abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2011 @ 04:20:26 #1
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_95572712
Zoals titel zegt. AoS http://ace-spades.com/
Lijkt een beetje op minecraft maar dan met vlaggen en wapens en granaten

quote:
Ace of Spades is a freeware, multiplayer Minecraft-alike that takes Minecraft’s cuboid building mechanics and drapes a World War 1 setting on top of it, with the end result being a huge, immersive, dynamic game of capture the flag.
http://www.rockpapershotg(...)-play-ace-of-spades/

Zelf net een kleine 2 uur gespeeld. Had wel een leuk team, Kwam uiteindelijk uit op dit

Servers doen alleen wel lastig. kan dus ff een beetje trial en error zijn voor dat je ergens in zit en kunt spelen. (lees ik heb een 15 min aangekloot voordat ik uberhaupt kon spelen) :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_95572726
Jezus je zou zon topic maar maken om half 5. Waarom echt. :(
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 16 april 2011 @ 04:28:19 #3
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_95572730
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 04:27 schreef Inverted_World het volgende:
Jezus je zou zon topic maar maken om half 5. Waarom echt. :(
Verslavende factoren. En gister nachtdienst dus ja. Je zult ook nog maar wakker zijn om half 5

En lees boven eens goed O-)
^inteel²
&nbsp
pi_95572732
Die gebruikte ze in vietnam
pi_95576982
heb net tijdje zitten spelen, best tof spel! :D
pi_95580831
nog ff zitten spelen, wat een grulijke geniale game is dit! werden net hele forten gebouwd rond om de intel. en overal in de map wa bunkers waar je goed zicht had op eventueel aankomende vijanden. Tunnels door bergen heen om jezelf sneller te kunne verplaatsen! Game met potentie dit! _O_
pi_95586833
Leuk spel. Lekker simpel en enorm verslavend.

De bugs en kleine onvolmaaktheden zullen er na verloop van tijd wel uitgaan.

Overigens, nuttige tip, je kunt je naam veranderen in config.ini in de game folder.
In the coolest little capital of the world
pi_95587124
Dit heb ik ook even gespeeld. Enorm tof! Jammer van de griefers. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95587220
Even proberen Windows only?
pi_95588252
helaas, niet zo verslavend als minecraft..
eerder saaier..
pi_95588542
De server je op speelt maakt ook veel uit. Ik speel zelf vaak op de Facepunch server, die is erg tof.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:22:27 #12
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_95589755
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef drumstickNL het volgende:
Dit heb ik ook even gespeeld. Enorm tof! Jammer van de griefers. :P
Ja door zwaartekracht wordt het ze erg makkelijk gemaakt. Maar er bestaat een kick he. Alleen geen permaban
als iemand grieft dus gewoon /votekick 15 (15 is voorbeeld nummer iedereen in server heeft een nummer)

Ik vind zelf dat de graphics nog wel iets opgepoetst mogen worden. Dit is echt heel lelijk. :P :P
^inteel²
&nbsp
pi_95591172
Definieer griefen. De basis van de tegenpartij slopen hoort erbij, het is immers oorlog. Ik zie veel mensen veel moeite stoppen in het bouwen van een basis. Die mensen zouden beter in minecraft passen.
Maar er zijn jammergenoeg ook mensen die even van team switchen en op die manier de basis van de tegenstander slopen, en dat is inderdaad jammerlijk.

De graphics doen inderdaad soms ook gewoon pijn aan de ogen, maar ach, het is gratis en zolang het spel nog in ontwikkeling is vind ik het allemaal wel prima. Het zal heus allemaal wel eens verbeterd worden.
pi_95591418
Wel een geinig spel, alleen als ze nou de graphics van minecraft hadden, zou het iets makkelijker te spelen zijn. En dat springen is irritant :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:04:18 #15
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_95597611
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Drebbelman het volgende:
Definieer griefen. De basis van de tegenpartij slopen hoort erbij, het is immers oorlog. Ik zie veel mensen veel moeite stoppen in het bouwen van een basis. Die mensen zouden beter in minecraft passen.
Maar er zijn jammergenoeg ook mensen die even van team switchen en op die manier de basis van de tegenstander slopen, en dat is inderdaad jammerlijk.

De graphics doen inderdaad soms ook gewoon pijn aan de ogen, maar ach, het is gratis en zolang het spel nog in ontwikkeling is vind ik het allemaal wel prima. Het zal heus allemaal wel eens verbeterd worden.
Dat dus. Of idioten die de muur weghakken voor de lol om het dak naar beneden te laten komen. En een basis scheelt wel veel hoor. Vooral als je een beetje open schootsveld hebt op je spawn. En nu heeft het bouwen een beetje meer doel als in minecraft dat vind ik wel interresanter.
^inteel²
&nbsp
pi_95599058
Constant "deuces" die van team switchen om je basis the verneuken. Echt zwaar zwaar zwaar irritant.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95613622
Wel handig dat ze daarom nu votekicking hebben toegevoegd.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_95624202
Heb je weinig aan als iedereen "Deuce" heet.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95624310
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 16:01 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je weinig aan als iedereen "Deuce" heet.
haha ik heet ook nog steeds deuce :P
pi_95663129
De developer heeft wat problemen met de hosting, maar er is een server die wel werkt.

quote:
1. open run by pressing windows+r
2. paste in this (or use the path to where ever you installed AoS): C:\Program Files\Ace of Spades\client.exe -aos://1153228220
3. press enter
4. enjoy the game hopefully
edit: ah, http://ace-spades.com/ doet het ook weer

[ Bericht 11% gewijzigd door Drebbelman op 18-04-2011 13:18:10 ]
pi_95708362
FokServer?
pi_95723653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef MisterChirrel het volgende:
FokServer?
Daar is zowiezo nog te weinig animo voor :P
pi_95735404
Nuh, ik kan niets joinen.
pi_95799281
Er is een nieuwe update uit.

Ik hoop dat er eens betere mogelijkheden komen om die griefers en hackers aan te pakken. Net een mooie intel toren gebouwd met mijn team, wordt het in een seconde geheel met de grond gelijk maakt door een of andere hacker :(
pi_95799657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Drebbelman het volgende:
Er is een nieuwe update uit.

Ik hoop dat er eens betere mogelijkheden komen om die griefers en hackers aan te pakken. Net een mooie intel toren gebouwd met mijn team, wordt het in een seconde geheel met de grond gelijk maakt door een of andere hacker :(
Zo irritant idd, ik was laatst een dikke wachttoren aan het bouwen probeerde zo'n triest ventje hem ook naar beneden te halen. :r
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')