ik spring overboord.
Wie heeft je dit aangedaan ?quote:Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb een litteken op mijn gezicht
Maar Jan, dit heb ik zelf gedaan toen ik nog een kleine piraat wasquote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wie heeft je dit aangedaan ?dan maken we daar eens even een al al littekens van [ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb ik ook weleens last van jaquote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om te eten
Oeiiiquote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar Jan, dit heb ik zelf gedaan toen ik nog een kleine piraat was
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiinjah in dat geval pakken gewoon een onschuldig iemand om onze frustraties op kwijt te kunnen
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiinjah in dat geval pakken gewoon een onschuldig iemand om onze frustraties op kwijt te kunnen
![]()
dat wel natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef JanPiraat het volgende:
tdronenog genoeg tijd om nieuwste foo fighters album weereens te luisteren dus
![]()
en noooooo vrouw overbooooord
heb je nog iemand in gedachte?quote:
Nee dat nietquote:
wie is dat?quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef sharr het volgende:
Wat denken jullie van mijn buur-buurvrouw?
ik mag geen vrouwen slaan, behalve als ze zelf beginnen..quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee om frustraties op te uiten. Ze is kut.
goed he, lekker weertje hierquote:Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
Tdrone, mede heuvellander!
lang niet gezien, hoe ist?
nu krijg ik ook hongerquote:
Ohquote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag geen vrouwen slaan, behalve als ze zelf beginnen..
Stuur pizzalucht op haar afquote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef sharr het volgende:
[..]
OhMaar ze heeft mijn hond geschopt, noemt mij kuthoer en is gewoon lelijk
dat gaat te Furr!!quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef sharr het volgende:
[..]
OhMaar ze heeft mijn hond geschopt, noemt mij kuthoer en is gewoon lelijk
Ik heb zijn rugquote:
oowww shit jaquote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef sharr het volgende:
Wat denken jullie van mijn buur-buurvrouw?
Zijn rug.quote:
Nee dat is die hiernaast, die heb ik inderdaad al twee dagen niet gezienquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww shit jadie zit al 2 dagen in mn kelder zonder eten
![]()
brb even wat kattenvoer naar haar brengen
Ik zal haar straks even uitlaten aan de riem, ziet ze ook even wat zonlichtquote:Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat is die hiernaast, die heb ik inderdaad al twee dagen niet gezien
veelvraat !!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
Zit ik midden in een verhuizing, net terug uit een operatie aan mijn knie, krijg ik net te horen dat mijn contract niet verlengd wordt. zit vanaf 16 mei zonder werk
Dat is echt kut.quote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
Zit ik midden in een verhuizing, net terug uit een operatie aan mijn knie, krijg ik net te horen dat mijn contract niet verlengd wordt. zit vanaf 16 mei zonder werk
wutquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
omg klote manquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
Oh, dat is wel kutquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
ok ok saté bitterballen?quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is het laagste van de frituurorde jabiedt die man eens een lekkere kipknots aan
Kaassoufflequote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is het laagste van de frituurorde jabiedt die man eens een lekkere kipknots aan
ja maar ja maarquote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Kaassouffle![]()
Enige wat ik kan eten uit de frituur zo'n beetje ja
Zeg dat je geen boer bent maar een piraat.quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef sharr het volgende:
Stomme kutmensen van Vodafone
"Kent u mevrouw Boer?"
"NEE. Belt u vaker?"
"U kent mevrouw Boer dus niet?"
"Bel je nou vaker of niet?"
"Fijne dag nog mevrouw."
Ik zag je nietquote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen behalve Jan negeerde mn Oi. Ik weet genoeg.
je wat?quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was te klein om op te vallen die Oiquote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Au! Steek onder water.quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja maar ja maarjij hebt geen neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |