Jeujquote:Een aantal toeschouwers vond dat de scheidsrechter in de 64e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van KKA-speler Lester Reesink slechts met geel bestrafte.
Je moet eens weten hoeveel macht ik heb!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ssssstquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het voor flap de enige manier waarop hij genaaid wordt..
quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het voor flap de enige manier waarop hij genaaid wordt..
'Het' is me ook net iets te ruim te interpreterenquote:
Zal GotC blij mee zijnquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz wordt niet genaaid.
* Flappekz naait.
Oooh, dus zij is er zo één...quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz naait.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz naait.
* Flappekz in zn dromen!
quote:67:47
Ed van Laer van Bifröst rukte op door het midden en wist met een zwabberend schot van net buiten het strafschopgebied de stand weer gelijk te trekken: 2-2. Volgens sommigen op de tribune had de keeper 'm moeten hebben, anderen gaven de schuld aan de gebruikte bal.
Hop hop!quote:68:02
Bifröst-speler Marcus Ketting gaf na 68 minuten het thuisteam een 3-2 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel macht ik heb!
Op die troon van je misschien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
Woeiquote:67:14
67 minúten fan de wedstriid wienen spile doe't François Saenen in tsjinoanfal fanôf de linker wjuk ôfmakke mei in streek yn it dak fan it doel, 2 - 4.
Bijvoorbeeld zo één die gaat liggen en al verveeld en starend naar het plafond jou je kunstje laat doen?quote:
Ik denk niet dat ik het dan nog leuk zou vinden...quote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zo één die gaat liggen en al verveeld en starend naar het plafond jou je kunstje laat doen?
Toch niet héquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het dan nog leuk zou vinden...
BAM!quote:Ladderzatsquad showed their counterattack skill 69 minutes into the match by breaking through the middle, with Mink Overgaag scoring uncontested for 0 - 2.
Dat maakt inderdaad niet uit. Maar als iedereen maar een nieuw topic gaat openen heb je zo 4 of 5 nieuwe topics, en dat is ook niet de bedoeling. Ik zie het bij andere reeksen al vaak genoeg gebeuren helaas...quote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Wat maakt het nou in hemelsnaam uit wie een topic opent... We lijken wel een stelletje autisten. Verandering...brrrrrrr
Een NTCtjequote:
Dat kan al niet meer. Eentje in de reeks is de maxquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad niet uit. Maar als iedereen maar een nieuw topic gaat openen heb je zo 4 of 5 nieuwe topics, en dat is ook niet de bedoeling. Ik zie het bij andere reeksen al vaak genoeg gebeuren helaas...
quote:
quote:
Oh, en daar kwam ik net proefondervindelijk achter. Ik wilde een topic openen, maar iemand anders was me voorquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer. Eentje in de reeks is de max
Klopt dat staat oa ook in jou link.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer. Eentje in de reeks is de max
quote:Eduardo Dávila draaide heel knap een vrije schop in de verre hoek, waardoor A3 de voorsprong uitbreidde tot 2-0.
quote:
BAM!!quote:73:00
Nei 73 minuten kaam der in frije traap fan diepFries heech it strafskopgebiet ynfleanen. Sy hienen dit goed repetearre, want de bal waard mei de holle weromlein en kaam foar de fuotten fan Liad Pollak, dy't genôch tiid en rûmte hie om rjochte te sjitten en de 2 - 5 te skoaren.
BAM!quote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
Oja mn team speelt ook nog een wedstrijd.
[..]
![]()
![]()
En nog 1!quote:
quote:Jamess sloeg met een counter het middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Custódio Anjos perfect werd binnengeschoten: 4-0.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zoals het nu overal staat, sta ik zowaar 5e in de comp
Maak ik zomaar kans me te handhaven in deze VI
quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
GotC gaat zoals verwacht weer voor n monsterscore
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zoals het nu overal staat, sta ik zowaar 5e in de comp
Maak ik zomaar kans me te handhaven in deze VI
BAM!!!quote:74:43
Rien Spierings helle foardiel út in misferstân tusken de doelferdigener en in sintrale ferdigener yn de 74e minút. It stiet no 2 - 6 yn it foardiel fan diepFries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |