quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Flappekz het volgende:
Derde gemiste kans...dit gaat de verkeerde kant op!
Ook goed!quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen
ik sta zelf virtueel 3de..
quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Flappekz het volgende:
JAAAAAAAa 3-2![]()
Weer die gast met die moeilijke naam
JAAAAAAAa 3-2![]()
JAAAAAAAa 3-2![]()
Ja ja het gaat rap nu!quote:
quote:PRT-speler Elmer Prent kreeg na 77 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
quote:Dat was de derde goal van Nazareno Aguerreberry, die hiermee een hattrick kon bijschrijven op zijn erelijst.
JAAAAAAAa 3-2![]()
dat doen we dan wel op de meetquote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
kunnen we handje schudden
Maar ik klaag niet
quote:
ik moet het eerst nog maar eens vast zien te houden..quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Flappekz het volgende:
Gaat redelijk voorspoedig voor de fokkers! Alleen drassss en possie blijven een beetje achter...
Ik wil dan ook mijn plek verdedigen en dat lukt aardig.quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Flappekz het volgende:
Gaat redelijk voorspoedig voor de fokkers! Alleen drassss en possie blijven een beetje achter...
Ik vind het behoorlijk netjes dat ik nog op een punt sta eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Flappekz het volgende:
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest KKA-speler Ron van der Hoff in de 82e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Adam Bulava.
quote:
quote:
er is in ieder geval genoeg gebeurt in je wedstrijdquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Flappekz het volgende:
5-2
5 goals, 4 gemiste kansen, 1 gele kaart, 1 blessure...
Lekkâh, lekkâh!quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Flappekz het volgende:
5-2
quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Flappekz het volgende:
5-2
Doe je goed!quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 gewonnen. Nog geen tegendoelpunt in de competitie en gewoon 4 uit 4
quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Haha, lekkere naaipot. Gelukkig ben jij de naaier in dit geval
Is er al een definitieve datum?quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je goed!
Kom jij ook naar de meet?
Ik ook!quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tevens het aantal sterren precies goed gegokt
das wel kut..quote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
2-1 verloren
Tweede onterechte nederlaag in vier wedstrijden, dag kampioenschap
dat is zwaar klotequote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
2-1 verloren
Tweede onterechte nederlaag in vier wedstrijden, dag kampioenschap
goeie speler dusquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef BrandX het volgende:
Lol!
De speler die drie van de vier doelpunten heeft gemaakt, allen uit spelhervatting, heeft slechts 1,5 echte ster, en 1 grijze ster
in totaal 51,5 ster
[ afbeelding ]
Valt op zich nog wel mee, 34,72 jaarquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | slecht in vorm, conditie matig Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider. Keepen: rampzalig Verdedigen: matig Positiespel: formidabel Vleugelspel: matig Passen: slecht Scoren: rampzalig Spelhervatting: uitmuntend |
is niet slecht toch?quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee, 34,72 jaar
[ code verwijderd ]
Ik heb nog een keer gedaan onder: BrandX2omdathetmoetvanpossiequote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar je kan je 3 beste opties opgeven :
http://www.doodle.com/xbr4chm7bf7v9sxg
nee, maar ook geen geweldige speler vergeleken met veel anderen. Maar zijn spelhervatting doet ut um natuurlijkquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef IPeePie het volgende:
Er werd afgefloten op 4-2.
Bovendien heb ik een nieuw hatstats record gevestigd, met 130
quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer gedaan onder: BrandX2omdathetmoetvanpossie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Mijn naam heb ik ook cryptisch omschrevenquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer gedaan onder: BrandX2omdathetmoetvanpossie
Ik ben 3 dagen niet op het forum geweest, dus dan mis je nog al eens wat...quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt dat staat oa ook in jou link.Dat koek dat van iedereen hier niet eens weet zeg!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had onder BrandX alle data aangegeven met 'ja' omdat ik alle data kan. Maar dat mocht niet van hemquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef ScudRaket het volgende:
Ik
[..]
Mijn naam heb ik ook cryptisch omschreven
Ja dat spoort al helemaal niet!quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen niet op het forum geweest, dus dan mis je nog al eens wat...
quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ik ben 3 dagen weg geweest, en had alleen een iPhone, een iPad en een X10 ter beschikking.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat spoort al helemaal niet!Ik las iets van geen compu tot je beschikking???
Jij en geen compu?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef ScudRaket het volgende:
Ik
[..]
Mijn naam heb ik ook cryptisch omschreven
Hmzzz, ja dat is idd geen vergelijk met een compu....quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen weg geweest, en had alleen een iPhone, een iPad en een X10 ter beschikking.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef BrandX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In de 73e minuut kwam A3 op 5-0 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Fabian Sütterlin. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]wat ik al eerder zei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei:
[..]
want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 17-04-2011 22:52:59 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: