SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Nietusquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vol, maar ik kan geen topic openen...
hatsjeequote:Anthony van Groningen was in de 49e minuut als eerste bij de bal na een lange pass vanuit de Dynamo-verdediging. Hij behield het overzicht en scoorde door het centrum 2-1: een geslaagde counter!
Laat Possie t maar niet horenquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe systeem zou het toch niet meer zo gaan?
Ja, blijkbaar begint de mobiele layout op 1 met tellen terwijl ik in de andere layout heb ingesteld om bij 0 te beginnen...quote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nietus
edit:
Eerste FiPo in een HT-topic in het nieuwe systeem..
Tja dat zei ik gister al maar met dat nieuwe systeem is dat geen regel meer. Toch vind ik dat we t gewoon bij het oude moeten houden.quote:
dat moeten we idd houden zo..quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat zei ik gister al maar met dat nieuwe systeem is dat geen regel meer. Toch vind ik dat we t gewoon bij het oude moeten houden.
Nee hoor. Gister een kleine discussie over gehad met Flap.quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die heeft dat pas na 3mnd door en dan is er alweer een nieuw systeem ofzo...
Lekker belangrijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef BrandX het volgende:
Lijkt me dat degene met de lapo, zoals vanouds, gewoon max 5minuten krijgt om een nieuw deel te openen.
Dat kan gewoon blijven natuurlijk, nieuw systeem of niet
Max is 4 toch?quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
3-1
Ik hoop niet dat ik 6 weken heb voor m'n keep
quote:56:09
Menke Beynen wist in de 56e minuut een voorzet van links perfect getimed binnen te knikken: 1-1.
eenschquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef BrandX het volgende:
Lijkt me dat degene met de lapo, zoals vanouds, gewoon max 5minuten krijgt om een nieuw deel te openen.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef BrandX het volgende:
Precies! En als je t dan niet belangrijk vind, vind je t ook niet belangrijk als we t bij het oude willen houden.quote:
Dat iedereen automatistisch een topic reeks in zn mat terug vind en dat de lapo geen nieuw topic meer hoeft te maken.....quote:
Klopt. Wat maakt het nou in hemelsnaam uit wie een topic opent... We lijken wel een stelletje autisten. Verandering...brrrrrrrquote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan boeit t je dus ook niet als we t hier bij het oude willen houden.
Mietjequote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
Nieuw systeem stelt niet veel voor dus.
Na de wedstrijd meteen mijn bedje opzoeken.
Vannacht om 4 uur geland en vandaag 2 wedstrijden moeten spelen.
Ben kapot.
precies..quote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Wat maakt het nou in hemelsnaam uit wie een topic opent... We lijken wel een stelletje autisten. Verandering...brrrrrrr
quote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Wat maakt het nou in hemelsnaam uit wie een topic opent... We lijken wel een stelletje autisten. Verandering...brrrrrrr
quote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zit wel wat in ja.
Ach ik spoor toch al niet dus dan kan autist ook nog wel bij het rijtje.
quote:Toen Dynamo-speler Anthony van Groningen vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
Slaap lekkert!quote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
Nieuw systeem stelt niet veel voor dus.
Na de wedstrijd meteen mijn bedje opzoeken.
Vannacht om 4 uur geland en vandaag 2 wedstrijden moeten spelen.
Ben kapot.
Hmmm nee, daar stel ik me toch wat anders bij voor...quote:
Het zuigt met tanden?quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm nee, daar stel ik me toch wat anders bij voor...
misschien is het voor flap de enige manier waarop hij genaaid wordt..quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm nee, daar stel ik me toch wat anders bij voor...
Jeujquote:Een aantal toeschouwers vond dat de scheidsrechter in de 64e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van KKA-speler Lester Reesink slechts met geel bestrafte.
Je moet eens weten hoeveel macht ik heb!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ssssstquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het voor flap de enige manier waarop hij genaaid wordt..
quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het voor flap de enige manier waarop hij genaaid wordt..
'Het' is me ook net iets te ruim te interpreterenquote:
Zal GotC blij mee zijnquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz wordt niet genaaid.
* Flappekz naait.
Oooh, dus zij is er zo één...quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz naait.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz naait.
* Flappekz in zn dromen!
quote:67:47
Ed van Laer van Bifröst rukte op door het midden en wist met een zwabberend schot van net buiten het strafschopgebied de stand weer gelijk te trekken: 2-2. Volgens sommigen op de tribune had de keeper 'm moeten hebben, anderen gaven de schuld aan de gebruikte bal.
Hop hop!quote:68:02
Bifröst-speler Marcus Ketting gaf na 68 minuten het thuisteam een 3-2 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel macht ik heb!
Op die troon van je misschien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
Woeiquote:67:14
67 minúten fan de wedstriid wienen spile doe't François Saenen in tsjinoanfal fanôf de linker wjuk ôfmakke mei in streek yn it dak fan it doel, 2 - 4.
Bijvoorbeeld zo één die gaat liggen en al verveeld en starend naar het plafond jou je kunstje laat doen?quote:
Ik denk niet dat ik het dan nog leuk zou vinden...quote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zo één die gaat liggen en al verveeld en starend naar het plafond jou je kunstje laat doen?
Toch niet héquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het dan nog leuk zou vinden...
BAM!quote:Ladderzatsquad showed their counterattack skill 69 minutes into the match by breaking through the middle, with Mink Overgaag scoring uncontested for 0 - 2.
Dat maakt inderdaad niet uit. Maar als iedereen maar een nieuw topic gaat openen heb je zo 4 of 5 nieuwe topics, en dat is ook niet de bedoeling. Ik zie het bij andere reeksen al vaak genoeg gebeuren helaas...quote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een NTCtjequote:
Dat kan al niet meer. Eentje in de reeks is de maxquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad niet uit. Maar als iedereen maar een nieuw topic gaat openen heb je zo 4 of 5 nieuwe topics, en dat is ook niet de bedoeling. Ik zie het bij andere reeksen al vaak genoeg gebeuren helaas...
quote:
quote:
Oh, en daar kwam ik net proefondervindelijk achter. Ik wilde een topic openen, maar iemand anders was me voorquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer. Eentje in de reeks is de max
Klopt dat staat oa ook in jou link.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer. Eentje in de reeks is de max
quote:Eduardo Dávila draaide heel knap een vrije schop in de verre hoek, waardoor A3 de voorsprong uitbreidde tot 2-0.
quote:
BAM!!quote:73:00
Nei 73 minuten kaam der in frije traap fan diepFries heech it strafskopgebiet ynfleanen. Sy hienen dit goed repetearre, want de bal waard mei de holle weromlein en kaam foar de fuotten fan Liad Pollak, dy't genôch tiid en rûmte hie om rjochte te sjitten en de 2 - 5 te skoaren.
BAM!quote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
Oja mn team speelt ook nog een wedstrijd.
[..]
![]()
![]()
En nog 1!quote:
quote:Jamess sloeg met een counter het middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Custódio Anjos perfect werd binnengeschoten: 4-0.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zoals het nu overal staat, sta ik zowaar 5e in de comp
Maak ik zomaar kans me te handhaven in deze VI
quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
GotC gaat zoals verwacht weer voor n monsterscore
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zoals het nu overal staat, sta ik zowaar 5e in de comp
Maak ik zomaar kans me te handhaven in deze VI
BAM!!!quote:74:43
Rien Spierings helle foardiel út in misferstân tusken de doelferdigener en in sintrale ferdigener yn de 74e minút. It stiet no 2 - 6 yn it foardiel fan diepFries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |