http://www.rockpapershotg(...)-play-ace-of-spades/quote:Ace of Spades is a freeware, multiplayer Minecraft-alike that takes Minecraft’s cuboid building mechanics and drapes a World War 1 setting on top of it, with the end result being a huge, immersive, dynamic game of capture the flag.
Verslavende factoren. En gister nachtdienst dus ja. Je zult ook nog maar wakker zijn om half 5quote:Op zaterdag 16 april 2011 04:27 schreef Inverted_World het volgende:
Jezus je zou zon topic maar maken om half 5. Waarom echt.
Ja door zwaartekracht wordt het ze erg makkelijk gemaakt. Maar er bestaat een kick he. Alleen geen permabanquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef drumstickNL het volgende:
Dit heb ik ook even gespeeld. Enorm tof! Jammer van de griefers.
Dat dus. Of idioten die de muur weghakken voor de lol om het dak naar beneden te laten komen. En een basis scheelt wel veel hoor. Vooral als je een beetje open schootsveld hebt op je spawn. En nu heeft het bouwen een beetje meer doel als in minecraft dat vind ik wel interresanter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Drebbelman het volgende:
Definieer griefen. De basis van de tegenpartij slopen hoort erbij, het is immers oorlog. Ik zie veel mensen veel moeite stoppen in het bouwen van een basis. Die mensen zouden beter in minecraft passen.
Maar er zijn jammergenoeg ook mensen die even van team switchen en op die manier de basis van de tegenstander slopen, en dat is inderdaad jammerlijk.
De graphics doen inderdaad soms ook gewoon pijn aan de ogen, maar ach, het is gratis en zolang het spel nog in ontwikkeling is vind ik het allemaal wel prima. Het zal heus allemaal wel eens verbeterd worden.
haha ik heet ook nog steeds deucequote:Op zondag 17 april 2011 16:01 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je weinig aan als iedereen "Deuce" heet.
edit: ah, http://ace-spades.com/ doet het ook weerquote:1. open run by pressing windows+r
2. paste in this (or use the path to where ever you installed AoS): C:\Program Files\Ace of Spades\client.exe -aos://1153228220
3. press enter
4. enjoy the game hopefully
Zo irritant idd, ik was laatst een dikke wachttoren aan het bouwen probeerde zo'n triest ventje hem ook naar beneden te halen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Drebbelman het volgende:
Er is een nieuwe update uit.
Ik hoop dat er eens betere mogelijkheden komen om die griefers en hackers aan te pakken. Net een mooie intel toren gebouwd met mijn team, wordt het in een seconde geheel met de grond gelijk maakt door een of andere hacker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |