zie TTquote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
Ik dacht al, hoe lang gaat het duren voor er een nieuw deel is
quote:
betervoelschapquote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn hoofd doet pijn, ik ga naar bed. Truste
Slaaplekkerquote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn hoofd doet pijn, ik ga naar bed. Truste
Ik denk het? Ik zou eigenlijk ook moeten gaan slapenquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Terug uit de douche.
Ik bedacht me net onder de douche. Als je in een rechtszaak zit, en er is geen cassatie of hoger beroep meer mogelijk. Je krijgt vervolgens een levenslange celstraf opgelegd. Wat zou er dan door je heen gaan als je naar je cel loopt?
En als je een advocaat hebt, wat zou je daar tegen zeggen en wat zou hij tegen jou zeggen?
Oh, gelukkigquote:
speltip 12: je bent ontslagenquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Terug uit de douche.
Ik bedacht me net onder de douche. Als je in een rechtszaak zit, en er is geen cassatie of hoger beroep meer mogelijk. Je krijgt vervolgens een levenslange celstraf opgelegd. Wat zou er dan door je heen gaan als je naar je cel loopt?
En als je een advocaat hebt, wat zou je daar tegen zeggen en wat zou hij tegen jou zeggen?
Hmm, nog niet eens over nagedacht. Zou er echt een verschil in zitten denk je?quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenik zou huilen als een gek denk ik
Of wacht: heb ik echt iets gedaan?
Nooit?!quote:
Het is nog geen tijd om te slapenquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
En waarom niet jongeman?
Ik denk het wel, als je echt iets gedaan hebt kan je het misschien nog enigszins accepteren. Als je onschuldig bent, lijkt het me toch mooi klotequote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, nog niet eens over nagedacht. Zou er echt een verschil in zitten denk je?
Dit praat ook veel makkelijkerquote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef dralion13 het volgende:
we hebben nu in een week tijd 75% van het aantal posts waar we in het fobo 2 maanden voor nodig hadden
Oh, vandaarquote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Het is nog geen tijd om te slapen
Wh.. whut?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan keihardquote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef killerbee911 het volgende:
Ja nou we gaan toch al richting de 100 topics
quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Ahhw, het is goed hoor, omdat katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ja, geen idee eigenlijk. Ik geloof dat je zoiets niet echt kunt accepteren, ook als je bijvoorbeeld 3 mensen om hebt gelegd. Misschien dat het ligt aan het feit dat ik claustrofobie heb, maar ik zou echt helemaal gek worden van het idee dat je in een cel van 6m² de rest van je leven moet doorbrengen. Ofja, het grootste gedeelte dan.quote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als je echt iets gedaan hebt kan je het misschien nog enigszins accepteren. Als je onschuldig bent, lijkt het me toch mooi klote
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ja natuurlijk, sowieso als je 3 mensen hebt vermoord, ben je al niet helemaal ehm.. Zoals de gemiddelde mens. Ik denk dat niemand in zo'n geval denkt: ach, gut, maarja, ik heb het ook verdientquote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen idee eigenlijk. Ik geloof dat je zoiets niet echt kunt accepteren, ook als je bijvoorbeeld 3 mensen om hebt gelegd. Misschien dat het ligt aan het feit dat ik claustrofobie heb, maar ik zou echt helemaal gek worden van het idee dat je in een cel van 6m² de rest van je leven moet doorbrengen. Ofja, het grootste gedeelte dan.
als k iets doe wil ik er mee wegkomen ookquote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als je echt iets gedaan hebt kan je het misschien nog enigszins accepteren. Als je onschuldig bent, lijkt het me toch mooi klote
quote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef n8n het volgende:
[..]Oh, zeg dat dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel duidelijker.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
iedereen is potentieel moordenaar, zit in onz natuurquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, sowieso als je 3 mensen hebt vermoord, ben je al niet helemaal ehm.. Zoals de gemiddelde mens. Ik denk dat niemand in zo'n geval denkt: ach, gut, maarja, ik heb het ook verdient
Ben je ooit in een cel geweest? Met echt de deur dicht enzo. Ik vond het na 2 minuten al echt helemaal niks meerquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, sowieso als je 3 mensen hebt vermoord, ben je al niet helemaal ehm.. Zoals de gemiddelde mens. Ik denk dat niemand in zo'n geval denkt: ach, gut, maarja, ik heb het ook verdient
Oh, echt, ik zou graag gepakt willen worden nadat ik een heel dorp uitgemoord heb om er daarna met al hun geld vandoor te gaan en op een eiland lang en gelukkig te levenquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef n8n het volgende:
[..]
als k iets doe wil ik er mee wegkomen ook
oeiii jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef killerbee911 het volgende:
Ja nou we gaan toch al richting de 100 topics
nja je zegt kan het wel accepterenquote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, echt, ik zou graag gepakt willen worden nadat ik een heel dorp uitgemoord heb om er daarna met al hun geld vandoor te gaan en op een eiland lang en gelukkig te leven
Ja, vond het ook niet bepaald prettig neequote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je ooit in een cel geweest? Met echt de deur dicht enzo. Ik vond het na 2 minuten al echt helemaal niks meer.
Met de huidige opsporingsmiddelen is die kans echt nihil.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef n8n het volgende:
[..]
als k iets doe wil ik er mee wegkomen ook
nederland minste opgeloste zaken van europaquote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met de huidige opsporingsmiddelen is die kans echt nihil.
Zei ik dat?quote:
Ohquote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef n8n het volgende:
[..]
iedereen is potentieel moordenaar, zit in onz natuur
ik ook niet, maak dan een eiland voor alle criminelen en zend het resultaat uit op tvquote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zei ik dat?Oh, nee, ik denk alleen dat als je echt iets gedaan hebt, dat het dan eerder te accepteren zal zijn dan wanneer je onschuldig bent.
Kan best. Maar dan nog ligt het percentage daders dat daadwerkelijk achter slot en grendel komt vrij hoog. En inbreuken vanuit het OM in je privacy worden steeds heftiger.quote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef n8n het volgende:
[..]
nederland minste opgeloste zaken van europa
Zal een gezellig eiland zijnquote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ook niet, maak dan een eiland voor alle criminelen en zend het resultaat uit op tv
denk dat je met een beetje planning makkelijk wegkomt, grootste probleem lijkt me het niet hebben van een motiefquote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan best. Maar dan nog ligt het percentage daders dat daadwerkelijk achter slot en grendel komt vrij hoog.
En het achterlaten van DNA op het plaats-delict.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef n8n het volgende:
[..]
denk dat je met een beetje planning makkelijk wegkomt, grootste probleem lijkt me het niet hebben van een motief![]()
random mensen vermoorden yeah
Ik weet niet of ik nog met jou durf te shoppenquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef n8n het volgende:
[..]
denk dat je met een beetje planning makkelijk wegkomt, grootste probleem lijkt me het niet hebben van een motief![]()
random mensen vermoorden yeah
ruim van tevoren kop kaalscheren en handschoenen aanquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En het achterlaten van DNA op het plaats-delict.
hehe ik moord niet zo snelquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog met jou durf te shoppen
Je denkt dat je dan niets meer achterlaatquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef n8n het volgende:
[..]
ruim van tevoren kop kaalscheren en handschoenen aan
langzaam en pijnlijk is leuker bedoel je?quote:
als het moet kan hetquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt dat je dan niets meer achterlaat?
Ik denk dat je heel raar opkijkt als je ziet wat ze allemaal van je vinden.quote:
haha voorlopigquote:
dat denk ik sowieso wel als iemand het zo bont heeft gemaakt dat ik daartoe over gaquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
langzaam en pijnlijk is leuker bedoel je?
zorgen dat ze het plaats delict niet vindenquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel raar opkijkt als je ziet wat ze allemaal van je vinden.
Ohjeequote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef n8n het volgende:
[..]
haha voorlopig
[..]
dat denk ik sowieso wel als iemand het zo bont heeft gemaakt dat ik daartoe over ga
psycho zijn biedt voordelenquote:Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohjeeik zal even het goede bier voor je halen voor als je in m'n tuin komt zitten
En waar laat je het lijk, het spoor, het wapen, getuigen etc.?quote:Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef n8n het volgende:
[..]
zorgen dat ze het plaats delict niet vinden
quote:
heb nog niet gepland, denk iemand uit een drukke omgeving lokken en het lijk met zoutzuur oplossen oidquote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En waar laat je het lijk, het spoor, getuigen etc.?
lijk leg je op het spoor neer op een afgelegen stuk, dan lijkt het zelfmoordquote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En waar laat je het lijk, het spoor, het wapen, getuigen etc.?
bring it onquote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wacht, ik heb hier ook 3 psychiatrie boeken, die kan ik ook even lezen en mijn psycholoogtechnieken op je loslaten.
Boven de zee vermoorden, in je eigen vliegtuig. Alles behalve het vliegtuig in het water dumpen. Op een onbewoond eiland wonen met alle spullen die je daarvoor in je vliegtuig hebt. Wachten tot de paniek overgewaaid is.quote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En waar laat je het lijk, het spoor, het wapen, getuigen etc.?
Ohja, want iemand die onder een trein heeft gelegen ziet er hetzelfde uit als iemand die neergeschoten is.quote:Op zondag 17 april 2011 23:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
lijk leg je op het spoor neer op een afgelegen stuk, dan lijkt het zelfmoord
Of is dat een erg onrealistisch plan?quote:Op zondag 17 april 2011 23:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Boven de zee vermoorden, in je eigen vliegtuig. Alles behalve het vliegtuig in het water dumpen. Op een onbewoond eiland wonen met alle spullen die je daarvoor in je vliegtuig hebt. Wachten tot de paniek overgewaaid is.
Ohjeequote:
Onbewoonde eilanden zijn er (bijna) niet meer. En waar laat je het vliegtuigquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Of is dat een erg onrealistisch plan?
Jezelf quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |