ik schrok ervan....quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, morgen kan iemand een aanbod krijgen van ¤15000 om zelf de hut te verlaten.
Neehee, dat werd geopperd door Jo en Geer.quote:
Niet spectaculair hoor, hij heeft een goede jeugd gehad, alleen met wat minder geld, als wat hij nu te besteden heeft. Hoeveel kinderen komen er niet uit gebroken gezinnen? Niks zieligs aanquote:
Okeej, ik had gelezen dat Servio zoiets had gezegd en dat Geer toen dacht dat dat morgen misschien wel kon zijnquote:Op maandag 18 april 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neehee, dat werd geopperd door Jo en Geer.
ik ken het verhaal heb het zelf ook meegemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Niet spectaculair hoor, hij heeft een goede jeugd gehad, alleen met wat minder geld, als wat hij nu te besteden heeft. Hoeveel kinderen komen er niet uit gebroken gezinnen? Niks zieligs aan
ik niet, maar mijn kinderen wel en dat zijn superblije mensenquote:Op maandag 18 april 2011 01:02 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik ken het verhaal heb het zelf ook meegemaakt.
En dan gaat Segredo weer blaffen..quote:Op maandag 18 april 2011 01:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
yep dan ga ik ook, want dan komt Sharon en dat kunnen mijn oren niet aan
quote:
ik ook!!!maar heb wel denodige dsingewn meegemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ik niet, maar mijn kinderen wel en dat zijn superblije mensen
Het spel moet gespeeld worden. Als Jo laat vallen dat MaJo erbij betrokken is dan is het niet waarschijnlijk dat ze haar gaan nomineren, iedereen die tegen haar komt te staan kan gewipt worden.quote:Op maandag 18 april 2011 01:04 schreef bull1966 het volgende:
moet die plastic kop het weer over d'r ijzerboer hebben krijgen wij een SL
verbroedering met karim op zolder????quote:Op maandag 18 april 2011 01:05 schreef chufi het volgende:
Het is toch de week van de verbroedering ??? Moeten we juist alles kunnen horen
slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nou dan stop ik ook maar voor vandaag, ga geen SL afwachten welterusten allemaal
haha, sorry, ziet er heel raar uit-quote:Op maandag 18 april 2011 01:05 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik ook!!!maar heb wel denodige dsingewn meegemaakt.
is dat niet een klein beetje fout danquote:Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het spel moet gespeeld worden. Als Jo laat vallen dat MaJo erbij betrokken is dan is het niet waarschijnlijk dat ze haar gaan nomineren, iedereen die tegen haar komt te staan kan gewipt worden.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is dat niet een klein beetje fout dan![]()
oh nee ongescript dus het script moet aangepast worden
Jo is over de scheiding van haar ouders aan het vertelen..vader fotograaf, haar moeder mee heeft geholpen zijn studio te bouwen en uit te breiden.quote:
Pics?quote:
Oke tnx. Dat verhaal heb ik al eens uit haar mond gehoord.quote:Op maandag 18 april 2011 01:12 schreef wildstar het volgende:
[..]
Jo is over de scheiding van haar ouders aan het vertelen..vader fotograaf, haar moeder mee heeft geholpen zijn studio te bouwen en uit te breiden.
Toen Jo 3 maanden oud was werkte haar moeder, nam haar elke dag mee in een draagzak naar het werk, moeder kwam onverwachts thuis en trof man aan in het bed met de vrouw die de fotorolletjes deed ontwikkelen.
Scheiding.....Jo heeft haar vader maar 5 keer gezien na de scheiding , laatste keer was kleine 3 jaar terug.
En ze wilt nog meer dingen zeggen en ja hoor SL....lijkt er steeds meer op dat Jo flink word beschermd....Mamajo behoorlijk de vinger in de pap ook heeft??
Dat verhaal heeft ze al tig keer verteld.quote:Op maandag 18 april 2011 01:12 schreef wildstar het volgende:
[..]
Jo is over de scheiding van haar ouders aan het vertelen..vader fotograaf, haar moeder mee heeft geholpen zijn studio te bouwen en uit te breiden.
Toen Jo 3 maanden oud was werkte haar moeder, nam haar elke dag mee in een draagzak naar het werk, moeder kwam onverwachts thuis en trof man aan in het bed met de vrouw die de fotorolletjes deed ontwikkelen.
Scheiding.....Jo heeft haar vader maar 5 keer gezien na de scheiding , laatste keer was kleine 3 jaar terug.
En ze wilt nog meer dingen zeggen en ja hoor SL....lijkt er steeds meer op dat Jo flink word beschermd....Mamajo behoorlijk de vinger in de pap ook heeft??
wie twijfelt nog over de JoJo-show??????quote:Op maandag 18 april 2011 01:12 schreef wildstar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat verhaal heeft ze al tig keer verteld.
dat bepaald de regiequote:Op maandag 18 april 2011 01:15 schreef spikey08 het volgende:
SL OF NIET kan me voorstellen dat ze dat niet met de hele wereld wil delen.
dat is waarquote:Op maandag 18 april 2011 01:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dat bepaald de regie
als je wilt neuken daar zetten ze er wel vol de camera op en inzoomen ???????
Dan gaan ze nog meelij met 'r krijgen ook. Ik zie het eerder als een indoctrinatie van mabotox. Er worden de smerigste verhalen over die man verteld en hij kan zich niet verdedigen.quote:Op maandag 18 april 2011 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dat hebben de brave hyves bakvisjes nog nooit gehoord en stel je voor dat die nu in ene door Fok aan het streamen zijn geslagen
Hondesppulletjes ... Jo's buddah heeft dezelfde zonnebril als Geer ...quote:Op maandag 18 april 2011 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
hč je kan weer online bestellen bij het webwinkeltje
maar dat is toch de bedoeling... die doelgroep van nep5.... de quote van dennis zijn brief in de daily was volgens mij of schending van het brief geheim of manipulatie van mamajoquote:Op maandag 18 april 2011 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan gaan ze nog meelij met 'r krijgen ook. Ik zie het eerder als een indoctrinatie van mabotox. Er worden de smerigste verhalen over die man verteld en hij kan zich niet verdedigen.
die brief zou vanavond het huis in gaan had memoeder getwitterdquote:Op maandag 18 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dat is toch de bedoeling... die doelgroep van nep5.... de quote van dennis zijn brief in de daily was volgens mij of schending van het brief geheim of manipulatie van mamajo
Nu je het zegt. Of ze moeten hem om toestemming gevraagd hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dat is toch de bedoeling... die doelgroep van nep5.... de quote van dennis zijn brief in de daily was volgens mij of schending van het brief geheim of manipulatie van mamajo
Hij heeft er toch niet voor gekozen?quote:Op maandag 18 april 2011 01:21 schreef spikey08 het volgende:
dan moet HIJ een keer in de live show komen.wanneer komt zijn brief aan-
ja dat horen we al sinds (wat was het afgelopen week dinsdag).... zelfs een postduif is sneller in Portugalquote:Op maandag 18 april 2011 01:22 schreef bull1966 het volgende:
die brief zou vanavond het huis in gaan had memoeder getwitterd
Om deel te nemen aan deze geregisseerde klucht.quote:
maar met toestemming van dennis.... scripting dus?quote:Op maandag 18 april 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Of ze moeten hem om toestemming gevraagd hebben.
Maandag komt de brief aan... heeft ze getwitterd.quote:Op maandag 18 april 2011 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja dat horen we al sinds (wat was het afgelopen week dinsdag).... zelfs een postduif is sneller in Portugal
een kreupele schildpad nogquote:Op maandag 18 april 2011 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja dat horen we al sinds (wat was het afgelopen week dinsdag).... zelfs een postduif is sneller in Portugal
Tuurlijk, verhaallijn, drama...quote:Op maandag 18 april 2011 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar met toestemming van dennis.... scripting dus?
Vandaar dat ze zelf ook een hond heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo is zogenaamd allergisch voor honden/ katten en huisstofmijt. het zal ook niet.
Daar is ze aan gewend en heeft ze geen last meer van.quote:Op maandag 18 april 2011 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zelf ook een hond heeft.
je kan zien aan JoJo dat ze liegtquote:Op maandag 18 april 2011 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zelf ook een hond heeft.
quote:Op maandag 18 april 2011 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk, verhaallijn, drama...
Hmmm, lijkt me wel.quote:Op maandag 18 april 2011 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar met toestemming van dennis.... scripting dus?
Toch raar dat ze dan geen speciaal beddengoed heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo is zogenaamd allergisch voor honden/ katten en huisstofmijt. het zal ook niet.
Dat kan wel, maar als je dan een periode zonder kat/hond hebt gewoond ben je weer allergisch als je ermee in aanraking komt. (Wat nu dus zou moeten gebeuren met dat hondje)quote:Op maandag 18 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar is ze aan gewend en heeft ze geen last meer van.
En dan ging je ook wel lekker apart liggen... en vaker schoonmaken etc.quote:Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef AYLI het volgende:
[..]
Toch raar dat ze dan geen speciaal beddengoed heeft.
Ze had ook net last van d'r neus. kwam door dat hondje..quote:Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef AYLI het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar als je dan een periode zonder kat/hond hebt gewoond ben je weer allergisch als je ermee in aanraking komt. (Wat nu dus zou moeten gebeuren met dat hondje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |