Mijn hond is doodgegaan aan tyfus ik vind het niet leuk als je daar steeds mee scheldquote:
Hij is gestorven door die tyfusmuziek van je, je haalt dingen door elkaarquote:Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn hond is doodgegaan aan tyfus ik vind het niet leuk als je daar steeds mee scheld
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 01:29 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga ook maar eens slapen, ben helemaal kapot.
nee door tyfus die ziekte manquote:Op maandag 18 april 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is gestorven door die tyfusmuziek van je, je haalt dingen door elkaar
Dank je, weltrustenquote:Op maandag 18 april 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Slaap lekkerveel plezier in dromenland
jij bent gay dat je dit niet mooi vindtquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent gay dat je dit niet mooi vindt
quote:
Dan kan ik bij deze vaststellen dat ik niet gay benquote:Op maandag 18 april 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen die dit niet mooi vindt is gay imo
Dan blijft ie echt niet staanquote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Volgende keer zet ik een nummer op van Bonnie St Claire als ik ga neuken :U
quote:Op maandag 18 april 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat sommige mensen altijd dezelfde shizzle aanvragen
Er staan bijna 30.000 liedjes in draakje
geeft niets dat die van jou niet blijft staan.quote:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
dit is M - U - Z - I - E - Kquote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is pas een zeiknummer
en tevens:
[..]
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geeft niets dat die van jou niet blijft staan.
Dat zal mijn lief een worst zijn
Idd want muziek kun je het moeilijk noemenquote:
Wat je al eerder zei: Zal wel een generatiekloof zijn, want dit is idd MUZIEKquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stok ben je weer in een zeikbui?
Adelequote:Op maandag 18 april 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga zo Adele aanvragen dat is pas een bazenzangeres vergeleken bij dit sletje met zwakke stembanden. Zit totaal geen power in haar stem.
Nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stok ben je weer in een zeikbui?
ter vergelijking: wat ik draai is muziek..quote:Op maandag 18 april 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog niet
Maar nog 3 van zulke liedjes en ik ga dus echt alleen nog maar hardcore aanvragen.
Weet je het vast
Britney Spears en Jojo noem jij muziek?quote:Op maandag 18 april 2011 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ter vergelijking: wat ik draai is muziek..
Dit is om te janken
slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt klaar met deze tyfudherrie
ate a manha
Ik vind dit leuk dus vraag ik het aanquote:Op maandag 18 april 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij vindt stok mij niet meer aardig ofzo
zoek de definitie van muziek eens opquote:Op maandag 18 april 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Britney Spears en Jojo noem jij muziek?
Doe dan liever een potje hardcore knallen
Gewoon niet doenquote:Op maandag 18 april 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind dit leuk dus vraag ik het aan. Gezeik elke keer
oh daar gaat het niet om hoorquote:Op maandag 18 april 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind dit leuk dus vraag ik het aan. Gezeik elke keer
Kinderachtig hoorquote:Op maandag 18 april 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoek de definitie van muziek eens op
Ik ben weg van deze echt niet te pruimen tyfusherrie
Trusten Sympquote:Op maandag 18 april 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
Serieus, flikker op met die tyfusherrie, die geen, maar dan ook geen enkele band met muziek heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Mijn papa is niet zo bekrompen hoorquote:
Ben het met je eens Symphonic, maar hoorde van mijn broer, die dan weer heel wat jaren jonger is dan mij, dat dit op zich "Rustig muziek"is...quote:Op maandag 18 april 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
Serieus, flikker op met die tyfusherrie, die geen, maar dan ook geen enkele band met muziek heeft
quote:Op maandag 18 april 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn papa is niet zo bekrompen hoorDie gaat gerust mee naar hardcorefeesje
Hoe oud ben jij wel niet danquote:Op maandag 18 april 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben het met je eens Symphonic, maar hoorde van mijn broer, die dan weer heel wat jaren jonger is dan mij, dat dit op zich "Rustig muziek"is...
Vraag maar aan Koelkastquote:Op maandag 18 april 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben het met je eens Symphonic, maar hoorde van mijn broer, die dan weer heel wat jaren jonger is dan mij, dat dit op zich "Rustig muziek"is...
Don't call it music whenever I'm aroundquote:Op maandag 18 april 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
heel oud.. laten we zeggen 30quote:Op maandag 18 april 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij wel niet dan
laten we dat zeggen.. of is dat zo?quote:
Black Bettyquote:Op maandag 18 april 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gewoon allemaal niet teveel zeiken en aanvragen wat je zelf wilt horen
ik vind deze sfeertje niet leuk![]()
Tevens : Black Betty![]()
Nee Robert Long en Miley Cyrus is muziekquote:Op maandag 18 april 2011 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Don't call it music whenever I'm around
nee, nog 2 jaar ouder zelfs... 32 dusquote:Op maandag 18 april 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laten we dat zeggen.. of is dat zo?
quote:Op maandag 18 april 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
nee, nog 2 jaar ouder zelfs... 32 dus
Als ik de afgelopen weken als leidraad neem is het 0.01% van de luisteraars die deze kloteherrie muziek noemt, en die 0,01% probeert de toon te zetten op ONZ radio, en dus nee, daar ga ik niet mee accoordquote:Op maandag 18 april 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gewoon allemaal niet teveel zeiken en aanvragen wat je zelf wilt horen
ik vind deze sfeertje niet leuk![]()
Tevens : Black Betty![]()
haha dat klopt.. maar snachts mag iedereen aanvragen wat hij/zij zelf wilquote:Op maandag 18 april 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik de afgelopen weken als leidraad neem is het 0.01% van de luisteraars die deze kloteherrie muziek noemt, en die 0,01% probeert de toon te zetten op ONZ radio, en dus nee, daar ga ik niet mee accoord
Het is Draakje voor verzoekjes. Na 0:00 mag je aanvragen wat je wilt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik de afgelopen weken als leidraad neem is het 0.01% van de luisteraars die deze kloteherrie muziek noemt, en die 0,01% probeert de toon te zetten op ONZ radio, en dus nee, daar ga ik niet mee accoord
Oke.. mijn broer is dus bijna 9 jaar jonger dan mij, en dat is dus een generatiekloof qua muziek.quote:Op maandag 18 april 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt mee.. is maar uhmm best wat ouder dan mij
Ik ga nu Abba aanvragenquote:Op maandag 18 april 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha dat klopt.. maar snachts mag iedereen aanvragen wat hij/zij zelf wil
dus tja stok mag dat aanvragen.. en ik mag caro aanvragen
Ik ben ook rond die leeftijd.. maar mijn muzieksmaak sluit meer aan bij jou en sympquote:Op maandag 18 april 2011 01:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke.. mijn broer is dus bijna 9 jaar jonger dan mij, en dat is dus een generatiekloof qua muziek.
Waarom zo bekrompen? Je moet het een leuk vinden en het ander haten.quote:Op maandag 18 april 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben ook rond die leeftijd.. maar mijn muzieksmaak sluit meer aan bij jou en symp
maar ben je niet een ongelovelijk botte lul als je daarmee geen rekening houdt met de inhoud van een hele avond ONZ radio?quote:Op maandag 18 april 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is Draakje voor verzoekjes. Na 0:00 mag je aanvragen wat je wilt.
Ga anders lekker uithuilen bij Koelkast, hij heeft die regel namelijk bedacht hoor
stok.. ik dacht dat je beter wistquote:Op maandag 18 april 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zo bekrompen? Je moet het een leuk vinden en het ander haten.
Wat zijn jullie 12 of zo
Er zijn genoeg mensen die het wel waarderen.quote:Op maandag 18 april 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar ben je niet een ongelovelijk botte lul als je daarmee geen rekening houdt met de inhoud van een hele avond ONZ radio?
Nou, ik vind van wel
Ja toch wel 1 van de 50quote:Op maandag 18 april 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het wel waarderen.
Jij bent gewoon kinderachtige eikel nu door er zo over door te janken.
Koelkast maakt de regels en voor jij hier überhaupt kwam vroegen anderen ook dikwijls hardcore aan.
Dan rot je zelf lekker op. Ik vraag aan wat ik wil.quote:Op maandag 18 april 2011 01:57 schreef Symphonic het volgende:
Dus SS. draai die tyfusherrie lekker op je eigen PC en val ons er niet mee lastig.
Dankjewel
Laat me niet wegjagen door zo een omdat het meneer zijn smaak niet is. Sowieso 10x tyfus roepen is wel genoeg.quote:Op maandag 18 april 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp, Stok..
gedraag je eens
vecht het uit via dm/pm
jullie zijn beiden lief.. maar niet als jullie zo doen
Nou, ik vind het gewoon jammer dat een avond leuke en gemeende muziek zo de grond wordt ingetrapt, en dan ook ook nog andere SC's die los staan van ONZ radio vernaggelen..quote:Op maandag 18 april 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp, Stok..
gedraag je eens
vecht het uit via dm/pm
jullie zijn beiden lief.. maar niet als jullie zo doen
aah ik geniet gewoon nog na van de muziek van jou en van voor jouquote:Op maandag 18 april 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon jammer dat een avond leuke en gemeende muziek zo de grond wordt ingetrapt, en dan ook ook nog andere SC's die los staan van ONZ radio vernaggelen..
Dan ben ik er wel klaar mee ja
Dat gedoe in KSC had andere redenen. Heb het allang via DM met Toekito uitgepraat.quote:Op maandag 18 april 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon jammer dat een avond leuke en gemeende muziek zo de grond wordt ingetrapt, en dan ook ook nog andere SC's die los staan van ONZ radio vernaggelen..
Dan ben ik er wel klaar mee ja
Toek is niet de KSC in zijn eentje..quote:Op maandag 18 april 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat gedoe in KSC had andere redenen. Heb het allang via DM met Toekito uitgepraat.
Leer zaken scheiden.
Wat is er met jou aan de hand man? Moet je ongesteld worden?quote:Op maandag 18 april 2011 02:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toek is niet de KSC in zijn eentje..
En je weet dus dondersgoed wat ik bedoel.
Die actie neem ik je nog steeds niet in dank af...
Een aantal mensen daar zijn deel van mijn leven
ow en die laatste regel: betrek dat vooral op jezelf danquote:Op maandag 18 april 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat gedoe in KSC had andere redenen. Heb het allang via DM met Toekito uitgepraat.
Leer zaken scheiden.
Je hebt er niets te zoeken, en blijf er vooral wegquote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand man? Moet je ongesteld worden?
Sommige klootzakjes daar zijn gewoon laf. Achter de rug praten.
ik zit echt gewoon 10 seconden naar je post te kijkenquote:
Waarom haal jij bs van daar (waar je niet eens bij aanwezig was trouwens) hier naar dit topic?quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt er niets te zoeken, en blijf er vooral weg
Ik geef toe, hij was onduidelijk, maar wat ik dus probeerde te zeggen: Wat mijn opa leuk vind, kan ik ook leuk vinden, maar mijn vader verschrikkelijk...quote:Op maandag 18 april 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zit echt gewoon 10 seconden naar je post te kijken
doe wat je niet laten kan....quote:Op maandag 18 april 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom haal jij bs van daar (waar je niet eens bij aanwezig was trouwens) hier naar dit topic?
Ik ga zo Remlof een PM sturen. Die was er namelijk wel bijJe gaat behoorlijk de grenzen over met je beschuldigingen.
ah okequote:Op maandag 18 april 2011 02:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik geef toe, hij was onduidelijk, maar wat ik dus probeerde te zeggen: Wat mijn opa leuk vind, kan ik ook leuk vinden, maar mijn vader verschrikkelijk...
Nog wakker?quote:Op maandag 18 april 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zit echt gewoon 10 seconden naar je post te kijken
Hahaha..nou eet smakelijk...ook net nog ff donerpizza naar binnen gedruktquote:
Trustequote:Op maandag 18 april 2011 02:17 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 klapt zijn boel dicht, en gaat slapen... slaap lekker all....
Bananen?quote:
Jofuquote:
Veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 18 april 2011 02:17 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 klapt zijn boel dicht, en gaat slapen... slaap lekker all....
quote:
Jij begint er hier over???????quote:Op maandag 18 april 2011 02:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kan....
en ik woon in de KSC.
En als je daar alleen komt om te kutten ben je daar niet welkom nee....
en veel betere bedoelingen had je niet.
En als je wat uit te vechten heb doe je dat per PM/DM en ga je niet een SC verneuken
Ja hallo!!!!!! hier.....quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij begint er hier over???????
Check mn PH. Ben 2x in de KSC geweest. Een keer vorig jaar en een keer 2 weken geleden.
Omdat er gezegd werd dat ik mensen kanker zou toewensenPardon????
Lees dit topic ff door :
[KSC #3.287] Met gebraden stokstaart bij de koffie!
Alleen wat daar gesteld werd heb ik ff (kort) gereageerd! Mag het godverdomme ff ja???
Rot op met je KSC van hier, nare vent met je gehaat en je getyfus.
quote:
Ik wordt helemaal verdrietig van dit topicquote:
Meisje tochquote:Op maandag 18 april 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wordt helemaal verdrietig van dit topic
Ow....Mc Steamy slaat zn arm om Knetter heen ..ow kom maar hierquote:Op maandag 18 april 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wordt helemaal verdrietig van dit topic
quote:Op maandag 18 april 2011 02:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Meisje toch![]()
kom maar hier ik heb een hoop liefde voor je over
aaaaaaaaaawquote:Op maandag 18 april 2011 02:23 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow....Mc Steamy slaat zn arm om Knetter heen ..ow kom maar hier
Nee, geen bambambamquote:Op maandag 18 april 2011 02:24 schreef McSteamy het volgende:
Ow maar dan mag ik![]()
![]()
![]()
ook...BAM BAM BAM...
Ow jawel hoorquote:
Lekker Minecraftenquote:
Fantaquote:
Oehh doe mij ook een bakkiequote:
Voor jou maken wij wel ruimte hoor ...kijk er nog een plekje vrijquote:Op maandag 18 april 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
aaaaaaaaaaw![]()
* Knetterkrankjorum voelt de liefde
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 02:33 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Voor jou maken wij wel ruimte hoor ...kijk er nog een plekje vrij
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Stok, i like you
en het ging niet om jouw muzieksmaak, maar wel om de deceptie door de tegenstelling van een avond radio en hetgeen Draakje uitbraakt.... Dat was een TGVJD'tjequote:Op maandag 18 april 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Oh Koelkast is op vakantie hoor ik net. Ik zal die reacties van Symp bewaren en vragen hoe de regels aangaande Draakje precies zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 18 april 2011 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het ging niet om jouw muzieksmaak, maar wel om de deceptie door de tegenstelling van een avond radio en hetgeen Draakje uitbraakt.... Dat was een TGVJD'tjewe zitten in tinychat.. kom je ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
dm ff een url ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we zitten in tinychat.. kom je ook?
Ow gossie McSteamy geeft Jofu een aai over zn bol...Sowie jochiequote:
helaas is stokkie wegquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
stok.. ons liedje.. kom op.. batsen en lief doen
quote:Op maandag 18 april 2011 03:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Knetter jij en ik....sex on the beach![]()
![]()
Ow geil zegquote:Op maandag 18 april 2011 03:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Carooltje79
Bericht:
Knetter jij en ik....sex on the beach![]()
![]()
hoe liefquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voor me schatje Knetter
Carooltje79
Bericht:
Knettertje ik heb zin in je!!!!!!
Was wat??quote:
Verdachtmakingen niet teveel van aantrekkenquote:
Ik ga je helpen zoekenquote:Op maandag 18 april 2011 03:44 schreef McSteamy het volgende:
Nou McSteamy gaat maar es ff kijken of d`r bedje nog boven staat.........
![]()
![]()
ojquote:
Trusten lekkerdingquote:Op maandag 18 april 2011 03:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Slaap lekker allen![]()
nog ff het verzoekje luisteren van Stokkie
Nou tot morgen maar weerquote:
Mooi om zo te slapen iddquote:
slaap lekker, geef carool een kus van mequote:
ik ga zo ook.. heb een liedje voor je aangevraagdquote:
Ik ben altijd lief tochquote:Op maandag 18 april 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Trusten lekkerding, veel plezier met die meneer (doe zachies met hem)
Niks engs tochquote:Op maandag 18 april 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo ook.. heb een liedje voor je aangevraagd
Kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 18 april 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Trusten lekkerding, veel plezier met die meneer (doe zachies met hem)
nee ga je leuk vinden denk ikquote:
Lucky basterdquote:
Ik heb zin in je dus kom maar opquote:Op maandag 18 april 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ga je leuk vinden denk ik
Komquote:
jij bent daar.. ik ben hierquote:
Knetter
Bericht:
belle voor stok
Zal voorzichtig met dr doen....promisequote:
Belle Perez is welquote:
daarom belle voor stok. zie ik ben soms best liefquote:
Eigenlijk is Knetter bijna altijd wel lief. Behalve als mensen haar onrecht aandoen.quote:Op maandag 18 april 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom belle voor stok. zie ik ben soms best lief
Of je zorgt ervoor dat dat niet gebeurdquote:Op maandag 18 april 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Knetter bijna altijd wel lief. Behalve als mensen haar onrecht aandoen.
Zoek dan maar een bunker op.
is dat zo?quote:Op maandag 18 april 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Knetter bijna altijd wel lief. Behalve als mensen haar onrecht aandoen.
Zoek dan maar een bunker op.
Als zij mijn meisje is gaat dat sowieso niet gebeurenquote:Op maandag 18 april 2011 03:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je zorgt ervoor dat dat niet gebeurd
Wuttquote:Op maandag 18 april 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als zij mijn meisje is gaat dat sowieso niet gebeuren
Het zou ongeacht niet moeten gebeurenquote:Op maandag 18 april 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als zij mijn meisje is gaat dat sowieso niet gebeuren
26 mei 2006, bijna 5 jaarquote:Op maandag 18 april 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wuttje was toch al 4 jaar heel happy met een deerne?
Kan je niks aan doen he als het niet in je macht ligtquote:Op maandag 18 april 2011 04:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het zou ongeacht niet moeten gebeuren
Pitze Stokquote:Op maandag 18 april 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
Ik gaat ff tijdelijk hemelen
Trusten Knetters![]()
![]()
jofu laterz man
veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 18 april 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
Ik gaat ff tijdelijk hemelen
Trusten Knetters![]()
![]()
jofu laterz man
Heel veel draakquote:Op maandag 18 april 2011 07:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe is het gisteren gegaan hier zonder rooster?
Ik heb gisteren mijn laptop niet eens aangeraaktquote:
mm, dat is zeker jammer, die ene dm was zeker van mr green? die wilde gisteravond om 21.00 maargoed, draakje stond op autoconnect en ik ga echt koelkast niet er bij halen.quote:Op maandag 18 april 2011 07:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn laptop niet eens aangeraakt![]()
Gisteravond heb ik Bart thuis gebracht, was rond middernacht weer thuis en meteen naar bed gegaan.
En net had ik maar 1 dm van iemand die op het rooster wilde en 1 pm van iemand die er juist af wilde.
Beetje jammer wel
Was gezellig ja. Die gasten sporen gewoon niet. Maar dan ook echt niet.quote:Op maandag 18 april 2011 07:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
mm, dat is zeker jammer, die ene dm was zeker van mr green? die wilde gisteravond om 21.00 maargoed, draakje stond op autoconnect en ik ga echt koelkast niet er bij halen.
Heb je het leuk gehad?
Haha gelukkigquote:Op maandag 18 april 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was gezellig ja. Die gasten sporen gewoon niet. Maar dan ook echt niet.
Was nog wel ff stress toen ik Bart naar huis bracht. Had een hele zachte achterband en het ventiel zat verstopt achter de wieldop. Wieldop die er alleen af kan nadat je de moeren hebt losgedraaid.
Uiteindelijk bij Bart zn vader geweest om die ff los te draaien. Nu rijdt George weer fantastisch
Ik zit nu pas wakker wordt muziek te luisterenquote:Op maandag 18 april 2011 07:33 schreef Popje-popje het volgende:
Rensjebree
Bericht:
WAKKKERRRRRRRRRRR MAAK PLAATJE!
Geen last van gehad. Al was het wel irritant voetbal kijken gisteren. De bovenbuurman had toen zn muziek hard aanstaan. Bart vond het wel goede muziek geloof ik, die wilde wel boven bij de buurman gaan zittenquote:Op maandag 18 april 2011 07:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha gelukkig
nog last van de buren gehad, of hebben ze zich stil gehouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 18 april 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Al was het wel irritant voetbal kijken gisteren. De bovenbuurman had toen zn muziek hard aanstaan. Bart vond het wel goede muziek geloof ik, die wilde wel boven bij de buurman gaan zitten
Hier mn zoon:Het staat hem nog goed ook! alleen lijkt hij wel een paar jaar jongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat ie zo'n leuk koppie heeft met kort haar, hij wil het zelf langquote:Op maandag 18 april 2011 07:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het staat hem nog goed ook! alleen lijkt hij wel een paar jaar jonger
Gekken hont.quote:Op maandag 18 april 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat ie zo'n leuk koppie heeft met kort haar, hij wil het zelf lang![]()
Mijn hond is trouwens ook uitgeput
Hond ook kaal?quote:Op maandag 18 april 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie weer?quote:
Dat wilden ze bijna ook doen jaquote:
Ja vind ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Het zou een hoop haren schelenquote:
Dat geloof ik, ik vind dat die katten al veel haren hebben, laat staan een hondquote:Op maandag 18 april 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het zou een hoop haren schelen
Als ik nu mn vloer ga vegen/dweilen dan zie je dat over een minuut of 15 al niet meerquote:Op maandag 18 april 2011 07:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, ik vind dat die katten al veel haren hebben, laat staan een hond
Mmmm ok duidelijk, ik wil dus echt geen hond met haar.quote:Op maandag 18 april 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik nu mn vloer ga vegen/dweilen dan zie je dat over een minuut of 15 al niet meer
Max is ook heel evil.quote:Op maandag 18 april 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmmm ok duidelijk, ik wil dus echt geen hond met haar.
Wat een rot hondquote:Op maandag 18 april 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is ook heel evil.
Dan ga ik vegen en ligt zij op de bank te kijken. Ben ik klaar, springt ze van de bank af en gaat ze op mn net geveegde vloer dr eigen staan krabben en uitschudden
Ja het is echt een teef hoorquote:
Uhuh.quote:
Op goede vrijdagquote:
Doe je goedquote:Op maandag 18 april 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Zo ff kind wegbrengen en mooi dat ik dan terug mn nest in duik. Ben kapot!!
Ohja idd!quote:
Het moet even.quote:
Whutt lagen ze allemaal in je bed?quote:Op maandag 18 april 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het moet even.
Zaterdagnacht zo goed als niet geslapen omdat ik mijn eigen bed uit werd gewerkt de hele nacht![]()
Afgelopen nacht te kort geslapen omdat ik zo lief was om iemand even thuis te brengen
Nope.quote:Op maandag 18 april 2011 07:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Whutt lagen ze allemaal in je bed?
quote:Op maandag 18 april 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Degene die naast me lag wilde diagonaal liggen vanuit het midden dus hing ik half buitenboord.![]()
Maar ik ben kind wegbrengen
Check!quote:Op maandag 18 april 2011 08:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doe eens verzoekjes insturen mensen!
Tetten blootquote:
Vies sletje is het...quote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft de clip van Fout ventje wel eens gezien?
Die alien van 12 die Koelkast zo lekker vindt kijkt echt gruwelijk arrogant!
Ik zou d'r ook keihard doen, ook al is dat alleen maar om die arrogante uitstraling van d'r slettenkop te halen...quote:
Die lijkt op E.T.quote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wutwutwut?quote:Op maandag 18 april 2011 08:59 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn motto van de dag "Alles kan kapot!".
Een saai leven welquote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, wat een leven heb je als je overdag doordeweeks gewoon kan gaan slapen!
Edit: hoeveel van je daar netto per maand voor ?
net gekeken, die heeft echt een gare kopquote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom denk je dat ik zo terug mn bed in wilquote:Op maandag 18 april 2011 09:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe was je meeting hup? Ben je al een beetje bijgekomen?
Ik voel je bro. Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil nu ook slapen, ik moest er 5 uur weer uit!
hoe oud zijn die grietjes, wat is de doelgroep voor de groep, ik SNAP HET NIETquote:
http://www.lisa-amy-shelley.nlquote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe oud zijn die grietjes, wat is de doelgroep voor de groep, ik SNAP HET NIET
quote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil nu ook slapen, ik moest er 5 uur weer uit!
Schatjes ik wil wel slapen maar de kans is klein dat ik ook echt kan gaan slapen. Als dat enige troost isquote:
Jezus, das wel heel slecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |