http://www.rockpapershotg(...)-play-ace-of-spades/quote:Ace of Spades is a freeware, multiplayer Minecraft-alike that takes Minecraft’s cuboid building mechanics and drapes a World War 1 setting on top of it, with the end result being a huge, immersive, dynamic game of capture the flag.
Verslavende factoren. En gister nachtdienst dus ja. Je zult ook nog maar wakker zijn om half 5quote:Op zaterdag 16 april 2011 04:27 schreef Inverted_World het volgende:
Jezus je zou zon topic maar maken om half 5. Waarom echt.
Ja door zwaartekracht wordt het ze erg makkelijk gemaakt. Maar er bestaat een kick he. Alleen geen permabanquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef drumstickNL het volgende:
Dit heb ik ook even gespeeld. Enorm tof! Jammer van de griefers.
Dat dus. Of idioten die de muur weghakken voor de lol om het dak naar beneden te laten komen. En een basis scheelt wel veel hoor. Vooral als je een beetje open schootsveld hebt op je spawn. En nu heeft het bouwen een beetje meer doel als in minecraft dat vind ik wel interresanter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Drebbelman het volgende:
Definieer griefen. De basis van de tegenpartij slopen hoort erbij, het is immers oorlog. Ik zie veel mensen veel moeite stoppen in het bouwen van een basis. Die mensen zouden beter in minecraft passen.
Maar er zijn jammergenoeg ook mensen die even van team switchen en op die manier de basis van de tegenstander slopen, en dat is inderdaad jammerlijk.
De graphics doen inderdaad soms ook gewoon pijn aan de ogen, maar ach, het is gratis en zolang het spel nog in ontwikkeling is vind ik het allemaal wel prima. Het zal heus allemaal wel eens verbeterd worden.
haha ik heet ook nog steeds deucequote:Op zondag 17 april 2011 16:01 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je weinig aan als iedereen "Deuce" heet.
edit: ah, http://ace-spades.com/ doet het ook weerquote:1. open run by pressing windows+r
2. paste in this (or use the path to where ever you installed AoS): C:\Program Files\Ace of Spades\client.exe -aos://1153228220
3. press enter
4. enjoy the game hopefully
Zo irritant idd, ik was laatst een dikke wachttoren aan het bouwen probeerde zo'n triest ventje hem ook naar beneden te halen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Drebbelman het volgende:
Er is een nieuwe update uit.
Ik hoop dat er eens betere mogelijkheden komen om die griefers en hackers aan te pakken. Net een mooie intel toren gebouwd met mijn team, wordt het in een seconde geheel met de grond gelijk maakt door een of andere hacker
Ik had een keer homo's in blauw letters geschreven, stond een tijdje en werd opeens neergehaaldquote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef MisterChirrel het volgende:
Vreemd, ze deden niets toen ik dit maakte.
[ afbeelding ]
Dat is het probleem, jammer genoeg. Je komt amper een server in.quote:
Oh, dat meende ik ergens te lezen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef Drebbelman het volgende:
Om gewoon te spelen hoef je zelf geen server te starten hoor. Zodra je het spel geinstalleerd hebt hoef je alleen maar op een server te klikken op ace-spades.com
Er is overigens alweer een versie 0.33
quote:Ace of Spades Beta 0.35
-votekicks and admin kicks include a temporary ban
-added more fun anti-cheat stuff
-reduced some unnecessary memory allocation
-jump doesn't repeat
-reuse temorary memory locations
Dat klinkt goed. Ik kom nu alleen in geen enkele server meer, ook niet degene die geupdate zijn naar 0.35.quote:
Beters.quote:Hey guys, beta testing is on hold while the netcode undergoes a rewrite. I hope to make a stronger release in the future, hopefully with nice new features, so I hope you guys stick around.
Later!
Ben
quote:Ace of Spades Beta 0.36
-fixed infinite ammo exploit
-moved more variables server-side
-added automatic banning for certain exploits
-changed command post restocking behavior
-temporarily disabled rifle block damage
User modded maps voor den winst!quote:Ace of Spades Beta 0.42
-fixed map radar bug
-fixed image tearing on fast rotation (may fix potential crash)
Ace of Spades Beta 0.41
-vxl folder added to installer
-version fix test
Ace of Spades Beta 0.4
-added VOXED map editor
-servers can load custom maps
-F1 will save a map from in-game
-added map grid
-drop live grenades on death
-gunhit sould restored
-fixed chat with caps lock
-map loading done all in memory
-more bounds checking on array indices
-fixed queued up lag kills
-added more server-side cheat detection
Wow, ziet er nu wel beter uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Jazeker, een shitload aan fixes, custom maps enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ace of Spades Beta 0.54
-new weapon - sub-machine gun
-new votekick system
-frame limiter bumped to 60fps
-much higher raycasting precision (no more radar rings)
-ironsight recoil implemented
-server-side physics and hit verification
-fixed packet queuing
-greater memory allocation for larger maps
-reduced CPU usage with the Sleep command
Ace of Spades Beta 0.52
-IP address lookup fixed
-better autoclimb smoothing on other players
-don't autoclimb when looking down
-fixed disconnects on map win
Ace of Spades Beta 0.51
-added autoclimb smoothing
-minimap zoomed out a bit
-performance optimizations
-server-side grenade ammo count fixed
-color palette fix
-3rd-person pickaxe animation fixed
-exposed map edge fixes
Teams automatisch verdelen en zelf switchen onmogelijk maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:00 schreef Drebbelman het volgende:
Er zijn nog steeds veel te veel griefers. Zo jammer dat ze dat maar niet kunnen oplossen.
Wordt er nog steeds zoveel gegriefd of van team geswitched om de tegenstander te saboteren? Dat was namelijk de grote dooddoener van een verder leuk spelletje.quote:
Griefers zijn er helaas nog, wel minder dan eerst. Maar nu heb je ook maps waar al hele bouwwerken zijn gemaakt dus daar is het griefen minder erg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wordt er nog steeds zoveel gegriefd of van team geswitched om de tegenstander te saboteren? Dat was namelijk de grote dooddoener van een verder leuk spelletje.
ik vond de map met normandie (staat wel in de naam) wel leuk. En een met een grote brug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:30 schreef Drebbelman het volgende:
Die nieuwe maps en speltypes zijn wel leuk ja. Welke servers spelen jullie/zijn er leuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |