Mijn hond is doodgegaan aan tyfus ik vind het niet leuk als je daar steeds mee scheldquote:
Hij is gestorven door die tyfusmuziek van je, je haalt dingen door elkaarquote:Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn hond is doodgegaan aan tyfus ik vind het niet leuk als je daar steeds mee scheld
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 01:29 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga ook maar eens slapen, ben helemaal kapot.
nee door tyfus die ziekte manquote:Op maandag 18 april 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is gestorven door die tyfusmuziek van je, je haalt dingen door elkaar
Dank je, weltrustenquote:Op maandag 18 april 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Slaap lekkerveel plezier in dromenland
jij bent gay dat je dit niet mooi vindtquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent gay dat je dit niet mooi vindt
quote:
Dan kan ik bij deze vaststellen dat ik niet gay benquote:Op maandag 18 april 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen die dit niet mooi vindt is gay imo
Dan blijft ie echt niet staanquote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Volgende keer zet ik een nummer op van Bonnie St Claire als ik ga neuken :U
quote:Op maandag 18 april 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat sommige mensen altijd dezelfde shizzle aanvragen
Er staan bijna 30.000 liedjes in draakje
geeft niets dat die van jou niet blijft staan.quote:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
dit is M - U - Z - I - E - Kquote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is pas een zeiknummer
en tevens:
[..]
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geeft niets dat die van jou niet blijft staan.
Dat zal mijn lief een worst zijn
Idd want muziek kun je het moeilijk noemenquote:
Wat je al eerder zei: Zal wel een generatiekloof zijn, want dit is idd MUZIEKquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stok ben je weer in een zeikbui?
Adelequote:Op maandag 18 april 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga zo Adele aanvragen dat is pas een bazenzangeres vergeleken bij dit sletje met zwakke stembanden. Zit totaal geen power in haar stem.
Nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stok ben je weer in een zeikbui?
ter vergelijking: wat ik draai is muziek..quote:Op maandag 18 april 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog niet
Maar nog 3 van zulke liedjes en ik ga dus echt alleen nog maar hardcore aanvragen.
Weet je het vast
Britney Spears en Jojo noem jij muziek?quote:Op maandag 18 april 2011 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ter vergelijking: wat ik draai is muziek..
Dit is om te janken
slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt klaar met deze tyfudherrie
ate a manha
Ik vind dit leuk dus vraag ik het aanquote:Op maandag 18 april 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij vindt stok mij niet meer aardig ofzo
zoek de definitie van muziek eens opquote:Op maandag 18 april 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Britney Spears en Jojo noem jij muziek?
Doe dan liever een potje hardcore knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |