ik schrok ervan....quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, morgen kan iemand een aanbod krijgen van ¤15000 om zelf de hut te verlaten.
Neehee, dat werd geopperd door Jo en Geer.quote:
Niet spectaculair hoor, hij heeft een goede jeugd gehad, alleen met wat minder geld, als wat hij nu te besteden heeft. Hoeveel kinderen komen er niet uit gebroken gezinnen? Niks zieligs aanquote:
Okeej, ik had gelezen dat Servio zoiets had gezegd en dat Geer toen dacht dat dat morgen misschien wel kon zijnquote:Op maandag 18 april 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neehee, dat werd geopperd door Jo en Geer.
ik ken het verhaal heb het zelf ook meegemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Niet spectaculair hoor, hij heeft een goede jeugd gehad, alleen met wat minder geld, als wat hij nu te besteden heeft. Hoeveel kinderen komen er niet uit gebroken gezinnen? Niks zieligs aan
ik niet, maar mijn kinderen wel en dat zijn superblije mensenquote:Op maandag 18 april 2011 01:02 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik ken het verhaal heb het zelf ook meegemaakt.
En dan gaat Segredo weer blaffen..quote:Op maandag 18 april 2011 01:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
yep dan ga ik ook, want dan komt Sharon en dat kunnen mijn oren niet aan
quote:
ik ook!!!maar heb wel denodige dsingewn meegemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ik niet, maar mijn kinderen wel en dat zijn superblije mensen
Het spel moet gespeeld worden. Als Jo laat vallen dat MaJo erbij betrokken is dan is het niet waarschijnlijk dat ze haar gaan nomineren, iedereen die tegen haar komt te staan kan gewipt worden.quote:Op maandag 18 april 2011 01:04 schreef bull1966 het volgende:
moet die plastic kop het weer over d'r ijzerboer hebben krijgen wij een SL
verbroedering met karim op zolder????quote:Op maandag 18 april 2011 01:05 schreef chufi het volgende:
Het is toch de week van de verbroedering ??? Moeten we juist alles kunnen horen
slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nou dan stop ik ook maar voor vandaag, ga geen SL afwachten welterusten allemaal
haha, sorry, ziet er heel raar uit-quote:Op maandag 18 april 2011 01:05 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik ook!!!maar heb wel denodige dsingewn meegemaakt.
is dat niet een klein beetje fout danquote:Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het spel moet gespeeld worden. Als Jo laat vallen dat MaJo erbij betrokken is dan is het niet waarschijnlijk dat ze haar gaan nomineren, iedereen die tegen haar komt te staan kan gewipt worden.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is dat niet een klein beetje fout dan![]()
oh nee ongescript dus het script moet aangepast worden
Jo is over de scheiding van haar ouders aan het vertelen..vader fotograaf, haar moeder mee heeft geholpen zijn studio te bouwen en uit te breiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |