Even laten rusten, later voorstellen een keer af te spreken; jezelf niet zo druk maken over hoe je over komtquote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komen
Ik begin het wel te begrijpen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Avise het volgende:
Maar echt niemand heeft interesse in 'm, geen IDEE waarom.
Ja datquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
Nou goed, dus even laten rusten...?
I can do that.
Over een paar dagen weer 'iets' proberen dan maar.
Thanks voor al jullie reacties btwEcht lief.
Laten rusten? Ik zou hem gewoon vergeten met zn Engelse loser reactiesquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
I can do that.
Gamma, dat zeg ik!quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Avise het volgende:
Jullie vinden het nu allemaal een dikke loser he
als hij dan weer zo vaag doet, gewoon negeren dan. Meneer moet zo nodig zijn woordenboek engels gebruiken. pfff En altijd denken boeie voor hem 100 anderen, is makkelijker gezegd dan gedaan maar het werkt wel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
I can do that.
Geen mening eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Avise het volgende:
Jullie vinden het nu allemaal een dikke loser he
quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef mytec het volgende:
is dit topic wel echt trouwens? TS heeft meerdere van dit soort topics, de ene keer heeft ze het over een vriendin en dan weer een vriendje? of is TS Bi dat kan natuurlijk ook maar dan kan die knakker ook nog denken dat jij lesbisch bent,en gaat hij daarom nergens op in. off troll?
Ja ik ben bi maar dat weet verder niet veel mensen, hij al helemaal niet, en ook soortgelijke dingen meegemaakt met jongens en meisjes, maar dat is nu niet relevant voor dit topic tochquote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef mytec het volgende:
is dit topic wel echt trouwens? TS heeft meerdere van dit soort topics, de ene keer heeft ze het over een vriendin en dan weer een vriendje? of is TS Bi dat kan natuurlijk ook maar dan kan die knakker ook nog denken dat jij lesbisch bent,en gaat hij daarom nergens op in. off troll?
Maar dat maakt toch ook niks uit in deze situatie, of zie ik het nou zo raarquote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef mytec het volgende:
ok succes maar dus wel relevant want je weet dus ook nu dat hij dat niet weet
We kennen elkaar niet zo heel fantastisch goed dus nee dat weet hij niet.quote:Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef mytec het volgende:
als hij denkt dat jij lesbisch bent zal hij ook moeilijk inzien wat de betekenis achter jou bericht was dat je stuurde. of weet hij verder niks over je.
Nu ik deze post lees... Hij kan het ook als grapje hebben kunnen opgevat aangezien het wel weird is zeg maar.. hmm. Teveel dingen vraag ik me altijd af.quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Geen mening eigenlijkmaar vraag hem vooral eens ergens mee naartoe, ipv langskomen... dat is gwn raar voor iemand die je amper gezien hebt?
Edit: sluit me dus aan bij vorige post![]()
Ik zou het persoonlijk ook niet serieus nemen eigenlijk, vandaar dat ik het zegquote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef Avise het volgende:
[..]
Nu ik deze post lees... Hij kan het ook als grapje hebben kunnen opgevat aangezien het wel weird is zeg maar.. hmm. Teveel dingen vraag ik me altijd af.
Duidelijke taal, thanksquote:Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk ook niet serieus nemen eigenlijk, vandaar dat ik het zegGewoon mee uit vragen, niet nadenken; scheelt hoofdpijn en levert meer antwoorden op
ook geniaal stuur dan: Amor caecus est (Liefde is blind) maar ik hoop dat je de hint nu wel kan lezen.... wanneer gaan wij wat drinken?quote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef Haque het volgende:
In het latijns terug reageren. Krijg je sowieso een snelle reactie met huh? en dan een beetje lacherig doen
SUCCES GEGARANDEERD!
Ja, maar dan meer in de richting van "zullen we zaterdagavond..." of iig zonder die "als je je eenzaam voelt" dat klinkt nogal triest ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef Avise het volgende:
[..]
Duidelijke taal, thanksGonna try it ergens deze week...
In de trant van, als je je zaterdagavond nog eenzaam voelt.......
Haha slaap lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |